Dagens opdatering.
4 deltagere
Side 1 af 1
Dagens opdatering.
Beskrivelsen af, hvad vi får ændret og nyt i spillet lige her: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/news/update-7-20-2021
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Dagens opdatering.
Tak Simsister
Det var ikke så få fejl.
De eneste jeg kunne genkende var de manglende knurhår på katte og problemet med spejlene. Især det sidste var ved at drive mig til vanvid fordi jeg tager så mange billeder til min historie.
Det var ikke så få fejl.
De eneste jeg kunne genkende var de manglende knurhår på katte og problemet med spejlene. Især det sidste var ved at drive mig til vanvid fordi jeg tager så mange billeder til min historie.
Ja, som sædvanlig har man nok lagt mærke til nogen fejl men ikke andre. Angående havearbejde har jeg ellers på det sidste fundet ud af forskellen mellem at plante i den bare jord kontra plante i krukker og kasser. De planter, der bliver plantet i den bare jord, beholder deres "status" som f.eks. vilde, og de er meget svære at forædle hvis ikke umulige. Pizza levering går nærmest totalt min næse forbi ligesom i foregående versioner af spillet.
Og angående Rejsen til Batuu, som ellers er er fed og spændende oplevelse for simmerne, vil jeg lige indskyde, at når bare en enkelt simmer har gennemført en af opgave forløbene, er der sket sære forandringer, som man måske ikke helt bryder sig om. En opgave der går ud på at rekruttere andre simmere til f.eks. modstands bevægelsen. Dem man rekrutterer, vil nu "for evigt" rende rundt med geværer lige meget hvor du møder dem. Ham her er også skovløber i Granite Falls.
Og angående Rejsen til Batuu, som ellers er er fed og spændende oplevelse for simmerne, vil jeg lige indskyde, at når bare en enkelt simmer har gennemført en af opgave forløbene, er der sket sære forandringer, som man måske ikke helt bryder sig om. En opgave der går ud på at rekruttere andre simmere til f.eks. modstands bevægelsen. Dem man rekrutterer, vil nu "for evigt" rende rundt med geværer lige meget hvor du møder dem. Ham her er også skovløber i Granite Falls.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
To skridt frem og et tilbage
Vi må vel bare konstaterer at det ikke er så let at rette fejl som vi umiddelbart forventer.
Måske er der nogen der melder de nye fejl.
Vi må vel bare konstaterer at det ikke er så let at rette fejl som vi umiddelbart forventer.
Måske er der nogen der melder de nye fejl.
Jeg aner faktisk ikke, om det er en hændelig smutter, eller noget, der er med i deres beregninger. Men ved man det ikke på forhånd, så kan det jo blive alle mulige - ikke tilsigtede - simmere, der render sådan rundt til sidst. Det har i hvert fald sat mine eventyr i Batuu lidt på stand-by. Man skal ligesom tage sig sammen, synes jeg.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Ja for hulen da Boergeof61 - et træ med lys, en havenisse mere og såmænd også en cykel med kurv.
Begejstringen vil igen ingen ende tage
Man KUNNE godt få den tanke, at jo flere pakker, som der kommer til undervejs - jo flere udfordringer bliver der for programmørerne med at sikre, at ALT er testet ud i alle spillets hjørner.
Alene på dette lille forum virker det som om, at hver gang vi kommenterer på spilopdateringer - ja, så har I allerede fundet nye fejl i spillet.
Det tyder på, at der er noget om snakken i min påstand.
- og det er da noget af en heftig skovløber-bevæbning, som du skitserer Simsister
Begejstringen vil igen ingen ende tage
Man KUNNE godt få den tanke, at jo flere pakker, som der kommer til undervejs - jo flere udfordringer bliver der for programmørerne med at sikre, at ALT er testet ud i alle spillets hjørner.
Alene på dette lille forum virker det som om, at hver gang vi kommenterer på spilopdateringer - ja, så har I allerede fundet nye fejl i spillet.
Det tyder på, at der er noget om snakken i min påstand.
- og det er da noget af en heftig skovløber-bevæbning, som du skitserer Simsister
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nøøj, vi har fået et billede ganske gratis, fordi sommeren snart er ovre.
Ikke et øje er tørt.
Billede
Ikke et øje er tørt.
Billede
simsister synes godt om
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Mega opdatering og fejlrettelse.