For Rent Expension pack
+4
VinceDjansen
Nøddehaven
simsister
MonaSolstraale
8 deltagere
Side 1 af 5
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: For Rent Expension pack
Jatak, jeg har også set det, men altid sjovt med en lille video, selv om jeg overhovedet ikke er fristet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg må sige, at jeg da er fristet. Meget endda Mon der er elevator? Synes kun jeg kan se trapper
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
MonaSolstraale synes godt om
Jeg har ikke set elevatorer nævnt nogen steder.
Jer er lidt splittet. Ja tak til at bygge lejligheder, men det der med at skulle være 'Landlord' virker ret besværligt.
Desuden har jeg ikke savnet indbrudstyvene.
Jer er lidt splittet. Ja tak til at bygge lejligheder, men det der med at skulle være 'Landlord' virker ret besværligt.
Jeg har flere gange forsøgt at spille med lejligheder - og hver gang ærgret mig over, at det blev nødvendigt med låste døre og flere klubber, for at skabe lidt liv på en grund/i en opgang.
Det MÅ alt andet lige blive nemmere med den nye pakke.
Så denne pakke er jeg helt med på - og glæder mig til at se, hvad Galleriet får at byde på af lejlighedskomplekser.
- At scenen så er sat i det østlig asien, er jeg ikke helt tilfreds med. Men man kan jo åbenbart indføre og administrere disse lejligheder i alle verdens- og bydele. Så det skal nok blive underholdende.
Mon vi mellem linjerne ser den første snert af Sims5 i denne udvidelse - at flere familier kan leve sammen på samme grund?! (hvis altså alle andre familier på grunden IKKE udgøres af NPC's!)
Jeg har flere gange forsøgt at spille med lejligheder - og hver gang ærgret mig over, at det blev nødvendigt med låste døre og flere klubber, for at skabe lidt liv på en grund/i en opgang.
Det MÅ alt andet lige blive nemmere med den nye pakke.
Så denne pakke er jeg helt med på - og glæder mig til at se, hvad Galleriet får at byde på af lejlighedskomplekser.
- At scenen så er sat i det østlig asien, er jeg ikke helt tilfreds med. Men man kan jo åbenbart indføre og administrere disse lejligheder i alle verdens- og bydele. Så det skal nok blive underholdende.
Mon vi mellem linjerne ser den første snert af Sims5 i denne udvidelse - at flere familier kan leve sammen på samme grund?! (hvis altså alle andre familier på grunden IKKE udgøres af NPC's!)
Sidst rettet af VinceDjansen Lør 4 Nov 2023 - 23:45, rettet 1 gang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Fredsdue synes godt om
MonaSolstraale skrev:
Mon ikke alarmer (og politi) dukker op igen som en del af denne pakke - eller døre kan gøres brudsikre?
Funktionelle elevatorer ville være verdensklasse - og gerne et par ekstra etager, nu vi er igang.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Måske ER det bare ønsketænkning, men - med lidt god vilje - KAN man da godt udlede nogle ting af videoen, som også peger i retningen af det våde element.
Jeg bemærker eksempelvis de fine små forankrede både og bådebroer - og en enkelt forbipasserende båd i videoen.
Jeg ved godt, at det ikke er usædvanligt på de kanter, men mon den lille kanal kun er til pynt?
Mon den kun er til at svømme i eller får jetski og kanoen måske en renæssance - eller måske ligefrem andre bådtyper?
Jeg tillader mig at være optimistisk frem mod den næste større pakke - og håber, at der kommer store havområder i den
Jeg bemærker eksempelvis de fine små forankrede både og bådebroer - og en enkelt forbipasserende båd i videoen.
Jeg ved godt, at det ikke er usædvanligt på de kanter, men mon den lille kanal kun er til pynt?
Mon den kun er til at svømme i eller får jetski og kanoen måske en renæssance - eller måske ligefrem andre bådtyper?
Jeg tillader mig at være optimistisk frem mod den næste større pakke - og håber, at der kommer store havområder i den
For mig ligner den nye by mest Venedig eller St. Tropez.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Sjovt, at vi allerede skrev på lejligheds-tankerne i 2018, for nu bliver de pludselig mere reelle her 5 år senere!
Lejligheder 2018
Fra tidligere har jeg da længe ønsket mig denne pakke, som vil have givet mening i mange af mine tidligere spil.
Her er det eks et fornøjeligt dansk boligområde, som dannede rammen om en julefortælling i 2021/2022:
- og her er det historien om min skotske musiker og gruppe fra 2019, hvor kælderen under disse lejligheder blev starten på bandet:
- og her sømændene fra det gode skib Martha, som jo endte deres historie på land - i Skippergade, hvor fortællingen fortsatte lystigt i 2019:
- og endelig et spil i Newcrest, som blev ombygget til et centralt vejkryds i Paris.
Den historie er vist aldrig vist tidligere, men indeholdt 4 nogenlunde ens bygninger med 8 unge simmere i hver.
Jo jo, der var godt gang i byernes by dengang i 2018.
Jeg tænker tit på, hvordan disse gamle grunde ville have set ud, hvis man havde alle de nuværende pakkers indhold og muligheder allerede dengang - og hvad man kunne få ud af en ombygning her i slutningen af 2023, hvis man orkede.
Specielt denne bydel ville da VIRKELIG have gavn af en lejligheds-pakke
Lejligheder 2018
Fra tidligere har jeg da længe ønsket mig denne pakke, som vil have givet mening i mange af mine tidligere spil.
Her er det eks et fornøjeligt dansk boligområde, som dannede rammen om en julefortælling i 2021/2022:
- og her er det historien om min skotske musiker og gruppe fra 2019, hvor kælderen under disse lejligheder blev starten på bandet:
- og her sømændene fra det gode skib Martha, som jo endte deres historie på land - i Skippergade, hvor fortællingen fortsatte lystigt i 2019:
- og endelig et spil i Newcrest, som blev ombygget til et centralt vejkryds i Paris.
Den historie er vist aldrig vist tidligere, men indeholdt 4 nogenlunde ens bygninger med 8 unge simmere i hver.
Jo jo, der var godt gang i byernes by dengang i 2018.
Jeg tænker tit på, hvordan disse gamle grunde ville have set ud, hvis man havde alle de nuværende pakkers indhold og muligheder allerede dengang - og hvad man kunne få ud af en ombygning her i slutningen af 2023, hvis man orkede.
Specielt denne bydel ville da VIRKELIG have gavn af en lejligheds-pakke
MonaSolstraale, Anbodil og Nøddehaven synes godt om
Become a Successful Property Owner
Ny artikel på EA's side. Desværre uden dansk oversættelse.
Ny artikel på EA's side. Desværre uden dansk oversættelse.
- Oversat med Google Translate:
Bliv en succesfuld ejendomsejer
Overvåg flere boligudlejninger, mens du bringer naboer sammen - bogstaveligt talt!
Det er tid til at åbne din dør for nye lejemuligheder i Tomarangs maleriske verden! Oplev kvarteret som ejendomsejer eller lejer – reparer forsyningsselskaber, tag fat i uregerlige naboer, skab et fællesskab og administrer endda flere boligudlejninger.
I udvidelsespakken til The Sims 4 til leje får spillerne mulighed for at bygge og skabe en række boliger, inklusive byhuse, duplex, lejligheder og meget mere! Spillere vil opdage, at tætte boligkvarterer skaber nogle af de mest harmoniske forhold, der enten vil bringe fællesskabet sammen eller drive det fra hinanden!
Luk nu døren og gør dig klar til at opdage dramaet lige ved dit dørtrin!
Velkommen til Tomarang
Sul Sul, nabo. Velkommen til den travle by Tomarang, en naturskøn verden beliggende i et frodigt tropisk landskab og pulserende byskyline. I en verden, der lever med muligheder, puster Tomarang nyt liv i de mange historier, der kan fortælles i flerfamilieboliger.
Inspireret af en unik blanding af tradition og modernitet kan simmere fordybe sig i denne sydøstasiatisk-inspirerede verden og opdage forskellige nye spændende fællesskabsaktiviteter. For at afspejle elementer af den sydøstasiatiske kultur samarbejdede The Sims-teamet stolt med Jason Chu, en asiatisk-amerikansk rapper, fortaler for social retfærdighed og kulturekspert med familierødder i Sydøstasien, for at konsultere om udvidelsespakken til leje for at give flere valgmuligheder med, hvordan spillere udforsker og udtrykker deres individualitet.
Når din simmer har brug for en pause fra travlheden i en storby, kan de slappe af i den grønne oase i den botaniske have, besøge et dyrereservat eller efterlade røgelse eller frugtoffer i Spirit House, mens små simmere kan spille Hopscotch og Marmor i parken.
Efterhånden som simmere flytter ind i disse nye boligudlejninger, er det uundgåeligt, at de bliver viklet ind i hinandens liv. Fra kældersuiter til dobbeltværelser, simmere kan opdage drama lige ved deres dørtrin, da de vil have rig mulighed for at opdage hinandens hemmeligheder ved at aflytte, snoke eller endda bryde ind og gå ind.
Med så meget at snakke om, kan simmere tage over til byens ikoniske natmarked for en aftentur. Efter at have udforsket en verden, der lyser med lanterner, summet med sælgere, fristende mad og unikke genstande, kan simmere blive inspireret til at spise som de lokale derhjemme, hvor de kan tilberede retter, herunder Khao Niao Mamuang, Tofu Pad Thai, Pancit Bihon, Burmese Samosa Suppe og Banh Cuon. Efter deres måltider kan simmerne nyde en Halo Halo og en Thai Iced Milk Tea.
En ny type grund i byen
Vi ved, at lejligheder og udlejning af flere boliger er blevet meget efterspurgt af spillere, og vi ønskede at sikre, at denne funktion tilbød beriget og fordybende gameplay, der udvider de mange historiefortællingsmuligheder. The Sims 4 For Rent Expansion Pack introducerer en ny dimension til boligmuligheder, der forbedrer den overordnede dybde og kompleksitet af simmeres forhold, personligheder og oplevelser.
For første gang nogensinde i The Sims 4 kan Simmers bygge en fuldt tilpasselig bolig med flere enheder, hvor flere Sims-familier kan bo på samme grund. Dette er muligt i ENHVER livlig The Sims 4-verden!
I Tomarang har disse pragtfulde boliger alsidige trævinduer, boliger på pæle nær naturskønne strande samt historiske broer. Til interiør er der traditionelle træudskæringer og rattanmøbler tilgængelige sammen med traditionelle sydøstasiatisk-inspirerede tæpper, stole, fliser og lamper.
Nye boligudlejninger giver en simmer mulighed for at blive kreativ med fuldt tilpassede flerfamilieboliger. Giv dine simmere en kældersuite, du kan leje ud, skab en hyggelig duplex for nære familier eller byg endda rummelige lejligheder til store familier.
Fællesskabsbegivenheder, som f.eks. en fest og poolfester, giver simmere de perfekte muligheder for at engagere sig med deres naboer og få en følelse af fællesskab i deres boligudlejning.
Ejendomsadministration
Simmere kan snart udvikle sig til kyndige ejendomsejere og bo blandt lejere eller opretholde separate boliger, mens de genererer indtægter fra flere ejendomsinvesteringer. Selvom det kan være afslappende at være hjemme, kan ejendomsejere stå over for et lejereoprør, hvis du lader dine vurderinger falde for lavt, blandt andre potentielle overraskelser, herunder insektangreb og udfordringer, herunder skimmelsvamp.
For yderligere at fordybe spillere i en verden af Til leje kan simmere få fire nye forhåbninger, fem træk og en ny frygt, der hjælper med at skabe uventede og spændende historier. Lejere kan opleve udsættelser, og som et resultat inkluderer frygt nu, at en lejer er bange for at blive smidt ud på grund af dårlig opførsel – men bare rolig, du kan altid give nogen en ny chance!
På bagsiden har ejendomsforvaltere deres eget lag af ansvar. Det er ikke bare sjov og leg! Ejendomsejere kan besøge og foretage inspektioner og støtte eventuelle ødelagte genstande - inklusive de nye vandvarmere og elektriske sikringsbokse. Ingen lejer vil have koldt vand eller flimrende lys.
Simmere kan også have forhåbninger om at blive den mest nysgerrige af Seeker of Secrets, en femstjernet ejendomsejer, den lokale kilde til Tomarani Knowledge eller en kræsen beboer – den bedste nabo og lejer nogensinde. For at gøre disse fællesskaber endnu mere interessante har simmere fem nye træk. Simmere kan være nysgerrige, generøse, krympende, landsbyens barn og den ældste specifikke klog – efterhånden som visdom kommer med alderen.
Hvis du køber Til leje-udvidelsespakken når som helst fra den 2. november til den 18. januar, har du adgang til vores Street Eats Digital Content, som giver dig mulighed for at bringe natmarkedets smag hjem med en grillvogn, gadeparaply og frugtkurv.
den pakke vil jeg også have.. den skal nok blive sjov at spille.
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Fredsdue synes godt om
Forudbestilt - og jeg glæder mig mere og mere (men er blevet skuffet så ofte før).
Ærgerligt, at X synes at blive det nye medie til de seneste updates fra EA, men så er det jo godt, at du holder os informeret MonaSolstraale
Mon samme familie også kan splittes op i flere generationer i samme hus - men hver sin lejlighed?
Ærgerligt, at X synes at blive det nye medie til de seneste updates fra EA, men så er det jo godt, at du holder os informeret MonaSolstraale
Mon samme familie også kan splittes op i flere generationer i samme hus - men hver sin lejlighed?
Fredsdue synes godt om
X har længe været mediet hvor nyheder bliver vist før andre steder, men jeg har på fornemmelsen at EA forsøger at udfase det da Musk ofte får nye fikse ideer. Det får følgerne til at finde alternative forummer. Der bliver ofte henvist til et medie der hedder Blue Sky, der er oprettet af en forhenværende Twitter bagmand. Indtil videre kræver det en invitation og en kode fra et andet medlem.
EA's nyeste tiltag er at de har oprettet et Discord Forum. Da jeg i forvejen har nogle venner på Discord har jeg tilmeld mig, men jeg vil sige det er noget af en rodbutik.
Her er lige en anden lovende oplysning.
Mon ikke det ender med at jeg også forudbestiller pakken?
Lige nu er der dog lidt småt med penge. Jeg har lige betalt forskud til sommerhøjskole og en tandlægeregning. Av!
EA's nyeste tiltag er at de har oprettet et Discord Forum. Da jeg i forvejen har nogle venner på Discord har jeg tilmeld mig, men jeg vil sige det er noget af en rodbutik.
Her er lige en anden lovende oplysning.
Mon ikke det ender med at jeg også forudbestiller pakken?
Lige nu er der dog lidt småt med penge. Jeg har lige betalt forskud til sommerhøjskole og en tandlægeregning. Av!
Det er jeg temmelig sikker på at man kan. I den forrige video kan man se at man kan bygge op til 6 lejemål på en grund. GuruNinja har dog afsløret på Twitter/X at der er en kode der giver mulighed for at tilføje flere lejemål. Jeg er spændt på hvordan det skal fungere?VinceDjansen skrev:Mon samme familie også kan splittes op i flere generationer i samme hus - men hver sin lejlighed?
- og lige nøjagtig den del af snakken bliver spændende at følge, for med eks 6 familier a 8 simmere BLIVER der da allerede godt gang i enhver grund, hvis man kan bygge lejlighederne store nok til at rumme dette antal simmere.
HVIS man kan udvide med et endnu højere antal familier på grunden, bliver det jo HELT fantastisk.
Fedt, at man kan forvandle residential lots til særskilte lejemål. Så slipper vi for at skulle starte helt forfra.
Iøvrigt kan man jo netop sagtens opdele sin familie på den måde - alene ved brugen af lås dør funktionen.
Med andre ord KAN det jo i et stort boligkompleks være et spørgsmål om at låse døren for andre simmer-familier - og så sprede "hoved-familien" over flere lejemål - måske
Det må vi se på til den tid.
Det VILLE være rigtig fantastisk, hvis man på samme måde kunne vælge at have en butik på grunden - at man eks markerede, hvor der var bolig - og hvor der var butik . Men måske er det liiiige rigeligt at bede om i denne omgang.
HVIS man kan udvide med et endnu højere antal familier på grunden, bliver det jo HELT fantastisk.
Fedt, at man kan forvandle residential lots til særskilte lejemål. Så slipper vi for at skulle starte helt forfra.
Iøvrigt kan man jo netop sagtens opdele sin familie på den måde - alene ved brugen af lås dør funktionen.
Med andre ord KAN det jo i et stort boligkompleks være et spørgsmål om at låse døren for andre simmer-familier - og så sprede "hoved-familien" over flere lejemål - måske
Det må vi se på til den tid.
Det VILLE være rigtig fantastisk, hvis man på samme måde kunne vælge at have en butik på grunden - at man eks markerede, hvor der var bolig - og hvor der var butik . Men måske er det liiiige rigeligt at bede om i denne omgang.
Fredsdue synes godt om
Det der med at have bolig og butik på samme grund, prøvede jeg af i Sims 3. Det er faktisk ikke særlig sjovt. Desuden er jeg en klovn til at styre mange simmere. Det er godt nok med vilje jeg placerer helt op til 8 teenagere på samme grund, men jeg er da heller ikke i stand til at spille fornuftigt med dem. Jeg fandt en del muligheder, jeg ikke havde prøvet før, nemlig at voksne simmere kan påvirke teenagerne til en hel del ting, og det kan være sjovt at prøve af, så det foregår mest ved, at jeg lader deres forældre besøge dem og påvirke dem til noget.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Man kan jo naturligvis altid bruge moddet "Live in business", hvis det stadig virker, efter den nye pakke bliver udgivet.
Det har altid ærgret mig, at der ikke er ret meget liv på de offentlige grunde - heller ikke parker og lignende.
Fra spil til spil er det ofte de samme, som dukker op på disse grunde.
Derfor kan jeg sagtens finde på at indsætte NPC-familier med 8 simmere - blot for at skabe lidt mere "liv i byen".
Jeg har efterhånden et pænt lille arsenal af ikke-spillede-familier, som bliver indsat på tomme grunde i byen/verdensdelen, når jeg går igang med et nyt spil.
Jeg ved faktisk ikke, om det hjælper - eller disse indsatte simmere blot erstatter de NPC-simmere, som ellers ville rejse til de offentlige grunde.
Jeg bilder mig ind, at det hjælper. Jo flere simmere i byen - jo mere liv på de offentlige grunde.
Jeg kan sagtens tage fejl.
Derfor glæder jeg mig også til den nye pakke, for så skal et lejlighedskompleks naturligvis fyldes godt op med 8-simmers-familier - bare for at se, hvad der sker på grunden, hvis der bor mindst 6 familier med 8 simmere i hver.
Det gælder også, når man driver en butik/restaurant og lignende, hvor der er rigtigt mange gengangere blandt kunderne fra dag til dag. Eller sådan var det i hvert tilfælde, sidst jeg spillede med en butik.
Det har altid ærgret mig, at der ikke er ret meget liv på de offentlige grunde - heller ikke parker og lignende.
Fra spil til spil er det ofte de samme, som dukker op på disse grunde.
Derfor kan jeg sagtens finde på at indsætte NPC-familier med 8 simmere - blot for at skabe lidt mere "liv i byen".
Jeg har efterhånden et pænt lille arsenal af ikke-spillede-familier, som bliver indsat på tomme grunde i byen/verdensdelen, når jeg går igang med et nyt spil.
Jeg ved faktisk ikke, om det hjælper - eller disse indsatte simmere blot erstatter de NPC-simmere, som ellers ville rejse til de offentlige grunde.
Jeg bilder mig ind, at det hjælper. Jo flere simmere i byen - jo mere liv på de offentlige grunde.
Jeg kan sagtens tage fejl.
Derfor glæder jeg mig også til den nye pakke, for så skal et lejlighedskompleks naturligvis fyldes godt op med 8-simmers-familier - bare for at se, hvad der sker på grunden, hvis der bor mindst 6 familier med 8 simmere i hver.
Det gælder også, når man driver en butik/restaurant og lignende, hvor der er rigtigt mange gengangere blandt kunderne fra dag til dag. Eller sådan var det i hvert tilfælde, sidst jeg spillede med en butik.
Jamen gengangere er da en fordel. Jo bedre du kender dem, jo nemmere er det at sælge noget.
Jeg er nok lidt skeptisk. Vil bruge det hvis, lejlighederne på samme grund bliver åbne, så der ikke skal "rejses" mellem dem. For mig vil det så være fint til familie og bedsteforældre.
Lejligheder er der jo i San Myshuno, her må man rejse, for at besøge naboen. Jeg har kun boet kort der, der er konstant nabolarm, og indvandring af ukendte simmere, der enten er sultne, eller "vil pumpe jern." Det er altså ikke mig. Jeg er nu glad for min gård og mine heste.
Lejligheder er der jo i San Myshuno, her må man rejse, for at besøge naboen. Jeg har kun boet kort der, der er konstant nabolarm, og indvandring af ukendte simmere, der enten er sultne, eller "vil pumpe jern." Det er altså ikke mig. Jeg er nu glad for min gård og mine heste.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
Det kan du have ret i Bedste: Gad vide, hvordan San Myshuno vil fungere efter opdateringen?!
Jeg håber BESTEMT ikke, at din skepsis bliver velbegrundet, for så bliver det godt nok ikke nemt, hvis der skal loades mellem hvert besøg i en lejlighed.
Jeg har en tro på, at det IKKE bliver tilfældet - at alle lejligheder på samme grund kan besøges frit (hvis døren vel at mærke ikke er låst).
Var det ikke mest i de billige lejligheder, at naboerne forstyrrede hele tiden?
Lad os da se et billede af din gård Bedste.
Jeg håber BESTEMT ikke, at din skepsis bliver velbegrundet, for så bliver det godt nok ikke nemt, hvis der skal loades mellem hvert besøg i en lejlighed.
Jeg har en tro på, at det IKKE bliver tilfældet - at alle lejligheder på samme grund kan besøges frit (hvis døren vel at mærke ikke er låst).
Var det ikke mest i de billige lejligheder, at naboerne forstyrrede hele tiden?
Lad os da se et billede af din gård Bedste.
Der sker ingen ændringer i San Myshuno. Hver lejlighed er en selvstændig grund.
De irriterende naboer er en del af spillet, men jeg elsker alligevel at spille i San Myshuno. Jeg kan lide det liv der er på fællesarealerne og alle festivalerne.
Jeg sender ofte min simmer ud på en løbetur i området når naboen støjer og så løber det ofte ud i sandt.
De irriterende naboer er en del af spillet, men jeg elsker alligevel at spille i San Myshuno. Jeg kan lide det liv der er på fællesarealerne og alle festivalerne.
Jeg sender ofte min simmer ud på en løbetur i området når naboen støjer og så løber det ofte ud i sandt.
Ja, og så er der en mulighed, er ikke er nævnt her. Man kan banke på deres dør for at spørge, om de vil hænge ud, men det hjælper jo sjældent på larmen. Desuden er jeg stadig ikke fristet. et er rigeligt for mig som spillet er nu.
- eller bede dem om at "knytte sylten" eller stoppe med deres hjerte-spredende aktiviteter
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Lignende emner
» Drømmehjem Game Pack
» Varulve Game Pack
» Home Cheff Stuff Pack
» Crystal Creations Stuff Pack
» Life & Death Expansion Pack
» Varulve Game Pack
» Home Cheff Stuff Pack
» Crystal Creations Stuff Pack