Problemer med origin?
+2
simsister
Sighubert
6 deltagere
Side 1 af 1
Problemer med origin?
Jeg har store problemer med sims 4.
Det kan ikke starte uden at jeg klikker flere gange med musen. Når jeg så har fået det startet er der ingen lyd. jeg kan spille men når jeg så vil gå ud af spillet fryser det lige efter at det har gemt.
Jeg har prøvet at reparere spillet. Det gik fint med basisspillet men kunne ikke installere pakkerne. Jeg kunne downloade dem men ikke installere dem.
Jeg slettede så alt. Både origin og spillet og geninstallerede det hele. Det gik fint med med origin og basisspillet men stadig ikke muligt at installere pakkerne og stadig ingen lyd.
Igen ikke muligt at afslutte spillet uden at slukke pc'en.
Har i hørt om der skulle være problemer på nogen måde.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Sv: Problemer med origin?
Jeg har desværre ikke hørt/læst noget, og jeg har ikke problemer, hverken med spillet eller Origin. Jeg er en smule irriteret over de nærgående beskedder, der nu dukker op inde på hovedmenuen, men jeg prøver at negligere dem. Det er svært at svare på, hvad der kan være galt. Lyden driller hos mig, men mest i opstarts musikken, og det betyder ikke noget.
Forstår ikke rigtig, hvad du mener med at reparere spillet og ikke kunne installere pakkerne? Vi har nok ikke helt de samme pakker, og jeg har i hvert fald ikke de nyeste. Jeg trækker den altid lidt, fordi jeg ved, at der kan være problemer, også efter en opdatering, som den, vi fik forleden.
Jeg har syv-ni-tretten ikke endnu været ude i at slette spillet, og tror egentlig ikke, det hjælper noget. Ville gerne hjælpe, men jeg kan jo prøve at søge på, om andre har de samme problemer som dig. Har du tjekket på Q and A? Jeg spiller legacy edition. Aner ikke, om det er bedre. https://help.ea.com/da-dk/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-legacy-edition/
Forstår ikke rigtig, hvad du mener med at reparere spillet og ikke kunne installere pakkerne? Vi har nok ikke helt de samme pakker, og jeg har i hvert fald ikke de nyeste. Jeg trækker den altid lidt, fordi jeg ved, at der kan være problemer, også efter en opdatering, som den, vi fik forleden.
Jeg har syv-ni-tretten ikke endnu været ude i at slette spillet, og tror egentlig ikke, det hjælper noget. Ville gerne hjælpe, men jeg kan jo prøve at søge på, om andre har de samme problemer som dig. Har du tjekket på Q and A? Jeg spiller legacy edition. Aner ikke, om det er bedre. https://help.ea.com/da-dk/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-legacy-edition/
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
jeg har oplevet en gang og ikke kunne starte spillet op.. så gik jeg ind på nettet og den vej fik jeg gang i spillet. den genvej der ligger her som jeg normal bruger den virkede ikke. men heldigvis kunne jeg så den anden vej få gang i spillet.. Jeg ved ikke hvorfor...
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Jeg mener, har du prøvet at søge her: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/FIXED-Game-Crashes-after-November-2020-Patch-READ-FIRST-POST/m-p/9719086#M193439
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er min erfaring at Crinrict er ret hurtig til at svare hvis man opretter et problem i Answers HQ.
Det kan være svært at finde vej mellem de mange problemer der er oprettet.
Jeg har ikke åbnet spillet siden opdateringen så jeg håber ikke det er generelle fejl
Det kan være svært at finde vej mellem de mange problemer der er oprettet.
Jeg har ikke åbnet spillet siden opdateringen så jeg håber ikke det er generelle fejl
Jeg har fundet fejlen.
Det er mit bluetooth headset der ikke kan sammen med spillet. Når jeg slukker for bluetooth og kører med kabel til headsettet virker alt som det skal.
Efter at have slettet alt skal jeg nu begynde forfra med alt.
Men så går tiden da med det.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Godt nok så alligevel. Så ved du da, hvad du skal få de "kedelige" juledage til at gå med.
Det var godt du fandt fejlen, men ærgerligt at du nåede at slette alting.
Fandt du ud af hvorfor du ikke kunne installere andet end grundpakken?
Fandt du ud af hvorfor du ikke kunne installere andet end grundpakken?
Jeg sidder også og tænker på, hvor MEGET andet du må have prøvet, indtil du fandt ud af, at det var headsettet, som forårsagede dine problemer Sighubert.
Jeg husker heller ikke de store problemer i selve spilafviklingen eller adgangen til spillet fra de foregående år - og tror kun, at jeg har repareret spillet en enkelt gang eller to.
At slette og geninstallere filer og pakker har endnu ikke været nødvendigt her i huset - heldigvis - 7-9-13 osv osv
Godt, at du er up and running.
Jeg sidder også og tænker på, hvor MEGET andet du må have prøvet, indtil du fandt ud af, at det var headsettet, som forårsagede dine problemer Sighubert.
Jeg husker heller ikke de store problemer i selve spilafviklingen eller adgangen til spillet fra de foregående år - og tror kun, at jeg har repareret spillet en enkelt gang eller to.
At slette og geninstallere filer og pakker har endnu ikke været nødvendigt her i huset - heldigvis - 7-9-13 osv osv
Godt, at du er up and running.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Ja jeg må indrømme at denne gang var jeg ude og prøve alt muligt og trevle nettet igennem for at finde lignende fejl.
Der havde jo været nogle med fejl i lyden men det skulle være repareret i den sidste patch.
Dernæst undersøgte jeg mit eksterne drev hvor jeg har mine spil liggende for at de ikke skal fylde op på pc'en.
Jeg har kun et 125 gb flash drev på computeren.
Men det var det heller ikke.
Så efter at have afinstalleret og installeret spillet 3 gange prøve jeg at starte spillet op. På det tidspunkt var headsettet sat til opladning. Pludselig kørte at perfekt. Så tænde for headsettet og igen fejl. Ingen lyd og kunne ikke lukke spillet ned uden at slukke pc.
Slukkkede så for bluetooths og satte kabel i headsettet. Det kan køre med begge dele. og så virkede spillet igen.
Det underlige er at sims er det eneste spil hvor det forstyrrer spillet. Alle andre spil og andet på pc'en virker perfekt med blutooths.
Men så har man jo lært om endnu en fejlmulighed.
MonaSolstraale synes godt om
Jeg reinstallerede min origin app, beta versionen, med det resultat,at alle mine spil, på nær basis spillet, blev slettet..jeg kontaktede support afd. 4 gange, og blev ignoreret hver gang..Er der andre med lignende oplevelser..og hvad kan jeg egentlig gøre??? Mvh MajBritt
MajBritt- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 1
Du skriver ikke om du har en Mac computer, men hvis du har en PC skal du installere EA appen i stedet. Origin er ved at blive udfaset når det gælder sims.
Du kan læse mere om EA appen og problemløsninger i denne tråd
Jeg fandt denne problemløsningsguide på EA Help
Du kan læse mere om EA appen og problemløsninger i denne tråd
Jeg fandt denne problemløsningsguide på EA Help
» Er Origin nede - hvor længe?
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Hvorfor hulen virker Origin ikke?
» Er Origin nede - hvor længe?
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Hvorfor hulen virker Origin ikke?
Side 1 af 1
Forumtilladelser: