Væghøjder i Sims4
4 deltagere
Side 1 af 1
Væghøjder i Sims4
Er det bare mig, der husker forkert, eller fik vi på et tidspunkt flere væghøjder med en opdatering - fra 5 tilgængelige til 7 i alt?
Jeg synes stadig, at jeg mangler et par stykker, hvor springet fra den ene væghøjde til den næste tilgængelige er ALT for stor.
På et tidspunkt havde jeg et mod, som gav mig ALLE væghøjder.
Nu kan jeg bare ikke finde moddet igen.
Kan nogen hjælpe her?
Jeg synes stadig, at jeg mangler et par stykker, hvor springet fra den ene væghøjde til den næste tilgængelige er ALT for stor.
På et tidspunkt havde jeg et mod, som gav mig ALLE væghøjder.
Nu kan jeg bare ikke finde moddet igen.
Kan nogen hjælpe her?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Væghøjder i Sims4
Øhhhh væghøjder Vince???? Vi har da altid haft 3 mulige...og kun det...men det er måske etager du mener???!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Njah, det er væghøjder, som ikke er fuld højde - eller vel mere korrekt "halve vægge".
Jeg har dog nu læst mig til, at vi fik 2 nye højder med opdateringen på et tidspunkt, så vi nåede på syv.
Jeg synes dog stadigvæk, at der mangler nogle.
Jeg har dog nu læst mig til, at vi fik 2 nye højder med opdateringen på et tidspunkt, så vi nåede på syv.
Jeg synes dog stadigvæk, at der mangler nogle.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ja, vi havde ikke halve vægge i starten af spillet, og jeg bruger dem ikke så meget, så jeg har faktisk ikke talt, sorry.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Okej det havde jeg glemt. Nu har jeg lige talt, og jeg har alle de syv højder du taler om, men kan kun bruge de 5 fordi mine helvægge er lave.....
Tilgengæld er jeg ked af at aktivitetsbordet til tumlinge slet ikke lader til at virke, måske nogen gider tjekke???
Tilgengæld er jeg ked af at aktivitetsbordet til tumlinge slet ikke lader til at virke, måske nogen gider tjekke???
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
@VinceDjansen. Jeg har også optil 7 forskellige højder "halvvægge". Nogen af dem er i fuld væghøjde, hvilket er smart når man ikke vil have væggen til "at lægge sig ned" i spillet
Jeg har da ingen aktivitetsbord til tumlinger i mit spil …. kan det være en mod Anbodil?
Men jeg kan godt se at Aktivitetsbordet står som "kun for tumlinger". Det må være en oversættelsesfejl, for i mine spil er det kun blevet brugt af børn og voksne. Det findes heller ikke i kataloget under tumlingelegetøj.
Jeg har da ingen aktivitetsbord til tumlinger i mit spil …. kan det være en mod Anbodil?
Men jeg kan godt se at Aktivitetsbordet står som "kun for tumlinger". Det må være en oversættelsesfejl, for i mine spil er det kun blevet brugt af børn og voksne. Det findes heller ikke i kataloget under tumlingelegetøj.
Det er også ret vildledende. For der står i beskrivelsen af bordet, at det er for tumlinge, men som regel virker det bedst for børn og endda voksne. Man kan jo prøve at se, om det hjælper, hvis tumlingerne har høje points i deres skills? Det har jeg ikke afprøvet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Ja det var måske en mulighed...
Jeg har et billede af Johanne og Ann-Katrina der står og pludre ved Aktivitetsbordet.
Jeg mindes ikke de leger med det og hvis man tager højden af bordet i betragtning, skal de vist også op på tæerne
- og nu også enig i, at der kun eksisterer disse syv.
Jeg havde dog et mod på et tidspunkt, som vistnok gav mig 8 eller 10 forskellige at vælge imellem - eks også sådan nogenlunde midt i valgmulighederne, hvor jeg godt nok synes, at der er et ordentligt spring i de nuværende valgmuligheder. (og igen utroligt, at vi ikke har alle højder i spillet )
- og nu også enig i, at der kun eksisterer disse syv.
Jeg havde dog et mod på et tidspunkt, som vistnok gav mig 8 eller 10 forskellige at vælge imellem - eks også sådan nogenlunde midt i valgmulighederne, hvor jeg godt nok synes, at der er et ordentligt spring i de nuværende valgmuligheder. (og igen utroligt, at vi ikke har alle højder i spillet )
Måske har EA ikke fantasi nok til at forestille sig HVAD vi kunne bruge de manglende højder til....haha
Pænt ideforladte med rigtigt mange ting i øvrigt, hvis jeg må have lov til at nævne det.
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Nyt indhold til sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Sims4 Creator Kits
» Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste
» Nyt indhold til sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Sims4 Creator Kits
» Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste