DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

+6
FairytaleCoach
Anbodil
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Søn 30 Jul 2023 - 23:01

De ligner lidt gnomerne eller nisserne - eller noget i den stil. Jeg tænker også lidt Lord of the Rings, som også fylder en del på galleriet.

Ærgerligt med dyrskuet - det ville have været flot med flere velplejede dyreracer eller endog en rigtig hesteaktion.
Er der interaktioner mellem eks heste og køer?

Mht nektar:
Det er desværre lidt besværligt at dele den bryggede nektar med andre. Man kan ganske vist hælde op i to, tre eller fire glas. Det er bare ikke sikkert, at de andre simmere drikker af det.

Ifølge præsentationsvideoen stiger prisen på de bryggede flasker, his de får lov til at ligge på lager i et stykke tid.
Er der nogen erfaringer med tidshorisonten på dette - og HVOR meget de stiger?

Jeg har foreløbigt kun brygget på frugter af jævn kvalitet. Jeg glæder mig til at se, hvad man kan få ud af fremragende frugter.

- og så synes jeg faktisk, at simmeren skal trampe en del rundt, inden der er nektar klar - selv på færdigheds-niveau 5.
Men ellers er det en fin ny feature til spillet i mine øjne.
Safteriet bliver nemt overflødigt nu.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Man 31 Jul 2023 - 12:59

Angående nektaren har jeg ikke forsøgt mig med at servere eller dele flaskerne op endnu. Og et lille hint: Når simmeren har nektarbrygning som stræben, er det bedst at bo i "heste" byen, for det tæller kun når de skal sælge deres nektar, hvis de lykkes med at løbe ind i en mystisk aftager, som jeg ikke finder i andre nabolag, og han er omtrent lige så flygtig som varulve-Gregers, men sikkert ikke lige så aggressiv.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 1 Aug 2023 - 18:55

Roberto Crinkletop er en mand med mange hemmeligheder  Wink


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Ons 2 Aug 2023 - 13:36

Rettelse til mit forrige indlæg: Jeg kan stadig ikke få det til at fungere med at sælge nektar, hverken direkte fra "lommen", sælge til boder eller sælge til den mystiske farmer. Tror der er røget flere totter ud af håret på nuværende tidspunkt.

Aspirationen hedder nektarbrygmester, og jeg arbejder min simmer op, men lige meget hvordan han sælger sine flasker, bliver det ikke registreret i nederste felt. Jeg prøver at få hjælp på det engelske forum, men det kniber som altid med svar på ting fra de nyeste pakker.
Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 JSNRFOr
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 2 Aug 2023 - 15:10

Kan det være et Mod der laver en konflikt i dit spil?

lilsimsie har uploadet en video hvor hendes simmer forsøger at gennemfører aspirationen. Jeg har ikke set det hele men ca 8 min. inde i videoen kan man se at hendes simmer har tjent 111 simolioner på at sælge dårlig nectar.



Sidst rettet af MonaSolstraale Ons 2 Aug 2023 - 15:25, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Ons 2 Aug 2023 - 15:11

Simsister..kan nektarstræben være påvirket af en af dine mod måske???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Ons 2 Aug 2023 - 16:03

Ja, det aner jeg virkelig ikke. Måske.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 2 Aug 2023 - 20:00

Men ellers er jeg da imponeret af, at du allerede har frembragt 18 flasker nektar af fabelagtig kvalitet.
Alene det i sig selv giver da en del "arbejde", for afgrøderne skal vel også være af samme kvalitet?
Er det kun ham Roberto, som er aftager af flaskerne i direkte salg fra simmer til simmer?

Jeg havde da håbet, at simmerne kunne knappe en flaske op og dele med de andre simmere i nærheden.
Det er ikke lykkedes mig endnu. Har du mere held med det Simsister?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Ons 2 Aug 2023 - 20:01

- og som sædvanlig er du et "overflødighedshorn" af gode hints og hjælp MonaSolstraale.
Du må VIRKELIG følge godt med på mange fora Very Happy Hurra for det
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Ons 2 Aug 2023 - 21:48

Tak Vince  Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 1f60a
Min hurtigste genvej til nyheder vedr. Sims spillet er Twitter. Derudover er jeg ikke aktiv på andre forums end dette og og The Sims Forums.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Ons 2 Aug 2023 - 23:27

Nu stiger "kunsten". Det her skulle vist have været lagt under underlige hændelser, for nu har jeg både spurgt på Sims forummet og her, og netop som jeg var ved at give op - for som Vince så rigtigt skriver, så har jeg arbejdet rigtig meget, fordi jeg troede, det var fordi min simmer skulle være dygtigere. - - - Netop som jeg var ved at give op og tænkte: så kan det også være lige meget og lod ham "sælge" en flaske ved at bruge lomme-muligheden, så havde det pludselig rettet sig, uvist af hvilken grund. Nogen gange forstår jeg ikke helt, hvad der foregår, men det skyldes jo i så fald ikke noget mod.
Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 ZiKz3dg

Den mystiske simmer hedder i øvrigt Roberto Crinkletop og skulle efter en del spilleres bedømmelse være forbundet med Krølleballe på en eller anden måde. DET er altså også kringlet.

Og ja, de kan ved at vælge at få portioner/glas fra flasken, sætte glassene hvis der er et bord i nærheden, så de kan dele med andre. De bliver endda lidt "afslappede/tipsy" af at drikke af nektaren.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Tors 3 Aug 2023 - 0:04

Jeg har lige set lilsimsies video til ende og hun samlede og solgte alle sine nektarflasker til Roberto Crinkletop da de var færdigmodnet. Selv om hun fik over 333.000 simolioner så blev de ikke registreret. Det var kun de tre dårlige flaske hun havde solgt direkte fra lommen, i starten, der blev registreret.
Enten er det en fejl i spillet eller en dårlig oversættelse der kan spille ind.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Tors 3 Aug 2023 - 15:11

Ja dårlige oversættelser har jeg i al fald også oplevet.....så man ikke aner sine levende råd!! Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 1f632
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Har nogen taget hul på hestepakken. Er positiv overrasket. En fin by med smuk natur. Fortsat kun en stor grund, men dog er der en'.

Indlæg af Bedste Ons 9 Aug 2023 - 17:34

VinceDjansen skrev:Det er lige nøjagtig udfordringen i mine øjne, hvis der også skal være plads til katte, hunde og heste i en husholdning, hvis EA vælger at begrænse det til 8 slots på grunden.
Lad os endelig få 8 simmer-slots - og 8 dyre-slots - tak.

Jeg har faktisk en hel stribe af større og mindre bindingsværksgårde liggende i mit galleri allerede - ganske vist bygget for LANG tid siden efterhånden - og kun sporadisk indrettet.
Så det danske bondegårdsidyl er nemt at (gen-)skabe - også bedstemoderen på aftægt (tjek "Humlegård og hunde").
Som jeg husker det, var grundene placeret i Windenburg dengang.

- og ja tak til kæmpegrunde, hvor der KUNNE være plads til markerne også - specielt hvis får, geder, heste og gerne også køer/lamaer kunne græsse frit i en indhegning.
Se, DET ville være landmandsliv Very Happy
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Rancharbejderen passer dyrene fint, også køer og høns. Dog et problem, efter 2 dage kommer han ikke mere, men må bestilles igen. Har i samme problem?

Indlæg af Bedste Ons 9 Aug 2023 - 17:36

Bedste skrev:
VinceDjansen skrev:Det er lige nøjagtig udfordringen i mine øjne, hvis der også skal være plads til katte, hunde og heste i en husholdning, hvis EA vælger at begrænse det til 8 slots på grunden.
Lad os endelig få 8 simmer-slots - og 8 dyre-slots - tak.

Jeg har faktisk en hel stribe af større og mindre bindingsværksgårde liggende i mit galleri allerede - ganske vist bygget for LANG tid siden efterhånden - og kun sporadisk indrettet.
Så det danske bondegårdsidyl er nemt at (gen-)skabe - også bedstemoderen på aftægt (tjek "Humlegård og hunde").
Som jeg husker det, var grundene placeret i Windenburg dengang.

- og ja tak til kæmpegrunde, hvor der KUNNE være plads til markerne også - specielt hvis får, geder, heste og gerne også køer/lamaer kunne græsse frit i en indhegning.
Se, DET ville være landmandsliv Very Happy
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Sighubert Fre 11 Aug 2023 - 10:38

Hej med jer alle sammen.
Så vil jeg lige blande mig igen. Jeg har jo kørt lidt på sidelinien længe.
Jeg fik ligesom en ny lyst til spillet igen efter at den nye pakke kom ud. Det er lige et tema der passer mig.

Med hensyn til det med plads har jeg et par løsninger som jeg selv er ved at teste i øjeblikket.

1. MCCC har muligheden for at udvide slots. Her er det computerens kraft der er begrænsningen. Jeg har foreløbig sat det op til 10 pladser i min test.

2. Der er et mod der giver køer og lamaer mulighed for at gå frit lige som eks høns. Der er ikke (så vidt jeg ved) begrænsning på antal. Men det giver en masse arbejde hvis der er mange.
Man kan bygge en indhegning og eller en stald som dyrene går ind i om natten. Det er ikke nødvendig med spillets egne stalde og alle dyrene kan være i en stald.

Link til moddet:  https://lot51.cc/mods/free-range

Hvis i downloader skal i lige huske at downloade  den lille core library fil der er i øverste højre hjørne der hvor I downloader moddet. Ellers virker det ikke.

Håber I kan bruge det. Jeg vender tilbage med test resultatet når jeg ved mere.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Fre 11 Aug 2023 - 12:38

Hej Sighubert! ☺
Dejligt at du er tilbage. Jeg er spændt på hvad du får ud af det hele og jeg er også spændt på hvordan det fungere med de løsgående husdyr. Jeg har ikke fået det afprøvet endnu.

Jeg er ret vild med landskabet i Chestnut Ridge efter jeg har sendt Tusnelda på ferie i feriehytten i Galloping Gulch (Jeg kan ikke huske de danske navne lige nu)

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 CLOuEsGl



Kan jeg få dig til at linke de Mods du nævner i denne tråd?  Mods og CC Du finder det i afsnittet Design og Kreativitet
Det gør det mere overskueligt hvor man skal lede efter Mods fremover hvis vi samler dem et sted 😅

NB: Det Mod du nævner Free-range har jeg delt i tråden for ca en uge siden.

Lidt bonus billeder:

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 QRP2jL5l
Solnedgang. Blomsterne er så smukke.

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 WE0JxQXl
Tusnelda og Martin er på besøg på nabogrunden. Jeg elsker de tre spionerende høns 😂

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister, Sighubert og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Fre 11 Aug 2023 - 13:49

Hej Sighubert
Rart at høre fra dig igen. Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 1f603  Jeg har set; hvis man vil have flere køer på en gang, kan man formindske kostaldene. DVS man har en kostald og placerer så den formindskede kostald i skjul af døråbningen på den alm. kostald. På den måde ser det ud somom 2 køer kommer ud af en kostald...så ingen mod. Men jeg har ikke testet det selv, kun set at man kan det.

Sjovt at se Tusnelda stadig lever i bedste velgående... Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 1f602
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Fre 11 Aug 2023 - 15:29

Tusnelda lever skam i bedste velgående. Man kan vel kalde dig hendes mor 😂
Hun er en rigtig sjov karakter som jeg har svært ved at slippe, selv om jeg har fået mange andre favoritter gennem årerne.  

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Aw1JMGvl
Billedet er en form for spoiler, men her har jeg formindsket kostalden og gemt den i disken, hvis jeg husker korrekt. Den kan dog ikke formindskes så meget at den bliver usynlig uden mods.

Nå men det er vel nærmest et sidespring i denne forbindelse.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af simsister Fre 11 Aug 2023 - 21:57

Tusnelda på hesteryg. Der fik jeg da lige dagens store smil og én på opleveren. Det ER da herligt. Tak for foto.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Fre 11 Aug 2023 - 22:21

En indendørs ko, tja hvorfor ikke. Jeg kom kun til at tænke på en ting. hvis man formindsker stalden, kan man så muge ud og fylde op med hø??? Hmmmm......... scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Lør 12 Aug 2023 - 13:07

På galleriet findes der også en grund med 2 staldbygninger i træ, hvor den stærkt formindskede kostald gemmer sig i en spand ved indgangen. På den måde kan du altid zoome ind på spanden og finde kostalden, når der skal gøres rent eller fyldes op med hø.
Den har jeg brugt flere gange i mine spil - og fungerer upåklageligt.

Men ellers bliver jeg da også ret nysgerrig på det nye "ko-mod" Sighubert - velkommen tilbage iøvrigt.

Det samme gælder for moddet med flere slots, som jeg også flere gange har overvejet.
Her og nu kunne jeg godt bruge 12-14 pladser til min munke-fortælling, hvor løsningen indtil videre har været forskellige klub-konstellationer od udflytninger til de omkringliggende grunde.
Så jeg kigger også med på en tilbagemelding fra dig.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af MonaSolstraale Lør 12 Aug 2023 - 14:18

Hej Vince. Jeg har lagt en video under Mods og cc der viser hvordan Free-ranch moddet virker. Du skal søge tilbage til 1. august Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af VinceDjansen Søn 13 Aug 2023 - 16:10

Tak for linket MonaSolstraale.
Jeg er sikker på, at jeg på et tidspunkt skal prøve at lave en mark med mindst 20 (meget ens!) køer - bare for at prøve den landlige idyl - ha ha Laughing
Jeg tænker, at grunden måske bør laves som en offentlig grund, hvis det kan lade sig gøre - eller måske som beboelse med kun en enkelt travl ko-driver-simmer, som man kan besøge.

Jeg har lidt en fornemmelse af, at det forholder sig lidt anderledes med hestene - at man blot kan lave en indhegning, så skal hestene nok futte lidt rundt i indhegningen af sig selv, hvis der blot er adgang til vand og hø.
- og mon ikke stutteri-byggerne er godt igang på galleriet! Cool
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Anbodil Søn 13 Aug 2023 - 22:48

Jeg siger bare god fornøjelse Vince...du får ikke tid til andet og så at bade...haha. Jeg spillede med 4 køer og dagen gik stort set kun med de køer....Husk at lave en simmer som kan tåle mosten... Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 1f602
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste - Page 3 Empty Sv: Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum