DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

+6
FairytaleCoach
Anbodil
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Fre 7 Jul 2023 - 6:19



Så er der lidt flere detaljer

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 12 Jul 2023 - 18:05

Heste, får og/eller geder, Ko og/eller lama, høns, hunde og/eller katte + måske også et barn - så bliver der godt nok rigeligt at se til for en simmer, når heste- og kostalde og hønsehuse skal rengøres og dyrene fodres.
Heldigvis er der jo hjælp at hente - og et par nøglepersoner i byen, som man nok kan få glæde af.

Fin staldbygning, men jeg ville blot ønske, at EA ville gen-tænke køerne/kostaldene, så hestestalden også kunne rumme "løse" køer - og UDEN den lille kostald.
Ellers kommer der sikkert et mod eller en kreativ løsning på dette senere.

Gad vide, om hestene også dukker op i San Myshuno?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Fre 14 Jul 2023 - 19:32




Sidst rettet af MonaSolstraale Lør 15 Jul 2023 - 20:25, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Lør 15 Jul 2023 - 9:36

Billede af det nye nabolag

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 TcnYDe4l

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Elzg0pVl
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Søn 16 Jul 2023 - 11:06

5 (FEM!) grunde på 30 x 20 - og 1 grund på 64 x64 Evil or Very Mad
Jeg forstår det ikke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Søn 16 Jul 2023 - 13:20

I det mindste var der da en grund på 64x64 Vince...det er da mere end i en del af de andre nabolag. Og så ser det da ud til at være pænt mange grunde 13 stks....selvom de er små..noget der heller ikke er i mange af de andre nabolag. Men med små grunde blir det da noget svært, hvis man vil ha plads til at flette heste, høns, køer og lamaer sammen...hvor fanden skal simmeren selv bo.... Question  Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 1f623
Udkommer spillet også d. 20 i DK?
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Søn 16 Jul 2023 - 19:41

Jeg er ikke så vild med alt for store grunde, men jeg ser der også er en grund på 50x50.

Jeg har ikke set andre datoer end den 20 juli, så det må også gælde Danmark.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Søn 16 Jul 2023 - 23:58

På med ja-hatten Anbodil - du har ret. Lad os glæde os over den store grund, som desværre ikke er i så mange andre nabolag. Det har du helt ret i.
- og mon ikke der snart ligger større amerikanske farme i str 64 x 64, hvor ALLE dyr har en plads sammen med ranch-ejerne.
Jeg kan iøvrigt ret godt lide den mandlige simmer i præsentationen.

Så jeg ikke et farvehjul i starten af den spil-gennemgang?
Jamen så er det nok ikke så langt væk, som vi kunne frygte. Som farveblind håber jeg, at det vil medføre farvekoder til den tid, så jeg ikke fortsat skal arbejde med fuldstændigt tåbelige sammensætninger af farver - tak.

- og så er der jo ENDELIG loftstyper med til os alle i den kommende opdatering - hurra for det.  Very Happy
Lad os håbe, at de også dækker tagudhæng.

Nåh, men det ligner jo en pakke med masser af spiltimer i for heste-interesserede - en meget gennemført pakke med nyt tøj/hår/skæg/bymidte/landområder at ride rundt i og lignende - og så en guds velsignelse af forskellige heste-racer. Fornemt programmør-arbejde - også med animationerne.
Desværre er der jo ingen tvivl om, at hver hest optager en af de 8 pladser i simmer-familien. ØV Sad

Fedt, at EA IGEN benytter sig af kendte og yderst kreative "arkitekter" til deres grunde. Hellere den yderst kreative Simproved & co end EA's egne ideforladte grund-byggere.

Jeg er SÅ klar til nektar-brygning og mindes med glæde mine mange fornøjelige spiltimer i det franske scenarie i Sims3.
Der ligger faktisk allerede rigtigt fine wineyards på Galleriet, som nu blot skal opdateres med den nye nektarbrygger.
Men ellers må man jo nok også forvente, at de vinproducerende lande får en renæssance i spillet.
Glæder mig i hvert tilfælde til denne feature i spillet.

Men ellers må vi jo nok forvente, at Galleriet eksploderer i stutterier og amerikanske landbrug i den kommende tid - og måske endda en enkelt indianer på en eller anden måde (selvom jeg godt kunne have EA mistænkt for, at udelade den del af deres historie).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Ons 19 Jul 2023 - 16:59

Her er lidt mere om pakken  

https://simscommunity.info/2023/07/18/sims-4-horse-ranch-stream-game/?fbclid=IwAR1Gbp5OCCz2M70ApmJPzR5sZZUA0TLBFJPI0ytbQByRLAi0cMjhWd2DsMc

Ved ikke mht indianere men der er ellers en hesterace med, som vil passe til dem. Nemlig nogota. Racen blev brugt af stammerne i North Dakota. Der er også en opskrift inspireret af dem (Three sisters chili).
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 19 Jul 2023 - 22:28

Jaså - spændende - tak for informationen Nøddehaven.
Det tyder da på, at du ved en hel del om heste.
HVOR meget glæder du dig i givet fald til pakken, nu du har set disse (korte) livestreams?

Lad os da håbe, at der ER et indianer-twist blandt valgmulighederne. Jeg læser også noget om "native americans". Det KUNNE da tyde på, at EA ikke har glemt landets oprindelige indbyggere.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Ons 19 Jul 2023 - 23:28

Jeg springer over og helliger mig nektarbrygning i sims 3. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 1f604
Det gode ved sims 3 er at der ikke blir pillet mere ved det spil...de bugs der er der...kender man efterhånden og må leve med...men der kommer ikke flere..og blir ikke ændret mere på den sag....heldigvis!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tors 20 Jul 2023 - 0:26

Jeg vil tillade mig at dele to videoer. Den første er James Turners gennemgang af pakken.




Den anden video er uploadet af Anchesenamon. Hun er en af de mest kreative og sjove simsspillere jeg kender.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Tors 20 Jul 2023 - 16:48

VinceDjansen skrev:Jaså - spændende - tak for informationen Nøddehaven.
Det tyder da på, at du ved en hel del om heste.
HVOR meget glæder du dig i givet fald til pakken, nu du har set disse (korte) livestreams?

Lad os da håbe, at der ER et indianer-twist blandt valgmulighederne. Jeg læser også noget om "native americans". Det KUNNE da tyde på, at EA ikke har glemt landets oprindelige indbyggere.

Ja jeg ved en del om heste for har nørdet heste med min datter i 17 år. Vi har en enkelt (en hannoveraner) hest. Det kan jeg ikke få i Sims men Hollandsk Varmblod kommer da nogenlunde tæt på (sådan en har vi også haft).

Det er skønt med flere dyr i Sims men synes staldene ligner værelser i et hus. Der er vandkar i boksene men i DK bruger vi små vandkopper (som er væghængte) eller en stor murerbalje nogle gange (mest dem, der har heste hjemme). Savner også et vandspiltov for at gøre det mere realistisk. Det er der man vasker hestene. Især vigtigt når de kommer ind med mudrede hove fra folden. Men ok det skal nok virke lidt gammeldags (og amerikansk). Jeg er ret spændt på gederne og fårene. Håber det er bedre end hønsene og køerne. Der ville jeg gerne have det mere som Stardew Valley. Der går dyrene og græsser på fold når det er godt vejr og gumler hø inde når vejret er dårligt. Man kan samle æg, uld, mælk osv

Men der er nogle vinduer og døre osv jeg synes ret godt om. Så sidder klar lidt senere i aften til download.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af dorthe75 Tors 20 Jul 2023 - 20:47

Er der nogen der ved hvad tid den er tilgængelig til download?
dorthe75
dorthe75
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 21
Join date : 26/08/18
Age : 49
Geografisk sted : Holbæk

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Tors 20 Jul 2023 - 20:57

Har downloaded den
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af dorthe75 Tors 20 Jul 2023 - 21:03

Ok, jeg har købt på Instant Gaming og har fået koden, men kan ikke downloade
dorthe75
dorthe75
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 21
Join date : 26/08/18
Age : 49
Geografisk sted : Holbæk

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af BoergeOf61 Fre 21 Jul 2023 - 8:26

Jeg installerede pakken i går, men syntes umiddelbart, det så kompliceret ud at holde hest.
Foreløbig besøger jeg nok bare de nye husholdninger, så de markeres som spillede og ikke bare forsvinder. Så må jeg finde ud af senere, hvad de skal bruges til.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Fre 21 Jul 2023 - 13:49

Ja, den kunne jeg selvfølgelig ikke holde nallerne fra, og jeg får altid rabat som Playpro. Takket være det her gode forum kan jeg også sørge for at rense app'en for cache filer, og hele processen tog meget kort tid.

Mit første indtryk er nok farvet lidt af mine forventninger. Hesten er altså - ligesom hunde og katte - et medlem af husholdningen, og heldigvis kan man se dens behov ligesom ved burdyrene. Noget af tøjet er bare for grimt/beskidt, men andet er da rigtig pænt. De nye frisurer skal man vænne sig til, tror jeg. Jeg har ikke fået kigget på får og geder, men de fungerer vel som høns?? Nåe nej, de kan nok ikke formere sig.

En anden ting, jeg har lagt mærke til er, at hestene ikke behøver en stald som sådan. Der kan være bygget en boks ind som et rum i huset, men sjovt nok skal hesten ud af boksen for at spise, og det ser komisk ud!
Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 OzOwfwX

Og så skal der nok - som sædvanlig her hos mig slettes nogen forhåndslavede simmere. Men nu kan jeg komme videre med en vigtig del af min familie historie.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Fre 21 Jul 2023 - 18:59

Som hestemenneske glæder det mig, at der er 35 racer at vælge imellem. Jeg synes også udvalget er fint og sørme om jeg ikke kan lave min egen hest (hannoveraner). Og VinceDjansen, der er en "indianerhest" mere: Nez Perce.

Men har lidt udfordringer. Hesten går bare løst rundt over det hele også lige udenfor grunden. Den står også inde i husmuren (så den er halvt inde og halvt ude af huset) samt min simmers "jobliste" ikke virker.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af BoergeOf61 Søn 23 Jul 2023 - 11:52

Desværre nåede jeg kun at besøge en enkelt af de husholdninger, der fulgte med Chestnut Ridge. Der er blevet noget tomt.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 2023-049

Så dukkede denne besked op, da Anne Fyres bad om nabolagshistorier.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 23_07_10

Hvad går det ud på?
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Tirs 25 Jul 2023 - 12:03

Har I været inde i den hemmelige hule? Mit spil er engelsk og der hedder den Dreadhorse cavern. Det er ret sjovt men har ikke fundet ud af hvor dyb den er endnu.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Lør 29 Jul 2023 - 12:55

Så har jeg også endelig fået installeret pakken (skyldes herlig ferie - og IKKE problemer med installationen!).
Normalt er det jo fint, at man ikke er den første af forummets brugere til at installere og prøve pakkernes muligheder, for så kan man jo altid læse om jeres oplevelser først.
Derfor er jeres kommentarer også altid yderst værdsatte.

Nuvel, jeg vil ikke længere ærgre mig over, at hestene optager en plads i husholdningen, for det er jo ligesom for sent.
Istedet vil jeg glæde mig til nektar-brygningens muligheder og at se de små får og lam fylde grundene med liv.
Som jeg læser det, futter de jo rundt på samme måde som hønsene = næsten overalt - og det er jo superfornøjeligt.
Skal de fodres?

Jeg kommer ikke selv til at bruge meget tid på hestene, men vil istedet glæde mig til at læse om jeres erfaringer udi rytteriets muligheder.
Hvor VILLE det dog have været fantastisk med hestevogne af forskellig art, men mon ikke modderne har noget i ærmet?!

Jeg synes faktisk, at det er ganske fint, at spillet har taget en lidt mindre pusse-nuttet og perfekt drejning med varulve-, kælder- og ranch-pakkerne på det seneste. For min skyld gør det ikke noget, at der kommer lidt rod og beskidte genstande og tøj ind i simmernes hverdag.

- og tak for din uddybende kommentar Nøddehaven.
Jeg har netop været på et besøg til middelalderdagene på Spøttrup Borg-museum i det midtjyske i denne uge - og i den forbindelse ladet mig imponere af europamesterskaberne i lanseridning, hvor heste jo udgør en meget stor del af setup'et.
Det var faktisk et rigtig flot skue - og en fin dag for en borg-tosse som mig med riddere i rustning og en tur rundt på borgen. Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Lør 29 Jul 2023 - 13:24

Mit første indtryk er stadig som beskrevet Nu har jeg - af mangel på oplysninger om får og geder - startet en minifarm med tre små får OG nektarbrygning. For det viser sig, at når simmerne slår præriegræs-hø til dyrene, får de tit frugter og andet, de kan bruge til at plante og gøde o.s.v. så pludselig er der muligheder for at fremstille de dyre flasker.

Så der arbejdes side om side med familie historien  her, for jeg fandt et usandsynligt specielt, ualmindeligt, for mig uimodståeligt par simmere på Galleriet.
Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 CWlRMkk

Ulden fra minifårene komplimenterer strikning og broderi.
Og så har jeg fundet ud af, at de godt kan have farme i andre nabolag, men det bedste for heste er selve nabolaget der følger med pakken, og nabolaget for lamaer og dyrskue er godt, når man brygger nektar og har de mindre dyr, helst i nærheden af salgsboderne, så man kan prutte priserne op, når man skal sælge. Så behøver simmerne faktisk ikke at gå på arbejde, og kan koncentrere sig om dyrene. Desværre er der ingen  af de nye dyr, der kan udstilles på dyrskue, så nu kommer "vi" til en skuffelse for mig, der også stadig irriteres over, at vi skulle have beskidte outfits, der ikke bliver rene af at blive vasket og ikke noget som helst med indianere, men jeg er så vild med musikken, at jeg ville ønske, jeg kunne slukke for alt det andet. Kunne sagtens nøjes med country og gospel.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Lør 29 Jul 2023 - 14:21

Det er også dejligt at kunne skridte rundt på sin hest i naturen. Det er flot. Man kan også tage sin hest med til alle de andre nabolag (Windenburg, Willow Creek osv)
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 62

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Søn 30 Jul 2023 - 15:05

Det er da vel nok et spændende par du der har fundet simsister. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 1f603 Det kan jeg godt forstå du bare måtte ha i dit spil!! Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 1f44d
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 2 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum