Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 19 af 34
Side 19 af 34 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 34
Sv: Nyt indhold til sims4
Med mindre du tager gas på mig, altså. Så vil jeg lige indskyde, at jeg heller ikke ved, hvad det med generationer betyder, andet end at netop min kongelige legacy klart viser, at der er visse mangler på det område. Der ligger jo en del udfordringer i selve spillet - spillemål om man vil. Og f.eks. er det mindste mål på en legacy 10 generationer. For det første tager det en evighed at komme så langt, og nærmer man sig, kan man se, at der ikke er styr på foregående generationer. Alt hvad der er ældre end bedsteforældre fortoner sig i samme betegnelse og ligger øverst på én lang linie i slægstræet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Der skulle være endnu et KIT på vej til spillet. I fald har Pixelade lavet denne video -
Pakken hedder Courtyard Oasis
Pakken hedder Courtyard Oasis
Gæst- Gæst
Ja ja, EA kan da altid fylde (vente-)tiden ud med små mere eller mindre anvendelige/tåbelige kit-packs, men man KUNNE da godt få den tanke, at vi da vist "bliver holdt lidt hen med snak" i øjeblikket, mens energien måske bliver brugt på noget andet i headquarter.
Det fylder bare slet ikke min interesse i kommende større pakker - og en tanke om, at der da virkelig er meget, som vi ikke har fået endnu (-og meget, som vi ved samme lejlighed sagtens kunne have været foruden! )
Der sker ikke noget Sims-agtigt på min konto den 18. maj - slet ikke.
Det fylder bare slet ikke min interesse i kommende større pakker - og en tanke om, at der da virkelig er meget, som vi ikke har fået endnu (-og meget, som vi ved samme lejlighed sagtens kunne have været foruden! )
Der sker ikke noget Sims-agtigt på min konto den 18. maj - slet ikke.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Generelt er Sims 4 ved at udvikle sig til det samme som Sims 3 med The Store - hvor vi kan tilkøbe småting/sæt til spillet - det sker vel for at hive ekstra penge ind.
Men med tanke for alle de fejl der er kommet i Sims 4 - så er begejstringen ikke den store hos mig mere.
Men der kommer en live stream d. 17. maj - hvor blandt andet courtyard kittet indgår i - udgår det får vi også et kik på den næste gamepack. Maxis kalder det en "summer line up"
Men med tanke for alle de fejl der er kommet i Sims 4 - så er begejstringen ikke den store hos mig mere.
Men der kommer en live stream d. 17. maj - hvor blandt andet courtyard kittet indgår i - udgår det får vi også et kik på den næste gamepack. Maxis kalder det en "summer line up"
Gæst- Gæst
Jeg kan godt følge jer i disse betragtninger. Bortset fra, ar jeg oplever, at i Sims 4 bliver fejlene rettet til forskel fra Sims 3, som til sidst for mig var uspilbart på grund af fejl. Min begejstring går heller ikke på konceptet med såkaldte "kits", som favoriserer enkelte skabere, og desuden sørger for, at vi skal betale for fyld til spillet, når der findes udmærkede gratis downloads. Såkaldt simsagtigt ville foregå på min computer, især hvis vi fik heste og andre bondegårdsdyr. Og gerne en fed sejle omkring pakke. Men udsigterne er ikke lige om hjørnet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- og med det nylige tiltag med tjeklister, som bliver offentliggjort, synes jeg nu egentlig også, at EA faktisk netop synliggør, at de ER opmærksomme på fejlene.
Det er faktisk meget behageligt.
Listen kan også bruges til et tjek af egne interne fejl - og en kontrol af, at disse fejl ikke skyldes mods, men netop spillet selv. Eksempelvis havde jeg da netop tænkt på, at rester ofte blev stående i køleskabet - uden at blive spist. Sådan huskede jeg ikke spillet fra tidligere, hvor jeg netop syntes, at simmerne selv søgte køleskabets rester, hvis de var sultne.
Jeg tillagde fejlagtigt denne fejl til mine mods - og spekulerede så ikke mere over det.
Nu kan jeg til gengæld se, at det tilsyneladende er fejl i selve spillet.
Det er da også smart.
Så skylder de naturligvis at bevise, at de vitterligt FÅR rettet disse fejl.
I den medfølgende tekst lover de påfaldende nok ikke alverden - måske snarere tværtimod.
Men lad os nu.
- og så er jeg enig med dig Simsister - at det i hvert tilfælde ikke er blevet værre med Sims4 - eller helt skidt endnu.
Det er faktisk meget behageligt.
Listen kan også bruges til et tjek af egne interne fejl - og en kontrol af, at disse fejl ikke skyldes mods, men netop spillet selv. Eksempelvis havde jeg da netop tænkt på, at rester ofte blev stående i køleskabet - uden at blive spist. Sådan huskede jeg ikke spillet fra tidligere, hvor jeg netop syntes, at simmerne selv søgte køleskabets rester, hvis de var sultne.
Jeg tillagde fejlagtigt denne fejl til mine mods - og spekulerede så ikke mere over det.
Nu kan jeg til gengæld se, at det tilsyneladende er fejl i selve spillet.
Det er da også smart.
Så skylder de naturligvis at bevise, at de vitterligt FÅR rettet disse fejl.
I den medfølgende tekst lover de påfaldende nok ikke alverden - måske snarere tværtimod.
Men lad os nu.
- og så er jeg enig med dig Simsister - at det i hvert tilfælde ikke er blevet værre med Sims4 - eller helt skidt endnu.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er sjovt hvor forskelligt vi oplever det med fejl. Jeg har aldrig oplevet så mange fejl i spil før som jeg har gjort i Sims 4 Til sammenligning er/var Sims 3 fejlfrit - men jeg har måske bare været heldig
Gæst- Gæst
Ja, det kan nok også skyldes, hvordan éns PC er "indrettet", hvilke tillægs- og udvidelsespakker, man vælger - og måske meget andet, som f.eks. mods. Er der et mod, jeg ikke kan undvære, er det det, som fjerner de irriterende pixels, så det har jeg allerførst installeret, lige fra Sims 1. Der er også sådanne ting som pixels og størrelse af filer i det hele taget. Det blev jeg opmærksom på, allerede da jeg forsøgte mig med bruger skins - fra Sims 1 til Sims 2, hvor tøj og hår var kæmpestore BMP filer. De er reduceret meget siden. Jeg kan ikke huske, hvordan de var i Sims 3, men måske har min leg med mønstre og farver i Sims 3 også gjort et udslag.
Når jeg snakker om fejl i Sims 3, der aldrig blev rettet, var det allerede fra startren et problem, at når jeg som det første gik ind og skabte min evige engel, var den første, han mødte på sit arbejde - ingen mindre end - ham selv!!. Spillet kopierede de simmere, man selv lavede, og det skete flere gange og ødelagde selvfølgelig en del spillelyst allerede i starten. Ok, jeg er da både tålmodig og stædig. Ofrede mange penge i nyt hardware til min - dengang - halvgamle PC, blandt andet et nyt super grafikkort, da søerne fortonede sig til grå plamager.
Det der til sidst satte hovedet på sømmet, var den famøse Paradis Ø udvidelse. NU skulle jeg da spille med havfruer og udforske havbunden for skatte. Ak nej! mine havfruer svømmede under havet, og så snart de kom til en hemmelig hule, blev de kylet op på land. Når deres børn voksede op, fulgte havfruehalen ikke med, og sådan kunne jeg blive ved: Skibene satte sig fast og kunne ikke komme fri. Den helt store "befrielse" for mig kom så med Sims 4, hvor simmerne kan flytte rundt til alle nabolag uden at miste deres familiebånd og andre forbindelser. Uden dette havde jeg bestemt heller ikke været i stand til at fuldføre min kongelige legacy med et - trods alt - fornuftigt stamtræ.
Men dejligt at du kan spille uden sådanne problemer. Der var også lagt meget ambition i The Sims 3, måske for meget.
Når jeg snakker om fejl i Sims 3, der aldrig blev rettet, var det allerede fra startren et problem, at når jeg som det første gik ind og skabte min evige engel, var den første, han mødte på sit arbejde - ingen mindre end - ham selv!!. Spillet kopierede de simmere, man selv lavede, og det skete flere gange og ødelagde selvfølgelig en del spillelyst allerede i starten. Ok, jeg er da både tålmodig og stædig. Ofrede mange penge i nyt hardware til min - dengang - halvgamle PC, blandt andet et nyt super grafikkort, da søerne fortonede sig til grå plamager.
Det der til sidst satte hovedet på sømmet, var den famøse Paradis Ø udvidelse. NU skulle jeg da spille med havfruer og udforske havbunden for skatte. Ak nej! mine havfruer svømmede under havet, og så snart de kom til en hemmelig hule, blev de kylet op på land. Når deres børn voksede op, fulgte havfruehalen ikke med, og sådan kunne jeg blive ved: Skibene satte sig fast og kunne ikke komme fri. Den helt store "befrielse" for mig kom så med Sims 4, hvor simmerne kan flytte rundt til alle nabolag uden at miste deres familiebånd og andre forbindelser. Uden dette havde jeg bestemt heller ikke været i stand til at fuldføre min kongelige legacy med et - trods alt - fornuftigt stamtræ.
Men dejligt at du kan spille uden sådanne problemer. Der var også lagt meget ambition i The Sims 3, måske for meget.
Dine oplevelser med Isla Paradiso-pakken var også lige nøjagtig den pakke, som ødelagde det en hel del for mig i Sims3.
Desværre var det jo netop den pakke, som jag havde set allermest frem til - og startede iøvrigt med at blive noget skuffet, da jeg opdagede, hvor FÅ skrogtyper/fundamenter, som der var tilgængelig.
Nåh, det endte med en fin lille slæbebåd (husbåd med "påklistret" og uanvendelig stævn ganske vist), som jeg desværre heller ikke fik sejlet meget med eller dykket fra, for spillet låste jo nærmest sig selv i fejl efter kun kort spilletid.
- og disse hop tilbage til strandbredden, når man undersøgte de undersøiske huler, husker jeg også godt.
Underligt nok, virkede den efterfølgende fremtidspakke så til gengæld fint.
Desværre var det jo netop den pakke, som jag havde set allermest frem til - og startede iøvrigt med at blive noget skuffet, da jeg opdagede, hvor FÅ skrogtyper/fundamenter, som der var tilgængelig.
Nåh, det endte med en fin lille slæbebåd (husbåd med "påklistret" og uanvendelig stævn ganske vist), som jeg desværre heller ikke fik sejlet meget med eller dykket fra, for spillet låste jo nærmest sig selv i fejl efter kun kort spilletid.
- og disse hop tilbage til strandbredden, når man undersøgte de undersøiske huler, husker jeg også godt.
Underligt nok, virkede den efterfølgende fremtidspakke så til gengæld fint.
Ja Paradiso nabolaget var elendigt, men pakken fejlede ikke noget, så jeg lavede da bare mit eget vandland i et af de andre nabolag. Det bedst egnede var den der sørøverbugt. Der hvor restauranten er er gammelt sørøverskib på en kæmpe strand. Jeg lavede da også mine egne dykgrunde...og her gik det fint. Måske nogle kunne huske den historie jeg fortalte i sims 3, hvor min simkvinde sejlede hele vejen rundt om øen og oplevede forskellige ting. Så at I ikke har haft ordentlig glæde af pakken er .... øhh undskyld jeg siger det; men fordi I ikke har tænkt ud af boksen! Jeg havde det herligt med den pakke...og det var fantastisk at sejle, og jeg fik mange skønne "naturbilleder" og flotte solnedgange og den slags. Ja selv regnvejr havde sine farver. Min simkvinde falder for en havmand og de fik da også et barn tilsammen, men flyttede så på landjorden. Jeg tror faktisk de var nødt til at få et udendørs bad, så simmanden ikke udtørrede eller skulle til havs hele tiden...haha.
Nå men en helt anden snak er at det nu ser ud til at sims 4 vil fortsætte i mindst 3 år endnu...for Maxis har fået en ny et eller andet højt på strå hardcore direktør, og de taler om at spil i fremtiden skal løbe over 10-15 år ad gangen....jo jo...
Men altså, så må de fanme også se at få den engine de bygger spillet op over, i topform, for det nytter ikke at det går galt med corecodningen..og den slags hvis vi skal trækkes med samme spil, så længe...
Se selv her:
Nå men en helt anden snak er at det nu ser ud til at sims 4 vil fortsætte i mindst 3 år endnu...for Maxis har fået en ny et eller andet højt på strå hardcore direktør, og de taler om at spil i fremtiden skal løbe over 10-15 år ad gangen....jo jo...
Men altså, så må de fanme også se at få den engine de bygger spillet op over, i topform, for det nytter ikke at det går galt med corecodningen..og den slags hvis vi skal trækkes med samme spil, så længe...
Se selv her:
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
@Anbodil - Jeg kan godt huske den historie. Din sim arbejdede som detektiv og sejlede rundt - blev forelsket i en havmand og fik barn med ham
Paradiso pakken fungerede heller ikke i mit sims 3 spil - men da jeg så lavede mine egne nabolag blev de bygget op så de kunne have dyk områder - det er tror jeg den pakke jeg har spillet mest med fordi den er enorm alsidig - alle mine rige simmere har haft adgang til hav og båd og de der ingen båd havde brugte vand taxi. Udover det er der jo flere nabolag herunder Barnacle Bay som kan bruges i forbindelse med pakken.
Paradiso pakken fungerede heller ikke i mit sims 3 spil - men da jeg så lavede mine egne nabolag blev de bygget op så de kunne have dyk områder - det er tror jeg den pakke jeg har spillet mest med fordi den er enorm alsidig - alle mine rige simmere har haft adgang til hav og båd og de der ingen båd havde brugte vand taxi. Udover det er der jo flere nabolag herunder Barnacle Bay som kan bruges i forbindelse med pakken.
Gæst- Gæst
Ja det var Barnacle Bay jeg brugte...den var den mest egnede pakke. Også fordi vandet er dybt nok til dykområderne.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jamen så ligger det jo lige til højrebenet, at Bindleton Bay også bliver sejlbart
Smart at skabe sin egen verden med vand og dykning i Sims3 - godt tænkt ud af boksen dengang Anbodil og Sims4ever.
Ak ja, det var jo dengang, at man selv kunne placere sine grunde - suk
- og jøsses, hvis Sims4 skal have 4 år mere løbetid.
Så håber jeg da godt nok på, at ham hardcore-gutten sætter de programmører stolen for døren, og beder dem "rydde op i deres shit". Ellers bliver det noget øv.
Jeg tænker også, at genstande så må kategorisereres noget mere/bedre, for det er allerede ved at være uoverskueligt at skulle finde rundt i.
Jeg mangler endda en del af stuff-pakkerne.
Men jeg kan da også sagtens få den tanke, at der da sikkert er meget GODT nyt på vej, når vi nu allerede HAR et rimeligt omfangsrigt spil efterhånden. (På 4 år MÅ hav-pakken da dukke op - tøhø!!)
Smart at skabe sin egen verden med vand og dykning i Sims3 - godt tænkt ud af boksen dengang Anbodil og Sims4ever.
Ak ja, det var jo dengang, at man selv kunne placere sine grunde - suk
- og jøsses, hvis Sims4 skal have 4 år mere løbetid.
Så håber jeg da godt nok på, at ham hardcore-gutten sætter de programmører stolen for døren, og beder dem "rydde op i deres shit". Ellers bliver det noget øv.
Jeg tænker også, at genstande så må kategorisereres noget mere/bedre, for det er allerede ved at være uoverskueligt at skulle finde rundt i.
Jeg mangler endda en del af stuff-pakkerne.
Men jeg kan da også sagtens få den tanke, at der da sikkert er meget GODT nyt på vej, når vi nu allerede HAR et rimeligt omfangsrigt spil efterhånden. (På 4 år MÅ hav-pakken da dukke op - tøhø!!)
Lidt om opdateringen og mere om det nye Kit
Fantasim har lavet denne oversigt over alle dele i det seneste Kit.
Gæst- Gæst
Den er da ellers oplagt til at lave et tyrkisk bad...fx. Ligesom det jeg lavede i sims 2.
Jeg kan nok heller ikke bruge den lige nu men jeg syntes det er nogle rigtig smukke dele og jeg ender nok med at købe den.
Jeg kan også godt lide at den fremhæver en anden kultur end vores i vesten.
Jeg kan også godt lide at den fremhæver en anden kultur end vores i vesten.
Tre hints fundet på Twitter
Er næste karriere Indretningsarkitekt?
Nyt om næste Gamepack kommer om 21 timer
Er næste karriere Indretningsarkitekt?
Nyt om næste Gamepack kommer om 21 timer
Det ku da godt tyde på det, efter den information. De har åbenbart delt den sims 3 pakke op som indeholdt spøgelsesjæger, indretningsarkitekt og brandmand...så måske får vi også brandmandsjobbet på et tidspunkt...hmmm.
Apropos den nye kitpakke, så passer tingene til rigtig meget vi har i forvejen..så det er ikke så tosset!
Apropos den nye kitpakke, så passer tingene til rigtig meget vi har i forvejen..så det er ikke så tosset!
MonaSolstraale synes godt om
Som sådan har det bare ikke min helt store interesse, da alle tre jobs er nogen, der var i The Sims 3. så man kan roligt sige: Been there done that.
HELT enig Simsister.
Brandmandskarrieren var tillige virkelig elendig i Sims3 - som de 2 andre karrierer iøvrigt.
Brandmandskarrieren var tillige virkelig elendig i Sims3 - som de 2 andre karrierer iøvrigt.
Sims 4 er da netop ikke meget andet end netop "been there, done that", men bare i nye klær,...altså!!
Anbodil skrev: Sims 4 er da netop ikke meget andet end netop "been there, done that", men bare i nye klær,...altså!!
Totalt enig
Gæst- Gæst
VinceDjansen skrev:HELT enig Simsister.
a pro pro brandmandskarrieren i Sims 3 - så har jeg haft rigtig mange sjove oplevelser med den. En familie med 5 børn og en far der var brandmand - det går ikke stille for sig
Gæst- Gæst
Side 19 af 34 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events