Den store dag Problemer
5 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Den store dag Problemer
Origin er noget bras - slet ikke stærkt nok til de udfordringer de forskellige spil giver - håber deres nye platform snart kommer og at den er bedre.
Her har jeg også afinstalleret flere gange og installeret igen og det har hjulpet hver gang. Har ingen fejl i sims 4 i øjeblikket - enkle grafik fejl her og der - men det kan jeg godt overleve.
Spiller også spil via Steam og har aldrig haft problemer med de spil jeg spiller derinde.
Her har jeg også afinstalleret flere gange og installeret igen og det har hjulpet hver gang. Har ingen fejl i sims 4 i øjeblikket - enkle grafik fejl her og der - men det kan jeg godt overleve.
Spiller også spil via Steam og har aldrig haft problemer med de spil jeg spiller derinde.
Gæst- Gæst
Fint nok. Du skriver grafik fejl. Vil det sige, du ikke oplever plante problemet ved grundene 2 0g 3 i Hytteliv eller animations problemerne ved operations maskinen og opfindemaskinen i Gettowork?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Så er jeg lige så glad over, at det hele virker igen og så driller Origin. Ved ikke om det bare har haft et par "dårlige" dage. Havde problemer med uploading af rum (uden CC) til galleriet i forgårs (enten ville det ikke lykkes eller det blive uploadet dobbelt). I går tjekkede jeg lige galleri inden jeg startede Sims og så galleriet opførte sig mærkeligt igen. Så jeg lukkede bare spillet og valgte et andet (på Steam). SUK. Men synes at kunne huske dette problem fra før i tiden.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
simsister skrev:Fint nok. Du skriver grafik fejl. Vil det sige, du ikke oplever plante problemet ved grundene 2 0g 3 i Hytteliv eller animations problemerne ved operations maskinen og opfindemaskinen i Gettowork?
Nu har jeg kigget på plante problemer i forskellige nabolag - og her opdaget at jeg godt kan plante - men planten er død - og at den så skal fjernes - hmm det er ikke noget jeg har spillet så meget med - men det overrasker mig at det er sådan - ved ikke hvor længe det har været sådan? Jeg har spillet i Hønseherred ved det 2 grunde - men også i andre nabolag med samme resultat.
Ang. maskinerne så har jeg ikke spillet dem længe - men jeg skal prøve og finde ud af om der er fejl der også.
Gæst- Gæst
Der er lige opstået det "problem", at jeg ikke kan finde forklaringen på, hvordan man slår pakker fra i EA app'en. Er der nogen, der har et link? Rettelse: Har lige fundet koden, så jeg lægger den her, hvis andre skulle få brug for den: Åbn EA app og tryk på My collection, derefter på de tre små prikker i øverste højre hjørne af spillet, og View properties. I feltet under Advanced game options indtaster man følgende for Den store Dag pakken: -disablepacks:GP11
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Problemer med origin?
» Den store Muffin-dyst.
» Den store Muffin-dyst.
» Store nyheder, men hvad går det ud på?
» Den store Muffin-dyst.
» Den store Muffin-dyst.
» Store nyheder, men hvad går det ud på?
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum