Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 19 af 23
Side 19 af 23 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23
Sv: Opdatering af spillet
Spillet har ogå låst nogen gange hos mig, men det har mest været i forbindelse med, at jeg vil lade simmere flytte sammen. Jeg skal ikke have den seneste udvidelsespakke, så det må være selve opdateringen, der driller.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg har før haft problemer med spillet der låser, men ikke på det sidste. Jeg har spillet en del i dag og opdateret flere grunde uden problemer. Jeg har også flyttet flere simmere sammen og fra hinanden. Jeg flytter jævnligt simmere midlertidig sammen hvis de har en fælles scene i min historie.
Hvis spillet fryser kan man prøve forskellige ting som at slette localthumbcashe filen. Det bør som minimum ske ved hver opdatering.
Jeg har læst på Answers HQ at der er flere der har problemer med store grunde 64x64. Jeg bruger sjældent så store grunde, så jeg ved ikke om det kan spille ind.
Hvis spillet fryser kan man prøve forskellige ting som at slette localthumbcashe filen. Det bør som minimum ske ved hver opdatering.
Jeg har læst på Answers HQ at der er flere der har problemer med store grunde 64x64. Jeg bruger sjældent så store grunde, så jeg ved ikke om det kan spille ind.
Jeg savner, at vinduerne kan åbnes og simmerne være i stand til at kigge ud - ja, måske ligefrem kunne snakke med en anden simmer udenfor vinduet.
Det ville være cool.
Jeg ved godt, at det vil kræve en del arbejde af programmørerne, når nu vinduerne er SÅ forskellige.
Derudover synes jeg nu også, at disse "giv gave" handlinger godt kunne forfines lidt, så gave-givningen ikke nødvendigvis skal ske i en stribet gavekasse, men blot ved at overdrage selve genstanden i en "håndsrækning".
Jeg savner, at vinduerne kan åbnes og simmerne være i stand til at kigge ud - ja, måske ligefrem kunne snakke med en anden simmer udenfor vinduet.
Det ville være cool.
Jeg ved godt, at det vil kræve en del arbejde af programmørerne, når nu vinduerne er SÅ forskellige.
Derudover synes jeg nu også, at disse "giv gave" handlinger godt kunne forfines lidt, så gave-givningen ikke nødvendigvis skal ske i en stribet gavekasse, men blot ved at overdrage selve genstanden i en "håndsrækning".
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale synes godt om
Vær opmærksom på at der er kommet en ny opdatering i dag. Se Patch noter her: Did someone call for some fixes
Så er der endelig en gave i form af en gratis opdatering.
Jeg har alle tre pakker så jeg må glæde mig over nogle flere hud effekter.
Jeg har alle tre pakker så jeg må glæde mig over nogle flere hud effekter.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil synes godt om
Jeg tro nok du må regne med at dette er en større opdatering. Jeg har klippet teksten nedenunder direkte fra Deaderpool's Discord
The new crystals are far too sharp, apparently. Because of some core changes made to the game code to correct an old issue, several popular script mods have broken from today's update, including MCCC, BetterExceptions, and Wicked Whims, amongst others.
The new crystals are far too sharp, apparently. Because of some core changes made to the game code to correct an old issue, several popular script mods have broken from today's update, including MCCC, BetterExceptions, and Wicked Whims, amongst others.
Ja, mon ikke! Jeg sidder her og venter på, at WW skal blive opdateret. Eftersom det her "kun" er en opdatering før en såkaldt stuff pack, synes jeg nok, det er ret dårligt, at det går ind og roder i alting på den her måde. Nåmen så er denne dag altså Simsfri.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Tror liiiiige jeg venter et par dage med at opdatere til det bliver ordnet.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Har nu forsøgt at spille 2 gange siden opdatering og det er ikke en fornøjelse. Jeg kan ikke se ikonerne øverst til højre på spilskærmen ordentligt. De er totalt rodet sammen og jeg kan kun se halve og kvarte ikoner så kan ikke se om jeg rammer vægge oppe/nede, kameravinkler osv. Jeg har rapporteret det og kan se det rammer både spillere, der ikke bruger mods, dem der gør samt Playstationbrugere. Er SÅ træt af Sims. Når jeg endelig har lyst til at spille, er der bare tit et eller andet. Ved I hvad jeg kan gøre ved fejlen? Tømmer selvfølgelig cache og fjerner de få mods jeg har
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Kan ikke hjælpe, for alt ser normalt ud herfra.
Selvom der da ER fejl i spillet, skulle de nødigt blive SÅ store, at man helt holder op med at spille.
Selvom der da ER fejl i spillet, skulle de nødigt blive SÅ store, at man helt holder op med at spille.
Det er sært, at så mange har problemer med at spille. Nu har jeg altså ikke købt den her nye udvidelsespakke med lejligheder og/eller slotte. Jeg har kun haft diverse opdateringer, og så selvfølgelig ganske kort forinden startet et nyt spil op. Men det er meget længe siden (hvor mange år?), at mit spil har kørt så flydende og godt og stort set uden problemer, som det gør nu. Jeg genkender et par klager over unødigt kagebageri, den sædvanlige fumlen med lerklumper eller spåterninger, lidt "vandren" rundt i murene o.s.v. men ikke noget, jeg på nuværende tidspinkt kan kalde usædvanligt. Håber det holder.
MonaSolstraale synes godt om
Det lyder skønt simsister
Jeg har heldigvis heller ingen graverende fejl lige nu. Den eneste lidt irriterende tilbagevendende fejl er at spædbørn ligger langt væk fra deres hjemmegrund når man skifter husholdning. Min løsning er at rejse til en ekstern grund og tilbage igen med spædbarnet.
Jeg har heldigvis heller ingen graverende fejl lige nu. Den eneste lidt irriterende tilbagevendende fejl er at spædbørn ligger langt væk fra deres hjemmegrund når man skifter husholdning. Min løsning er at rejse til en ekstern grund og tilbage igen med spædbarnet.
Her er et link til den nyeste Laundry List med en oversigt over de fejlrettelser der har den højeste prioritet i øjeblikket.
Vi kan derfor forvente en ny opdatering senere på måneden.
Her er nogle (kritikske) kommentarer fra SatchOnSims
Vi kan derfor forvente en ny opdatering senere på måneden.
Her er nogle (kritikske) kommentarer fra SatchOnSims
Vær opmærksom på at den nyeste Patch - Update 5/28/2024 bliver udrullet i dag.
Udover de rettelser der allerede er annonceret bliver det oplyst at DirectX 11 er tilgængelig til The Sims4 på opt-in-basis (?) og at det vil blive udrullet fuldt ud i en senere opdatering til spillere, der benytter Windows.
Hvad jeg kan læse mig til på Microsofts hjemmeside, har det indflydelse på hvor livagtige computerspillet tager sig ud.
Husk at tage et backup af dit spil og fjern dine mods, indtil du er sikker på at de ikke ødelægger spillet.
Find flere gode råd til hvordan du sikre dit spil i denne tråd: HJÆLP! ....når spillet ikke virker
NB: Find en tutorial til hvordan man aktivere DirectX 11 på Simscommunity.info: How to enable DirectX 11 for The Sims 4 (Windows Tutorial)
Udover de rettelser der allerede er annonceret bliver det oplyst at DirectX 11 er tilgængelig til The Sims4 på opt-in-basis (?) og at det vil blive udrullet fuldt ud i en senere opdatering til spillere, der benytter Windows.
Hvad jeg kan læse mig til på Microsofts hjemmeside, har det indflydelse på hvor livagtige computerspillet tager sig ud.
Husk at tage et backup af dit spil og fjern dine mods, indtil du er sikker på at de ikke ødelægger spillet.
Find flere gode råd til hvordan du sikre dit spil i denne tråd: HJÆLP! ....når spillet ikke virker
NB: Find en tutorial til hvordan man aktivere DirectX 11 på Simscommunity.info: How to enable DirectX 11 for The Sims 4 (Windows Tutorial)
Vedrørende Mods. Det ser ud til de fleste er kompatible, men tjek disse lister.
Answers HQ - Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.107, May 28, 2024 Game Update
Eller/og:
Scarlet's Realm - [Patch 1.107] Mod List Updates
Vedrørende Mods. Det ser ud til de fleste er kompatible, men tjek disse lister.
Answers HQ - Broken/Obsolete and Updated Sims 4 Mods: 1.107, May 28, 2024 Game Update
Eller/og:
Scarlet's Realm - [Patch 1.107] Mod List Updates
Før jeg går i seng.
Jeg har læst at flere har problemer med at deres fotografier i spillet bliver sorte efter tilslutning af DirectX 11. Det gælder også malerier efter model der får en grafik fejl.
Det er sket for et enkelt foto hos min test familie efter . Fotografiet var først sort og da jeg forsøgt at ændre filteret endte det med en masse kulørte streger. Da jeg har masser af familie foto i mine spil har jeg endnu ikke turde gå ind i Tusneldas kapitler.
Jeg har læst at flere har problemer med at deres fotografier i spillet bliver sorte efter tilslutning af DirectX 11. Det gælder også malerier efter model der får en grafik fejl.
Det er sket for et enkelt foto hos min test familie efter . Fotografiet var først sort og da jeg forsøgt at ændre filteret endte det med en masse kulørte streger. Da jeg har masser af familie foto i mine spil har jeg endnu ikke turde gå ind i Tusneldas kapitler.
På en måde forstår jeg godt, at man skal/kunne tjekke sin DirectX. Men hos mig hedder den DirectX 12. Jeg sørger altid for at have de nyeste opdateringer ved hjælp af bl.a. HelpSoft Driver Updater og et par programmer mere. Og har absolut ingen problemer, så måske er DirectX 11 i virkeligheden for dårlig?
Jeg har også DirctX 12 på min computer, men spillet kører nuværende på DirectX 9. Dermed er det en forbedring. Jeg vil sige at mit spil kører mere flydende.
Hvis spillet stadig virker tungt og hakker, bliver man rådet til at fjerne hakket i automatisk rulning ved kant under kameraindstillingerne og genstarte spillet.
Man kan siden slå det til igen.
Det ser sådan ud i indstillingerne....
Hvis spillet stadig virker tungt og hakker, bliver man rådet til at fjerne hakket i automatisk rulning ved kant under kameraindstillingerne og genstarte spillet.
Man kan siden slå det til igen.
Det ser sådan ud i indstillingerne....
En fornøjelse.
En fornøjelse.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Hmm, lige nu har jeg ikke engang adgang til nogle af spilindstillingerne!
Spil - omgivelser og pakkeindstillinger mangler som valgmulighed i mit "log-on billede"
- og får heller ikke denne Event-mulighed, hvis I kigger på billedet i baggrunden.
Så har jeg kun "Lav en simmer - vælg en verden - byg et hus" øverst i billedet
Nogen forslag til, hvad der kan være galt?
@Vince Så vidt jeg husker skal du gå ind i et spil for at kunne åbne den fulde menu i indstillingerne.
Angående Event mulighederne. Jeg håber ikke det er fordi den første uge er forbi. Som annonceret er Eventet tidsbegrænset til nogle få uger.
Du kan dog stadig få delene via det link jeg lagde ind højere oppe i tråden.
Jeg vil sige at EA har fået meget berettiget kritik for dette Event som mange frygter er en forsmag på en ny forretningsmetode.
For resten fandt jeg denne ret rystende nyhed fra EA Help på Twitter/X. Rystende det fordi der står at man ikke kan åbne sit spil med EA App'en hvis ikke det er fuldt opdateret inden den 10. juni. (Hvis jeg ellers kan læse)
Jeg kan desuden ikke se hvor den er annonceret udover på Twitter.
Edit: Jeg fik præciseret af en anden Twitter bruger at det der står er at vi fremover ikke kan fravælge opdateringer når vi starter vores spil.
Angående Event mulighederne. Jeg håber ikke det er fordi den første uge er forbi. Som annonceret er Eventet tidsbegrænset til nogle få uger.
Du kan dog stadig få delene via det link jeg lagde ind højere oppe i tråden.
Jeg vil sige at EA har fået meget berettiget kritik for dette Event som mange frygter er en forsmag på en ny forretningsmetode.
For resten fandt jeg denne ret rystende nyhed fra EA Help på Twitter/X. Rystende det fordi der står at man ikke kan åbne sit spil med EA App'en hvis ikke det er fuldt opdateret inden den 10. juni. (Hvis jeg ellers kan læse)
Jeg kan desuden ikke se hvor den er annonceret udover på Twitter.
Edit: Jeg fik præciseret af en anden Twitter bruger at det der står er at vi fremover ikke kan fravælge opdateringer når vi starter vores spil.
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
Side 19 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum