DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den store Muffin-dyst.

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 4 Nov 2019 - 0:09

Så er holdet ankommet til grunden.
Den store Muffin-dyst. 03_11_24

Det er åbenbart vinter i mit spil
Den store Muffin-dyst. 04_11_33

Da de ankommer er det kl. 12 om tirsdagen. Så den første uge blir kun på 3 dage, for den første må forlade muffin-dysten.
Tirsdagen for lov til at gå med at hilse på hinanden og finde sin seng og den slags! Smile
Den store Muffin-dyst. 03_11_23

---------------------------------------------
Jeg vil prøve om jeg kan præsentere dem alle sammen
Den store Muffin-dyst. 04_11_36
Fra venstre mod højre; Markus, Kristine,Jonas, Ghita(sidder), Maria, Lisa, Nanna og Rasmus.

Det lader til at Ghita slipper godt fra at kaste sig ud i kogekunsten..
Den store Muffin-dyst. 04_11_34

Og hun har været flink at lave mad til dem alle.....flot Ghita!!! Very Happy
Den store Muffin-dyst. 04_11_35

Ca. 22.30 er der ro i lejren, da alle er gået i seng.
Den store Muffin-dyst. 04_11_37

Så blir det sjovt at se i morgen, hvordan det spænder af.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 4 Nov 2019 - 13:37

Den første på skansen næste dag er Jonas...kl.04 affraid  sikke tidligt. Han laver kun mad til sig selv.
Den store Muffin-dyst. 04_11_38

Efterhånden er alle på benene og snakken går livligt...måske de er spændte på dagen..
Den store Muffin-dyst. 04_11_39

Jeg har låst op for bageteltet, og de første nysgerrige har allerede indfundet sig..
Den store Muffin-dyst. 04_11_40

Og så er det jeg fortryder at jeg havde låst telte op, for jeg opdager at Markus åbenbart har fået lyst til en muffin..
Den store Muffin-dyst. 04_11_41

Den store Muffin-dyst. 04_11_42
Det var jo ikke meningen, men står ikke til at ændre nu.

Her er jeg sikker på at Lise overbeviser Rasmus om at de nok skal klare dysten idag...
Den store Muffin-dyst. 04_11_44

Kl. er næsten 9 og alle samler sig i teltet...
Den store Muffin-dyst. 04_11_43

På slaget 9 går de alle igang med at bage 3 x vaniliemuffins og teltet fyldes af prusten og stønnen fra alle maskinerne på en gang...sikke det kan larme.... Markus kommer sidst igang, fordi han havde sin mad med over i teltet..
Den store Muffin-dyst. 04_11_45

Det går livligt til ved maskinerne, og alle arbejder på højtryk
Den store Muffin-dyst. 04_11_47

Her lader det til at Maria er blevet færdig med en portion..
Den store Muffin-dyst. 04_11_48

Og andre har også været oppe og aflever muffins..
Den store Muffin-dyst. 04_11_46

Efter 24 portioner okej vaniliemuffins, blir holdet sat til at bage 3 portioner muffins igen, men her har Ghita, Jonas, Markus og Nanna udmærket sig ved at kunne bage Myntemokka muffins...
Den store Muffin-dyst. 04_11_49

Efterhånden som de blir færdig er det tid til lidt snak og toiletbesøg...hov pas nu på du ikke taber dem, for så tæller de ikke med!!!
Den store Muffin-dyst. 04_11_51

En af de sidste der aflevere sin portion er Rasmus...du må vist heller stramme balderne Hr.
Den store Muffin-dyst. 04_11_50

Så er der endelig tid til at spørge hinanden hvordan de mener de klarer sig...
Den store Muffin-dyst. 04_11_54

Og en af maskinerne var blevet møj beskidt så det tager Lisa sig af...
Den store Muffin-dyst. 04_11_52

Men så er det blevet tid til at bage 3 gange doughnuth ringe...Jeg skifter om på rækkefølgen, så det blir retfærdigt.
Den store Muffin-dyst. 04_11_53

Jeg tror Ghita synes at Markus´s doughnuthringe er lidt lysere end hendes....
Den store Muffin-dyst. 04_11_55

Og her står de så! Sidste portion doughnutringe idag..næsten...Jeg har travlt med at tømme bordene ind i køleskabet, efterhånden som de blir fyldt op..
Den store Muffin-dyst. 04_11_57

Så skal vi lige have de sidste med....og nej Rasmus er ikke sidst, selvom man skulle tro det..men tætved.
Den store Muffin-dyst. 04_11_60

Nogen har holdt sig, så de må skynde sig på toilettet.. Og her kan man tydeligt se hvor snavsede muffinstationerne er blevet..
Den store Muffin-dyst. 04_11_58

Maria går først igang med hendes...den er møj beskidt, så det gælder om at være grundig..
Den store Muffin-dyst. 04_11_59

Snart er de alle igang og teltet fyldes af en anden slags lyde..
Den store Muffin-dyst. 04_11_61

Men så er de også færdige for idag, og døren åbnes til det fri....hehe
Den store Muffin-dyst. 04_11_62

Efter at ha gransket div. resultater, viser det sig at Maria ligger i bunden. Heldigvis blir ingen sendt hjem første dag. I toppen til mesterbagerforklædet er....Lisa! Så hun vinder rettet til at bære forklædet imorgen!!

Der blev bagt 36 vanilie muffins, 12 Myntemocca muffins og 22 doughnut ringe portioner. Alle af okej kvalitet.

Imorgen skal der bages 3 x vaniliemuffins og 3 gange myntemocca muffins igen..og så må vi se om det også blir doughnut ringe igen!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Sighubert Man 4 Nov 2019 - 19:21


Det var da godt nok en ny variant. Jeg tro faktisk at jeg følger med (selv om jeg ikke følger det i fjernsyn).
Hvordan er reglerne? Er det på tid og kvalitet eller hvordan?

cheers
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 4 Nov 2019 - 19:28

Ha ha..jamen det er da herligt at du vil følge med. Jeg har skrevet lidt om reglerne;HER , som er en vurdering af mange faktorer på en gang. Hva hjælper det man er hurtig, hvis kvaliteten er ussel, og det er jo ikke godt hvis en simmer ikke når hele portionen.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 4 Nov 2019 - 22:36

Lige efter konkurrencen mener Rasmus at han er blevet så dygtig at han kan lave mad til dem alle..men øhh
Den store Muffin-dyst. 04_11_64

Ilden breder sig hastigt og deltagerne kommer rendende...
Den store Muffin-dyst. 04_11_66

Heldigvis er der en handlekraftig på holdet og det er Markus. Han får ilden under kontrol og slukker den endelig, imens de fleste er løbet ud på vejen..
Den store Muffin-dyst. 04_11_65

Den store Muffin-dyst. 04_11_68

Naturligvis kræver det et nyt komfur og køkkenbord..men helt ustraffet slipper Rasmus ikke. Han må pænt rydde om efter branden.
Den store Muffin-dyst. 04_11_67
Resten af aftenen er der en trykket stemning blandt dem alle, og de ender med at gå i seng inden kl. 22 alle sammen.

------------------------------------------------

Næste morgen har Lisa taget sit velfortjente mesterforklæde på og Jonas kikker (måske) misundelig på det
Den store Muffin-dyst. 04_11_71

Hun leder holdet ind i det andet telt...dørene blir låst
Den store Muffin-dyst. 04_11_70

Og dagens konkurrence kan begynde. De skal lave 3 X vanilie muffins...
Den store Muffin-dyst. 04_11_88

Og snart er der gang i hele teltet.. og jeg får travlt med at fjerne fade fra bordene, så der hele tiden er plads til nye fade..
Den store Muffin-dyst. 04_11_72

Anden omgang er 3 gange myntemocca muffins og Rasmus lader til at være lettet over hans resultat..
Den store Muffin-dyst. 04_11_73

Maria er dybt koncentreret om at styre sin maskine
Den store Muffin-dyst. 04_11_74

Her glæder Jonas sig over sine muffins. Han er den eneste som kan bage gulerodsmuffins
Den store Muffin-dyst. 04_11_75

Så selv om han lader til at blive sidst, så fører han helt klart, eftersom han også var den eneste som bagte vanilie muffins i en fantastisk kvalitet.
Den store Muffin-dyst. 04_11_76

Så er det endelig blevet pause og nogen kan slukke tørsten eller få tisset af...Den store Muffin-dyst. 04_11_77

Ghita tager rengøringen af en maskine som allerede er blevet beskidt..
Den store Muffin-dyst. 04_11_80

Så er klokken blevet 13 og det er tid til de sidst 3 fade..og det bliver Flødetærter. Samtidig blir de alle rokeret...
Den store Muffin-dyst. 04_11_78

Snart lyser maskinerne igen og teltet fyldes med en infernalsk larm..
Den store Muffin-dyst. 04_11_79

Det er med stor tilfredshed at Ghita aflevere en portion flødekager..
Den store Muffin-dyst. 04_11_82

Men så går det galt i teltet...Det er åbenbart ingredienskrævende og svinende at lave flødekager
Den store Muffin-dyst. 04_11_83

Og det er over hele linien
Den store Muffin-dyst. 04_11_81

Jeg får store problemer med at holde styr på rækkefølgen af deres maskiner og meget andet... Markus opgav åbenbart at aflevere hans fad af flødekager..for at gøre maskinen rent
Den store Muffin-dyst. 04_11_85

Den store Muffin-dyst. 04_11_84

Konkurrencen er slut for idag og alle ånder lettet op..
Den store Muffin-dyst. 04_11_87

Og så er der også tid til lige at smage på sit resultat. Jonas kan være yders tilfreds, for han har vundet retten til at bære mesterbager-forklædet
Tillykke med det Jonas!!!
Den store Muffin-dyst. 04_11_86

Efter at ha nærstuderes deres evner i bagning og madlavning...så ligger Jonas og Ghita på linie, men Jonas´s kvalitet er lige det bedre. Jeg tænker det er fordi han er ambitiøs...det gør åbenbart hele forskellen. For Githa har også begyndende evner inden for andre ting, men Jonas har kun evner i bagning og madlavning.  Surprised

I bunden ligger Maria...og det er nu ingen overraskelse. Det er altid hendes maskine som blir beskidt først, eftersom hun er den eneste som slås med at være et sjuskehoved. Så beklageligvis må vi sige farvel til hende.
Jeg flytter hende i kollektivet på Sulani...så hun lider ingen nød!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Søn 10 Nov 2019 - 17:37

Fredag morgen er deltagerne tidligt oppe..eller i al fald de fleste. Lisa har dagen forinden bagt blåbær doughnuts og dem er Kristine gået ombord i. Hun har åbenbart ikke fået kage nok....
Den store Muffin-dyst. 10_11_21

Det er lige før deltagerne ankommer til bageteltet og som der hviler en stilhed over lidt endnu...
Den store Muffin-dyst. 10_11_22

Men så er deltagerne igang. Idag vægtes især hastigheden af bagningen, men naturligvis også kvaliteten
Den store Muffin-dyst. 10_11_23

I første omgang skal bages 3 slags Doughnuts..og Ghita lader til at være færdig med sine pudrede doughnuts..
Den store Muffin-dyst. 10_11_24

Her er afleveret 7 fine eksemplarer af glaserede doughnuts..
Den store Muffin-dyst. 10_11_25

Og så er der bygget et bagertelt butik, efter opfordring fra læserne. Oppunenter mod madspild... cyclops
Den store Muffin-dyst. 10_11_26

Efter aflevering af den sidste omgang doughnuts er der lige en lille pause..da en af maskinerne skal renses.
Jonas som sidst vandt retten til Mesterbagerforklædet har en rigtig off.dag...det vil ikke rigtig fungere for ham. Jonas ligger overraskende godt i konkurrencen idag..og Lisa klarer sig også godt. Nanna er ikke særlig hurtig, men har overrasket med kvaliteten af kagerne..
Den store Muffin-dyst. 10_11_28

Her glæder Lisa og Rasmus sig over hvor godt det går for dem....-
Den store Muffin-dyst. 10_11_27

Så skal der bages flødekager og 2 slags muffins. Jonas kæmper med sin maskine..
Den store Muffin-dyst. 10_11_29

Markus har vist ikke tankerne med sig idag, for han ligger næsten hele tiden sidst og levere kun en okej kvalitet.. i næsten alle kager..
Den store Muffin-dyst. 10_11_31

Her har Jonas afleveret sin anden omgang muffins..men han er ærgelig, for de første muffins havde han byttet sukkeret ud med salt...sikke en bommert...
Den store Muffin-dyst. 10_11_32

Så er der pause og Nana forsøger at opmuntre ham
Den store Muffin-dyst. 10_11_30

Den store Muffin-dyst. 10_11_34

Jeg har fået afleveret deres kager i butikken og har endelig fundet ud af hvordan det virker med prissætningen. Derfor begynder kunderne også at strømme til, for at få kager fra de berømte muffindeltagere...
Den store Muffin-dyst. 10_11_33

Der blir flittigt købt, især af de bedste eksemplarer først...
Den store Muffin-dyst. 10_11_35

Der må være en liflig duft i teltet, for de fleste kunder skal lige indsnuse duften af kagerne.. her er min troldmand fra Sulani forbi.
Den store Muffin-dyst. 10_11_36

Men deltagerne skal til det igen, og stemningen er noget blandet efter deres pause...Nana har ellers ingen grund til at hænge med hovedet, men det ved hun nok ikke...
Den store Muffin-dyst. 10_11_37

Der skal bages vaniliemuffins og to nye slags doughnuts..
Den store Muffin-dyst. 10_11_38

Da de er færdige trænger bagefabrikkerne gevaldigt til en rengøring.. og der syder og lugter kraftigt af sæbeskum i hele teltet. Deltagerne er lettede over konkurrencen er endt og de nu har weekend..
Den store Muffin-dyst. 10_11_41

I butikken er den ene af oraklerne i magi ankommet..og hun lader til at ha leget lidt vel rigeligt med den magi.....tænker jeg..
Den store Muffin-dyst. 10_11_39

Lisa har fået lyst til en af de chokolademuffins de bagte her til sidst, så hun besøger butiksteltet...
Den store Muffin-dyst. 10_11_40

Denne omgang var svær at bedømme. For selvom det klart virkede til at Nanna lå stødt i bunden, så overraskede hun på kvaliteten. Markus og Rasmus roder også lidt rundt i bunden idag, men Rasmus var klart den hurtigste hele vejen igennem.
Så næste uges vinder af retten til at bære mesterforklædet blev...--Nanna..for sin kvalitets forbedring... Very Happy Ghita ligger lige i hælende på hende.
Og den sim som skal forlade muffindysten er.....Markus...for sin langsomhed og middelmådighed...Desværre! Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 10 Nov 2019 - 20:28

Der er meget at holde styr på Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Søn 10 Nov 2019 - 20:54

Ja mon ikke, men det er nu meget sjovt. Jeg kan bedømme, hvem som er først færdig på kagens nedbrydningstid...det er ret smart. Men lur mig om de ikke kommer på en udfordring i deres næste uge... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Sighubert Søn 10 Nov 2019 - 23:49

Tommel op bryllupskage fødselsdagskage
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 13 Nov 2019 - 12:01

Markus tabte og skal nu finde et sted at bo, derfor har han også kontaktet en af de store ejendomsadministatorer her i spillet og det er Linea Sitas gifte med Andjolo og bosiddende på Sulani. Hun har desværre kun en kæmpe lejlighed til salg i San Myshuno. Den er lidt pebret i husleje, når man er alene, men Markus slår til og er nu lettet over at han ikke er husvild længere. Den store Muffin-dyst. 10_11_47

Derfor får han også samlet holdet til en aften sammen i byen, det er trods alt weekend og de trænger til at tænke på noget andet end kager. Ja selv Maria er inviteret.
Den store Muffin-dyst. 10_11_45

Da Urban P er det sidste store sted falder valget på det, og de ankommer som det er ved at åbne, så her er ikke mange...
Den store Muffin-dyst. 10_11_46

Nåhh det lader til at Linea også er ude og vifte med ørene, men Dj en er ikke særlig god..
Den store Muffin-dyst. 10_11_49

Ja faktisk er han så dårlig at Markus og Ghita falder i søvn inden ret længe....
Den store Muffin-dyst. 10_11_48

Efterhånden som aftnen skrider frem ankommer der flere og flere til Diskoteket, og på danskegulvet ses den nye DJ. Man må håbe hun er bedre end den forrige..
Den store Muffin-dyst. 10_11_50

Udenfor er nogle af tøserne ved at undersøge lokaliteterne...Maria står for sig selv, måske føler hun sig lidt udenfor.......hmm
Den store Muffin-dyst. 10_11_51

Nana har intet at frygte, hun vandt jo denne omgang..og hør Lisa...hvor er du på vej hen.
Den store Muffin-dyst. 10_11_52

Man må sige de gør meget ud af det her i byen! Se bare hvor flot de har pyntet min nye bygning... Wink
Den store Muffin-dyst. 10_11_53

Den nye DJ Kan sit kram....og de fleste fra holdet vælger at stille op til lidt opvisning. Kristine mener dog hun har 7 højrefødder, så hun vil ikke være med...
Den store Muffin-dyst. 10_11_54

Den store Muffin-dyst. 10_11_56

Den store Muffin-dyst. 10_11_55

Det var så det. Men nu må det også være tid til en omgang drikkevarer.....hvor er baren henne??+
Den store Muffin-dyst. 10_11_59

Markus bestiller en omgang til dem alle...og sludderen går lystigt..men trætheden er ved at melde sig så småt ISÆR hos dem som ikke lige fik en lur tidligere..
Den store Muffin-dyst. 10_11_57

Rasmus har taget en drink til Maria også, men kan ikke finde hende, så nu ved han ikke lige hvad han skal stille op...han er mega træt..
Den store Muffin-dyst. 10_11_58

Mens de sådan sidder og sludre frem og tilbage får Markus en ide....Han må drøfte det med dem senere..
Den store Muffin-dyst. 10_11_62

Måske det ikke er så hensigtsmæssigt at gå højgravid på discotek..man kan jo få veer af al den dansen...Uha
Den store Muffin-dyst. 10_11_61

Maria er taget hjem til kollektivet på Sulani..og det første hun gør er at lave en ordentlig omgang morgenmad...men kl. er også omkring 4-5 om morgenen..
Den store Muffin-dyst. 10_11_60

Tilbage i byen igen er solen stået op. Jeg finder Markus i færd med at lufte sin ide for Rasmus aller øverst oppe på P huset. Måske har de set solopgangen??
Den store Muffin-dyst. 10_11_65

Markus har fået den ide at de alle kan bo samme bagefter endt konkurrence. D.v.s. altså efterhånden som de blir stemt ud. Han har den store lejlighed på hånden, men ved han vil få svært ved at få råd til den alene..så måske kunne de finde ud af noget sammen. Rasmus synes det lyder som en fremragende ide...
Den store Muffin-dyst. 10_11_64

Etagen nedenunder finder jeg to af pigeren...det ved ikke noget om de planer endnu...
Den store Muffin-dyst. 10_11_63

Og allernederst to piger mere. De er i færd med at blive enige om at det er på tide at vende hjem...alle sammen,,nåh ja næsten alle sammen.
Den store Muffin-dyst. 10_11_67

Og det kan vel ikke komme bag på nogen, at dette her er det første de 6 hjemvendte deltagere foretager sig... Very Happy
Den store Muffin-dyst. 10_11_66
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Fre 15 Nov 2019 - 14:25

Markus har været hjemme i den nye store lejlighed, men det er svært at finde sig tilrette, så da Maria ringer og spørge om de skal mødes på Campingpladsen (min grund i De sol valley) slår han til.
Jeg synes lige i skal se det flotte fyrværkeri jeg blev overrasket over. Er bare forbandet over at jeg ikke kan løfte kameraet mere op mod himlen...Jeg tror at de videoer vi ser det blive gjort i, selv har været i stand til at ændre på værdierne i spillet, eller har fundet et mod som gør det. Jeg kan huske jeg altid gjorde det i sims 2, fordi jeg ville kunne bruge hele nabolaget og ikke kun midten som kameraet var indstillet til fra Maxis. Men det var sikkert også væsentlig nemmere.
Den store Muffin-dyst. 10_11_68

Den store Muffin-dyst. 10_11_69

Den store Muffin-dyst. 10_11_70

Den store Muffin-dyst. 10_11_71

Til sidst mødes de og sir farvel...
Den store Muffin-dyst. 10_11_72

Markus er bankende træt og lunter hjem mod byen alene...han ser nu også meget alene ud..
Den store Muffin-dyst. 10_11_73

Det er søndag i muffindystens holds tilværelse...og åbenbart også Spøgedag....suk
Den store Muffin-dyst. 10_11_75

Den store Muffin-dyst. 10_11_74

Her har Rasmus gang i en løgn til Nanna......
Den store Muffin-dyst. 10_11_77

Men han kan ikke holde masken..
Den store Muffin-dyst. 10_11_78

Den store Muffin-dyst. 10_11_76

Man kan jo kun gisne om hvad hun fortæller Kristine om Rasmus her... Very Happy
Den store Muffin-dyst. 10_11_79

Imens opdager jeg at bagerbutikken åbenbart har kunder fra nær og fjerne...
Den store Muffin-dyst. 10_11_81

tilbage i gruppen er spøgedag endelig slut...
Den store Muffin-dyst. 10_11_80

Jeg sagde DEN VAR SLUT Nanna....måske hun ville have det sidste ord i den sag..den dag.
Den store Muffin-dyst. 10_11_82

Gad vide hvordan det vil gå mandag i Muffindysten... Question
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 18 Nov 2019 - 16:05

Så blev jeg ellers udfordret, kan I lige tro. Min bagegruppe var fra sidst jeg spillede, gjort klar til mandag morgens dyst. Det var med andre ord, mætte og glade...og det havde de naturligvis selv sørget for. Jeg blander mig nødigt.
Jeg troede så lige jeg kunne skyde igang med det sammen. Men nu var der lige det faktum at jeg i mellemtiden havde fået UNIpakken ind i spillet. Så da klokken er lidt i 9 og de skal starte.. er de alt andet end veloplagte.....suk..faktisk er de enormt sultne mange af dem. Noget jeg oplever hver gang en ny pakke blir tilføjet til spillet, som har ændret lidt på "værdierne".

Det var Nanna som havde mesterbagerforklædet, så hun førte gruppen an i lokalerne..
Den store Muffin-dyst. 18_11_28

Så der var alm. tumult i gruppen. Desuden havde jeg forestillet mig at de skulle arbejde ved komfur idag....sikke en brøler..
Her fatter de ikke en pind af hvad jeg har sat dem til...
Den store Muffin-dyst. 18_11_29

Så da det endelig lykkedes mig at få dem til at bage brød...var det den rene kaffeklub... Rolling Eyes
Den store Muffin-dyst. 18_11_30

Som I kan se så ser det rigtigt ud, næsten som på TV, men øhhh ud over de vil snakke sammen hele tiden og det alm kaos der er i teltet, så har en dommer ikke en jordisk chance for at bedømme noget som helst.....det er jo ikke en klub det her!!
Den store Muffin-dyst. 18_11_32

Den store Muffin-dyst. 18_11_33

Den store Muffin-dyst. 18_11_31

Jeg kikke bare hjælpeløs til på sidelinien....hmm måske jeg kunne indrette det anderledes...tænke tænke...
Den store Muffin-dyst. 18_11_35

Den store Muffin-dyst. 18_11_34

Den store Muffin-dyst. 18_11_36

Da en af dem begynder at lave mad oveni er jeg tæt på at opgive...og så "glemmer" vedkommende at slukke for gasblusset.
Er du klar over hvad det koste, hvis det skal brænde hele natten???
Den store Muffin-dyst. 18_11_37

Den store Muffin-dyst. 18_11_38

Jeg prøver at indrette om. Så det kun er Nanna som arbejder ved et komfur...men
Den store Muffin-dyst. 18_11_39

Jeg vidste det godt. Nanna er ligeså lang tid om at bage bagels, som de andre er om at bage to portioner doughnuts.. Og desuden vil de skvadre hele tiden....det er næsten for meget af det gode... Rolling Eyes
Den store Muffin-dyst. 18_11_41

Så sidste mand forlader teltet og jeg kan ikke bedømme noget som helst denne dag...derfor indretter jeg tilbage til minifabrikkerne..og så må vi se imorgen!
Den store Muffin-dyst. 18_11_40
Og så opdager jeg endnu en mærkelig ting. Ham Jonas på billedet, har hidtil kun haft færdigheder i bagning og madlavning...og det har haft undret mig, for de andre havde et langt bredere udvalg..på niveau 1 men ikke Jonas.....før idag Shocked lige pludselig havde han ligesom de andre, en masse færdigheder....så tja..han må ha være behæftet med en bug... scratch

----------------------------------------------------------
Jeg forlader deltagerne for at se til Markus..som jo flyttede til San Myshuno.
Han er måske nok lidt ensom...men jeg får ham igang med at bage og pludselig kan jeg sætte pris på bagværket...( han bor i butik) et eksperiment om at ha salg fra en lejlighed...og pludselig virker det.. cheers Altså DET er fedt at kunne sælge fra sin lejlighed..som ellers er alt for dyr til ens indkomst. Very Happy
Den store Muffin-dyst. 18_11_42

Her er han igang med at bage en ny portion
Den store Muffin-dyst. 18_11_45

Og havergrynsdimser
Den store Muffin-dyst. 18_11_43

Og der er stadig gang i den...yes
Den store Muffin-dyst. 18_11_44

Men han er lidt alene..så jeg sætte ham til at søge et job...og det blir lærer.
Den store Muffin-dyst. 18_11_47

Og så må han vist hellere have et skrivebord med tilbehør, for at kunne passe jobbet. Det første han gør er at planlægge sin undervisning!
Den store Muffin-dyst. 18_11_46

Så farvel til dig Markus og pøj pøj med jobbet. Forhåbentlig flytter der snart en af deltagerne fra muffindysten ind!! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Man 18 Nov 2019 - 16:26

Forresten en ting jeg lige lagde mærke til. Der er lidt over en ½ time fra Del sol Valley og til San Myshuno. Jeg tjekkede uret fra jeg forlod gruppen og til jeg besøgte Markus...men øhh flovt...jeg tjekkede ikke dagen om det var den samme. Embarassed det glemte jeg.
Men jeg kan ellers godt lide at alle nabolag sådan set følges ad i tid, for så er det nemmere at skifte husholdning på den måde som her.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af VinceDjansen Ons 20 Nov 2019 - 0:08

Hvor ER det dog godt gennemført og spillet Anbodil - utroligt, at du trods alt kan få det nogenlunde til at ligne en konkurrence - og udelukke den dårligste.
Det er vist også en af de første historier, hvor du spiller med 8 simmere.
- og så synes jeg faktisk, at de to telte er blevet helt fine, når man sådan ser dem indefra.
Jeg havde da iøvrigt aldrig spekuleret på, hvor deltagerne var henne MELLEM konkurrencerne i teltet. Cool

Når der er forsvundet et par stykker mere, KUNNE du jo overveje, at afprøve en klub med de tilbageværende deltagere, hvor eneste handling er bagning?!
Gad vide, om det kunne få dem mere igang?!

- og en anden tanke KUNNE da være, at lade en dommer eller to indgå i gruppen, nu når du er under 8 simmere/deltagere.

Følger historien til finalen - og det er langt mere end jeg har set i fjernsynet.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2875
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 1:20

lol! Man kan da så sandelig også få kvalme af at se alle de kager... Kvalme Tja måske en dommer, men jeg synes nu at jeg er ganske udfordret alligevel. blinkende smiley
Jeg har spillet med 8 simmere før. Det var historien om SASA og de forskellige planeter bl.a. Ceres og Zyron.
Det kan godt være de kan lave en klub, men jeg tænker nogen af dem skulle på UNI..men jeg har jo altid mange planer og de kan unægteligt ikke blive til noget ret mange af dem..for så skulle jeg spille på 3 forskellige computere på samme tid... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 20 Nov 2019 - 7:07

Det ser da rimeligt kaotisk ud Laughing
Det er ellers et meget vellignende telt med komfurer du har lavet Tommel op

Jeg kan rigtig godt huske din gruppe fra SASA og deres rejse til rummet. Ikke mindst indretningen af din rumraket og historien om kortslutningen der kostede den ene astronaut livet. Det var en rigtig god historie fuld af overraskelser og fantastiske universer.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 12:10

Tak Mona...ja den historie ku noget særligt...den glemmer jeg heller ikke nogen sinde...jeg var meget dedikeret..og nærmest helt opslugt...Men det er også fantastisk at prøve at lave anderledes universer. Fx glemmer jeg aldrig mit enorme nabolag Mountain View, jeg lavede til sims 3...jeg savner det faktisk ofte... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 14:35

Da jeg kommer ind i beboelsesteltet hos deltagerne mangler Jonas og Lise, så jeg får dem kaldt hjem. Af en eller anden ukendt årsag er alle deres behov grønne modsat det resterende af holdet, så de får ikke sovet den nat.
Den store Muffin-dyst. 20_11_15

Om morgenen..jeg må udskyde tidspunktet for bagedyststart da de alle først får øjne kl ca. 8.30... scratch
Det her synes jeg ofte sker for Kristine. Hun er sulten og alligevel ender det med at hun tager noget ud men ikke fuldføre det hun vil. Jeg hjælper...jeg kan jo ikke vente i evigheder på at de får nølet sig færdige...
Den store Muffin-dyst. 20_11_16

Nana har med rette behold sit mesterbager forklæde og føre holdet ind i bageteltet...Jonas...nåh ja er ikke helt færdig med sin morgenmad...bare ærgeligt kammerat..
Den store Muffin-dyst. 20_11_17

De starter med at bage to hold alm. scones..men Jonas gir sig vist god tid....
Den store Muffin-dyst. 20_11_20

Og er naturligvis også den sidste som er færdig...
Den store Muffin-dyst. 20_11_19

Så skal der bages mynte muffins..og gulerodsmuffins
Den store Muffin-dyst. 20_11_18

Snart er alle færdige med myntemuffinerne men her er præstationen jævn...men Lisa og Ghita ligger og roder i bunden
Den store Muffin-dyst. 20_11_22

Ved gulerodsmuffinerne når Lisa åbenbart ikke at få pynten på (hun kan slet ikke lave gulerodsmuffins) så hun har nu sidstepladsen
Den store Muffin-dyst. 20_11_21

Derefter skal der bages pudrede doughnuts og til sidst chokoladedoughnuts....Nanna og Jonas kæmper om førstepladsen og Rasmus kæmper med rengøringen.
Den store Muffin-dyst. 20_11_23

Efterhånden er de alle blevet færdige og Lisa er bestemt ikke tilfreds med sin præstation...
Den store Muffin-dyst. 20_11_26

Både Jonas og Nanna laver nogle fabelagtige pudrede doughnuts, men ved chokolademuffinerne er det Nanna som den eneste der kan lave de mest velsmagende af slagsen...så hun har endnu engang vundet retten til mesterbager forklædet..
Der er alm. oprydning i teltet..
Den store Muffin-dyst. 20_11_25

Nå men så røg vi heldigvis heller ikke ud denne gang Rasmus..nej men det var nu svært alligevel, når maskinen pludselig strejker...synes Rasmus
Den store Muffin-dyst. 20_11_24

Du skal få kamp til stregen Jonas tænker Nanna...glad for endnu engang at kunne bære det eftertragtede forklæde...
Den store Muffin-dyst. 20_11_27

Har i hørt det?? I morgen blir vi delt i to hold og skal bage lagkager!!!
Den store Muffin-dyst. 20_11_28

Ja jeg har tænkt mig igen at prøve at få dem til at bage ved komfur...men i mindre hold.
Så det blir Jonas og Nanna sammen og Rasmus, Ghita og Kirstine.

Lisa er ude af dysten, og ved at gøre sig klar til at flytte ud til Markus... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 20 Nov 2019 - 15:03

Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 19:38

Det ser strålende ud i bagedystens bageri..og det sælger også godt..
Den store Muffin-dyst. 20_11_30

I et andet bagerisalg nærmere beliggende i Alto-bygningen i San Myshuno ankommer Lisa. Hun har lige mødt Markus på vej ned. Han skulle på arbejde.
Den store Muffin-dyst. 20_11_31

Hun går straks igang med at danse...hun har nok savnet musik..men en halv time efter ankommer Markus igen...ahh hva. Han blev fyret! ( Det er så min skyld fordi jeg glemmer hvordan det amerikanske system er bygget op og derfor implisit i spillet...jeg er sg ikke autoitetstro..men det er amerikanerne..ellers havde trump vel heller ikke så mange tilhængere stadig væk! Nå men altså han havde nogle urolige unger i klassen som ikke fattede en pind af den valgte undervisning, så han fik valget mellem at fortsætte den formålsløse undervisning eller prøve en anerkendt anden metode...og jeg siger selvfølgelig...at det skal han...jatak berømt men fyret på stedet. Suk de fandens amerikanere...jeg har fået mange simmere fyret på den måde, fordi jeg glemmer at jeg skal vælge imod min overbevisning...og jeg fatter simpelthen ikke at han fik spørgsmålet, for han har fravalgt berømmelse! Hrrmf...nok om det)
Den store Muffin-dyst. 20_11_29

Lise invitere ham til at danse...det blir man glad af.....
Den store Muffin-dyst. 20_11_32

Markus prøver og det hjælper da også lidt...men...
Den store Muffin-dyst. 20_11_33

Men ikke nok...al den forberedelse er spildt suk....Markus går i seng. Imens føler Lise sig i hopla og prøver kræfter igen med bagemaskinen...
Den store Muffin-dyst. 20_11_34

Jamen det går over al forventning. Nu kan Lisa åbenbart godt bage fabelagtige kvaliteter... sikke flotte doughnuts..
Den store Muffin-dyst. 20_11_37

De ryger ud i butikken, og blir solgt kort efter, så hun kaster sig ud i at bage ved komfuret...
Den store Muffin-dyst. 20_11_36

Den store Muffin-dyst. 20_11_35

Lisa bager helt fantastisk kager og kan næsten ikke stoppe igen...altså det var bare sådan hun skulle ha gjort til bagedysten...men det er forsent nu..
Den store Muffin-dyst. 20_11_39

Men det ser godt ud i køledisken, så nu er den klar til salget i morgen..
Den store Muffin-dyst. 20_11_40

Jeg finder Nanna i området. Jeg tror hun har prøvet at finde ud af hvor Markus bor, men må ha huske forkert adresse.. Desuden er det på tide at vende tilbage til dysten...
Den store Muffin-dyst. 20_11_38

Nåhh fandt du så ud af hvor Markus og Lisa bor?? Nej desværre det er sg en stor by, men jeg må bare få ringet og få adressen igen..
Den store Muffin-dyst. 20_11_42

Af en eller anden årsag så blir simmerne friske af at have forladt grunden confused . Så nu er det Nannas tur til at holde sig vågen om natten..
Den store Muffin-dyst. 20_11_64

Næste morgen: Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor simmere absolut skal klumpe sig sammen i de mindste rum???
Den store Muffin-dyst. 20_11_44

Endelig er det blevet tid for Nanna og Jonas´s bagedyst konkurrence. De skal bage lagkager.. og de har klædt sig festligt på i dagens anledning. Nanna glæder sig kan man se....
Den store Muffin-dyst. 20_11_45

De får hver deres køkken og går igang..men fortæl mig lige hvorfor Jonas er på vej i Nannas retning confused
Den store Muffin-dyst. 20_11_43

Hvad i al verden laver du der JONAS??? Dit køkken er fuldstændigt ens med Nannas
Den store Muffin-dyst. 20_11_65

Øhhh bruger du den ovn Nanna??? Ja Jonas fis over til dig selv....
Den store Muffin-dyst. 20_11_49

Endelig...han må være fattedum eller bare ikke opsat på at vinde.. Nanna levere en flot chokoladekage..
Den store Muffin-dyst. 20_11_50

Endelig ser det ud til at lykkedes. De skal lave en Jorbærlagkage...
Den store Muffin-dyst. 20_11_48

Men hør hov....Hva er der nu i vejen med DIT køkken Nanna...er du for langt væk fra Jonas måske... scratch
Den store Muffin-dyst. 20_11_53

Men nu får Jonas den irriterende ide at bruge Nannas ovn, og så skal hun jo finde en anden..har går hun i stå og jeg må hjælpe hende igang igen
Den store Muffin-dyst. 20_11_54

Det blir åbenbart Jonas ovn som så kan bruges... Forvirret
Den store Muffin-dyst. 20_11_55

De levere begge en flot jordbærkage omend Nanna naturligvis er lidt forsinket..
Den store Muffin-dyst. 20_11_56

MEN NU HAR JEG FÅET NOK!!! Af utidig  snakker  og fisen rundt i lokalet. Hvorfor fanden kunne ea ikke lære simmerne at bruge de nærmeste køkkenborde og apparater????? Det er det rene  Underholdt skæg og blå briller
Jeg bygger om dermed basta...
Den store Muffin-dyst. 20_11_57

Efter en kort pause får jeg dem hver til sit og låst dørene....endelig.. De går igang med den sidste bagning nemlig småkager.
Den store Muffin-dyst. 20_11_58

Og de starter samtidig... men se lige her..her er beviset...Nanna hiver kagerne ud af ovnen før Jonas... spændt
Den store Muffin-dyst. 20_11_59

Den store Muffin-dyst. 20_11_60

Jeg tror hun godt ved at hun har vundet...prøv at se hende, og Jonas der skæver over mod hende....en postgang for sent
Den store Muffin-dyst. 20_11_63

konkurrencen er slut for idag pyyvv men imorgen er de så tre som skal dyste...men i bure denne gang fra start...de er simpelthen sindsyge de simmere...og ustyrlige.

Hvordan gik det?? Vandt du Nanna? Og hun må så fortælle om sine oplevelser...
Den store Muffin-dyst. 20_11_61

Det har været en hård kamp så nu kan man finde hende her...
Den store Muffin-dyst. 20_11_62

Gad vide hvordan det vil gå imorgen???  Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af simsister Ons 20 Nov 2019 - 19:58

Rundtosset Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2529
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Sighubert Ons 20 Nov 2019 - 20:30

Jeg kan godt se at du har dit at slås med.
Men da du jo ikke har noget imod mods har jeg et forslag fra min ynglings modder.

Personal Objects (Computer, Tablets & more)

Med det kan du give deltagerene deres eget komfur/ovn som kun den enkelte kan bruge. Det samme kan du med mange andre ting.

Det er en del af dette mod som EA har lagt ind i Universitetspakken så man kan have sin egen computer i fred for andre.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 20:47

Mange tak for tanken Sighubert, men jeg tænker jeg både skulle ha brug for personlig ovn, køleskab OG køkkenbord..og der var ikke noget på køkkenbordet.
Jeg ved godt det ikke er klædeligt med det gitter...måske skal jeg bare vælge noget lavere hegn...haha...blev bare så forbandet på dem... Laughing
forhåbentlig er jeg snart færdig med den dyst. Jeg føler mig snart som en fængselsbetjent med et kæmpe bundt nøgler... tongue men godt at man kan låse på alle mulige måder...

Men jeg kan sandelig godt forstå at LittleMSsam har lavet et sådan mod...de er vitterlig sindsyge de simmere og så breder de sig ufatteligt meget...nul logik....og hvis de gerne ville forsinke alting med snak før...så er det da bare fået en tand op efter UNI... Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 20 Nov 2019 - 23:20

Ja EA havde vist ikke lige tænkt på "Den store bagedyst" da de gav simmerne ejenvilje og evnen til at multitaske Grine smiley  Tommel op


Sidst rettet af MonaSolstraale Tors 21 Nov 2019 - 1:33, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 23:35

Helt sikkert ikke Mona..men så kunne de da ha lavet egenskaben Logisk tænkende...i det mindste... flower
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Den store Muffin-dyst. Empty Sv: Den store Muffin-dyst.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum