Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 11 af 34
Side 11 af 34 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34
Sv: Nyt indhold til sims4
MonaSolstraale skrev:simsister skrev:Fedt, endnu en pakke, jeg sagtens kan undvære. Jeg HAR jo allerede spillet universitet i Sims 4 helt uden den.
@sims4ever. Pixilade illustrerer altid sine spekulationer med klip fra Sims3, men det viser sig at han har haft ret mere end en gang.
Jeg har set andre teorier om hestene er på vej, med henvisning til skjulte koder....
Under alle omstændigheder syntes jeg der har været fart på i de sidste år...
..... for meget fart efter min smag
Ja okay - jeg kan godt læse andet sted at der kan være noget om det. https://simsvip.com/2019/09/13/rumor-the-sims-4-discover-university-expansion-to-release-november-15th/
De har travlt med at kaste pakker ud - men rygterne vil vide at Sims 4 er ved at synge på det sidste vers - rygterne vil også vide at der arbejdes på en efterfølger - men vi skal nok ikke hænge os så meget i rygter før det bliver officielt
Gæst- Gæst
MonaSolstraale skrev:Under alle omstændigheder syntes jeg der har været fart på i de sidste år...
..... for meget fart efter min smag
Enig !
men jeg har jo taget konsekvensen og har ikke særlig mange pakker... faktisk kun 3: Vildmarksliv, arbejds-pakken og årstider pakker...
Tja..nu kommer pakken jo først om 2 mdr, så jeg har svært ved at se de ligefrem kaster pakker ud...
Jeg købte magiker pakken skønt jeg ikke helt ved hvad jeg skal med en heks, thø hø.. men der er nu mange gode byg og køb ting, og jeg elsker et bredt udvalg...desuden synes jeg pakkens ting går fint i spænd med en del andre pakker.
Desuden kan jeg huske at vi også havde Art noveau i sims 2 og dengang var det også ret flot..
Jeg købte magiker pakken skønt jeg ikke helt ved hvad jeg skal med en heks, thø hø.. men der er nu mange gode byg og køb ting, og jeg elsker et bredt udvalg...desuden synes jeg pakkens ting går fint i spænd med en del andre pakker.
Desuden kan jeg huske at vi også havde Art noveau i sims 2 og dengang var det også ret flot..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Dette er da det smarteste jeg længe har set....en ny slags seng som kan designes efter behov....
Se den HER!!!
Se den HER!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ja, lad os håbe, det bliver til noget og bliver snart. Det er godt nok et fremskridt der vil noget.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Beklager med det er ikke til vores spil, men et nyt som er under udvikling af en som hedder Alex. Spillet hedder Paralives. Så det var en fejl at det kom med her!!! Jeg prøvede også at fjerne indslaget igen...men det var forsvundet på det tidspunkt, så jeg troede ærlig talt ikke det kom med her....Beklager igen fejlen!!
Jeg har skrevet om Paralives under tråden andet...hvis man vil læse nærmere..
Jeg har skrevet om Paralives under tråden andet...hvis man vil læse nærmere..
Ja ok, jeg lagde egentlig godt mærke til det. Men skidt pyt, vi har så mange andre gode ting.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Gaaab - så der det igen over en måned siden, at der var nyheder på den officielle Sims4 hjemmeside. (den10.09 magipakken)
Utroligt, at der ikke er mere at skrive om fra EA's side.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
VinceDjansen skrev:Gaaab - så der det igen over en måned siden, at der var nyheder på den officielle Sims4 hjemmeside. (den10.09 magipakken)
Der kommer ikke nogen nyheder fra Sims 4 i oktober måned. Der er dog blevet lovet nogle ekstra gratis ting i anledning af Halloween. Der er altså ingen aktuelle informationer omkring noget som helst.
https://simsvip.com/2019/10/02/the-sims-4-no-maxis-monthly-in-october/
Gæst- Gæst
Der var en opdatering d. 10. oktober. Siden har jeg heller ikke set noget.
Så er det offentliggjort at vi får en universitets udvidelses og nogle er meget begejstrede
MonaSolstraale skrev:
Så er det offentliggjort at vi får en universitets udvidelses og nogle er meget begejstrede
Jeg har set det, bl.a. på https://www.cdkeys.com/pc/games/the-sims-4-discover-university-pc.
Udvidelsen indeholder angiveligt bl.a. bordtennis, robotvidenskab og cykler.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Så er det jo spændene om pakken er ligeså afdæmpet som andre har været, eller vi virkelig få gods til historier...
Den vil jeg glæde mig til
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Underligt, for universitetet på billedet ligner da fuldstændigt universitetet fra Sims3.
- og underligt, at EA ikke selv har skrevet noget om det i deres ellers triste nyhedsfeed. (Eller det er måske meget normalt, at rygter når til os først ad andre kanaler?!).
Ikke lige en pakke efter min smag, men bordtennis, robotvidenskab og cykler kunne nu godt få mig til at købe alligevel.
- og underligt, at EA ikke selv har skrevet noget om det i deres ellers triste nyhedsfeed. (Eller det er måske meget normalt, at rygter når til os først ad andre kanaler?!).
Ikke lige en pakke efter min smag, men bordtennis, robotvidenskab og cykler kunne nu godt få mig til at købe alligevel.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Det er ikke så underligt Vince, for der er jo ikke noget billede af universitetet i sims 4 endnu. Derfor bruger man billeder fra sims 3 til at understøtte hvad sagen drejer sig om
Jeg synes hele tiden at rygterne er hurtigere end fakta, men dem der løber med dem, gør et stort nummer ud af at tjekke hvor de kan, FØR de sætter dem i omløb. At være først med nyheder har altid drevet mennesket..tænk bare på Ritzau i tidernes morgen...
Jeg synes hele tiden at rygterne er hurtigere end fakta, men dem der løber med dem, gør et stort nummer ud af at tjekke hvor de kan, FØR de sætter dem i omløb. At være først med nyheder har altid drevet mennesket..tænk bare på Ritzau i tidernes morgen...
Der skulle komme en officiel video i løbet af i dag.
https://simsvip.com/2019/10/21/the-sims-4-first-teaser-from-the-discover-university-expansion/
https://simsvip.com/2019/10/21/the-sims-4-first-teaser-from-the-discover-university-expansion/
Gæst- Gæst
Så er traileren udkommet.
Jeg har startet en tråd her: https://dksimlinger.danskforum.net/t177-the-sims-4-udforsk-universitetet#5512
Jeg har startet en tråd her: https://dksimlinger.danskforum.net/t177-the-sims-4-udforsk-universitetet#5512
de ser god ud og dejligt med noget sjovt . og flere ting de kan lave .. og jeg er meget begejstret for cyklerne.. de er så super.... var det først i november den kommer.? har ikke lige fået chekket .. men glæder mig ..
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Der kommer en livestreaming fra EA d. 8/11 - selve spillet udkommer den 15/11
Gæst- Gæst
jeg synes at det kunne også være sjovt hvis EA laver noget vi ikke har set før. F.eks. noget med landbrug med det hele til og noget med dykning og hvor man kunne bo på en båd.. det har så set før men der må være mange andre ting man kan lave.. det var bare en tanke jeg fik.
lene klausman skrev:jeg synes at det kunne også være sjovt hvis EA laver noget vi ikke har set før. F.eks. noget med landbrug med det hele til og noget med dykning og hvor man kunne bo på en båd.. det har så set før men der må være mange andre ting man kan lave.. det var bare en tanke jeg fik.
Helt enig. Selve bådbyggeriet kunne blive MEGET bedre end det er nu. Spiller du i Sulani kan du jo allerede i realiteten bo i en båd. Man kan sagtens bygge helt ud i vandet. Som det er lige nu, savner jeg også rigtig meget heste. Tankerne har været fremme, så jeg håber. Måske i en opdatering til kæledyrene.
Jeg kan ikke se at vi får heste Simsister...det er jo ikke egnet til de små områder de kan færdes på mellem load skærmene.
Side 11 af 34 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4