DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils rodetråd til sims 3

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Man 17 Aug 2020 - 10:28

Ja det kan være bøvlet at bygge på skråninger - men det der ser jo bare godt ud Very Happy

Jeg er også rigtig glad for de lamper der er i Sims 3 - syntes der er kommet meget mere variation generelt til Sims 3 end der er kommet til Sims 4
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Man 17 Aug 2020 - 11:17

Det kan vi kun være helt enige i! Wink  Og noget som jeg også finder væsentligt er at omgivelserne ikke er så fastlåste som i sims 4. Det er dødsygt hele tiden at se på de samme omgivelser i sims 4, men i sims 3 kan man både flytte grunde og nedsætte pynt omkring en grund...og så opdagede jeg at netop det at sætte grønt mellem huse og den slags, er blevet meget bedre end det var da jeg spillede mest. Her er virkelig blevet meget forskelligt beplantning tilgængeligt i Verdenseditor og det er en stor fordel for sådan en nabolag som Mountain view!
Jeg har egentlig aldrig talt alle de muligheder, der er for offentlige grunde...men en ting er sikkert..der er næsten dobbelt så mange som i sims 4...og det siger jo en hel del... Wink
Når du får lyst igen til at spille..måske til efteråret...så kan vi jo udfordre hinanden...bare det ikke indebærer man har den pakke du spillede med sidst...den med "det syngende telegram", for den får jeg nok aldrig købt. Synes jeg har nok.

Mit designværktøj kører forøvrigt lidt tungt, så jeg overvejer om jeg skal rydde op i det. Jeg ved godt at man bare kan slette cachefilerne, men så forsvinder alt hvad du har gemt i designværktøjet...hmm..men det er sg svært at rydde op og smide ud...desværre kommer der jo hele tiden nye design til, som man gemmer..men det kan jo undgåes at det kører tungt..... scratch Hva gør du sims4ever???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Man 17 Aug 2020 - 20:43

enig - den verdens editor er genial - bruger den også en del. Jeg laver nogle gange offentlige grunde som simmerne ikke kan besøge hvor jeg sætter planter/springvand/statuer og lign. ned hvor jeg syntes det passer.

Jeg går med planer om et nyt nabolag - men først når det er blevet køligere i vejret. Ang. design delen så kan den nogle gange køre lidt tungt som du også oplever - har ikke tal på hvor mange postkasser jeg har farvet om og ditto skraldespande Laughing
Jeg vil jo helst ikke miste det så jeg tager den tunge del med. Jeg har lært at ikke om designe for meget af gangen, da jeg så oplever det kan køre tungt.

"det syngende telegram" var en festlig epoke i den historie Laughing - jeg har forsat historien - men nu endelig afsluttet den - for jeg fik flyttet Martha lidt for mange gange og så gik der ged i det.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Tirs 18 Aug 2020 - 17:56

Det lyder da spændende med et nyt nabolag. Jeg har også flere på bedding, men om de nogen sinde blir færdig...øhh Rolling Eyes Det ved kun guderne. Ville ellers gerne have et som var egnet til skibe og husbåde...og ret så tropisk....gerne med noget jungle..og vandfald Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Tirs 18 Aug 2020 - 20:02

Måske er der nogen der har lavet en paradis ø - det kunne man jo google. Jeg har det her Paradise Island - men det er ikke så stort og der ville blive en del bygninger der i så fald skulle slettes - der er kørerne trafik - men ellers skal man sejle. Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Screen16

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Screen17
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Tirs 18 Aug 2020 - 21:01

Ja det ser jo fint ud...men ikke varmt nok til mig...haha, Hvad højde har du på...for jeg synes en af de svære ting er at lave strandene flade nok...uden at overfladen pludselig får vand over det hele....Jeg prøvede det med mit cowboy land..hvor det skulle være muligt at vade over floden og den slags..men for pokker hvor det drillede...ja det var ikke nemt at styre..derfor opgav jeg også landet...selvom det var lige så fantastisk som Mountain view...ja måske endda en millimy bedre... Very Happy

Sims4ever, du må da efterhånden ha lavet et hav af nabolag selv...ja jeg kan da huske et par stykker....men det er jo lang tid siden, så......hvor mange er du oppe på nu ialt???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Ons 19 Aug 2020 - 11:02

Jeg mener at jeg havde 200 på overfladen - men jeg har jo bygget ørerne op - så nogle er højere end andre - dvs. hævet og sænket terrænet - ude ved selve strand området er der ret lavt til vandet - fordi jeg har lavet det sådan med vilje.
Jeg kan ikke huske lige præcis hvordan man bygger havne til husbådene hmmm
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Fre 21 Aug 2020 - 21:16

Her er så lidt jeg fik bygget. Det var meningen at jeg ville lave lejligheder, og det blev til 3 huskomplekser....her er det ene...Der ligger lige op ad rådhuset.
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree818

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree817

Jeg lod lejligheden være i knap 2 etager...Men om det virker efter hensigten vil kun tiden vise...
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree819

Stueetagen har vaskeri og en af de der teleport bokse...det skal nok være gavnligt i det store nabolag...
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree821

Så det blev til 3 komplekser...
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree824

Foran havde jeg en større vandhuls bargrund...så jeg tænkte at lidt landlig stemning i byen ala bonderøv og den slags ikke kunne skade..
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree823

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree825

Og sådan lidt kulisseværk for at komme i den rette præriestemning er ikke så tosset....naturligvis skulle der også være et sted hvor man kunne jamme..sådan en svedig onsdag fx...noget mine simmer forøvrigt aldrig har gjort... Embarassed
Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree826

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Scree827
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2020 - 11:46

det ser godt ud Bodil Very Happy

spændende væg design og du har fået gang i kæledyrs afd. Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 - Page 2 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum