Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 31 af 34
Side 31 af 34 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34
Sv: Nyt indhold til sims4
MonaSolstraale skrev:Det er nok noget af en tilsnigelse at sige dette er en Sims jubilæumsgave, men det ser ud til at vi får lov til at fejre Sims 24 års fødselsdag ved at holde vores egen "fest". God fornøjelse
To celebrate our birthday, we’re giving you a check list of 24 tasks
Der er ikke blevet så meget "fest" ud af det hos mig. Jeg startede med at krydse de ting af, som jeg allerede HAR gjort. Det var: Start a fire, Eat the cowplant cake, collect the essense, Befriend Grim Reaper, Have twins or triplets, Unlock the grilled cheese aspiration, Transform into an occult sim, Breed a new species of frog, Raise a sim from the dead, Break into a sim's home, Dumpster woohoo, Befriend an animal, Toilet paper a university statue, Fight the paparazzies, Befriend the talking toilet OG Go to Sixam.
Så er der nogen få, som jeg ikke kan klare af mangel på pakker. Det er: Shower in the rain og Bring Patchy the straw man to life.
Nogen jeg ikke forstår: Make a 1000 simoleons on a side hustle. Hvad er en "side hustle"? Og Lift the curse of the night wraith??? Og Take a chance with the Puffer fish Nigiri??
En enkelt som slet ikke er mig; og som jeg ved bliver nærmest umulig: Drown an enemy sim in the pool.
Og så endelig de få, som jeg - selv om jeg ikke forstår det helt store: Woohoo Don Lotario, og Woohoo Vladislaus så har fået gjort. Vladislaus døde af solen som han plejer. Hvad specielt skulle der være i det? Og mangler sådan set kun at tage en selfie i Forgotten Grotto. Er det den i ørkenen?
Er der nogen andre, der har forsøgt sig?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Åh ja - hende husker jeg godt nu.
- og hun ER da fornøjelig. Som du nok har fornemmet tidligere, har jeg en forkærlighed for de lidt skæve eksistenser i Sims-universet - bare det ikke bliver FOR okkult, uvirkeligt eller underligt.
Fint, at du har givet hende et liv med en hel familie - selv trods visse besværligheder i starten.
Jeg HAR farmpakken - har ikke spillet den endnu. Så jeg glæder mig til at møde faderen til de 4 nydelige unge mennesker senere.
Det overrasker mig ikke, at du allerede er meget langt i disse opgaver i forbindelse med fødselsdagen Simsister.
Du er jo god til at udfordre spillets muligheder og færdes i alle afkroge. Respekt for det.
"Take a chance with the Puffer fish Nigiri" er vist en ret, som man skal lave med denne specielle type af fisk?
- og hun ER da fornøjelig. Som du nok har fornemmet tidligere, har jeg en forkærlighed for de lidt skæve eksistenser i Sims-universet - bare det ikke bliver FOR okkult, uvirkeligt eller underligt.
Fint, at du har givet hende et liv med en hel familie - selv trods visse besværligheder i starten.
Jeg HAR farmpakken - har ikke spillet den endnu. Så jeg glæder mig til at møde faderen til de 4 nydelige unge mennesker senere.
Det overrasker mig ikke, at du allerede er meget langt i disse opgaver i forbindelse med fødselsdagen Simsister.
Du er jo god til at udfordre spillets muligheder og færdes i alle afkroge. Respekt for det.
"Take a chance with the Puffer fish Nigiri" er vist en ret, som man skal lave med denne specielle type af fisk?
Sidst rettet af VinceDjansen Søn 18 Feb 2024 - 20:00, rettet 1 gang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Tak for dit svar. Ja, Krølleballe er virkelig herlig, men som sagt skal man passe på. Det samme gælder hendes udvalgte hr. Crinkletop, som er den mystiske farmer i Horse Ranch. Men sikke da nogen skønne børn de får sammen, selv om hr. Crinkletop må nøjes med at være far på besøg/overnatning, for jeg tør simpelthen ikke tage ham ud og risikere, at Chestnut Ridge så ikke fungerer mere.
Jeg tilstår, at jeg er en smule forgabt i den ældste søn, Kalle, som er godt halvvejs i universitetet. Min plan med ham er, at han skal følge sin drøm om at gøre Sulani meget grøn. Elsker sommerfuglene og skildpadderne.
Kalle er gift med sin teenage kæreste Nani. Og jeg sværger, at ALDRIG før har jeg set et mere sammenhørigt ægtepar, det rører hjertet, for de tænker simpelthen aldrig på andre. Selv et par skønne tvillinger har de fået og de bor selvfølgelig på Sulani.
Og den der historie med at woohoo Don Lotario er gået som man kan se her.
Jeg tilstår, at jeg er en smule forgabt i den ældste søn, Kalle, som er godt halvvejs i universitetet. Min plan med ham er, at han skal følge sin drøm om at gøre Sulani meget grøn. Elsker sommerfuglene og skildpadderne.
Kalle er gift med sin teenage kæreste Nani. Og jeg sværger, at ALDRIG før har jeg set et mere sammenhørigt ægtepar, det rører hjertet, for de tænker simpelthen aldrig på andre. Selv et par skønne tvillinger har de fået og de bor selvfølgelig på Sulani.
Og den der historie med at woohoo Don Lotario er gået som man kan se her.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Aah, ud fra dit skriv om at gøre Sulani grønnere, finder jeg måske forklaringen på, at jeg aldrig har fået de skildpadder til at virke.
Så tak for det - og øv, hvis det at se skildpadderne hænger sammen med stræbener.
Så tak for det - og øv, hvis det at se skildpadderne hænger sammen med stræbener.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det hænger sammen med karrieren som naturbevarer.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
simsister synes godt om
Ja, jeg tror, at spillet snyder sig selv på det område en gang imellem. Men denne gang, hvor jeg har startet nyt spil op, venter jeg på skildpadderne og håber de kommer.
De kommer et' bestemt sted, på en' bestemt dato. Hvis du går i byg, med bebug snydekoden, kan du købe "hegnet", sætte det op et vilkårligt sted, f.eks. ved en havedam, så vrimler de frem uafbrudt.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
Arhhh, så kunne jeg jo lige så godt tage Kalle ud af universitetet, så det ville ødelægge de planer, jeg har for øjeblikket.
Skildpadde yngel kommer ved hegnet. Gælder det også de voksne skildpadder?
Ja, det er fint, men de skildpadder jeg nævner her, er de store havskildpadder, som svømmer i havet og som kommer, når klimaet er godt - ligesom alle sommerfuglene. Det er en oplevelse, og en opgave, der er noget nemmere end at bekæmpe moderplanten i Strangerville. Det er helt sikkert en opgave for Kalle, når han er færdig med univrsitetet.
De små er ganske rigtigt en "event", som annonceres. Men jeg tror, vi taler en smule forbi hinanden her. Jeg søger ingen snydekoder. De er hele umagen værd.
De små er ganske rigtigt en "event", som annonceres. Men jeg tror, vi taler en smule forbi hinanden her. Jeg søger ingen snydekoder. De er hele umagen værd.
OK. Ja vi snakker forbi hinanden, det med de store skildpadder kender jeg ikke!
Er der ikke også noget med skildpadder på den store træstamme i en dam/bassin?
Wow, det KUNNE nu være sejt at se de store havskildpadder også
Wow, det KUNNE nu være sejt at se de store havskildpadder også
I min historie A turtles journey vender de store skildpadder tilbage i havet efter at Finn renset strande og vand for affald. Jeg er ikke helt sikkker på om det er knyttet til hans karriere, men det er knyttet til det rene vand.
Nøj, hvor fint. Så har jeg set dem også.
Tak for det.
Tak for det.
MonaSolstraale synes godt om
Jeg læser det som et par gratis småting, 2 kits og en romantisk forårs pakke.
Det tegner til at blive en laaaang trist sommer i Sims, efter min smag
Det tegner til at blive en laaaang trist sommer i Sims, efter min smag
lene klausman synes godt om
Jo, men det er da godt, at der kommer noget for enhver smag, synes jeg. Jeg er selv stort set holdt op med at købe pakker, fordi jeg synes, jeg har nok. Jeg har heller ikke den der tristheds følelse. Når jeg spiller Sims, er det fordi det er en god afslapning, det "fodrer" min fantasi og omvendt, og med WW er der aldrig et kedeligt øjeblik. Men vi er selvfølgelig også forskellige.
Jeg kunne godt drømme om nogle flere "kærlige animationer", som at gå hånd i hånd, ligge tæt i sengen eller sidde tæt i sofaen i mere end to sekunder. Det er måske for vildt at drømme om.
Jeg har hentet en del mods for variationens skyld. Wicked Whims har ret mange fine "teasing" animationer der er brugbare uden at forarge nogen, men jeg er træt af at WW overskiver No mosaik filen så spædbørn der bliver skiftet, tumlinger på potter og børn der går i bad er dækket af stor flimrende firkanter.
Lad mig lige dele nogle spekulationer der viser lækket indhold fra de to kits
Jeg har hentet en del mods for variationens skyld. Wicked Whims har ret mange fine "teasing" animationer der er brugbare uden at forarge nogen, men jeg er træt af at WW overskiver No mosaik filen så spædbørn der bliver skiftet, tumlinger på potter og børn der går i bad er dækket af stor flimrende firkanter.
Lad mig lige dele nogle spekulationer der viser lækket indhold fra de to kits
Ehm, er du sikker på, det er Wicked Whims du har og ikke Wonderful Whims? Man kan kun have en af dem. Jeg har wicked whims og den overskriver bestemt ikke noget. Måske er det et af dine andre mods?
Jeg har Wicked Whims. Det skete bare lige pludselig og jeg kan ikke regne ud om det er en indstilling eller evt. i sammenhæng med en opdatering af MCCC.
MCCC alene laver ingen problemer og jeg har haft begge mods sideløbende i lang til uden problem.
Jeg har prøvet at google mig frem til et svar og jeg kan se at adskillige skriver at det er en bivirkning ved WW.
MCCC alene laver ingen problemer og jeg har haft begge mods sideløbende i lang til uden problem.
Jeg har prøvet at google mig frem til et svar og jeg kan se at adskillige skriver at det er en bivirkning ved WW.
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
Side 31 af 34
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum