DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Sims 4™ Udforsk universitetet

+6
Sighubert
BoergeOf61
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Tirs 12 Nov 2019 - 22:11

Tjek - jeg har downloadet moddet, men endnu ikke benyttet det.
Det tiltaler mig dog lidt, at man på den måde vel kan have en salgsbod ved vejen, hvor man kan sælge grøntsager fra haven, håndværk fra drejebænken osv.

Ja, vi skal vel igennem opdateringsmøllen en gang til, når den nye pakke dukker op.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sighubert Ons 13 Nov 2019 - 9:37


Et lille tip.

Har du planter med frugt på kan du sætte dem til salg også. Så kommer simmerne og plukker og køber frugterne.
En ren pluk selv forretning. blinkende smiley
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Ons 13 Nov 2019 - 15:28

Anbodil skrev:Det mod du taler om Vince er det vi kalder" Bo i butik", og her følger nemlig et større udvalg af låsemuligheder med...Det er Little MS sam som har lavet det og Sighubert ved hvor du kan få fat i det. Måske kan du også selv finde det via google..
Bare husk at det kan være det skal opdateres efter Unipakken...ligesom MCCC sikker også skal opdateres! Wink

Det er såmænd installeret, men bare ikke afprøvet endnu - men ellers tak Anbodil.
Der er virkeligt meget at hente blandt Mods-programmørerne - meget af de ting, som man godt kan undre sig over ikke allerede ER i spillet.
Så det er da kun fint, hvis EA er begyndt at tage noget til sig fra den front.

ØV, at man ikke kan studere robotteknologi på det gamle flotte engelsk inspirerede universitet. Det er da en tåbelig begrænsning.
- og så ligner det da unægteligt et sammenkog af universitets-og fremtids-pakkerne fra Sims3, hvad robotterne angår.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Fre 15 Nov 2019 - 10:24

Wow - pakken er allerede tilgængelig fra EA. Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Fre 15 Nov 2019 - 14:34

så er det nye spil hentet og det var lidt forvirrende som det er med nyt … men en ting har jeg undret mig at min sim bor på et kollektiv og der er ingen køkken.. det virker underligt. .. har så valgt at flytte hende ind i en bolig for sig selv.. det er nemmere . men måske er udfordringen at man skal selv ud og finde mad. . Laughing
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af MonaSolstraale Fre 15 Nov 2019 - 15:23

Der er en kantine i forbindelse med kollegiet. Køkkener virker ikke. Du kan kun bruge mikroovn og minekøleskab. Det blev sagt i den lange livestream Smile


Sidst rettet af MonaSolstraale Fre 15 Nov 2019 - 18:50, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Fre 15 Nov 2019 - 16:14

det kollege hun bor på er helt oppe på under taget og der stod bare mad sådan rundt omkring . Men meget af det var dårligt. der var ingen køkken.. jeg må have chekket det igen.. men når man tog elevatoren ned. så stod hun uden for.
jeg valgte så at flytte hende så jeg selv kunne styre med køkken og computer.. de var altid optaget. ..
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Fre 15 Nov 2019 - 17:11

Igen er jeg ikke kommet så langt. De to, der er startet på universitet i mit spil, er ikke flyttet ind på universitetets område.

Til gengæld bor der en husholdning på de to universiteters fælles område, som ikke går på universitet.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1084
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Fre 15 Nov 2019 - 18:07

nu har jeg spillet et stykke tid og har problemer med at min sim som studere boede på kollegiet og valgte så at flytte ind i et hus . Nu vil hun gerne tilbage til kollegiet , men der står oven over kollegierne at det er kun for simmer der studere og det gør hende her. Så forstår ikke hvorfor hun ikke kan komme tilbage igen... … Surprised
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Isabella Forsberg synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Fre 15 Nov 2019 - 18:45

lene klausman skrev:det kollege hun bor på er helt oppe på under taget og der stod bare mad sådan rundt omkring . Men meget af det var dårligt. der var ingen køkken.. jeg må have chekket det igen.. men når man tog elevatoren ned. så stod hun uden for.
jeg valgte så at flytte hende så jeg selv kunne styre med køkken og computer.. de var altid optaget. ..

Dermed virker kollegiet på samme måde som lejlighederne i San Myshuno, hvor det også kun er de øverste etager, som er tilgængelige - og en elevator "kører forbi" de andre etager på vej op og ned.
Det er vel også naturligt nok, at de studerende bor "oppe under taget", hvor rummene er små og billigst.

- og den med maden kan jeg også nikke genkendende til, når jeg tjekker min teenage-søns værelse.
Så er det også mest dårligt mad Rolling Eyes

Men ellers ligger der en fin ombygning på galleriet, hvor der vist er køkken med.
Her er speedbuild på Youtube:
Ombygning af kollegie
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Fre 15 Nov 2019 - 18:48

Ja, HELT fejlfrit er spillet nok ikke endnu.
Jeg mangler også romantik-interaktionerne - selv mellem kærester.
De er ikke i den gamle bydel - ikke FØR man går på Uni i hvert tilfælde.
- og cyklen og simmeren forsvinder også her hos mig, når simmeren sætter sig op på den.
Så dukker simmeren først op igen, når han/hun står af cyklen.
Løjerligt, at spillet kan blive frigivet med den type fejl.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Lør 16 Nov 2019 - 12:15

jeg har virkelig problemer med det her spil. Jeg synes det er noget møg... Jeg kan ikke få en ny sims ind på kollege. Det vil sige jeg kan kun spille med en i hele byen.. og ikke lave en mere.. Der er ingen steder hvor de kan flytte ind på kolleger når man skal starte op.. . og jeg ville have bygget som der var vist i en video der var lagt ud her på siden.. men jeg har ikke nogen bygge ikoner der er aktiv. De er sløret.. Jeg kunne godt tænke mig at høre om når i starter spillet op og laver en ny sims , kan i flytte på kollegier?..... jeg flyttede jo for en måneds tid siden mit spil fra C drevet over på D drevet. og tænker bare om det er godt..
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Lør 16 Nov 2019 - 12:25

lene klausman skrev:Jeg kunne godt tænke mig at høre om når i starter spillet op og laver en ny sims , kan i flytte på kollegier?.....

Jeg er stadig ikke kommet så langt. Mine eneste studerende lige nu bor stadig hjemme i Strangerville. Lige nu er jeg spændt på, hvordan et semester afsluttes, og hvad der sker, når kun den ene af to studerende har været til eksamen til trods for, begge har været til semesterets sidste forelæsning.

Tilføjelser: En forskel kan være, at den ene studerende skulle til eksamen i et linjefag (eller hvad det kaldes), mens den anden skulle til eksamen i et valgfag.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 16_11_10
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 16_11_11

Jeg håber, teksterne i billederne er læselige.

I forhold til ombygning af kollegier fandt jeg ud af, at de ikke kan ændres, når de er beboet, men kun når de ikke er beboet, og der er nogle grænser for, hvad der må ændres.

Tilføjelse II: Den manglende eksamen var ligegyldig. Begge bestod.
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 2019-131
The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 2019-132


Sidst rettet af BoergeOf61 Lør 16 Nov 2019 - 13:17, rettet i alt 2 gange
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1084
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Lør 16 Nov 2019 - 12:33

jeg har lige set en video fra noget livestream på youtube og kan se at man skal starte i det ene hus der er ledig.. så må man bare lave to simmer af gangen. . og så videre
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Lør 16 Nov 2019 - 12:40

Hmm Lene at bygge på de lukkede grunde kræver en kode. Du skal bruge; bb.ignoregameplayunlocksentitlement Koden. At du har flyttet dit spil har intet at gøre med de problemer du omtaler. Men Mods og CC kan tilgengæld. Det er en ret stor pakke, som sikkert griber godt ind i vores tidligere spil, derfor skal man nok kikke grundigt efter opdateringer til sine mods og CC eller fjerne dem for at få mindst mulig ballade og problemer.

Men det er da kedeligt at høre I har de problemer I har. Så jeg venter pænt med den pakke...til børnesygdommene er rettet...og MCCC har fået en opdatering. Han plejer dog at kunne rette irriterende fejl via det mod! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 16 Nov 2019 - 13:15

Jeg sidder og tænker, om du er gået den rette vej via simmerens computer, hvor man først skal søge om optagelse - vente nogle dage på en accept - vælge, hvilket universitet, simmeren gerne vil på (afhængigt af uddannelsesønsker desværre) - vælge uddannelse, vælge lektioner, hovedfag og tilvalgsfag - og slutteligt bosted, hvor valget er mellem 2-3 forskellige kollegier ELLER bo andre steder?

Man kan godt besøge byen og de offentlige grunde FØR optagelsen er godkendt - ikke at der er mange af dem desværre.
Jeg valgte det nye universitet, og et af de 3 tilgængelige kollegier, hvor der var 4 separate rum og nogle fællesarealer.
Jeg låste døren for min bofælle, som jeg fik tildelt.
Dermed har jeg et fint lille rum for mig selv - med to senge gangske vist.
I "Kiosk-standeren" udenfor har jeg købt en cykel, en bærbar computer, et køleskab og lidt forskelligt underholdning.
Nu venter jeg på min første lektion.
Umiddelbart tegner alt fint indtil videre.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Lør 16 Nov 2019 - 13:40

Jeg startede et helt nyt spil op og har valgt det moderne universitet, og indtil videre køre det, når min sim sim får svar fra uni. Om hun er optaget så skal hun flytte ind på kollegiet, jeg oplevede med det første spil at spillet røg ned forneden men kunne sagtens køre videre, jeg har været inde og reparere spillet, så nu håber jeg det køre
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Lør 16 Nov 2019 - 14:36

jeg tror endelig det kører som det skal.. hurra... hurra... men den med at bygge oven på kollegierne.. det kan jeg ikke i mit spil.. ved ikke hvordan folk gør. Har set video på youtube og min byggeikon er sløret og man kan ikke noget.. ved ikke om der skal snydekode til
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Lør 16 Nov 2019 - 20:31

Jeg har skrevet koden højere oppe i tråden Lene Klausman!!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Lør 16 Nov 2019 - 21:40

Tak😊
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Lør 16 Nov 2019 - 22:44

Man skal godt nok være skarp på mødetider og -steder, for det KAN være en gåtur på 40 minutter fra kollegie til undervisningsblok.
Ja, selv foreningerne kan være godt gemt af vejen, indtil vi lige lærer det nye spil at kende.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Lør 16 Nov 2019 - 23:12

Måske man skulle genopfriske hvordan det er man teleportere sin sim...for al den spildtid er noget der kan være så møj irriterende, især når man er udfordret på andet...hmm Evil or Very Mad
I sims 3 var der rutefejl...først løb de den ene vej,..så et pænt stykke tilbage igen, for så igen at vende næsen mod klassen...det var hul i hovedet...så teleportering var det eneste fornuftige...hehe
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Søn 17 Nov 2019 - 10:29

Det sker såmænd også i Sims4, når man forsøger at cykle ved det nye universitet, hvor der er mange trapper.
Så cyklen egner sig bestemt bedst til det gamle universitet.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af lene klausman Søn 17 Nov 2019 - 10:41

hvad for tegn skal der være foran den kode og bagved. Har prøvet med det her " først og som sidst i sætningen. og jeg har prøvet at skrive kun koden .. men jeg kan ikke bygge i nu... jeg tænker bare om der skal være noget speciel tegn før
bb.ignoregameplayundlocksentitlement
og efter.
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Anbodil Søn 17 Nov 2019 - 10:49

Intet tegn overhovedet, men måske skal grundkoden tastes ind først derefter enter og så unlock koden...ups.. jeg kan se du har stavet den forkert cyclops Der er ikke d i unlock.

Måske skulle du bare copy+paste herfra: bb.ignoregameplayunlocksentitlement

med grundkoden mener jeg: testingcheats true/false
håber det lykkedes for dig Lene. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 2 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum