Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 20 af 23
Side 20 af 23 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23
Sv: Opdatering af spillet
Vær opmærksom på der netop er frigivet en ny Patch 06-06-2024 der skal løse tekniske problemer.
Læs EA,s annoncering:
We just released an e-patch to address the Last Exception error that reset Sims during pool interactions, a reported crash in the DirectX 11 preview & login reward issues.
Find Patch notes HER
Opdateringen burde ikke ændre på Mods, men husk for en sikkerheds skyld at tage en Backup af Saves og Tray mapperne.
Answers HQ - Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods
Læs EA,s annoncering:
We just released an e-patch to address the Last Exception error that reset Sims during pool interactions, a reported crash in the DirectX 11 preview & login reward issues.
Find Patch notes HER
Opdateringen burde ikke ændre på Mods, men husk for en sikkerheds skyld at tage en Backup af Saves og Tray mapperne.
Answers HQ - Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods
EA har delt en ny Laundry List med over 60 rettelser til spillet.
Jeg "skippede" hurtigt over den, men fandt ikke noget om, at hestene ikke får deres egne gravsten, når de dør. Jeg er en smule chokeret over, at de får gravsten mage til simmernes.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Det med gravstenen sker forresten også med hundene. Jeg kan huske de havde en speciel urne, men ikke længere.
Har du set om den fejl er meldt simsister?
Har du set om den fejl er meldt simsister?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Måske man kan finde den i sims 4 studio, hvis den er opdateret med pakken, altså hesteurnen??!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg ved at kattenes gravsten bør se sådan ud og hundenes tilsvarende med en hund på.
Sims4Studio kan være en mulighed til at finde hestens gravsten.
Da jeg allerede har Imgur åbent kommer der et billede fra Sims4Studio af gravsten og urne her:
Hej simsister. Jeg kan se du har kommenteret fejlen i AnswersHQ. Jeg sætter linket ind her hvis andre har fejl med kæledyrs gravstene. Gå til Me too
I dag kommer der en ny opdatering af spillet.
Husk at fjerne Mods mappen fra spillet og tage back-up af Save og Tray mapper.
Vedrørende Mods, så følg med i denne tråd hvor der bliver indberettet fejl og meldt om mods er testet.
Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.108, July 23, 2024 Game Update
Det lyder til at EA allerede har sendt en HotFix til dagens opdatering. Patch 1.108.318
Læs Patch Notes HER
Husk at fjerne Mods mappen fra spillet og tage back-up af Save og Tray mapper.
Vedrørende Mods, så følg med i denne tråd hvor der bliver indberettet fejl og meldt om mods er testet.
Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.108, July 23, 2024 Game Update
Det lyder til at EA allerede har sendt en HotFix til dagens opdatering. Patch 1.108.318
Læs Patch Notes HER
Siden opdateringen har jeg gentagende gange oplevet at mine simmere pludselig uden grund er ondskabsfulde overfor hinanden. Det sker uanset om de er bedste venner eller er i et flirtende humør. Pludselig vælger de at fornærme deres samtale partner og man skal være hurtig for at afbryde dem, før stemningen er helt ødelagt.
Foreløbigt er der 405 rapporter på den fejl. Oplever du fejlen kan du melde Mee to her: Autonomous Insulting
Lige mens jeg skrev dette har EA udsendt en ny quick fix. Læs Patch Note her: Update 7/25/2024
Her finder du de nyeste informationer (På Twitter/X): The Sims Direct Communications
Foreløbigt er der 405 rapporter på den fejl. Oplever du fejlen kan du melde Mee to her: Autonomous Insulting
Lige mens jeg skrev dette har EA udsendt en ny quick fix. Læs Patch Note her: Update 7/25/2024
Her finder du de nyeste informationer (På Twitter/X): The Sims Direct Communications
Ok, metoo. Men er du sikker på, det er en fejl. Det er da godt nok mega irriterende.
Det er en fejl der opstår mellem simmere midt i en venlig eller flirtende samtale uden grund.
Det er da godt nok ved at være mere en regel end en undtagelse, at en update skal følges af en mindre.
Det er da godt nok ved at være mere en regel end en undtagelse, at en update skal følges af en mindre.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg forstår godt din irritation VinceDjansen. EA har dog lige udgivet en ny patch der skal fixe de urimelig ondskabsfuld udfald simmerne imellem.
Det er trods alt ret hurtigt, så når det er blevet meddelt at de vil opprioritere fejlrettelser, så er der måske noget om det.
Update 7/27 2024
Det er trods alt ret hurtigt, så når det er blevet meddelt at de vil opprioritere fejlrettelser, så er der måske noget om det.
Update 7/27 2024
Sidst rettet af MonaSolstraale Ons 31 Jul 2024 - 11:15, rettet 1 gang
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Man skal lige tage højde for, at nogen simmere simpelthen er ondskabsfulde eller utilregnelige, og derfor kan komme med den slags udbrud i tide og utide.
EA har fået samme begrænsninger som andre selskaber i IT-branchen.
Sen seneste patch, som åbenbart kom i går, kaldes en patch til en patch til en patch.
Sen seneste patch, som åbenbart kom i går, kaldes en patch til en patch til en patch.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
@simsister Jeg vil forsikre dig om at det ikke giver mening når en Simmer midt i en fredelig eller romantisk samtale pludselig bliver ondskabsfulde. Jeg ved godt at nogle simmere der er ond af natur får den slags udbrud, men ikke simmere der har et godt forhold med fredelige egenskaber.
@ Ha ha Anbodil
Jeg går ud fra du hentyder til en generel voksende aggressivitet i verden.
- Eksempel fra mit spil:
Julia og Johnny er nygifte og smask forelskede.
Midt i en romantiske stemning får han et fur. Det giver en noget anspændt stemning
Straks efter flirter Julia med Johnny.
Stemning i badet alt andet end fjendtlig
Midt i en afslappet samtale efter badet får han pludselig et nyt møgfald så man kan godt for stå at stemning og forhold blev noget påvirket
Selv om de ser ud til at have en afslappet samtale, siger måleren øverst at de har en ubehagelig samtale. Derfor er der ingen tvivl om det var en fejl i spillet.
Den er fixet nu.
Tilslut Julias egenskaber og hendes forhold til Johnny. Der er intet der forklarer hendes handlinger.
@ Ha ha Anbodil
Jeg går ud fra du hentyder til en generel voksende aggressivitet i verden.
Sidst rettet af MonaSolstraale Ons 31 Jul 2024 - 11:19, rettet i alt 2 gange
Ja, jeg er lige p t ret træt af de seneste "neddateringer". Hver gang jeg går ind i en familie, dukker der en underlig besked op om at de skal betale regninger, og de skylder nul. Der er heller ikke mulighed for at betale regninger længere. Hvis jeg under mit spil får lyst til at ændre f.eks. tøj på en anden familie - ligegyldigt om jeg gør det fra nabolagskærmen ved at få deres hus frem og dermed skal sidde og vente på, at spillet viser dem allesammen - eller jeg gør det fra listen over spillede eller uspillede familier, så kan det ikke lade sig gøre. Og spillet står bare og kører og kører lige så længe til jeg bliver træt af det og er nødt til at tvangslukke computeren ned. Det er meget begrænset, hvor meget jeg får spillet i øjeblikket.
Jeg har set ret mange beskrive den fejl med skærmen der kører i en uendelighed. Det sket også for mig tre gange efter første opdatering, når jeg prøvede at gå ind i CAS.
Jeg fjernede alle Mods og så kunne jeg redigere familierne fra nabolag skærmen inden jeg gik ind i en familie. Siden lagde jeg Mods ind et ad gangen og har ikke haft problemer.
Det eneste problem jeg faktisk har haft er at mine simmere ikke er nøgne i badet efter jeg fjernede WW. Jeg har fundet et Mod jeg skulle kunne bruge til at fjerne cc badedragter. Indtil videre bruger jeg dog WW igen.
Links til AnswersHQ.
No option to pay bills
CAS infinite loading screen after 23. 07. update
Jeg fjernede alle Mods og så kunne jeg redigere familierne fra nabolag skærmen inden jeg gik ind i en familie. Siden lagde jeg Mods ind et ad gangen og har ikke haft problemer.
Det eneste problem jeg faktisk har haft er at mine simmere ikke er nøgne i badet efter jeg fjernede WW. Jeg har fundet et Mod jeg skulle kunne bruge til at fjerne cc badedragter. Indtil videre bruger jeg dog WW igen.
Links til AnswersHQ.
No option to pay bills
CAS infinite loading screen after 23. 07. update
Mange tak for svar. Jeg nøjedes med at fjerne et enkelt mod' som jeg havde mistanke til, og i dag har det kørt fint ud og ind af LES. Derimod er regningsbetalingen ikke mulig endnu, men så må mine simmere jo bare blive rigere. Det gør ikke helt så meget.
Ja jeg har desværre fået problemet igen så jeg mistænker WW. Andet kan jeg ikke finde på lige.
Ok, det er det ikke, for det virker hos mig. Med mindre du har nogen forældede animationer? Men jeg fandt et - sikkert forældet mod en kropsdel - også til WW, som jeg har downloadet for nylig. Da jeg fjernede det, gik det hele som det plejer. Aner ikke, om det var fordi jeg startede med fra nabolagsskærmen at skabe og indsætte en ny simmer. Jeg håber sandelig ikke, det kommer tilbage.
For øvrigt, når du skriver WW, er det så Wicked whims eller Wonderful Whims du har?
For øvrigt, når du skriver WW, er det så Wicked whims eller Wonderful Whims du har?
MonaSolstraale synes godt om
Det er Wicked Whims jeg taler om, men jeg tror nu Wonderful Whims er lige så defekt.
Det kan selvfølgelig være en animation der spøger. Jeg har ret få. Men det er helt sikkert det Mod der låser mit spil. Jeg kan også læse mig frem til i Scarlet's Broken/Updated Mods List at den er defekt og ødelægger spillet.
Den eneste ekstra kropsdel jeg har hentet (og fjernet) er Petit Feets V2. Jeg har sådan set fjernet næsen alle Mods så der er ganske få at pege fingre af.
Det kan selvfølgelig være en animation der spøger. Jeg har ret få. Men det er helt sikkert det Mod der låser mit spil. Jeg kan også læse mig frem til i Scarlet's Broken/Updated Mods List at den er defekt og ødelægger spillet.
Den eneste ekstra kropsdel jeg har hentet (og fjernet) er Petit Feets V2. Jeg har sådan set fjernet næsen alle Mods så der er ganske få at pege fingre af.
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
Side 20 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum