DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Sims 4™ Udforsk universitetet

+6
Sighubert
BoergeOf61
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
MonaSolstraale
10 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Nøddehaven Man 27 Feb 2023 - 13:21

Det forstår jeg ikke. Min teenager er gradueret tidligt fra highschool og er startet på Uni. jeg slettede huset på beboelsesgrunden og ændrede det til university housing (mit spil er på engelsk). Jeg downloadede et lille studenterhus fra galleriet (og slettede de 8 komfurer så kriterier var opfyldt). Jeg har sat det for studerende kun fra Britechester universitetet. Ingen krav til kønsbegrænsning eller tilhørsforhold). Og det dukker op i min simmers boligvalg. Så ved ikke hvad der driller i dit spil
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Man 27 Feb 2023 - 16:08

Velkommen til vores lille forum Isabella.

Sjovt, at der skulle gå 2½ år mellem indlæg i denne tråd Cool

Jeg ville også forsøge mig lidt frem.
Kan den studerende - uanset alder - skifte bopæl i løbet af et modul/semester?
Kan teenagere flytte i universitetsbestemte boliger?
ER aldersskiftet midt i et semester årsagen?
Osv osv.

Jeg spillede mest med hjemmeboende simmere, men husker da, at det var muligt at vælge ny bolig dengang universitetspakken lige var udkommet. Måske har nye pakker ændret på dette - jeg ved det ikke.
Jeg kan heller ikke helt huske, om det skete ved et nyt semester eller det blot var spontant midt i dette.

De valgmuligheder til universitetsboliger, som du har, tror jeg er forud-definerede - måske uden mulighed for selv at udvide valgmulighederne. Derfor får du ikke muligheden for at tilvælge dine egen grund - heller ikke selvom den oprettes som universitetsgrund. Det er mit bedste bud.
Man KAN dog ændre universitetsgrundene. Eks er der bedre versioner af de to (penthouse-)universitetsboliger i Britechester på Galleriet. James Turner har vist lavet en af de bedre, som jeg husker det.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Nøddehaven Tirs 28 Feb 2023 - 13:56

Hov, læste lige din tråd igen Isabella. Du har vel fået din simmer ind på universitetet ved at gøre det på hans telefon eller PC? Det er ikke nok at modtage optagelsesbrevet Man skal ind at vælge universitet og fag bagefter.
Nøddehaven
Nøddehaven
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 97
Join date : 02/08/18
Age : 61

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Søn 23 Apr 2023 - 22:10

En af mine simmere, som jeg nok ikke har været helt omhyggelig med på det seneste, har netop modtaget en besked om, at han er sat på akademisk prøvetid.
Hvis han ikke forbedrer sine karakterer, bliver han suspenderet og mister sine legater.
Det vil være pænt ærgerligt, når han ellers er nået til 12. og sidste fag - og iøvrigt har et gennemsnit på 10 på de foregående 11.
Vær sikker på, at jeg er MEGET omhyggelig med, at netop denne simmer opfylder sine lektier og oplæg den kommende uge!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Man 24 Apr 2023 - 11:10

Isabella Forsberg skrev:
lene klausman skrev:nu har jeg spillet et stykke tid og har problemer med at min sim som studere boede på kollegiet og valgte så at flytte ind i et hus . Nu vil hun gerne tilbage til kollegiet , men der står oven over kollegierne at det er kun for simmer der studere og det gør hende her. Så forstår ikke hvorfor hun ikke kan komme tilbage igen... … Surprised

Fandt du svar på dette spørgsmål? For jeg har nemlig samme problem, som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse.

Har du undersøgt, om der bor andre på kollegierne? I så fald skal de nok smides ud først.

Desværre klarer mine simmere sig bedre på universitetet, når jeg blander mig helt uden om. Derfor lader jeg dem helst bo hjemme, og spiller dem kun, når de skal tilmeldes et nyt semester.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af VinceDjansen Man 24 Apr 2023 - 15:53

Det er i øjeblikket også lige præcis min fremgangsmåde Boergeof61.
Der skal naturligvis læses lektier og fremlægges projekter, men ellers er det også min oplevelse, at de klarer sig rigtig fint på studiet alene.

Derfor blev jeg også lidt overrasket, da jeg så denne - for mig - ukendte meddelelse om akademisk prøvetid.
Nu giver simmeren det en skalle - og så må vi se, om vi ikke klarer den sidste lektion også.
Jeg synes bare, at et 10-tal som gennemsnit BURDE være rigeligt til en fornuftig eksamen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af BoergeOf61 Man 24 Apr 2023 - 18:16

Ring til underviseren og check færdigheder, VinceDJansen.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

The Sims 4™ Udforsk universitetet - Page 8 Empty Sv: The Sims 4™ Udforsk universitetet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum