Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 22 af 23
Side 22 af 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Sv: Opdatering af spillet
Laundry List - September 3rd, 2024
Så er der flere rettelse og en ny opdatering på vej
Så er der flere rettelse og en ny opdatering på vej
Det er da noget af et skisme, HVIS programmørerne er ved at miste overblikket (og sådan kunne man jo godt tænke) - og samtidig er presset af at skulle levere kommende pakker og kits.
Det er da noget af et skisme, HVIS programmørerne er ved at miste overblikket (og sådan kunne man jo godt tænke) - og samtidig er presset af at skulle levere kommende pakker og kits.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Ja, og jeg skal da lige love for, at listen er alenlang denne gang. Det er faktisk skræmmende, at der bliver frigivet nye pakker, uden at de er tjekket ordentligt igennem.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Anbodil synes godt om
Spot on Simsister - og en efterhånden LAAAANG snak om netop denne problemstilling, som vi har holdt kørende
Utroligt, at de ikke har opdaget NOGEN SOM HELST af de ting, som ikke virker.
Content creators teamet må da også sove lidt i timen - eller måske netop også håbe på, at programmørerne ikke sender noget på gaden, før tingene er ordentligt testet.
Utroligt, at de ikke har opdaget NOGEN SOM HELST af de ting, som ikke virker.
Content creators teamet må da også sove lidt i timen - eller måske netop også håbe på, at programmørerne ikke sender noget på gaden, før tingene er ordentligt testet.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Så er det i gag der er kommet nye opdateringer. Der er bla tilføjet en masse nye farver til basis møbler, døre og vinduer.
Update 09/18/2024
luthienrising nyeste liste over Broken Mods: Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.109 (September 18, 2024) Game Update
Update 09/18/2024
luthienrising nyeste liste over Broken Mods: Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.109 (September 18, 2024) Game Update
Jeg ville ønske, at der var en farvekode eller -værdi på de forskellige valg, så man ikke undgår fejl.
Jeg mindes i hvert tilfælde et tidligere byggeri, hvor jeg vistnok havde valgt nogle ganske frygtelige farvekombinationer, som I heldigvis kommenterede.
Så kunne jeg rette det.
På Galleriet KUNNE jeg da også sagtens frygte, at jeg også har flere grunde med forkerte farvevalg.
Hvis jeg husker det, plejer jeg at skrive i den tilhørende tekst, at noget kan være forkert.
Nu er der bare endnu flere fejlmuligheder tilgængeligt.
Når det så er sagt, har jeg også tidligere "hylet i koret" af utilfredse gamere pga mangel på farver.
Eksempelvis er det jo tude-tosset, at man skal vælge vinduestyper ud fra tilgængelige farvekombinationer - og IKKE, hvilken type af vindue, der passer bedst til et hus.
Det har jeg aldrig helt forstået.
Det samme med rækværk/hegn og skorstene.
Hvorfor er der ikke en farve på alle skorstene, som matcher valg af vægtype - eks mursten?
Set i dette perspektiv ER de nye farver nok et skridt i den rigtige retning?!
Jeg ville ønske, at der var en farvekode eller -værdi på de forskellige valg, så man ikke undgår fejl.
Jeg mindes i hvert tilfælde et tidligere byggeri, hvor jeg vistnok havde valgt nogle ganske frygtelige farvekombinationer, som I heldigvis kommenterede.
Så kunne jeg rette det.
På Galleriet KUNNE jeg da også sagtens frygte, at jeg også har flere grunde med forkerte farvevalg.
Hvis jeg husker det, plejer jeg at skrive i den tilhørende tekst, at noget kan være forkert.
Nu er der bare endnu flere fejlmuligheder tilgængeligt.
Når det så er sagt, har jeg også tidligere "hylet i koret" af utilfredse gamere pga mangel på farver.
Eksempelvis er det jo tude-tosset, at man skal vælge vinduestyper ud fra tilgængelige farvekombinationer - og IKKE, hvilken type af vindue, der passer bedst til et hus.
Det har jeg aldrig helt forstået.
Det samme med rækværk/hegn og skorstene.
Hvorfor er der ikke en farve på alle skorstene, som matcher valg af vægtype - eks mursten?
Set i dette perspektiv ER de nye farver nok et skridt i den rigtige retning?!
Jeg har hentet updaten og spillet med alle mine mods i nogle timer i går. Der er nogle ganske få mod der skulle opdateres. Dem jeg bruger er UI Cheats Extension og WW. Jeg oplevede ingen fejl.
Jeg har heller ikke haft fejl. Det er dejligt, at det KAN lykkes og spillet fungerer rigtig fint.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Det er blevet annonceret på TheSimsDirect (X) at der kommer en ny patch i næste uge der skal rette fejl mht. the Grim Reaper Event. Ved samme lejlighed bliver tingene fra The-Happy-at-Home event fra maj måned tilføjet til basegame, til rådighed for alle spillere.
MonaSolstraale skrev:Det er blevet annonceret på TheSimsDirect (X) at der kommer en ny patch i næste uge der skal rette fejl mht. the Grim Reaper Event. Ved samme lejlighed bliver tingene fra The-Happy-at-Home event fra maj måned tilføjet til basegame, til rådighed for alle spillere.
Ha ha - jamen så må . . . lad mig nu se . . grim reaper tingene jo dukke op engang i foråret - ganske gratis og tilgængelig for alle.
- hvis man da ikke for længst får hentet det rum på Galleriet, hvor det hele er i
Joe Vince, bortset fra, at nogen af os synes, det er sjovt med udfordringer ind imellem, bare de virker altså.
Jeg synes da bare, at det er lidt små-fjollet at bruge tid og energi på små udfordringer, for at opnå en præmie, der alligevel på et tidspunkt bliver tilgængelig for alle.
Nu var det så lige nogen ting, jeg gerne ville have, og når man spiller noget, man har prøvet mange gange før, er det efter min mening fedt med lidt ekstra "krydderi". Venlig hilsen den små-fjollede.
Vær opmærksom på en ny mini opdatering der udgives i dag med rettelser Grim Reaper's Event.
Update 10/1/2024
Update 10/1/2024
Jeg håber VIRKELIG, at det samtidig hjælper på antallet af brande, for mit spil er da helt omspundet af flammer i øjeblikket.
Ja, to simmere kan ikke engang nå at rydde op, inden næste brand går igang.
7 brande indenfor ganske få simmer-timer!!
Jeg håber VIRKELIG, at det samtidig hjælper på antallet af brande, for mit spil er da helt omspundet af flammer i øjeblikket.
Ja, to simmere kan ikke engang nå at rydde op, inden næste brand går igang.
7 brande indenfor ganske få simmer-timer!!
Det lyder godt nok voldsomt!
Jeg tror desværre ikke der er tænkt på brande i den update
Jeg tror desværre ikke der er tænkt på brande i den update
Hos mig er det ikke brande, men at ind imellem er der simmere, der bliver "låst" og ikke vil flytte sig eller komme videre. Så det ene barn i huset f.eks. går i skole, mens det andet bliver stående og vrikker foran musikken.
Vi krydser fingre for, at der kommer lidt storvask denne gang også
Gad vide hvornår det store fyrværkeri batteri virker? Det er faktisk endnu mere fejlbehæftet end sidst "jeg" brugte det.
Denne gang kunne jeg ikke engang slette den - så den må blive liggende i inventarkassen.
Denne gang kunne jeg ikke engang slette den - så den må blive liggende i inventarkassen.
Så er der en stor opdatering på vej. Det ser ud til, at vi endelig får en renovation af gravstenene.
- Opdatering 22. oktober:
Opdatering og patch noter HER
Det bliver nu muligt at lave spøgelser i CAS.
En ting jeg ser frem til er at simmerne reagere forskelligt på dødsfald alt efter om det er en tæt pårørende eller en tilfældig forbipasserende townie. Slut med simmere der sørger flere dage over en de ikke kender.
Det bliver nu muligt at lave spøgelser i CAS.
En ting jeg ser frem til er at simmerne reagere forskelligt på dødsfald alt efter om det er en tæt pårørende eller en tilfældig forbipasserende townie. Slut med simmere der sørger flere dage over en de ikke kender.
Det er vigtigt at pege på at XML Injector skal opdateres, da rigtig mange mindre Mods er afhængige af denne script fil. Den kan hentes HER
MCCC er opdateret til Ver 6.1 for to dage siden. Find et link i denne tråd
Det er vigtigt at pege på at XML Injector skal opdateres, da rigtig mange mindre Mods er afhængige af denne script fil. Den kan hentes HER
MCCC er opdateret til Ver 6.1 for to dage siden. Find et link i denne tråd
Side 22 af 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Lignende emner
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.