Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 2 af 34
Side 2 af 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Sv: Nyt indhold til sims4
Nåh, nøjagtig som I allerede havde offentliggjort, kommer der jo en stylist-karriere og muligheder for at ændre terrænet som en gratis opdatering inden længe.
Specielt det sidste BURDE virkelig have været med fra starten af spillet.
I mellemtiden er tusindvist af grunde blevet bygget på et helt fladt (og kedeligt!) terræn af diverse brugere.
Jeg har også et par grunde, som jeg rigtigt gerne ville have bygget på ujævnt terræn.
Det tror jeg ikke, at jeg kommer til at ændre på nu, men kun vil benytte fremadrettet.
Til gengæld ville det være fantastisk, hvis vi samtidigt fik muligheden for at sammenbygge rum i forskellige højder (og forskellige sokkel-højder).
Se DET ville være verdensklasse.
Specielt det sidste BURDE virkelig have været med fra starten af spillet.
I mellemtiden er tusindvist af grunde blevet bygget på et helt fladt (og kedeligt!) terræn af diverse brugere.
Jeg har også et par grunde, som jeg rigtigt gerne ville have bygget på ujævnt terræn.
Det tror jeg ikke, at jeg kommer til at ændre på nu, men kun vil benytte fremadrettet.
Til gengæld ville det være fantastisk, hvis vi samtidigt fik muligheden for at sammenbygge rum i forskellige højder (og forskellige sokkel-højder).
Se DET ville være verdensklasse.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Aj det er da også utroligt trælst, Mona? Har du tjekket om andre oplever lignende problemer?
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Kalundborg
Stylist karriere, DET lyder da spændende. Mon vores kære simmere også bliver kategoriseret som arbejdsløse, hvis de blive stylister? Det skulle altså ikke undre mig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Ja sikke noget L....for dig Mona. Jeg håber da du finder en løsning.
Og ang. MCCC moddet så kan jeg varmt anbefale det. Man bestemmer jo selv om man vil og til hvad, man vil indstille det til. Der er rigtigt mange gode indstillinger. FX kan man med et klik tømme et nabolag og meget mere. Der er personindstillinger, NBC indstillinger og nabolagsindstillinger. Det er temmelig omfattende, men er fra modders side indstillet ret neutralt..altså til noget som minder om alm. spil.
Da jeg skrev historien rejsen til Mars, havde jeg stor glæde af nogle af mulighederne.
Og ang. MCCC moddet så kan jeg varmt anbefale det. Man bestemmer jo selv om man vil og til hvad, man vil indstille det til. Der er rigtigt mange gode indstillinger. FX kan man med et klik tømme et nabolag og meget mere. Der er personindstillinger, NBC indstillinger og nabolagsindstillinger. Det er temmelig omfattende, men er fra modders side indstillet ret neutralt..altså til noget som minder om alm. spil.
Da jeg skrev historien rejsen til Mars, havde jeg stor glæde af nogle af mulighederne.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Nu har jeg delt mit problem i Answers HQ, selv om det er utroligt besværligt. Man kan ikke stille et spørgsmål uden at finde sit versionsnummer og svare på adskillige andre spørgsmål.
Jeg er startet på et frisk spil med en ny familie for at teste om problemet er generelt.
Jeg er startet på et frisk spil med en ny familie for at teste om problemet er generelt.
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg tror jeg ved hvorfor den opdatering kommer nu? På twitter kan man læse nu, at der kommer en ny pakke til Sims 4 d 6/11 .
https://sims-online.com/the-sims-4-is-getting-its-sixth-expansion-next-month/
Så hvis det holder stik, så er det da spændende hvad det er for en. Jeg har linket direkte til simsobline, som er dem der tweetede det
https://sims-online.com/the-sims-4-is-getting-its-sixth-expansion-next-month/
Så hvis det holder stik, så er det da spændende hvad det er for en. Jeg har linket direkte til simsobline, som er dem der tweetede det
Det er en udvidelsespakke, der hedder Sims get famous. Det lyder som den ligner den udvidelsespakke vi fik til Sims 3, så jeg er ikke interesseret. Been there done that, og en smule ærgerligt, men jeg kan fornemme, at det passer de unge simsspillere, så det er vel derfor, den er lavet.
https://www.youtube.com/watch?v=fIekuG3FG7I&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=fIekuG3FG7I&feature=youtu.be
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er nu heller ikke min ønske pakke, men med udsigten til et nyt fotostudie er jeg alligevel nysgerrig.
Årh damn...havde håbet på noget nyt...Men jo jeg køber den, fordi jeg har alle de andre. For tiden spiller jeg kun sims3 har opdaget at jeg aldrig fik undersøgt et par af de sidste nabolag til bunds. Vil undersøge spøgelser og evt hemmelige steder nu. Jeg må se om jeg kan få billed tingen til at virke
har også forudbestilt den nye udvidelse.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Hmmm umiddelbart er det vist ikke hvad simsspillerne helst ville ha...så vidt jeg kan læse. Her vægter UNI højest, og ærlig talt så kan jeg godt huske berømthederne fra sims 3...de var meget irriterende, så jeg slog det altid fra.
Jeg husker især den opgave MeresimsP og Bette lavede, med skibbrudne. Den ø de havde lavet blev invaderet af en paparazzia som stod og fotograferede simmerne mens de sov...ja hele tiden faktisk....virkelig træls..
Men hvis der er et nyt arbejde man kan komme med på, så ser jeg det som formildnene omstændigheder...
Jeg husker især den opgave MeresimsP og Bette lavede, med skibbrudne. Den ø de havde lavet blev invaderet af en paparazzia som stod og fotograferede simmerne mens de sov...ja hele tiden faktisk....virkelig træls..
Men hvis der er et nyt arbejde man kan komme med på, så ser jeg det som formildnene omstændigheder...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Præcis det samme jeg husker, om øen og berømthederne.Er der dato på opdateringen? Bare så jeg kan huske at tage mods ud inden jeg starter spillet?
BoergeOf61 skrev:har også forudbestilt den nye udvidelse.
Er der overhovedet nogen fordel ved at forudbestille?
Det er ikke nemt at vide, MonaSolstraale. Umiddelbart tænker jeg, en hurtigere internetforbindelse kan være påkrævet.
Forbehold: Jeg har ingen CC, og har kun 228 spillede simmere inkl. kæledyr og afdøde simmere. Det er bare mit indtryk, at meget af spillet gemmes hos EA. Det antydes af de statistikker, de nogle gange har offentliggjort.
Forbehold: Jeg har ingen CC, og har kun 228 spillede simmere inkl. kæledyr og afdøde simmere. Det er bare mit indtryk, at meget af spillet gemmes hos EA. Det antydes af de statistikker, de nogle gange har offentliggjort.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
228 spillede simmere Boerge? Nu er jeg dælme imponeret. Der har jeg vist aldrig nået op
simsister skrev:BoergeOf61 skrev:har også forudbestilt den nye udvidelse.
Er der overhovedet nogen fordel ved at forudbestille?
Ja. For mennesker som jeg, hvis hukommelse ikke altid er lige god, er det en fordel ikke at skulle tænke mere på det.
Jeg glemmer altid hvor, men jeg ved man med økonomisk fordel kan købe sine spil andre steder.... så det der med hukommelsen er du ikke ene om BoergeOf61
Man betaler og får en kode tilsendt. Så taster man koden ind i Origin og downloader pakken.
Så jeg går ud fra at det er noget der er godkendt af EA.
Men prøv at kigge på siden.
https://www.instant-gaming.com/da/272-koeb-key-origin-the-sims-4/
Man betaler og får en kode tilsendt. Så taster man koden ind i Origin og downloader pakken.
Så jeg går ud fra at det er noget der er godkendt af EA.
Men prøv at kigge på siden.
https://www.instant-gaming.com/da/272-koeb-key-origin-the-sims-4/
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Tak Sighubert Det var lige præcis instant-gaming jeg tænkte på.
Før i tiden købte jeg alle mine "fysiske" spil hos EB-Games med hundrede kroner i rabat og oplevede aldrig nogen problemer med dem
Før i tiden købte jeg alle mine "fysiske" spil hos EB-Games med hundrede kroner i rabat og oplevede aldrig nogen problemer med dem
Mon ikke jeg forudbestiller den via EA?
- og der skulle være en skuespiller-karriere inkluderet, Bodil.
Men ellers har I da nok ret i, at vi har "hørt denne sang før" i Sims3.
Det ville være en fin detalje, hvis man kunne optræde som et band sammen med andre musiske talenter - øve i øvelokale, og spille sig op fra ingenting til stjernestatus.
Mon ikke jeg forudbestiller den via EA?
- og der skulle være en skuespiller-karriere inkluderet, Bodil.
Men ellers har I da nok ret i, at vi har "hørt denne sang før" i Sims3.
Det ville være en fin detalje, hvis man kunne optræde som et band sammen med andre musiske talenter - øve i øvelokale, og spille sig op fra ingenting til stjernestatus.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
VinceDjansen skrev:Det ville være en fin detalje, hvis man kunne optræde som et band sammen med andre musiske talenter - øve i øvelokale, og spille sig op fra ingenting til stjernestatus.
Lige det ligner noget, mine simmere gør i forvejen. De har to øvelokaler i et kulturhus i San Myshuno.
Selv ser jeg frem til et nyt nabolag med plads til flere simmere, og til, nogle simmere i eksisterende karrierer kan bruge sine færdigheder til andet end arbejde.
Et nyt nabolag er ikke at foragte og en mulighed for et band, ville være fantastisk
Spiller de så SAMMEN som et band/orkester - eller er det "bare" 4 individualister, som spiller hver sin melodi på hvert sit instrument?
Umiddelbart har vi jo en mikrofon, et par guitarer, et keyboard/klaver og en violin at vælge imellem pt.
Supplerer man dette med et trommesæt og elektriske guitarer + forstærkere, har man nok til et band.
JA TAK herfra.
Altså...så lader det til at det nye nabolag også er noget storbyagtigt....og det synes jeg er øv. Hva pokker skal man med alle de storbyer??? Jeg er mere til landet, men oasis springs er det eneste som ligesom kan bruges til de fleste temaer...og det nabolag som er nemmest af få til at ligne alt muligt. Men at det altid ender med at det er det samme nabolag, man må ty til er træls...
Side 2 af 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4