Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 2 af 23
Side 2 af 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Sv: Opdatering af spillet
Ja ok, gælder det også tøjet?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Så langt er jeg ikke nået - læste blot, at man skulle taste dette, for at få adgang til genstandene.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Tænk at slå det så STORT op, bare fordi vi får en lille plumboot lampe!!! De er skøre.. Men det er vel reklame for den kommende pakke, som så må være universitetsliv....tænker jeg.
Nogen der ved hvornår vi får den??
Nogen der ved hvornår vi får den??
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
- Har heller ikke hørt/læst om en universitets-pakke.
Har jeg igen "sovet i timen" - ha ha - godt udtryk i denne forbindelse
Har jeg igen "sovet i timen" - ha ha - godt udtryk i denne forbindelse
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Øhhh da jeg lige var et smut inde i sims 4, og inden jeg var inde i selve spillet, fik jeg en kæmpe besked på at jeg havde fået gratis ting til min spil...og noget om en UNI pakke...men for søren...det kan måske hænge sammen med at jeg lige har købt den pakke til sims 3....siden I andre ikke har fået den. Nåh men jeg havde bare fået en til af disse lamper som ligner den der grønne sag som hænger over simmernes hoved...
Det må I sg undskylde at jeg sådan har misinformeret, men jeg har ikke oplevet dem slags referencer mellem simsspillene før...
Det må I sg undskylde at jeg sådan har misinformeret, men jeg har ikke oplevet dem slags referencer mellem simsspillene før...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det har helt sikkert noget med din Sims3 universitetspakke at gøre.
Jeg har en masse kulørte plumbootlamper og de har sammmenhæng med de Sims3 pakker jeg har installeret.
Den næste udvidelse til Sims4 jeg har hørt om er en magi pakke.... selv om jeg havde fortrukket en universitet pakke
Jeg har en masse kulørte plumbootlamper og de har sammmenhæng med de Sims3 pakker jeg har installeret.
Den næste udvidelse til Sims4 jeg har hørt om er en magi pakke.... selv om jeg havde fortrukket en universitet pakke
Den næste pakke til sims 4 er en stuff pack. Den kommer d. 13. august. Men som antydet andesteds skal jeg ikke nyde noget. For det første synes jeg, tøjet er grimt, og for det andet skal jeg ikke have installeret mere, før den bug med restauranterne er rettet.
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/news/moschino-pack-reveal
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/news/moschino-pack-reveal
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kunne måske godt være interesseret ….ikke så meget på grund af tøjet som på grund af fotograferings delen
Filtre og baggrunde giver det overhovedet nye muligheder? Vi har jo allerede fotostationen men jeg kunne helt sikkert godt tænke mig nogle flere baggrunde
Filtre og baggrunde giver det overhovedet nye muligheder? Vi har jo allerede fotostationen men jeg kunne helt sikkert godt tænke mig nogle flere baggrunde
Mona du har ikke overvejet at bruge de baggrunde som er i skuespiller pakken?? Altså hvis du har den pakke...her skal du så selv stille det op, men måske kan du også bruge krydserne til gulvet, så simmerne ved hvor de skal stå...og baggrunden kan ændres...du kan jo også bruge kulisserne tll hjælp. Ja ja jeg ved at de vil fylde mere, men sikke et fotostudie det kan blive...og så kan du tilføje effekter fra den der rørdims til loftet...
Den pakke bliver vist også et nej tak herfra - og magi står bestemt heller ikke øverst på ønskelisten - tværtimod.
Jeg kan ikke finde en dansk oversigt, men det ser ud til at problemerne med restauranterne endelig bliver løs: Opdatering af spillet
Ok, det var endelig gode nyheder. Det er alligevel utroligt at der opstår den slags problemer og det tager jo ret lang tid at løse dem. Men dejligt at de gør det og ikke bare lader fem være lige ligesom med Sims 3. Bye bye, jeg skal spille!!!!
Jeg vil lige fremhæve en dejlig ting mere (ved ikke hvornår den kom) men med en af de seneste opdateringer. Loade skærmene er meget mere behagelige at se på med en dæmpet gråblå farve i stedet for det hvide, og ja, restauranterne fungerer igen som de skal. Tror næsten helt bestemt at jeg er kureret for flere pakker. Næsten fordi så skal det være totalt spændende og/eller uundværligt.
Opdateringsnoter på dansk skulle ligge her men er ikke kommet endnu - hvem ved, måske holder "nogen" ferie: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/update-notes
Opdateringsnoter på dansk skulle ligge her men er ikke kommet endnu - hvem ved, måske holder "nogen" ferie: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/update-notes
Jeg skal helt sikkert have Moschino Stuff pack. Jeg er vild med alle mulighederne i fotokarrieren
NB: Gennemgang af foto mulighederne starter efter ca 16 min
- som jeg hører det, kommer de fleste foto-features med opdateringen - og vist kun karrieren med stuff packen.
Eller har jeg misforstået noget?
- og det giver da virkelig nogle nye muligheder for bedre billeder, hvis man giver sig tid til det.
Eller har jeg misforstået noget?
- og det giver da virkelig nogle nye muligheder for bedre billeder, hvis man giver sig tid til det.
Ja, det kan jo være svært at komme efter. Jeg kan stadig ikke lide tøjet, men er lykkelig over, at problemerne med restauranterne er løst. Jeg starter nok snart min modebutik op og så skal jeg nok overveje, om den her stuff pack behøves og/eller er pengene værd. Jeg synes også jeg fotograferer en del, men der er andre muligheder for gode fotos allerede.
Så kom opdateringsnoterne endelig på dansk: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/news/patch-120
Det var da godt de lige fik restauranter med i Sulani...Tilgengæld kunne de godt have muligheden: "køb et feriehjem", lagt til de andre nabolag også....også ferienabolagene...så man kunne spille dem anderledes...det ville ha været perfekt...men ak, det er der vist ikke nogen som har tænkt på
Hvis foder automater og kattebakker er batteridrevne...skal simmerne så til at skifte batterier???
Hvis foder automater og kattebakker er batteridrevne...skal simmerne så til at skifte batterier???
er der nogen der har købt den nye pakke og er den noget ved . Jeg er meget i tvivl om jeg skal have den.
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Opdateringer til spillet og en ny afstemning om Stuff Packs
Sidste gang, hvor vi endte med vaskepakken, var der da flere ryster igang omkring, at alting alligevel blev programmeret sideløbende med gamernes meninger - og ikke tog reel hensyn til ønskerne.
Spændt på, hvilke valgmuligheder, som vi får.
Sidste gang, hvor vi endte med vaskepakken, var der da flere ryster igang omkring, at alting alligevel blev programmeret sideløbende med gamernes meninger - og ikke tog reel hensyn til ønskerne.
Spændt på, hvilke valgmuligheder, som vi får.
lene klausman skrev:er der nogen der har købt den nye pakke og er den noget ved . Jeg er meget i tvivl om jeg skal have den.
Ja, jeg har, men den kan ikke bruges før fredag.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1179
Geografisk sted : Randers, Denmark
Side 2 af 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.