DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Sims 4™ Udforsk universitetet

+6
Sighubert
BoergeOf61
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 17 Nov 2019 - 10:58

ja jeg er lidt på herrens mark i de snydekoder. Jeg bruger kun penge koden.. jeg prøver at skrive det første test... og så den anden.. håber også det lykkes.. det var kun her på siden jeg skrev forkert. Very Happy
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 17 Nov 2019 - 11:34

jeg kan nu bygge på universiteterne når jeg går ind i adm verden . så det er fint nok.. men ikke når man er i gang med spillet. der er alt låst...
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 17 Nov 2019 - 11:36

Jamen det er også sådan det virker. hvis du vil kunne bygge på låste grunde, mens du spiller, så kræver det en modifikation..altså et mod. Det er her vi andre brug MCCC som bl.a. kan indstilles til at ha koderne åbne altid! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sighubert Søn 17 Nov 2019 - 12:05

Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg kan godt ændre og bygge på de særlige grunde, men kan man ikke ændre grundtypen?
Feks. ændre til beboelse på klinten?
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 17 Nov 2019 - 13:04

aha... så er jeg med. men rart at man kan bygge på dem og få lagt nogle aktiviter ind og køkken
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 17 Nov 2019 - 14:35

Nej det er ligesom det hemmelige laboratorium i Stranger ville. Man kan ikke ændre alpehyttehaverne og hemmelige grunde og den slags. Men der er ikke så mange i nabolagene til sammen. Heldigvis. Men jeg er dog glad for jeg kan bygge om på dem.
de tre grunde der er i Windenburg, har noget med at der klods op af er de der udendørs diskoteker....og Laboratoriet gir sig selv.. Wink

Men da denne tråd er om universitetet vil jeg da bare sige at jeg var meget overrasket over hvor mange flotte vinduer der var med i pakken...men efter en gennemgang...kan jeg kun komme med samme hjertesuk som Jamens gjorde over EAs køkkensetioner....hvorfor kunne de dog ikke få det til at passe noget bedre sammen i farven bare...nu har vi fx 3-4 lysgrønne farver tone i tone m.m....hvordan skal man kunne mikse de forskellige serier sammen, på den måde...pisse utjekket! Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 17 Nov 2019 - 20:42

Mens jeg tjekkede bygninger ud, så fandt jeg en computer, som desværre ikke er blandt vores ting. Den er knyttet til Brite Us fælleshus, måske også andre steder. Den har to egenskaber mere end de andre computere (reserch og debatfærdighed). I skal bare være opmærksomme på det, hvis I laver om i områderne..sletter bygninger og den slags.
Jeg tænker dog at computeren til den famøse sum af 12.500 må findes i et af vores debugkataloger...men det er nu alligevel underligt at den ikke er alm. tilgængelig...med den pris....hmmmm
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 The_si21

-------------------------------------------
Okej så fandt jeg den. Hvis man sætter grunden til bibliotek så er den under biblioteksgenstande.
Og så fandt jeg ud af noget andet. Hvis man vil ha en elevator på sin beboelsesgrund...så kan man først sætte grunden til generisk fx, og så figurerer elevatorene først i det generiske katalog..bagefter kan man så sætte sin grund til beboelse. Men om den vil virke...elevatoren altså...det ved jeg ikke..men det skal da testes...helt klart!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Man 18 Nov 2019 - 11:47

Jamen der ER da meget godt i pakken så, når man lige får kigget efter: nye gode vinduer, en anderledes computer (som jeg også er stødt på, og den KAN altså noget specielt, som skal anvendes til et eller andet - vistnok robotteknologi - uden at jeg er sikker) og så elevatorer. Ærgerligt, at de ikke generelt kan bruges på alle grunde.
Det er da ikke så tosset med 3 genstande.

Til gengæld bliver man ikke imponeret af de ØVRIGE grunde i denne verden, som IKKE har noget med universitetet at gøre: et bibliotek og et par barer + små spartansk indrettede huse til at flytte ind i.
Det ER da lidt sølle af et nyt spil til 349 kr i fuldpris hos EA.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Man 18 Nov 2019 - 12:56

jeg må sige at jeg er skuffet over spillet. Det er for mange penge.. købte mit hos EA.. og savner der var lidt flere grunde eller kollegier som i sims3 hvor man kunne lave om.. indenfor. med forskellige aktiviter. jeg har så lavet meget om på det center hvor de kan mødes og lave forskellige ting.. Der kunne man sætte ting ind..
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2019 - 13:23

lene klausman skrev:jeg må sige at jeg er skuffet over spillet. Det er for mange penge.. købte mit hos EA.. og savner der var lidt flere grunde eller kollegier som i sims3 hvor man kunne lave om.. indenfor. med forskellige aktiviter. jeg har så lavet meget om på det center hvor de kan mødes og lave forskellige ting.. Der kunne man sætte ting ind..

Jeg må sige det samme - jeg er ret skuffet over denne pakke. Der er for meget fyldstof og for langt imellem lektionerne. Friheden til at bygge og flytte de studerende er skuffende i forhold til sims 3 uni en pakke jeg er enorm glad for stadigvæk. Jeg ved godt man ikke skal sammenligne - men når noget er kommet før det man har nu - så kan det ikke undgås at man sammenligner.

Det her var den absolut sidste pakke jeg har købt fra sims 4 - dog må jeg sige at der er mange gode byggeting med uni pakken som kan anvendes på anden måde.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Man 18 Nov 2019 - 13:43

Hmm jeg ved ikke..med de der robotter kunne man måske spille Terminator...hehe...og er der nogen som har fundet ud af de nye arbejder...for man kan vel ikke komme med...desværre... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af simsister Man 18 Nov 2019 - 13:43

Ja, jeg kan som sagt godt undvære den, og jeg er heller ikke den "store" bygger, så det går fint. Jeg har fået den vane at vælge og fravælge, og det eneste køb, jeg har fortrudt siden, var Byliv pakken. Efter hvad I skriver her, kan jeg så glæde mig over ikke at blive skuffet. Der er aldrig noget så galt, at det ikke er godt for noget. Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Man 18 Nov 2019 - 16:09

Anbodil skrev:Hmm jeg ved ikke..med de der robotter kunne man måske spille Terminator...hehe...og er der nogen som har fundet ud af de nye arbejder...for man kan vel ikke komme med...desværre... Neutral

De nye karrierer ligner bare almindelige jobs i oversigten. Selv er jeg foreløbig bare glad for de færdighedspoints, simmerne får under deres studier eller ved at lytte med på forelæsninger. På mobiltelefonen er en mulighed for at høre med på forelæsninger, der giver færdighedspoints.

Endnu har jeg kun set robotter under et arrangement på et universitet. Det, der flyver rundt på billedet, er angiveligt robotter.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 17_11_16
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Man 18 Nov 2019 - 16:19

Ja da jeg tjekkede jobs i forbindelse med min historie, Kunne jeg se at flere af de kendte jobs havde fået en stjerne...altså er der blevet pillet ved dem/ måske tilført noget nyt. Det var Politi, læge, videnskabsmand, skuespiller og jounalist. Så det kan jo tænkes at der er lidt forfriskende nyt til de jobs!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af dorthe75 Tirs 19 Nov 2019 - 10:54

Syntes det er en mega fed pakke Very Happy

Hvis der er for langt mellem lektionerne, så tag 4 fag, så er der rigeligt at se til, hvis man også skal nå at sove, spise og de andre basale behov, der er også det sociale aspekt med fester osv på Uni
dorthe75
dorthe75
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 21
Join date : 26/08/18
Age : 49
Geografisk sted : Holbæk

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 19 Nov 2019 - 17:49

BoergeOf61 skrev:
Endnu har jeg kun set robotter under et arrangement på et universitet. Det, der flyver rundt på billedet, er angiveligt robotter.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 17_11_16

Yes, det er små rengørings-, reparations- og fest-robotter. Den sidste af de 4 modeller kan jeg ikke lige huske.
I forgrunden kan man lige skimte en drone, som man også kan lave, hvis man studerer robotteknologi - og flyve lidt rundt med.
Men der er VIRKELIG lang vej, inden man kan lave en rigtig STOR robot - og pænt meget materiale og computerchips som indgår i sådan en fætter.

Nåh, jeg er nået igennem studiet og de 12 lektioner, og havde naturligvis glædet mig til en kæmpe dimmisionsfest.
Det var dog en yderst begrænset fornøjelse - kun lidt andre simmere, som stod og hoppede med (spoiler?! - beklager i givet fald).

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 19_11_12

- og min mandlige simmer - ham med ryggen til på billedet - havde åbenbart valgt højhælede sko til festligheden!! Rolling Eyes Evil or Very Mad

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 19_11_13

Efter studierne følger et diplom til ophængning og et billede af studenten.
That's it Sad
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 19 Nov 2019 - 17:50

Det er godt at høre @dorthe75 Very Happy

Nu vover jeg pelsen og lægger et nyt link ind til en anden Carl's youtube gennemgang. Han ER faktisk meget begejstret Wink : Robotics, Secret Society and More

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 19 Nov 2019 - 18:01

- og så er jeg helt enig i alle jeres kommentarer omkring mængden af indhold og interaktioner - eller mangel på samme.

Du har ret Sims4ever: Man VIL da uvilkårligt kigge tilbage på den lignende pakke til Sims3, som gav langt flere muligheder - ikke mindst at følge med i lektionerne og kigge sig omkring indvendigt i universitetet.
Så kan man ikke blive andet end skuffet og nogenlunde samme pakke til det nyeste spil i 2019 - som om programmørerne ikke længere gør sig umage, men kun lige udvikler nok til at kunne udgive det som en ny pakke.
- sikkert med ordre fra ledelsen naturligvis, men det er virkeligt FOR ringe at spise sine trofaste købere af med.

Der ligger dog heldigvis allerede flere grunde på galleriet, som udvider mulighederne på grundene - både på den ENESTE sølle bar i "midtbyen" og det kedelige mødested i den gamle bydel + kollegierne.

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 19 Nov 2019 - 18:08

HURRA for din begejstring Dorthe75 - og Carls og James - og ikke mindst EA's egen livestream.

Jeg har netop spillet med 4 lektioner a 3 forløb.
Det ER ikke meget andet end lektier og forberedelser + de basale behov.
Man skal nok istedet nøjes med 2 eller 3 lektioner over lidt flere uger - og så prøve det andet, som også er i området - eks fællesskaberne, som jo afholder flere "arrangementer" (som dog ikke er andet end fællesskabets medlemmer, som er tilstede på specifikke steder på specifikke tidspunkter).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Tirs 19 Nov 2019 - 19:23

Jeg har ikke opgivet det hele. Har lavet en simmer som bor i Sulani - hende vil jeg sende afsted og se hvad der sker. Den der super computer er værd at kaste sig efter - selvom den er dyr - de lærer lynhurtigt på den og cyklen er super. De cykler rundt i nabolaget uden problemer - så ha den med i inventarlisten. Nu tænker jeg jo lidt om det vil bane vejen for flere køretøjer?
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Tirs 19 Nov 2019 - 21:47

Ud over at kunne hænge et diplom op Vince..så starter du forhåbentlig også på en langt bedre løn, når du har valgt et arbejde....det kunne jeg godt tænke mig at høre om... Wink
Desuden ved vi jo godt at EA bygger "kedelige "bygninger...men jeg tænker faktisk det er med vilje...for det gir jo sandelig kræfter til byggelystne og holder egentlig gang i spillet...(en slags omvendt psykologi). Wink

Jeg havde nok på fornemmelsen at den computer var noget ved musikken med den/de priser. Koster 12500 og 15000 i guldmodellen...men så er man jo også vældig godt kørende...hehe. Det er godt at høre at cyklen virker i andre nabolag, men Sulani er da ikke et oplagt cykelnabolag... confused
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Gæst Tirs 19 Nov 2019 - 23:02

Jeg blev også overrakset med cyklen. Hun cyklede på stranden langs med vandet det meste af tiden - men også oppe på vejen.

Jeg har sat hende til at studere hjemmefra - så er spændt på hvordan det vil gå.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Ons 20 Nov 2019 - 0:44

Den med den omvendte psykologi kunne der sagtens være noget om Anbodil - det har du ret i, men så burde der bestemt have været langt flere grunde til rådighed - også nogle flere offentlige grunde.

Nogle gange tænker jeg, at EA burde slå sig sammen med nogle af de bedre "arkitekter" fra galleriet, og lade dem bygge for sig.
Det kunne være et par butikker, en bager, flere pub'er, svømmestadion osv osv.
Heldigvis kan simmerne jo altid besøge andre verdensdele - uden at jeg ved, hvor lang tid turen tager frem og tilbage.

Jeg synes nu ikke, at jeg kan få den cykel til at fungere optimalt.
Min simmer smider ofte sine to cykler indenfor eller udenfor huset - og begynder istedet at gå (alt for langsomt til at møde til tiden)
Dette er kun afprøvet på det nye universitet, hvor der er mange trapper.
Det fungere bedst, hvis simmeren bor i det lille hus bag universitetet - og ikke så godt i de sammenbyggede kollegier på toppen af højhuset, hvor simmeren skal af flere trapper, for at komme frem til undervisningsbygningen.

Og så må jeg da sige, at området OMKRING det gamle universitet også bare er superflot og gennemført i klassisk stil.
Ærgerligt, at man ikke kan besøge nogle af dem - bare en lille bar på hjørnet i en af bygningerne ville have gjort underværker - eller et par små kollegierum på loftet af en af bygningerne.

Og så forstår jeg heller ikke helt værdien i at "overmale" det andet universitets statue.
Medfører det overhovedet noget?
- og hvad medfører det, at hænge et banner op på idrætshallerne?
Der BURDE i mine øjne være mulighed for noget rivalisering mellem universiteterne.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Ons 20 Nov 2019 - 6:47

Så vidt jeg kan se går nogle af studieklubberne netop ud på at rivalisere det andet universitet.
Når Simmeren melder sig i en studieklubberne skal de opfylde nogle mål der kan gå ud på at overmale det modsatte universitets statue og hænge bannere op.
Jeg følger altid Anchenamons letsplay (Jeg er vild med hendes smukke og fantasifulde bygninger)
Her kan du se at to Simmere ikke skal udføre de samme opgaver, hvilket netop giver variation i spillet. Se dem her

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Ons 20 Nov 2019 - 12:35

Det er da trist at nogen er skuffet over pakken. Jeg synes da netop det lader til at vi har fået noget der ligner at tage med på jobbet....udfordringer som kan tilpasses ....og opgaver ( a la Stranger ville), for det er vel en opgave at få sin sin sim til at bestå sin eksamener. At nabolaget så ikke er så stort ser jeg stort på..som bygger...for vi har nu 13 nabolag og 2 ferienabolag...og det er en ordentlig mundfuld, hvis man vil bygge til det hele. Og der er jo intet til hinder for at mikse det hele sammen. Universitetsboliger kan bygges i alle nabolag..fx..
Desuden tror jeg det at gå på UNi kun er en del af pakken...som regel gemmer der sig mere i pakkerne efterhånden som man spiller forskelligt og prøver forskellige muligheder af..Det har jo vist sig før! Very Happy

Men jeg ved at nogen spiller med at lade deres simmere blive boende hjemme selvom de går på Uni, og det vil jeg gerne høre mere om. Er det så ligesom at gå på arbejde, eller kommer man med sin sim...eller hvordan??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 3 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum