Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 1 af 34
Side 1 af 34 • 1, 2, 3 ... 17 ... 34
Nyt indhold til sims4
Det lader til at der snart kommer en ny opdatering og der blir gættet på livet løs om hvad den går ud på.
Men tidspunktet taget i betragtning...så kunne det være ala overnaturligt og halloween?
Nogen som ved hvad vi har i vente???
Men tidspunktet taget i betragtning...så kunne det være ala overnaturligt og halloween?
Nogen som ved hvad vi har i vente???
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Nyt indhold til sims4
Mange taler om Spooky stuff, men den her blev jeg nu ikke klogere af...
http://simscommunity.info/2018/09/18/new-content-coming-free-update-for-the-sims-4-in-october-new-paid-content-this-year/
Egentlig synes jeg godt at EA kunne give os en paradisø Pakke i sims 4 tilgengæld for den elendige de lavede til sims 3. Her havde de så mulighed for at lave den ordentligt...det kunne være meget passende..
http://simscommunity.info/2018/09/18/new-content-coming-free-update-for-the-sims-4-in-october-new-paid-content-this-year/
Egentlig synes jeg godt at EA kunne give os en paradisø Pakke i sims 4 tilgengæld for den elendige de lavede til sims 3. Her havde de så mulighed for at lave den ordentligt...det kunne være meget passende..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Yes, sømandskab er jeg klart med på, HVIS det lige nøjagtigt bliver lavet ordentligt.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Ifølge en video er det nye ting og dermed muligheder med babyerne. Det skulle efter min mening have været med fra starten. Håber de bliver sjovere at spille med.
https://pixelade.info/
https://pixelade.info/
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Hmmm ja ifølge deres gisninger er der tale om lidt til tumlinge, bl.a. hængegyngen, og igen nye tomme nabolag....det er sg da lidt spændende..
Ja, desværre er det kun gætteri. Vi må nok vente og se.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det ser ud til at vi får en ny designer karriere og terræn værktøj til Sims4.
Nu ved vi mere om, hvad der kommer. Så mangler vi bare oplysning om, hvornår det kommer.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Aha...så nu kan vi endelig kupere terrænet! Det skal nok blive godt, forudsat at det ikke gir problemer...
Til dem der bruger Mods.
Jeg har lige læst nederstående på LittleMsSam's hjemmeside. Men det må jo gælde alle mods.
EA annoncerede Sims 4 Phyton Upgrade
Som du måske allerede ved, meddelte EA, at de vil opgradere Phyton til 3.7.0 med en kommende Patch.
Uheldigvis vil dette betyder, at ALLE Script Mods (ts4script) vil stoppe med at arbejde! Jeg, som mange andre Modders derude, håber vi vil kunne opdatere vores Mods så hurtigt som muligt, men vær opmærksom på, at vi måske har brug for noget tid!
Så når opgraderingen Patch kommer husk at alle Script Mods blive brudt, og at jeg er klar over dette.
Jeg vil holde dig opdateret om, hvordan opdateringsprocessen går, når tiden kommer!
Jeg har lige læst nederstående på LittleMsSam's hjemmeside. Men det må jo gælde alle mods.
EA annoncerede Sims 4 Phyton Upgrade
Som du måske allerede ved, meddelte EA, at de vil opgradere Phyton til 3.7.0 med en kommende Patch.
Uheldigvis vil dette betyder, at ALLE Script Mods (ts4script) vil stoppe med at arbejde! Jeg, som mange andre Modders derude, håber vi vil kunne opdatere vores Mods så hurtigt som muligt, men vær opmærksom på, at vi måske har brug for noget tid!
Så når opgraderingen Patch kommer husk at alle Script Mods blive brudt, og at jeg er klar over dette.
Jeg vil holde dig opdateret om, hvordan opdateringsprocessen går, når tiden kommer!
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Uha..så stopper drugmoddet, MCCC og WW moddet....uha...det blir underligt..
MCCC = ?
WW = ?
WW = ?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ikke for at virke dum og helst heller ikke alt for uvidende. Men jeg ved det heller ikke!
Her en lille forklaring.
MCCC = MC Control Center. Et af de største og mest populære mods til sims 4.
Med dette mod styres alle ikke spillede simmere i spillet automatisk.
MCCC bevirker at ikke spillede simmere bliver gift, får børn, bliver skilt, flytter ind i tomme huse, vokser op og dør. Kort sagt udvikler din historie gennem livet.
+ meget andet.
Beskrivelsen fylder flere a4 sider.
WW = WickedWhims. Ligeledes et stort mod der supplere MCCC ved at gøre spillet til kun for voksne.
Her gør simmerne det frække fuldt åbenlyst.
Der ud over er den kvindelige månedcyklus bygget ind i spillet lige som p piller og præservativer.
+ meget mere.
De to mods kan bruges hver for sig eller sammen. De to moddere samarbejder.
MCCC = MC Control Center. Et af de største og mest populære mods til sims 4.
Med dette mod styres alle ikke spillede simmere i spillet automatisk.
MCCC bevirker at ikke spillede simmere bliver gift, får børn, bliver skilt, flytter ind i tomme huse, vokser op og dør. Kort sagt udvikler din historie gennem livet.
+ meget andet.
Beskrivelsen fylder flere a4 sider.
WW = WickedWhims. Ligeledes et stort mod der supplere MCCC ved at gøre spillet til kun for voksne.
Her gør simmerne det frække fuldt åbenlyst.
Der ud over er den kvindelige månedcyklus bygget ind i spillet lige som p piller og præservativer.
+ meget mere.
De to mods kan bruges hver for sig eller sammen. De to moddere samarbejder.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg har også fundet noget, der kan "belyse" sagen. Det er ikke de Mods, jeg bruger, men dem der er under de almindelige mods i spillets indstillinger. Så hvis man ikke har flueben i Script mods nu, er der ikke grund til at foretage sig noget.
Det er korrekt at det kun er mods med script filer der bliver berørt. (I teorien).
Så andre mods og cc (hår, tøj mm.) skulle ikke blive berørt.
Ingen vil dog i øjeblikket udstede en garanti.
Personlig vil jeg nok bare flytte min modmappe ud på skrivebordet før jeg installerer den nye pach og så forsøge mig frem med at fører ikke script filer tilbage til den nye modmappe i sims 4.
Og så ellers vente på at de enkelte modders melder klar med nye opdateringer.
Så andre mods og cc (hår, tøj mm.) skulle ikke blive berørt.
Ingen vil dog i øjeblikket udstede en garanti.
Personlig vil jeg nok bare flytte min modmappe ud på skrivebordet før jeg installerer den nye pach og så forsøge mig frem med at fører ikke script filer tilbage til den nye modmappe i sims 4.
Og så ellers vente på at de enkelte modders melder klar med nye opdateringer.
Pokkers hvor besværligt.
Nogen melding på, hvorfor denne opdatering er sat i værk?
Nogen melding på, hvorfor denne opdatering er sat i værk?
Nej, lad mig gætte: for at gøre vores spil meget bedre naturligvis.
- og tak for vores store opbakning og støtte fra EA
- og tak for vores store opbakning og støtte fra EA
Sidst rettet af VinceDjansen Søn 7 Okt 2018 - 14:25, rettet 1 gang
Gælder det mon også vores hjemmelavede malerier og det skjulte tøj, vi har hentet med Sims 4 Studio?
Men skulle det ske vil jeg tro at der hurtigt bliver lavet en ny version af sims 4 studio.
Men skulle det ske vil jeg tro at der hurtigt bliver lavet en ny version af sims 4 studio.
Det er MC Command center , der blandt andet sørger for den tabte storyprogression er kommet igen. Uden den gider jeg slet ikke spille. WW er Whicked Whims , der giver simmerne et et meget (farve)rigt sexliv . Forbudt under 18 år
Red. Sorry Sighubert, overså lige at dit indslag der allerede havde forklaret det
Red. Sorry Sighubert, overså lige at dit indslag der allerede havde forklaret det
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Kalundborg
Det er ingen skade at få forklaret tingene med andre ord
Jeg har ikke haft installeret storyprogression og syntes jeg har klaret mig alligevel, men lige nu er jeg gået død i mit spil med José og Victor.... især fordi jeg ikke længere kan bruge fotostudiet (simmerne fryser fast) eller tage billeder af børnene i spillet (med simmernes kamera/telefon) og så syntes jeg ikke det er sjovt længere
Jeg kan selvfølgelig håbe på at en ny opdatering hjælper, men måske er det fordi mit gemte spil er blevet for "stort".
NB: Familien har også mistet kontakten til den afdøde Simmer (Katrina)
Jeg har ikke haft installeret storyprogression og syntes jeg har klaret mig alligevel, men lige nu er jeg gået død i mit spil med José og Victor.... især fordi jeg ikke længere kan bruge fotostudiet (simmerne fryser fast) eller tage billeder af børnene i spillet (med simmernes kamera/telefon) og så syntes jeg ikke det er sjovt længere
Jeg kan selvfølgelig håbe på at en ny opdatering hjælper, men måske er det fordi mit gemte spil er blevet for "stort".
NB: Familien har også mistet kontakten til den afdøde Simmer (Katrina)
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
Side 1 af 34
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum