DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

+6
FairytaleCoach
Anbodil
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tirs 15 Aug 2023 - 17:27

- Eller lave det som beboelsesgrund med 1 simmer, som hyrer denne "medhjælper" fra hestepakken - hvis det er hjælp nok til at passe 20 køer?!Laughing

- og du har ret, det ville stikke HELT af på den grund, hvis simmeren selv skulle passe alle dyr - og samtidig dække sine egne behov.
Jeg tænker det nu heller ikke så meget som en spillet grund, men mere et sted, som simmeren kunne besøge eller gå forbi Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Tors 17 Aug 2023 - 13:57

Ang. nektar og den mystiske rancer Roberto Cringletop. Hvis du møder ham en' gang, og hilser, lægger ham ind i selskabskaninen, så udvikler i venskab. Når i har det, kan i sælge nektar. Jeg møder ham ved at invitere ham til overnatning. Det fungerer perfekt. 
Ang rancharbejderen, ja så syntes jeg han er rigtig god, passer stort set sit arbejde - men i Sims vokser træerne jo ikke ind i himlen, - han plukker alle afgrøder, og pist væk er de.  Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 1f60f  Så nu er mit drivhus låst. Ligeledes kommer han 2 dage, og jeg må bestille ham på ny. 
Tilbage til nektar, at starte forfra med denne færdighed i hver generation orker jeg ikke. Så sjovt er det ikke, at stå der og trampe - for en' enkelt flaske. Så nu har jeg fremstillet en mængde flasker, og er i gang med en vinhandel. når den er færdig, sælger jeg den, og så kan kommende generationer bare købe. der er flasker der koster helt op til 90000.  Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 1f604
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale, simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Fre 18 Aug 2023 - 19:15

Ha, du har ret Bedste - man bliver pænt hurtig træt af at trampe rundt i den balje.
Selv på højeste nektar-level synes jeg ikke, at det går forbavsende hurtigt.

90.000!!
Jeg er foreløbigt nået til en flaske fra lagerbeholdningen til 440 simeleoner, men her bliver de få flasker, som jeg orker at fremstille, også drukket hurtigt blandt simmerne - og ryger sjældent på lager.
Er flasken til de 90.000 af en speciel god kvalitet - eller har den ligget længe?
Det er da et ret godt tilskud til simmernes husholdningsbudget, hvis de kunne sælge en flaske til den pris engang imellem Cool

Jeg er HELT enig: Den medarbejder er godt nok hurtig væk igen.
Jeg vidste ikke, at der var SÅ korte korttidsansættelser i cowboy-branchen Laughing
Mon ikke der snart kommer et mod, hvor han forbliver ansat - i stil med butleren, for det er da helt tåbeligt, at man skal (gen-)ansætte hver anden dag?!

Det lyder da som en fin ide med en vinhandel - godt fundet på.
Hvordan driver du forretningen som en speciel vinhandel?
Eller er det en butik med nektarflasker?

Kan man mon købe en restaurant - og så benytte egne produkter fra nektar-bryggeren?!
Det ville være smart.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Fre 18 Aug 2023 - 21:20

Nu er der en' til godt 100.000 Det er vitalitetsnektaren, og så er alle mine ingredienser af perfekt kvalitet. Desuden fuldt lagret Jeg har solgt forretningen, for selv at kunne handle der. Det er Vin og Delikatesse. D.V.S der sælges vin og så retter af de 25 af de 27 som findes i byen. De sidste to har jeg endnu ikke fundet. De er lavet med en simmer som har mesterkok stræben, så holder de evigt. Men - men, ingen interesse for vinen, kun maden. Nu arbejder jeg på mere nektar, vil prøve at åbne en butik, KUN med nektar. Måske kan man tvinge dem!
Kan du få gæster til at drikke nektar, jeg hælder op, men det er kun mine spillede simmere der drikker det, - når jeg beder dem om det.


Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Fre 18 Aug 2023 - 21:38

Og så. for resten - har nogle fundet den hemmelige hule i Vrinskekløften. Her er den fundet!!!!
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Fre 18 Aug 2023 - 23:38

Jo, jeg har også fundet hulen. Det virker som om man kan undersøge den i én uendelighed, men det kunne også være sjovt, hvis man kunne "vinde" over den. foreløbig er jeg nået til level 12. Trætte af tramperiet? Ikke mig, jeg synes, det er herligt, og tænk, at der kan laves en hel flaske nektar ud af tre små frugter!!!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Lør 26 Aug 2023 - 20:27

Har nogen fundet en "bliv yngre" godbid til heste?
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tirs 29 Aug 2023 - 20:20

Aner det ikke.
KUNNE der være noget at hente i køledisken hos dyrlægen?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tirs 5 Sep 2023 - 23:12

Selvom der da også er meget god underholdning i mange af de andre dyr, som vi efterhånden har til rådighed i spillet, er jeg stadig mest imponeret af hønsene, som trasker rundt alle vegne.
Det BURDE egentlig ikke være muligt for hønsene at slippe ud af min indhegning, men pludselig opdagede jeg denne høne på afveje udenfor hønsegårdens indhegning.
Fornøjeligt, at den lige søger føllets selskab Cool

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 05_09_22
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister, Anbodil og Bedste synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Ons 6 Sep 2023 - 10:09

Sødt billede, - det med hønsene, pludselig er 2 mine 7 høns ikke mine! jeg kan ikke tildele dem i hønsehuset, eller sælge dem, fordi jeg ikke ejer dem - de er der bare! mystisk!
Og så tilbage til den kære rancharbejder, ham har jeg ikke set længe, men nu er familien taget på ferie, og så dukker han pludselig op! Jeg kan ikke sende ham hjem, ej hellere ansætte ham, for han er jo ansat. Der foregår mystiske ting indimellem.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 6 Sep 2023 - 13:01

Du kan max have 5 høns i et hønsehus. Hvis du køber et ekstra hønsehus skulle du kunne tilkalde dem igen 😊

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Ons 6 Sep 2023 - 13:50

Underligt, men i mit hønsehus kan der være 8, og de har været der alle sammen. Nu står der 5/8 høns.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 6 Sep 2023 - 15:14

Kan det være opdateringen der spiller ind? Det har måske været en (nyttig) fejl. Jeg har aldrig haft mere end fem høns i et hønsehus.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Ons 6 Sep 2023 - 15:47

Jeg har købt et hønsehus mere, men kan fortsat ikke tildele dem. Jeg har altid kunnet have 8 høns, det står der fortsat, men altså - jeg kan ikke noget med de høns, - der står at jeg ikke ejer dem. Det er kommer efter opdateringen, så den kan have lavet rod, men hvis der kun kan være 5, så skal der ikke stå 8 høns, og jeg skal vel kunne tildele dem et nyt hønsehus. men det kan jeg ikke. Men pyt, de går der jo bare, selvom de ingen foder får sulter de ikke, så jeg kan vel betragte dem som billig pynt. :-)
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 6 Sep 2023 - 17:40

Jeg har været inde og tjekke i mit spil og du har helt ret. Kapaciteten er 8 høns.
Jeg beklager at jeg ikke undersøgte det før 😳

Det er godt nok mystisk.
Kan du se hønsene? Kan du fokusere på dem med kameraret? Måske er de løbet hjemmefra?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Ons 6 Sep 2023 - 21:04

Jo da, de går rundt i hønsegården - men jeg kan ikke tildele dem et hus, sælge dem eller andet. Får blot beskeden at jeg ikke ejer dem! Pyt - det er et mindre problem, måske bare lidt sjove. Bedre med et par får og geder, der ikke skal vaskes! De er jo trods alt på størrelse med hønsene, hvis altså man ikke forstørrer dem til normale husdyr.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 6 Sep 2023 - 22:27

8 høns i hver hønsegård bekræftes også herfra - og de er i mine øjne et herligt indslag i spillet. (Jeps, jeg er opvokset på landet Laughing )
Måske du bare skal vente på, at hønsene ældes og hentes af Grim reaper, hvis de vitterligt ER dine.
Jeg har dog aldrig oplevet, at hønsene har forladt den grund, som de tilhører.
Derfor er et ejerskab på en nabogrund nok utænkeligt.
Så mon ikke, at der er sket en lille fejl i forbindelse med opdateringen - og dermed har du et par dyr, som ikke skal plejes.
Tillykke med det, for det ER da godt nok et heldagsjob, hvis man har lidt forskellige dyr på grunden.

Jeg har læst et sted, at ham ranch-hjælpen forsvinder efter et par dage og skal hyres igen - super underligt, at han ikke er fastansat som de andre hjælpere. (der MÅ være et mod på vej i Curseforge!)

Jeg synes iøvrigt, at det er lidt underligt, at dyrene ældes, hvis man spiller uden ældning på simmerne.
Så BURDE dyrene vel også "leve evigt"? Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tors 7 Sep 2023 - 3:21

Hej Vince. Du kan fravælge at dine dyr ældes i spillets indstillinger. Jeg kan på stående fod ikke pege på hvor, men jeg tror det er noget med pakkeindstillinger.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Tors 7 Sep 2023 - 8:53

Hønsene ER MINE, den ene er en ond hane den anden en guldhøne, derfor sikker. Ældning af dyr slås fra under spilindstillinger, men den har ikke virket meget længe. Den blev meldt repareret under en af de sidste opdateringer, men den virker fortsat ikke.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Lør 9 Sep 2023 - 21:03

Så en fortsættelse på min hønsehistorie. Jeg har været med datteren på universitetet, hun nu er vendt hjem, og alle hønsene kan tildeles hønsehuset. Familien havde 2 heste, (gamle heste) den ene døde af alderdom en weekend hun var på hjemmebesøg, den anden fik hun telefonbesked om, at den var død. Dette selvom den fortsat forblev i hendes forholdsliste som værende levende. Da hun kommer hjem er den der heller ikke. Men - men hun kan kalde på en levende hest, som bor et andet udefinerbar sted!!! Der er heller ingen gravsten. Så altså - lidt mystik.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Ons 13 Sep 2023 - 13:31

Godt I skriver om hestene, for dem har jeg ikke tænkt mig at underholde mig ret meget med. Men det er jo godt at vide så meget som muligt, hvis man alligevel skulle få lyst.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Bedste Ons 20 Sep 2023 - 18:30

Hvordan har i det med heste i bybilledet. Jeg har sat mange familier til, at adoptere heste, men kun et par stykker har jeg set gøre det. Jag har sat en del heste ind i familier, men kun ganske få gange ser jeg en enkelt komme luntende med rytter. Det er lidt skuffende, Chestnur Ride virker øde, ja næsten død. Ingen fugle, ingen ræv der kommer løbende, og altså næsten ingen ryttere!
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Ons 20 Sep 2023 - 22:15

simsister skrev:Godt I skriver om hestene, for dem har jeg ikke tænkt mig at underholde mig ret meget med. Men det er jo godt at vide så meget som muligt, hvis man alligevel skulle få lyst.

Jamen simsister, læser jeg virkelig rigtigt?? wow Det var da dig som har talt om heste i flere år, men de er måske ikke hvad du havde håbet på??? scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Ons 20 Sep 2023 - 23:34

Ja, det er virkelig rigtigt. Grunden til, at jeg har talt om og ønsket mig heste er, at det ville have været helt fantastisk - især i min kongelige legacy, men den er ligesom afsluttet. så var der lige det ene afsnit i min familie krønike, hvor vi som familie havde en pony, dengang de tre ældste børn kunne have fornøjelse af det, og da min datter Irene, barn nummer fire en overgang havde en hest opstaldet i nærheden, og ellers er hverken heste eller høns min stærke side. Kan man overhovedet have ponyer? Altså mindre/forskellige størrelser?

Og hvad angår håbet, så er den eneste skuffelse, at man ikke kan have dem med på dyrskuerne som i RL. Hele heste pakken "kører" på den der ranch idé. Men der skal dog nok blive en anledning senere. Hovedet myldrer jo med idéer. Men først skal familiesagaen køres op til dato.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tors 21 Sep 2023 - 22:01

Som jeg oplever det, er der vist kun EN størrelse af heste - og to alderstrin. Ikke noget med, at islandske heste er mindre end andre.
- og ponyer er vist ikke muligt - og heller ikke æsler desværre.

Jeg KAN tage fejl, for jeg har ikke spillet særligt meget med denne pakke heller
- og har derfor heller ingen erfaring med heste i bybilledet.

Ærgerligt med Chestnut Ridge "ødemarken".
Nogle gange (læs: temmelig ofte!) KAN man godt få den tanke, at udviklerne ikke rigtigt udnytter deres pakke-potentialer fuldt ud - måske har lidt travlt med at få gjort pakkerne klar til salg, for du har da så evigt ret Bedste: den del af området burde vrimle med ræve og slanger (og indianere måske ligefrem?).
Har du prøvet at slå lejr og lave bål?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 4 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum