Opdatering før ny stuff pakke.
+2
Anbodil
simsister
6 deltagere
Side 1 af 1
Opdatering før ny stuff pakke.
Så er man bare spændt på, om der er løst nogen problemer for at der vil opstå andre.
https://simscommunity.info/2020/01/16/the-sims-4-new-update-patch-notes-january-16th-2020/?fbclid=IwAR01fu2Ab1yGGdynPZ9GlgDR1WTbxbJPeL7pbQB998i-xRVTXLoQWr0BBiA
https://simscommunity.info/2020/01/16/the-sims-4-new-update-patch-notes-january-16th-2020/?fbclid=IwAR01fu2Ab1yGGdynPZ9GlgDR1WTbxbJPeL7pbQB998i-xRVTXLoQWr0BBiA
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Opdatering før ny stuff pakke.
Ja og her er opdateringerne på; DANSK
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Herligt, så er vi da fri for at skifte alle vore badekar
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Hvis i ikke har set det så er der kommer et par forbedringer i spillet.
Man kan nu opdatere sengene så man ikke behøver at købe ny seng for at sove bedre.
I bogreol menuen i byg kan man nu også købe bogstakke til at stille på skrivebord eller andre steder. De har så samme menu som reoler.
Man kan nu placere tv'et på feks. sofabordet mm. Det giver jo så også mange ny muligheder.
Det hjælper jo alt sammen til at kunne bygge mindre og billigere.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Det med sengene syntes jeg er en STOR forbedring. Det har altid irriteret mig at skulle fravælge den minimalistiske stil, hvis Simmerne ikke skulle få ondt i ryggen.
Men TV på sofabordet, det er da ikke nyt
Men TV på sofabordet, det er da ikke nyt
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Anbodil skrev:Ja og her er opdateringerne på; DANSK
Ja ok, men undskyld, det er altså en af de dårligste oversættelser, jeg længe har set.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
simsister skrev:Anbodil skrev:Ja og her er opdateringerne på; DANSK
Ja ok, men undskyld, det er altså en af de dårligste oversættelser, jeg længe har set.
Ja jeg undre mig også over hvad dette betyder: Citat Brændt vil barnestatuen (sculptTableMedium_EF22GENchild01_set1) ikke længere være.
Inventarlisten placeret i kan også blive, og utåleligt livet ikke længere vil være.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Jeg må afprøve det igen. Muligheden med komfuret er kommet tilbage - aner ikke hvordan. Det er jo ikke problemet, at han ikke kan arbejde over, for det kan han godt. Men så bagefter kan han ikke komme hjem og/eller slutte med arbejdet. Så jeg har været nødt til at lade ham sige op, hvorefter han så måtte starte forfra. Temmelig belastende.
Lignende emner
» Stuff pakke -Paranormal stuff.
» Ny Stuff pakke - Sims 4 Tiny Living 21. januar
» Opdatering af spillet
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Ny Stuff pakke - Sims 4 Tiny Living 21. januar
» Opdatering af spillet
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19