Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 3 af 23
Side 3 af 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Sv: Opdatering af spillet
Uhhhh jeg har slet ikke tid til uni lige nu...den må vente...men så er den vel også billigere til den tid...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Det er et indlæg fra Lene i august.
Mon ikke hun refererede til den foregående pakke?!
Mon ikke hun refererede til den foregående pakke?!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
det er ikke den nye pakke jeg refererede til
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1179
Geografisk sted : Randers, Denmark
Sådan BoergeOf61 - så er du med på universitetspakken fra et tidspunkt i løbet af dagen imorgen.
Det bliver spændende at komme tilbage til de glade og underholdende uddannelses-dage - uanset hvor aktive vi var dengang
Det bliver spændende at komme tilbage til de glade og underholdende uddannelses-dage - uanset hvor aktive vi var dengang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- og ærgerligt, at de ikke lige har puttet en søfarts- og landbrugsskole med i pakken også - ha ha
der er kommet en ny opdatering her i aften som skulle rette fejl forårsaget af EP08 Patch
så må vi se om den har rettet fejlene
https://twitter.com/SimGuruNick/status/1199021774203023363?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1199021774203023363&ref_url=https%3A%2F%2Fsimsvip.com%2F2019%2F11%2F25%2Fthe-sims-4-new-game-patch-november-25th-2019%2F
så må vi se om den har rettet fejlene
https://twitter.com/SimGuruNick/status/1199021774203023363?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1199021774203023363&ref_url=https%3A%2F%2Fsimsvip.com%2F2019%2F11%2F25%2Fthe-sims-4-new-game-patch-november-25th-2019%2F
Gæst- Gæst
- og endnu en opdatering, som I jo nok allerede HAR opdaget.
Selvom det ikke bliver nævnt i oversigten, håber jeg inderligt, at det aflyser alle spontane bag hvid kage, træn programmering og give falske nyheder- interaktioner i MIT spil.
Selvom det ikke bliver nævnt i oversigten, håber jeg inderligt, at det aflyser alle spontane bag hvid kage, træn programmering og give falske nyheder- interaktioner i MIT spil.
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
simsister synes godt om
Her er en oversigt af hvad der menes er rettet:
Samtidig er der også kommet en opdatering til WW for dem af jer, der har den.
- Opdateringsnoter:
Samtidig er der også kommet en opdatering til WW for dem af jer, der har den.
- WW opdatering:
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
- og mon ikke, at der alligevel HAR været et eller andet grundlæggende galt, siden at vi nu har fået 3 opdateringer med 3 ugers mellemrum?!
- og hurra: de ser ud til at have hjulpet
- og hurra: de ser ud til at have hjulpet
Ved det ikke. I dag mens jeg spillede, ville simmerne nærmest ikke rykke sig ud af stedet. Jeg er helt slidt på min tålmodighed. UF.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Tjaaa må indrømme at jeg ikke ligefrem falder på halen over de nye ting.
Håber at der kommer en gameplay opdatering med også.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Ja, det må du nok sige. Så skriver de, at man skal tage en backup af sine gemte spil, inden man opdaterer. Og hvad hjælper det? Jeg har endnu aldrig oplevet, at man f.eks. kunne afinstallere opdateringer, hvis man synes, de ødelægger noget.
Jeg tror ikke man kan fravælge en opdatering og jeg håber da denne opdatering retter nogle fejl, udover at give os nogle farvestrålende genstande
Det er altid en god ide at tage en Backup og at gemme og omdøbe sit spil flere gange mens man spiller.
Jeg har mere end en gang haft glæde af at kunne gå tilbage til en ældre version af mit spil.
Det var en vane jeg tillagde mig fra Sims3, efter at jeg skulle geninstallere mit spil mere end en gang pga. af fejl.
Jeg har 7-9-13 ikke haft brug for at geninstallere Sims4 endnu, så netop der fungere Sims4 langt bedre (på trods af bugs).
Det er altid en god ide at tage en Backup og at gemme og omdøbe sit spil flere gange mens man spiller.
Jeg har mere end en gang haft glæde af at kunne gå tilbage til en ældre version af mit spil.
Det var en vane jeg tillagde mig fra Sims3, efter at jeg skulle geninstallere mit spil mere end en gang pga. af fejl.
Jeg har 7-9-13 ikke haft brug for at geninstallere Sims4 endnu, så netop der fungere Sims4 langt bedre (på trods af bugs).
Det har jeg faktisk aldrig gjort, og nej, der er ikke noget valg. der hedder: geninstallere Sims 4, så vi skal nok bare være glade for, at det fungerer så godt. Og så må jeg indrømme, at de såkaldte "farvestrålende genstande" ikke lige er min smag, med mindre jeg skal spille mere i Selvadorada. Som sighubert håber jeg også på en smule overraskelser.
Ved et hurtigt kig på bygge/køb inde fra spillet, fandt jeg kun en smuk krukke, den kan jeg godt lide. Har ikke fundet det andet endnu. Og jeg fatter heller ikke den snak om, at mods bliver slået fra. Det gjorde de på ingen måde i mit spil. Irriterende at skulle sidde og flytte mapper, når det ikke er nødvendigt. Har vi fået en anelse nyt tøj også? Jeg tror ikke, vi havde den kortærmede skjorte med sommerfuglen før? Både til børn og voksne, den kan jeg også godt lide.
Hvad angår rettelser, danske noter er her:
Hvad angår rettelser, danske noter er her:
- Noter:
MonaSolstraale synes godt om
Det ser da ud til, at fejlen med kagebagning nu skulle være endegyldigt rettet. Det er da en herlig ting.
Grill: Hmm!
Pergola: Den er fin, og skal nok blive brugt
Borde og stole: Fint i Salvadorada
Tøj: Fint i Salvadorada - glæder mig til at se en Panamahat - ha ha
Retter: Den står ofte på salat fra haven i mine sims-familier
- ifølge min smag
Grill: Hmm!
Pergola: Den er fin, og skal nok blive brugt
Borde og stole: Fint i Salvadorada
Tøj: Fint i Salvadorada - glæder mig til at se en Panamahat - ha ha
Retter: Den står ofte på salat fra haven i mine sims-familier
- ifølge min smag
MonaSolstraale synes godt om
Skønt at nogle af fejlene er rettet
Der skulle være flere nye opskrifter. Det skal da prøves.
Jeg har før fået slettet min Mods mappe ved opdateringer, så hellere flytte den en gang for meget.
Til inspiration, så har fab flubs allerede lavet en Mexicansk restaurant: HER
Der skulle være flere nye opskrifter. Det skal da prøves.
Jeg har før fået slettet min Mods mappe ved opdateringer, så hellere flytte den en gang for meget.
Til inspiration, så har fab flubs allerede lavet en Mexicansk restaurant: HER
Som jeg lige lyttede mig til i livestreamen fra Snowy escapes præsentationen, kommer der platforme (som vist kan benyttes som forskudte plan) og ALLE halve vægge i den kommende opdatering.
DET er verdensklasse
Så mangler vi bare, at væghøjderne ikke behøver at være det samme på tilstødende rum.
Når det kommer, har jeg næsten ingen ønsker udover havvand tilbage på min top 10 ønskeliste.
DET er verdensklasse
Så mangler vi bare, at væghøjderne ikke behøver at være det samme på tilstødende rum.
Når det kommer, har jeg næsten ingen ønsker udover havvand tilbage på min top 10 ønskeliste.
Seneste nyt om eks hudfarver og makeup:
Update
Update
Tak. Nu er det - som nok bekendt - ret fint for mig, når der bliver gjort noget ved grafikken, som fryder øjet. Efter min mening er det vigtigt for nydelsen af spillet. Når det er sagt, vil jeg også gerne indrømme, at jeg rent faktisk ikke kan se forskellen, og at jeg synes, der var så meget andet, jeg hellere ville have. Som f.eks. barnevogne til babyerne, så de kan sove og transporteres udenfor, HESTE altså!! som efter min mening skulle have været med i kæledyrspakken eller muligvis i den senere fitness og/eller en bedre hobby/fritid pakke. Nåmen det har nok lange "ansigter" hvis det overhovedet bliver til noget.
Cykler til tumlinge ville også være et must, hvis man "færdes" i den aldersgruppe.
- og det er da heller ikke sådan, at man ligefrem "falder på halen" over flere nye hudfarver, for jeg har faktisk ikke spekuleret så meget på, at vi VIRKELIG manglede nogle valgmuligheder på den konto.
- medmindre det selvfølgelig lægger op til en snarlig introduktion af farvehjulet - gerne i en version, så farveblinde gamere også får en chance for at ramme plet med deres farvevalg.
Blot en tanke:
Måske er heste så stort et issue, at EA har vurderet, at der er plads til en "heste-pakke" + det løse helt for sig selv, som de kan tjene lidt skillinger på?!
- og det er da heller ikke sådan, at man ligefrem "falder på halen" over flere nye hudfarver, for jeg har faktisk ikke spekuleret så meget på, at vi VIRKELIG manglede nogle valgmuligheder på den konto.
- medmindre det selvfølgelig lægger op til en snarlig introduktion af farvehjulet - gerne i en version, så farveblinde gamere også får en chance for at ramme plet med deres farvevalg.
Blot en tanke:
Måske er heste så stort et issue, at EA har vurderet, at der er plads til en "heste-pakke" + det løse helt for sig selv, som de kan tjene lidt skillinger på?!
Det er sjovt, at du nævner det, Vince. For generelt synes jeg heller ikke, jeg lægger mærke til nogen nævneværdige problemer angående farveblindhed fra din side. Dine billeder til historierne er fremragende.
Heste kunne jo forhåbentlig komme i en farming pakke, som så mange andre end jeg har spurgt efter, men som sagt er mit håb ikke så stort.
Heste kunne jo forhåbentlig komme i en farming pakke, som så mange andre end jeg har spurgt efter, men som sagt er mit håb ikke så stort.
Side 3 af 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.