DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Sims 4™ Udforsk universitetet

+6
Sighubert
BoergeOf61
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Ons 20 Nov 2019 - 14:18

Det vil jeg også gerne høre mere om.
Måske kommer de ligefrem afsted til tiden, hvis de unge universitets-simmere bor derhjemme?!
Det skal prøves.

- og måske har jeg også bare været ALT for ihærdig med min første universitets-simmer, der nåede igennem sit uddannelsesforløb på 3-4 hektiske uger med 4 lektioner pr uge (og 12+ i karakter) - og netop intet tid til at kigge sig omkring og prøve noget mere/andet.
Jeg fandt eks aldrig det hemmelige selskab, som Carl fint nævner i en af sine intro-videoer.
Ja, selv robotarmen fik jeg ikke lavet, mens simmeren var på Uni.
Så det er nok en ny tur for min robot-fokuserede simmer.

- og du har sikkert ret mht grunde Anbodil - synes bare alle 3 bydele sagtens kunne have haft flere og større grunde at bygge på, når man nu betaler 349 kr for et spil. Det KAN da ikke være en ekstra byggegrund eller to, der vil gøre forskellen for spil-udviklerne - tværtimod.
Jeg synes faktisk, at ALLE grunde burde kunne bebygges. Så kunne de dygtige byggefolk udskifte de ikke spilbare med nye - og måske vellignende alternativer MED indhold.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af dorthe75 Ons 20 Nov 2019 - 14:31

Jeg kan godt se for jer der elsker at bygge, at der måske mangler nogle grunde, men hvis man ser på hvor mange der er samlet i de forskellige nabolag, er der alligevel en del. Og vi kan jo for første gang i Sims spillene rejse frit rundt mellem dem alle, det syntes jeg da er en klar forbedring, syntes det var så irriterende før, at man var låst fast i et.
dorthe75
dorthe75
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 21
Join date : 26/08/18
Age : 49
Geografisk sted : Holbæk

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 14:49

Jeg synes også som det vist er nævnt tidligere at det er en klar fordel at man nu kan overføre midler(penge) fra et bo til et andet, når man sammenlægger...Noget jeg benytter mig af i Muffindysten..for bagebutikke sælger faktisk helt godt, der i rigmandskvarteret..hehe.

Det med grundene kan jeg godt følge dig i Vince, når man nu kender dig. Men allerede i starten af spillet var jeg indepå at EA skulle lave tomme nabolag med forskellige omgivelser, som man kunne købe for små penge...men det forslag blev vist overhørt. Desværre...og vi fik så kun Newcrest, som igen var omkrandset af storby...suk

Der er altså nogle af grundene som ikke bør kunne bebygges, som fx det hemmelige laboratorium...kan du se hvilke problemer det kunne komme til at skabe for ens spil...altså her må de skære alle over en kam Vince! At vi er rutineret i at håndtere simspillene og deres byggeredskaber må de jo ignorere, da der er mange som ikke er... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Tors 21 Nov 2019 - 20:24

Nåh jeg bygger stadig, og derfor har jeg lige nogle spørgsmål ang. UNI.
Jeg har hørt at Heron instituttet er træls med alle de trapper, men hvordan er det når man kommer udefra, og altså ikke bor på området???
hvis det er nemmere kunne man i reglen bygge universitetsboliger rundt omkring i sine nabolag og sløjfe dem på taget..og så sørge for at der er nogle gode spisemuligheder lige i nærheden af boligen. Jeg kan dælme ikke forstå hvorfor de ikke må eje et komfur??? Men det er måske en fiks amerikansk ide??? Ordentlig mad hjælper da på hjernen... scratch
Når de studere kreative fag, er det så en nødvendighed at de har fx staffeli og snedkerbord o.s.v. eller kan de nøjes med en god computer????
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Tors 21 Nov 2019 - 21:18

Anbodil skrev:Nåh jeg bygger stadig, og derfor har jeg lige nogle spørgsmål ang. UNI.
Jeg har hørt at Heron instituttet er træls med alle de trapper, men hvordan er det når man kommer udefra, og altså ikke bor på området???

Ingen problemer, så vidt jeg ved. De studerende, der ikke bor på universitetets område, går bare til forelæsning på samme måde, som andre simmere går på arbejde.

Anbodil skrev:
hvis det er nemmere kunne man i reglen bygge universitetsboliger rundt omkring i sine nabolag og sløjfe dem på taget..og så sørge for at der er nogle gode spisemuligheder lige i nærheden af boligen.

Så er det vist heller ikke værre. Ganske vist har jeg ikke rigtigt spillet simmere, der bor på universiteternes område, men på et tidspunkt fik jeg Miko Øje til at kigge ud fra sit kollegies altan med "first person" kamera. Hun kunne se to madboder.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 18_11_20

Det var dog ikke på Heron men på Britechester.

Anbodil skrev:Når de studere kreative fag, er det så en nødvendighed at de har fx staffeli og snedkerbord o.s.v. eller kan de nøjes med en god computer????

Staffeli, snedkerbord o.lign. kan være en fordel, fordi de helst skal have færdigheder som angivet under fagenes navne. Jeg ved ikke, hvordan det kan opnås.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Tors 21 Nov 2019 - 22:47

BoergeOf61 skrev:
Så er det vist heller ikke værre. Ganske vist har jeg ikke rigtigt spillet simmere, der bor på universiteternes område, men på et tidspunkt fik jeg Miko Øje til at kigge ud fra sit kollegies altan med "first person" kamera. Hun kunne se to madboder.

Enig, men jeg taler om at jeg bygger i andre nabolag..og de universitetsboliger må heller ikke have komfurer. Desuden kunne det være sjovt, hvis man kunne sælge madpakker fra sin butik.. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Fre 22 Nov 2019 - 7:59

Anbodil skrev:Enig, men jeg taler om at jeg bygger i andre nabolag..og de universitetsboliger må heller ikke have komfurer. Desuden kunne det være sjovt, hvis man kunne sælge madpakker fra sin butik.. Very Happy

Det forstår jeg ikke. Mine studerende i Strangerville bor, hvor de boede, før de begyndte på universitetet. Der er ingen begrænsninger for deres hjem. Til gengæld skal de rejse for at deltage i universitetets aktiviteter.

Madboderne er udmærket, når de da er åbne. Nogle sælger bl.a. kanelsnegle, mens andre har forskellige salater og wraps, som ikke findes andre steder. Der er også en bar på en offentlig grund, hvor menuen varierer.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Fre 22 Nov 2019 - 12:03

Jeg taler ikke om almindelige boliger Boerge, men om universitetsboliger...der er forskel!!! Universitetsboliger kan bygges i alle nabolag, men de har regler som fx INGEN KOMFUR tilgengæld kan alle studerende flytte ind i dem, ...du kan selv se reglerne og mulighederne, hvis du går på en tom grund og indstiller den til universitetsbolig. Wink

Og med Madpakker mener jeg ikke de madboder, men når man selv spiller med sin sim og "bor i sin butik"...(det er et mod jeg og andre har, der gør det muligt)!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 23 Nov 2019 - 2:39

Anbodil skrev:Nåh jeg bygger stadig, og derfor har jeg lige nogle spørgsmål ang. UNI.
Jeg har hørt at Heron instituttet er træls med alle de trapper, men hvordan er det når man kommer udefra, og altså ikke bor på området???
hvis det er nemmere kunne man i reglen bygge universitetsboliger rundt omkring i sine nabolag og sløjfe dem på taget..og så sørge for at der er nogle gode spisemuligheder lige i nærheden af boligen.

Måske er det allerede for sent, men jeg vil gerne have lov at dele min oplevelse omkring de uhensigtsmæssige trapper, som desværre findes en del af midt i Heron Universitetet.
Det tager ualmindeligt langt tid, når simmeren skal gå på SÅ mange trapper hele tiden, istedet for at kunne cykle rundt, som det kan i det gamle universitet.
Det er specielt et problem, hvis man bor på toppen af de to høje huse.
Jeg har dog erfaret, at hvis simmeren istedet bor i det lille hus lige bag Heron Universitetet, går det ofte væsentligt bedre med at cykle til undervisningslokalet.

At løbe hjælper også kun på de lige stræk, for simmeren sætter jo faten ned, hver gang de støder på trapper.

Blot en kommentar
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Lør 23 Nov 2019 - 12:14

Og hvaaadd? Kan man ikke have elevator i univesitetet?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Lør 23 Nov 2019 - 12:30

Her lidt af mine oplevelser fra historien om Astrid

http://www.sims4ever.dk/2019/11/astrid-del-2-sims-4/
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 24 Nov 2019 - 0:51

Du godeste Sim4ever, jeg var da ikke klar over at dit spil gik ned hele tiden. Shocked Det er ski...træls når det sker, og jeg vil gi dig ret i at det også er møj irriterende, når EA p.g.a. en ny pakke ændre på værdierne. Faktisk burde det sociale stige lidt eller i al fald stagniere, når man er i skole...for det er jo ikke ene undervisning, og der er sg da kommunikation folk imellem sådanne steder. Men hvorfor Amerikanerne synes det er så forfærdeligt at gå i skoler eller på uni har jeg aldrig kunne greje... scratch Men måske kan de bare ikke lide at lære noget...høhø
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Søn 24 Nov 2019 - 9:59

Mit spil gik kun ned på en fælles grund på Heron Instituttet. Jeg måtte ændre den til Generic for at få en studerende hjem fra grunden, og har ikke besøgt den, siden den blev ændret tilbage til sin oprindelige type.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 24 Nov 2019 - 11:21

jeg har også problemer med at spillet går ned. men kan få det hurtig op igen.. og i går frøs det helt.. har aldrig haft de problemer før.. øv Crying or Very sad
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Søn 24 Nov 2019 - 11:22

Generelt har jeg haft mange fejl i Sulani nabolaget. Simmere der løb på havbunden med deres tablets i hånden. Et tilfælde med en havfrue uden fiskehale. En simmer der smeltede sammen med sit køleskab - en simmer der var "fastfrosset" på havoverfladen mens alle andre svømmede lystigt rundt - og nu Astrid her med cykelturen på havbunden og at hun "stod" fast på en af små øerne og hvor spillet gik helt i stå. Og dagen før det, hvor det hele gik ned og jeg mistede en del jeg lige havde spillet. Bare for at nævne nogle enkle tilfælde. Disse fejl er kun oplevet i Sulani.

Jeg har spillet kort i universitets nabolaget - men der oplevede jeg ikke noget.
Nu vil jeg prøve et andet tilfældigt nabolag og se hvad der sker videre.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Søn 24 Nov 2019 - 11:37

Min udfordring på Heron så således ud:
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 2019-141

Det skete vist på et tidspunkt, hvor Cameron Fletcher prøvede at komme hen til et arrangement på grunden, men det havde status af "ikke færdigt".
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 24 Nov 2019 - 11:41

jeg tænker bare alt det man putter i som ikke er med i spillet . Det gør nok noget ved spillet.. jeg har hentet masser af tøj og ting... måske er det bare derfor at det går ned. . eller der kommer fejl.
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Søn 24 Nov 2019 - 13:07

lene klausman skrev:jeg tænker bare alt det man putter i som ikke er med i spillet . Det gør nok noget ved spillet.. jeg har hentet masser af tøj og ting... måske er det bare derfor at det går ned. . eller der kommer fejl.

Jeg har ingenting ud over det der er fulgt med pakkerne. Ingen CC og MODS og hvad det nu hedder nu om stunder - kun det rene spil. Jeg har så ikke alle pakkerne - langt fra - så har nogle gange tænkt på at de der opdateringer der altid kommer forud for en ny pakke ikke virker rigtigt fordi man ikke har alle pakker - men det er bare min teori - jeg aner det ikke.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 24 Nov 2019 - 13:36

har du prøvet at afinstallere det og så installere det igen.. ja man ved ikke kom det kunne hjælpe . jeg tænker bare med de opdateringer. Vi får dem altid før de nye pakker .. og der virker spillene . men ellers prøv at ringe til EA.. og få et svar der . det må de vide... for det ikke sjovt når der er så mange fejl i
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 24 Nov 2019 - 14:33

jeg har lige oplevet i mit spil at min simmer stod nede i stuen og hoppede op på 1 første sal med benene omkring nakken. ja der er da noget galt.. sådan har mit spil aldrig været før... måske en opdatering kunne hjælpe .. og jeg har prøvet at flytte mit spil fra D drevet og over på C drevet. Det var det samme så tilbage igen.. med spillet. til D drevet..
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 24 Nov 2019 - 15:05

Ja det lyder som om der er nogle alvorlige scriptfejl i spillet..for det er dem som blir værre og værre, jo længere tid man spiller....og det er over hele linien. Jeg har ikke oplevet den slags fejl endnu i det spil jeg spiller, men det kan måske skyldes at jeg slet ikke har været i UNI nabolaget endnu.
Og så bygger jeg og spiller ikke så meget, men her opdager jeg også fejl ind i mellem, Men mest farvefejl...altså farveprøven ikke passer til det viste, og. lign.
Jeg prøvede en gang at miste alt hvad jeg havde bygget, men det var før jeg fik opdateret den CC hylde jeg bruget til at sætte ting..så tja...
Men jeg er sikker på at EA må være igang med at rette, for det lyder til at alle mere eller mindre vil have fejl...så vi får nok snart en opdatering..Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3170
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Søn 24 Nov 2019 - 19:01

Jeg har lige spillet mit gamle spil i flere timer uden fejl.
Jeg har endnu ikke prøvet universitetet, men jeg har købt den og bruger også møbler og noget af tøjet.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Man 25 Nov 2019 - 12:06

Hmm, jo her sker også engang imellem lidt uforklarlige fejl, og jeg har også haft et enkelt nedbrud, hvor spillet helt stoppede og lukkede.
Og så har alle 8 simmere i mit nuværende spil åbenbart "arvet" et eller andet fra en politikarriere, for ALLE har muligheden for at få tildelt en ny sag på deres telefon - uden at være igang med denne karriere.
Underligt.
Jeg har også engang imellem simmere, der står under trapper, og ikke kan komme ud. Så fjerner jeg en væg ved trappen - og så er simmeren fri igen.

Af samme årsag har jeg lært at gemme rimeligt ofte.
- og jeg spiller med både CC og mods, og lever med de små fejl, som opstår her.

Men det skal dog nævnes, at jeg også må konstatere, at fejlene gemmen den seneste tid er blevet flere og oftere - at kompleksiteten i spillet vist er ved at nå sit maksimum, jo flere pakker man tilkøber. (og jeg har en hel del efterhånden).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Man 25 Nov 2019 - 12:12

Jeg har den erfaring, at jeg kan spille i mange timer, hvis jeg ikke hopper for meget frem og tilbage, flytter simmerne, bygger nye huse lader dem besøge hinanden og/eller gå i byen hele tiden. Hvis jeg derimod "hopper rundt", kan det ske, jeg bliver nødt til at gemme.

Og det der med det "nedarvede" fik jeg prøvet, da jeg downloadede den grund, jeg bruger som kasernen, selv om jeg byggede den om, men kun på computerne. Så jeg slettede alle de computere der var på grunden og kørte et par simsdage uden. Da jeg så satte en ny ind, var den ok som de plejer. Jeg tænker, at der kan være blevet kodet eller brugt en form for mods, som virker forstyrrende.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Man 25 Nov 2019 - 13:23

scratch Jeg gemmer hele ustandseligt under et nyt navn. Når jeg skifter familie eller lige før en og efter en større begivenhed i Simmernes liv.  
Jeg har næsten været oppe på 200 gemte spil, men nu har jeg slette de fleste.
Det er en vane jeg har tillagt mig siden jeg spillede Sims3, hvor jeg mere end en gang måtte installere spillet forfra igen. Dengang gemte jeg ofte en kopi af min save-mappe på skrivebordet eller på et usb-stik.

PS. En sidegevinst er at jeg kan vende tilbage til en ældre version af spillet, hvis jeg mangler et billede eller en ældre version af en bygning.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 4 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum