DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

+6
FairytaleCoach
Anbodil
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Søn 18 Jun 2023 - 16:57

Nu vover jeg pelsen og opretter en tråd til næste Expansions Pack da der er meget der tyder på at vi får heste til spillet.
Udvidelsen er allerede slået op på adskillige uofficielle Gaming forhandleres sider, som her  instant-gaming.com med en udgivelsesdato den 20 juli 2023.
Hverken spil, navn eller udgivelsesdato er bekræftet af EA, så indtil vider benytter forhandlerne sig at en Placeholder med et motiv fra Sims3.

I går delte The Henford Hen dette billede på Twitter


Hun delte også denne spilbeskrivelse hentet fra et tysk firma, med en engelsk oversættelse.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Man 19 Jun 2023 - 14:51

Ja ja, hvis DU tør tro på det MonaSolstraale, er jeg også indforstået med en heste-pakke som det næste, for du plejer jo nok at have helt styr på dine nyheds-forbindelser.
Således sikkert også denne gang.
Så lad os da bare kaste os over en snak om heste og vores forventninger til pakkens indhold.

Jeg er stadig forundret over, at andre salgskanaler overhovedet får lov til at breake denne historie, før EA selv er på banen. På den måde stiger spændingen naturligvis frem mod den officielle offentliggørelse, som må være lige på trapperne.

Jeg kunne godt tænke mig en indhegning/mark med fritgående heste - måske et trug med vand og foder.
Hestevogne fra forskellige tidsaldre og til forskellige formål ville også være fantastisk, men det er nok for meget at ønske sig.

Jeg har faktisk længe tænkt på, hvorfor EA ikke gør lidt mere ud af disse kedelige "splitscreens", når en ny grund skal indlæses.
Der KUNNE jo sagtens være et animeret billede af en bil fra grunden (eller taxi) og de valgte sims, der kørte på en imaginær "rullende" vej. Det ville føje en lille smule til realismen, når vi nu ikke har åbne verdener og bydele.
På samme måde kunne et splitscreen med en hestevogn også fint vise to kuske og 2 passagerer - eller måske ligefrem en diligence til det vilde vesten, hvis der er stemning for det. Cool
I hvert tilfælde ville en gammel hestevogn med lad glæde mig.
Bare en tanke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Man 19 Jun 2023 - 15:51

Tja som hesteejer i virkeligheden (dressur) bliver jeg nok skuffet. Det blev jeg i Sims 3. Jeg synes derimod det fungerer ok med hunde og katte. Men håber, at de i det mindste bliver hyggelige at have i spillet
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tirs 20 Jun 2023 - 12:47

Nøddehaven skrev:Men håber, at de i det mindste bliver hyggelige at have i spillet

Det bliver de nu nok HELT sikkert - små-uanvendeligt for en dressurrytter, det har du nok ret i. Jeg har også kun ganske ringe forhåbninger til mit ønske om hestevogne.
Jeg kan allerede se, hvordan flere stutterier må dukke op på Galleriet i nær fremtid.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 20 Jun 2023 - 19:33

Så kom den officielle meddelelse



Læs mere på Simscommunity - Official leak

Jeg ser en nektarbrygger, får, geder og måske trælofter 😍

Til sidst en kommentar fra Pixilade. Der er meget snak, men også en grundig gennemgang af det han ser


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 21 Jun 2023 - 16:00

Jamen det er jo helt fint og nydeligt, men jeg vil VIRKELIG ærgre mig, hvis disse heste optager en plads i familie-rækken og dermed begrænser antallet af simmere - som det senest skete med hunde og katte.
DET vil være YDERST frustrerende, efter min mening.

ER det en hestetrailer i baggrunden på det første billede?

Nectar making er en sej feature, som jeg glæder mig til at afprøve noget mere - og passer som fod i hose til min nuværende munke-historie, hvor der netop ligger et afsnit og venter på denne mulighed.
Så det er fint.

Det ser også ud til, at vi langt om længe kan farvelægge lofter. Det er også en god ting.

Endelig nærmer vi os da et rigtigt landbrug - nu også med små får og geder. Mon de er programmeret som hønsene - og dermed futter rundt overalt? Rolling Eyes
Så er der jo nærmest kun grisene tilbage, som vi måske må kigge langt efter igen.

- og så er der da vist lagt op til det helt vilde vesten med denne pakke - sikkert et stort ønske fra mange amerikanere, som stadig går med cowboyhat.
Det bliver et køb herfra.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Tors 22 Jun 2023 - 13:01

Præcis. Ingen grise men alligevel dog heste. Hvilket så gør, at jeg må trække de næste afsnit af min familie saga i langdrag. Det er dog ikke så svært, når alle skal følges op i alder og tid.

Jeg har læst jeres input her og undrer mig stadig - som andre - tilsyneladende - over, at hønsene kan lægge æg og få kyllinger, hunde og katte kan i enkelte tilfælde få afkom, endda frøerne, men de andre dyr kan ikke formere sig, sikkert fordi de er bundet til deres hytter, som igen er en følge af forsøget med at afholde dyrskuer.

Tænker alligevel, hvis man nu kan have sin hest i "lommen", skal den så også med på dyrskue, eller er hele dette heste-wildwest racerløb, et sidespring fra bondegård og dyrskue og holdes med får og geder helt udenfor farmpakken???

Nektarbrygning har vi efter min mening rigeligt af i forvejen, og jeg tvivler på, at planterne bliver nemmere at håndtere, når der pålægges endnu mere. Lofter ja, det er herligt, de har hidtil kun været helt hvide.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tors 22 Jun 2023 - 13:46

Fem timer til den officielle trailer bliver vist. Det er vist ca kl. 19. Find den her.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tors 22 Jun 2023 - 20:08

Så har den første meldt sig på banen som leverandør af hele tre bygninger. Det er efterhånden blevet en fin tradition.



Jeg har set flere af Simproved byggevideoer og hun er virkelig dygtig.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Fre 23 Jun 2023 - 10:41

Hvis man skal tro det for pålydende, så er der en hel del forberedelser og research til en udvidelse som Horse Ranch 🤔 🥶 🤠


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Fre 23 Jun 2023 - 19:47

Det er sørme meget amerikansk. Ranch , linedance, country musik, barrel racing (ridediciplin fra rodeo) ..... Men det har da også sin charme. Lidt ærgerligt man ikke kan fange kvæg med lasso nu de er i gang  Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f606
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Lør 24 Jun 2023 - 14:50

Ja, det var også min pointe. Jeg kan godt se, at de to pakker har krævet meget hver især. Men det bliver da også efter min mening lidt ærgerligt, at man sikkert nok ikke kan få farmpakken og ranch pakken til at fungere sammen. Der hører ligesom heste til et dyrskue!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Lør 24 Jun 2023 - 20:17

James Turner nævner også frygten for, at heste vil optage en plads i simmer-familien.
Dermed bliver der ikke mange ledige simmer-pladser på et stutteri, hvis der også skal være både heste og hunde.
Jeg håber virkelig, at de re-programmerer spillet, så der er plads til 8 simmere OG 8 dyr - som det også var muligt i en tidligere spilversion.

Mon ikke loftsmaling i givet fald kommer som en del af en opdatering til spillet, så ALLE gamere kan få glæde af det?
Loftsmaling vil betyde, at der kan tages bedre billeder med en anden vinkel på kameraet, når loftet ikke altid skal udelades.
Det er fint.

Totalt amerikansk, det har du helt ret i Nøddehaven.
Man kan vel ligefrem undre sig over, at de ikke tidligere har haft et tema over denne del af Verden - måske lige udover hjuldamper-verden som den første, når nu vi ellers efterhånden har været så mange andre steder på kloden.
Mon ikke galleriet vil tage en Wild West drejning for en tid? (uden hestevogne desværre  Sad  )

- og at Simproved har været en del af holdet tegner yderst lovende, for hun er absolut en af mine favoritter. Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 27 Jun 2023 - 6:47



Livestreamen kommer senere i dag. Jeg får nok ikke st den da jeg er på højskole, men god fornøjelse til jer 😊

På SimsCommunity finder man denne fulde liste over indhold i pakken. Der skal være mere end 350 dele.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Tirs 27 Jun 2023 - 16:11

På højskole - og alligevel med indlæg i vores forum - hatten af for det - og tak

God fornøjelse
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Tirs 27 Jun 2023 - 16:39

Er noget skuffet over indholdet af pakken. Mange af de "nye" ting virker bare som om de har farvet de gamle i ny nuance. Det var medlemmer af FB gruppe, der gjorde opmærksom på det og når man ser efter, har de ret. Eller også ligner meget af det ting vi har i forvejen. Selvom jeg kan lide ideen om en heste ranch, venter jeg for en gangs skyld nok med at købe det. Så skal det nye nabolag da godt nok være fedt
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Tirs 27 Jun 2023 - 16:51

Hej folkens.
Så faldt jeg tilfældigt over informationen om at vi får heste, og straks tænkte jeg på at; nu måtte simSister da blive glad. Very Happy
Jeg har ikke spillet længe( i flere år), men den nye pakke kunne da godt friste lidt, især fordi man nu kan lave nektar. Om det så vil give vipes af sims 3 må tiden vise. Også om jeg kan finde nok inspiration i mig selv til at spille lidt mere end et par timer hist og pist. Det aner jeg så ikke, men jeg vil da prøve. Kan stadig godt tænke tilbage på den fede tid med mine astronautsimmere og deres eventyr. I love you
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

simsister og FairytaleCoach synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Nøddehaven Tirs 27 Jun 2023 - 16:57

Dejligt at høre fra dig igen Anbodil

Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 28 Jun 2023 - 13:31

Hej Anbodil! Hvor er det dejligt at hører fra dig igen. En skøn avatar du har.
Jeg kan godt forstå du nævner din astronaut historie. Det var et omfattende projekt og en inspirerende historie.
Måske vil det glæde dig hvis jeg fortæller at Tusdelda snart har overlevet sit tredje år i mit univers.
Vi kommer forhåbentlig til at høre lidt mere til dig fremover når hestene bliver en realitet 😊

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Ons 28 Jun 2023 - 18:34

Mange tak begge to. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 263a Fantastisk du stadig holder liv i Tusnelda...det havde jeg aldrig troet. Men jeg finder en anden tråd at skrive i, for det her er jo om hestepakken og apropos den pakke, er det mit håb at jeg måske kan presse et western nabolag ud af den. Noget jeg har ønsket mig siden vores 3. pakke...så det er jo way back! Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f60b
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Tors 29 Jun 2023 - 12:32

Anbodil skrev:Hej folkens.
Så faldt jeg tilfældigt over informationen om at vi får heste, og straks tænkte jeg på at; nu måtte simSister da blive glad. Very Happy
Jeg har ikke spillet længe( i flere år), men den nye pakke kunne da godt friste lidt, især fordi man nu kan lave nektar. Om det så vil give vipes af sims 3 må tiden vise. Også om jeg kan finde nok inspiration i mig selv til at spille lidt mere end et par timer hist og pist. Det aner jeg så ikke, men jeg vil da prøve. Kan stadig godt tænke tilbage på den fede tid med mine astronautsimmere og deres eventyr. I love you

Tak for din omtanke og velkommen tilbage. Du har helt bestemt været savnet. Ikke mindst din store idérigdom. Og ja, jeg er i gang med en - om muligt - endnu større udfordring end de kongelige, nemlig min egen familie og skulle have brugt heste før, men skal nu igen, så jeg trækker det lidt i langdrag ved at besøge og udvikle mange af de andre simmere, der er med i min familie historie.

Astronauter er sådan en god idé Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Tors 29 Jun 2023 - 15:47

Ja ens egen familie kan vist godt være en større mundfuld! Det ved jeg at min er. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f601 Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f605 Men godt du holder gryden i kog. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f609
Jeg viste sg ikke at jeg var savnet, men jeg kan da godt se at jeg står for oprettelse af rigtig mange indslag...ak ja.
Noget andet jeg så også har fået øje på er vores alder....hold da kæft...denne side skulle da vist ikke ha heddet Dksimlinger, men Simsspillende alderspræsidenter!!! Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste 1f602 Okke dog!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Fre 30 Jun 2023 - 12:50

Ja ja, nu skal det jo ikke udvikle sig til en "velkommen-tilbage-Anbodil-tråd", men jeg vil da også gerne byde dig velkommen tilbage. Superfint at have dig med igen - også selvom det måske kun bliver mere sporadisk, når hestene kommer.
- og du HAR ret: Mange indlæg er startet af dig. Så det er godt, at du er med igen.

- og jeg glæder mig også til nektar-brygning, som passer som fod i hose til mit næste indlæg i min munkefortælling andetsteds.

Du har nok også ret mht aldersgennemsnittet herinde, men det er nu faktisk en fordel i mine øjne, at det måske er lidt mere seriøst end dialogen på Sims-Facebook engang imellem.

Du kan jo forberede dit Western-tema, ved at give Galleriet et kig. Der ligger et par fine grunde og husholdninger med dette tema allerede - ja endda et par spøgelsesfamilier, som jeg lige husker det.

Fin ny avatar Cool
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af FairytaleCoach Ons 5 Jul 2023 - 12:51

Hejsa!

Den Hestepakke den inspirerer jo til at virkelig Leve Det Landlige Liv.
Og kan vi blande det med Livet i Henford, køer og alt det,
så kan der godt blive stof til en Landsby-Historie.

Og vi kan jo bare bygge vores eget danske/fynske bondegårds-idyl.
For det bliver jo lidt en anden stil end den amerikanske.

Det er rigtigt at det kommer til at knibe med at få plads til den store, bondefamilie,
sikkert med både bedstemor på aftægt og et par børnebørn,
når også hestene skal være der...Ja, og vel nok en enkelt gård-karl til at se efter dem og fodre dem...???

Jeg håber også på at de vil udvide til dobbelt husholdnings størrelse, som nogen nævner.
Og at de også vi give os Mega-Store Grunde til at bygge på.

Cool
FairytaleCoach
FairytaleCoach
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 24
Join date : 02/11/18
Geografisk sted : Fyn og Øerne

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 5 Jul 2023 - 17:03

Det er lige nøjagtig udfordringen i mine øjne, hvis der også skal være plads til katte, hunde og heste i en husholdning, hvis EA vælger at begrænse det til 8 slots på grunden.
Lad os endelig få 8 simmer-slots - og 8 dyre-slots - tak.

Jeg har faktisk en hel stribe af større og mindre bindingsværksgårde liggende i mit galleri allerede - ganske vist bygget for LANG tid siden efterhånden - og kun sporadisk indrettet.
Så det danske bondegårdsidyl er nemt at (gen-)skabe - også bedstemoderen på aftægt (tjek "Humlegård og hunde").
Som jeg husker det, var grundene placeret i Windenburg dengang.

- og ja tak til kæmpegrunde, hvor der KUNNE være plads til markerne også - specielt hvis får, geder, heste og gerne også køer/lamaer kunne græsse frit i en indhegning.
Se, DET ville være landmandsliv Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

FairytaleCoach synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum