Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 20 af 34
Side 20 af 34 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 34
Sv: Nyt indhold til sims4
Anbodil skrev: Sims 4 er da netop ikke meget andet end netop "been there, done that", men bare i nye klær,...altså!!
Bestemt ikke helt enig. I lang tid fik vi virkelig noget nyt: Babyer med arme og ben, sjove udfordringer med påskeæg o.s.v. der var gratis. Meget mere gratis i opdateringer, end vi nogensinde fik i Sims 3. En pænt meget flottere grafik, for slet ikke at nævne mutitasking, som jeg slet ikke ville kunne undvære nu. Og så blev det nemmere at bygge trods alt, selv om jeg stadig bruger oceaner af tid på den del, når jeg får lyst. Så længe sims 4 også holdt sig fra at sende vores simmere ind i kaninhuller - som spillet ofte gjorde i Sims 3, var jeg også rigtig tilfreds desangående. Men det har ændret sig i diverse senere pakker, f.eks. Rejsen til Batuu, som er rigtig sjov at afprøve, men desværre er simmernes base et "kaninhul", Hvilket gør den mindre interessant for mig.
Been there, done that er - med de pakker jeg har - tydeligst i universitets spillet - gaaaab! Havfruerne er meget bedre og anderledes. I Sims 4 VIRKER de. Bare lidt ærgerligt med de problemer man får, hvis man selv eller spillet "krydser" okkulte simmere. Hvis man ikke har lagt mærke til det, er der faktisk allerede fra grundpakken spændende opgaver og udfordringer i Sims 4. Hvor jeg med sims 3 - som før beskrevet - bare følte jeg spildte meget af min spilletid med at løse problemer. Men det er da dejligt at se, at andre har det anderledes.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Det er et dilemma når det gang på gang er det som spillerne efterlyser.Anbodil skrev: Sims 4 er da netop ikke meget andet end netop "been there, done that", men bare i nye klær,...altså!!
De forsøg der er på at skabe noget nyt og anderledes får ikke altid nogen ros.
Simsister Jeg er sikker på at når alt kommer til alt, så er det en smags sag. Hvad der er bedre eller ikke, hvad man kan li eller ikke. Grafikken er svær at sammenligne fra sims 3-4 for de er vidt forskellige. fx og jeg kan faktisk stadig bedst lide sims 3. Havfruerne kunne jeg også bedre lide i sims 3. De var ikke så flotte men det betød intet for mig. Men been there done that, er jo sims gennem årene men med lidt forskelle. På nye flasker kan man også kalde det!
Det er sjovt du nævner det Mona, for tidligere ville vi gerne have nyt (hvad det så skulle være) men nu skriger de på det samme som tidligere, generationer og farming pakke....
Så jeg tænker at nyt først skal komme EFTER at folk har fået alt det de kender fra tidligere og elsker. Ha ha,.. ja det er ikke nemt at blive klog på. Men er man utilfreds, så er det jo godt at der findes så mange andre fantastiske spil...at der er noget til enhver, hvis man altså gider lede efter det!!!
Det er sjovt du nævner det Mona, for tidligere ville vi gerne have nyt (hvad det så skulle være) men nu skriger de på det samme som tidligere, generationer og farming pakke....
Så jeg tænker at nyt først skal komme EFTER at folk har fået alt det de kender fra tidligere og elsker. Ha ha,.. ja det er ikke nemt at blive klog på. Men er man utilfreds, så er det jo godt at der findes så mange andre fantastiske spil...at der er noget til enhver, hvis man altså gider lede efter det!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Ja, i grunden mener jeg at kunne huske- også hvad mig selv angår, at jeg nok havde forventet mere af selve grundpakken. Den var som sædvanlig meget skrabet. Tænk hvis vi havde fået mere af de "sædvanlige" ting og derefter noget nyt oveni, som vi så selvfølgelig skulle betale for. Men sådan har det jo været hver gang, at man skulle tage sig sammen - i hvert fald mig - til at starte med Sims igen. Og nu kan jeg så ikke undvære det.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Måske har jeg nævnt det før, men nogle gange savner jeg virkeligt, at simmerne kan tage fat i, gribe, løfte, holde, række ud efter, bruge og lignende - eller blot agere med genstande og ting omkring dem.
Jeg kunne også savne, at bygningerne kunne bære tegn på "ælde" - at et hus engang imellem skulle males. Jeg ved ikke, hvordan det skulle foregå over stueplan, men man kunne få valget mellem at male selv eller ringe efter maleren/ejendomsserviceteknikeren.
På samme måde med vinduespudseren.
Jeg kunne også savne, at bygningerne kunne bære tegn på "ælde" - at et hus engang imellem skulle males. Jeg ved ikke, hvordan det skulle foregå over stueplan, men man kunne få valget mellem at male selv eller ringe efter maleren/ejendomsserviceteknikeren.
På samme måde med vinduespudseren.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Synlige både små og store rygsække - og dermed vel også tasker - ville være fint - specielt når man tager på vandreture og lignende.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Der har da lige sneget sig en enkelt ny Kits-pakke ind på hylderne:
Industrial Loft Kit
"Hele" 26 nye genstande for 39 kr på Origin - eller 1,50 kr pr stk.
Det bliver et langstrakt gab herfra
Industrial Loft Kit
"Hele" 26 nye genstande for 39 kr på Origin - eller 1,50 kr pr stk.
Det bliver et langstrakt gab herfra
simsister synes godt om
Nogle gange synes jeg nu nok, at de holder pænt lange pauser i deres nyhedsstrøm på spillets hjemmeside.
Måske er jeg FOR langt væk fra en mere normal nyhedsstrøm, når jeg ikke følger med på eks Facebook, Twitter og lignende, men hjemmesiden burde da være det første sted, hvor nyheder dukker op.
Der er ikke sket noget siden den 21.09 - eller godt og vel en måned.
SNORK
Måske er jeg FOR langt væk fra en mere normal nyhedsstrøm, når jeg ikke følger med på eks Facebook, Twitter og lignende, men hjemmesiden burde da være det første sted, hvor nyheder dukker op.
Der er ikke sket noget siden den 21.09 - eller godt og vel en måned.
SNORK
Der skulle komme nogle nye ting ind i spillet - som de kalder scenarios - det er sådan en opdatering hvor man kan vælge forskellige typer scener man vil simmerne skal spille i.
Der skulle også komme en create a world lign. tool
Der skulle også komme en create a world lign. tool
Gæst- Gæst
Fint nok. Håber så bare ikke, der kommer en "opdatering" forinden.
Det vil der nok gøre - de kan ikke ligge det på uden opdatering - men det giver jo nok modderne en masse at arbejde med de der nye scene muligheder.
Men som sædvanlig er EA alt for sent ude - men det er nok fordi paralives spillet ånder dem i nakken og at flere og flere springer fra Sims 4 hvilket man jo godt kan forstå.
Men som sædvanlig er EA alt for sent ude - men det er nok fordi paralives spillet ånder dem i nakken og at flere og flere springer fra Sims 4 hvilket man jo godt kan forstå.
Gæst- Gæst
Sjovt, at det lige skulle dukke op, dagen efter mine beklagelser
Jeg tror såmænd ikke, at vi som gamere har stor skade af, at Paralives ånder EA i nakken, hvis det blot får dem til at tage sig mere sammen og ofre tid og energi på Sims.
Lidt konkurrence på de indre linjer har vist aldrig skadet nogen.
- og så er ham Twisted Mexi vist lidt af en troldmand udi Sims-programmering. Han må da nærmest færdes hjemmevant i spillets "maskinrum". Fair nok, alt er ikke lige vellykket, men der sker da ting og sager, når han først får tryllet lidt med koden.
Har du mistanke om, at det er opdateringerne, som driller dig, Simsister?
KAN det så have noget med dine mods at gøre?
(Det HAR du nok allerede HELT styr på!)
Jeg tror såmænd ikke, at vi som gamere har stor skade af, at Paralives ånder EA i nakken, hvis det blot får dem til at tage sig mere sammen og ofre tid og energi på Sims.
- og så er ham Twisted Mexi vist lidt af en troldmand udi Sims-programmering. Han må da nærmest færdes hjemmevant i spillets "maskinrum". Fair nok, alt er ikke lige vellykket, men der sker da ting og sager, når han først får tryllet lidt med koden.
Har du mistanke om, at det er opdateringerne, som driller dig, Simsister?
KAN det så have noget med dine mods at gøre?
(Det HAR du nok allerede HELT styr på!)
VinceDjansen skrev:Sjovt, at det lige skulle dukke op, dagen efter mine beklagelser
Hmm jeg er ikke enig - tror virkelig EA får kam til deres hår af Paralives. Spillet er 7 år gammelt og de har ikke mere at skyde i som kunne holde interessen fanget - beklager at det lyder sortseer agtig - men jeg er også sprunget fra nu - den seneste pakke havde jeg virkelig glædet mig til - men alle de fejl står jeg altså ikke model til mere.
Gæst- Gæst
sims4ever skrev:VinceDjansen skrev:Sjovt, at det lige skulle dukke op, dagen efter mine beklagelser
Hmm jeg er ikke enig - tror virkelig EA får kam til deres hår af Paralives. Spillet er 7 år gammelt og de har ikke mere at skyde i som kunne holde interessen fanget - beklager at det lyder sortseer agtig - men jeg er også sprunget fra nu - den seneste pakke havde jeg virkelig glædet mig til - men alle de fejl står jeg altså ikke model til mere.
Synes nu netop, at jeg skriver, at konkurrencen fra Paralives er godt for os Sims-gamere, for det vil presse EA til at præstere - eller trække sig.
Så jeg har svært ved at se, at vi ikke netop ER enige
Det bliver spændende at se, hvilket af de to spil, som bliver det fremherskende de kommende år, for på samme vis presser det nuværende Sims-spil jo også Paralives til at gøre det godt.
- og ellers er jeg helt enig: Sims ER ved at være "en gammel dame" - på godt og ondt. Hun trænger VIRKELIG til en nyhedsbasker, som vil "slå benene væk under os alle". Det har jeg så skrevet gentagne gange de sidste par år - og er ikke blevet væltet endnu - slet ikke.
Tværtimod er pakkerne efterhånden noget tynde og forudsigelige (måske på nær Batuu-pakken, som stak af i en retning, som jeg ikke lige havde set komme - og som jeg heller ikke havde brug for).
- og sikke et omfang, som Sims trods alt også har taget/fået.
Tænk blot på alle de spilmuligheder, som er kommet gennem tiden via diverse udvidelsespakker. Det vil formentlig tage Paralives noget tid at nå det niveau.
Så er der en HELT anden problematik med de mange fejl i spillet, som vi bestemt ikke skal undlade at forholde os til.
Ærgerligt for mig selv og dette lille forum, hvis de få nuværende deltagere efterhånden falder fra pga spilfejl, for dette er stadig min næsten eneste kilde til nyt om spillet.
simsister synes godt om
På en måde kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det er for nogen "mange fejl". For faktisk har jeg kun de bskrevne animations- og grafikfejl i øjeblikket. Det beløber sig til 3. Andre er der ikke, så jeg er lidt nysgerrig.
VinceDjansen skrev:sims4ever skrev:VinceDjansen skrev:Sjovt, at det lige skulle dukke op, dagen efter mine beklagelser
Synes nu netop, at jeg skriver, at konkurrencen fra Paralives er godt for os Sims-gamere, for det vil presse EA til at præstere - eller trække sig.
Så jeg har svært ved at se, at vi ikke netop ER enige
Det bliver spændende at se, hvilket af de to spil, som bliver det fremherskende de kommende år, for på samme vis presser det nuværende Sims-spil jo også Paralives til at gøre det godt.
- og ellers er jeg helt enig: Sims ER ved at være "en gammel dame" - på godt og ondt. Hun trænger VIRKELIG til en nyhedsbasker, som vil "slå benene væk under os alle". Det har jeg så skrevet gentagne gange de sidste par år - og er ikke blevet væltet endnu - slet ikke.
Tværtimod er pakkerne efterhånden noget tynde og forudsigelige (måske på nær Batuu-pakken, som stak af i en retning, som jeg ikke lige havde set komme - og som jeg heller ikke havde brug for).
- og sikke et omfang, som Sims trods alt også har taget/fået.
Tænk blot på alle de spilmuligheder, som er kommet gennem tiden via diverse udvidelsespakker. Det vil formentlig tage Paralives noget tid at nå det niveau.
Så er der en HELT anden problematik med de mange fejl i spillet, som vi bestemt ikke skal undlade at forholde os til.
Ærgerligt for mig selv og dette lille forum, hvis de få nuværende deltagere efterhånden falder fra pga spilfejl, for dette er stadig min næsten eneste kilde til nyt om spillet.
Jeg ved at jeg er i færd med at gentage mig selv, men for mig er Sims absolut ikke udslidt. Det afhænger alt sammen af hvad man forventer og hvor man bruger sin energi.
Jer er til stadighed fascineret over alle de muligheder kreative mennesker finder i spillet... på trods af fejl. Jeg tænker på Modderne, SimLit skribenter, Filmmagere, Dem der bygger fantastiske bygninger. Jeg kan blive ved.
Det bringer mig tilbage til hvordan man bruger sin energi...
Hvis man kun søger dem der påpeger fejl og mangler så bliver man negativ. Der findes samtidig sims fælleskaber der dyrker mulighederne og det gør dig positiv. De findes måske ikke i de Danske forummer. Jeg har ikke undersøgt dem alle.
Jeg vil tilføje at jeg har opdyrket nogle rigtig gode venskaber i sims-verden under en Corona epidemi der på alle måder har haft en årsag til at gøre mig modløs og deprimeret. Måske kommer jeg aldrig til at møde dem ansigt til ansigt fordi de er spredt over hele verden. Men vi har kunne tale om alt udenom sims i en periode hvor man i forvejen har været isoleret fra at mødes med folk. Jeg er absolut ingen ørn til engelsk, men jeg har brugt alle de værktøjer der har kunne hjælpe mig med at kommunikere.
Kellogg_J_Kellogg har netop sendt mig en besked i the Forum: The greatest chapter. Of Tusnelda and Trix. Ever. Det gør mig så pavestolt fordi det har krævet så meget arbejde at nå dertil.
Jeg ved ikke om det er fejl i spillet der får folk til at falde fra. Måske får de bare nye interesser.
Jeg håber sandelig ikke at du brænder ud VinceDjansen for jeg elsker dine historier og nyder at der findes et sted hvor vi stadig kan kommunikere på dansk.
Tilslut får jeg lige lyst til at dele et kreativt Halloween projekt som sims_Yimi har lavet. Hun har brugt oceaner af tid og det kræver at man aktivt spiller med. Selvfølgelig er det på engelsk. Klik løs hvis I tør. Man risikere at møde døden: Halloween Special
Jamen Mona, du ved nok også, at først kritiserer man selve grundpakken, fordi man før har spillet f.eks. Sims 2 og sims 3 med alle pakker, og nu er man så tilbage ved det skrabede produkt. Senere bliver man så ved at kunne finde fejl, hvis man bruger negative øjne. Jeg har stadig ikke fundet andre fejl, end dem jeg har påpeget. Noget er afhjulpet af WW, f.eks. forkert køn på simmere fra teen til gamle. og jeg har lært at tage det som en udfordring, når der af og til opstår nogen småting, andre kalder fejl, og har bestemt ikke lyst til at droppe sims 4 nu, hvor der er så mange gode muligheder i spillet.
Tillykke med din succes med Tusnelda. Det er også bare en fed historie.
Tillykke med din succes med Tusnelda. Det er også bare en fed historie.
Nu hvor du siger det Simsister så var jeg selv den værste kritikker af grundpakken da den udkom
Jeg var så skuffet over hvor primitivt det hele var og jeg rørte ikke spillet i flere år.
Det er fedt at man kan komme videre.
Jeg var så skuffet over hvor primitivt det hele var og jeg rørte ikke spillet i flere år.
Det er fedt at man kan komme videre.
Og dit indlæg er supergodt skrevet - og super relevant også MonaSolstraale, for man kan meget nemt komme til at fokusere på det negative i spillet - uden at se alle fortræffelighederne, som du også nævner.
- og jeg har såmænd heller ikke en oversigt over omfanget af fejl, men blot en fornemmelse af, at visse af brugerne i dette forum døjer med lidt forskellige fejl. Jeg har også lidt småfejl indimellem, som jeg sagtens kan leve med - og et større problem vedr de nye pakker, som jeg ikke kan spille - uden at slå mods fra.
Det er som det eneste.
Så for tiden spiller jeg helt uden snyd og hjælp.
Det kan faktisk godt lade sig gøre.
- og jeg spiller jo netop stadigvæk.
SÅ sejt, at du har fundet dig et godt og stort Sims-netværk MonaSolstraale - også i disse Covid-19-tider, hvor man nemt kunne lade sig isolere i både tanke og handling.
Jeg har da også en stærk fornemmelse af, at du virkeligt er en af de mest nysgerrigt opsøgende fra vores lille gruppe her på dette forum - ment super positivt - på udkig efter nyheder og inspiration på en rigtigt cool måde, som jeg simpelthen ikke orker at give mig i kast med.
Så glæder jeg mig istedet over de krummer, som drysser ned her i forummet - som nu eks dit seneste Halloween-link længere oppe i denne tråd.
Tak for alt dette.
- og jeg har såmænd heller ikke en oversigt over omfanget af fejl, men blot en fornemmelse af, at visse af brugerne i dette forum døjer med lidt forskellige fejl. Jeg har også lidt småfejl indimellem, som jeg sagtens kan leve med - og et større problem vedr de nye pakker, som jeg ikke kan spille - uden at slå mods fra.
Det er som det eneste.
Så for tiden spiller jeg helt uden snyd og hjælp.
Det kan faktisk godt lade sig gøre.
- og jeg spiller jo netop stadigvæk.
SÅ sejt, at du har fundet dig et godt og stort Sims-netværk MonaSolstraale - også i disse Covid-19-tider, hvor man nemt kunne lade sig isolere i både tanke og handling.
Jeg har da også en stærk fornemmelse af, at du virkeligt er en af de mest nysgerrigt opsøgende fra vores lille gruppe her på dette forum - ment super positivt - på udkig efter nyheder og inspiration på en rigtigt cool måde, som jeg simpelthen ikke orker at give mig i kast med.
Så glæder jeg mig istedet over de krummer, som drysser ned her i forummet - som nu eks dit seneste Halloween-link længere oppe i denne tråd.
Tak for alt dette.
Vi får et nyt KIT den 9 november og denne tror jeg at jeg køber
Man kan aldrig få for mange planter
https://twitter.com/TheSims
Man kan aldrig få for mange planter
https://twitter.com/TheSims
I tråd med debatten på om Sims spillet stadig har noget at byde på, så ser man 4 sydamerikanske gamere der bliver spurgt om hvad Sims betyder for dem. De taler spansk, med der er engelske undertekster og det er rimeligt let at følge med.
Udover det bliver også fortalt lidt mere om scenario
I tråd med debatten på om Sims spillet stadig har noget at byde på, så ser man 4 sydamerikanske gamere der bliver spurgt om hvad Sims betyder for dem. De taler spansk, med der er engelske undertekster og det er rimeligt let at følge med.
Udover det bliver også fortalt lidt mere om scenario
Jeg kan forstå, at visse af disse scenarier vil komme og gå - måske ligefrem sådan lidt sporadisk henover året, mens andre vil være faste.
Det er vel nærmest sådan en slags quest - blot med EA som "udbyder".
Det er da en meget fin feature, som jeg ikke tror, at jeg vil bruge meget tid på.
Jeg gav mig også i kast med at lytte til de sydamerikanske gameres indlæg, men fik hurtigt fornemmelsen af, at det da vist bare var en ordentlig omgang bla bla bla om spillets betydning for dem hver især.
Tænk sig at fylde 40 minutter eller noget i den stil af en livestream på dette.
Det blev jeg hverken klogere eller mere begejstret af.
Og så må vi jo se, hvad denne blomsterpakke indeholder, men den taler da nok til et bredere publikum end tøj fra Indien.
Til gengæld har jeg da fuld forståelse for, at der udgives pakker med tøj fra forskellige verdensdele, så gamerne i disse områder kan iklæde deres simmere lokalt kluns. Det giver god mening.
Gad vide, hvornår lederhosen dukker op i alpepakken - ha ha
Det er vel nærmest sådan en slags quest - blot med EA som "udbyder".
Det er da en meget fin feature, som jeg ikke tror, at jeg vil bruge meget tid på.
Jeg gav mig også i kast med at lytte til de sydamerikanske gameres indlæg, men fik hurtigt fornemmelsen af, at det da vist bare var en ordentlig omgang bla bla bla om spillets betydning for dem hver især.
Tænk sig at fylde 40 minutter eller noget i den stil af en livestream på dette.
Det blev jeg hverken klogere eller mere begejstret af.
Og så må vi jo se, hvad denne blomsterpakke indeholder, men den taler da nok til et bredere publikum end tøj fra Indien.
Til gengæld har jeg da fuld forståelse for, at der udgives pakker med tøj fra forskellige verdensdele, så gamerne i disse områder kan iklæde deres simmere lokalt kluns. Det giver god mening.
Gad vide, hvornår lederhosen dukker op i alpepakken - ha ha
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Ha ha Begge mine børn er adopterede fra Mumbai så jeg endte med at købe tøj fra Indien
Det var kan halvdelen af den livestream der handlede om de sydamerikansk gamere.
Jeg følte mig ret truffet fordi jeg begyndte at spille Sims i en periode hvor mit liv bogstavelig talt var væltet og det gav mig mulighed for at slippe lidt væk og redefinerer mit liv. Der var en hel del jeg kunne genkende og syntes det er ret sjovt fordi selv om verdensdelen og kulturen er så forskellig fra min så har vi alligevel fælles oplevelser.
Det var kan halvdelen af den livestream der handlede om de sydamerikansk gamere.
Jeg følte mig ret truffet fordi jeg begyndte at spille Sims i en periode hvor mit liv bogstavelig talt var væltet og det gav mig mulighed for at slippe lidt væk og redefinerer mit liv. Der var en hel del jeg kunne genkende og syntes det er ret sjovt fordi selv om verdensdelen og kulturen er så forskellig fra min så har vi alligevel fælles oplevelser.
- og da en yderst interessant og behagelig vinkel på spillet MonaSolstraale. Godt for dig.
- og da en yderst interessant og behagelig vinkel på spillet MonaSolstraale. Godt for dig.
Side 20 af 34 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021