DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils rodetråd til sims 3

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Lør 10 Aug 2019 - 9:32

Ja ja nu følte jeg trang til lige at lave en tråd ala Boergeof61. For det kan blive noget rodet noget.

Jeg var i gemmerne og fandt mange gemte og glemte spil, men også nabolag...jeg ved ikke hvorfor men jeg havde altid gang i flere ad gangen.
Et jeg helt havde glemt var min Robinson ø..En lille ø jeg havde lavet til at spille skibruden på og den ville jeg godt ligge på min side til andres fornøjelse, men jeg havde glemt den havde en fejl.

For at rette det, måtte jeg jo så have gang i CAW, hvilket viste sig sværere end jeg havde regnet med. Det er nemlig ikke mere muligt at downloade den fra den off. sims 3 side.....suk. Linket virker desværre ikke.

Så jeg måtte igen lede på mine eksterne harddiske om jeg kunne finde spillet og ligge en genvej på skrivebordet.
Siden jeg fik nyt styresystem og bundkort, har jeg jo ikke haft fat i spillet m.m.
Efter en del besvær lykkedes det mig at finde CAW og få den til at virke. Jeg har samlet alle mine gemte verdener i den rigtige mappe, og kan således redigere Robinson øen.

Der er det trikie ved CAW at programmet henter beplantning og ting i det sims 3 spil du har igang. D.v.s. alle de pakker du har hakket af, og alle de nabolag du har hentet ind. Når man så bygger og beplanter sin verden ud fra det, gir det problemer når man vil ind i verden efterfølgende.
Har du brugt træer og beplantning som ikke er fra grundpakken...men fra fx Paradisøen...og du bagefter vil spille den verden, men uden at have hakket paradisøen af...ak så blir træerne og beplantningen bare erstattet af noget andet, hvilket ikke har den ønskede effekt. No

Således blev min Robinson ø også beplantet med egetræer, som dækkede helt for palmerne...og det så sg ikke godt ud. Naturligvis kan man forsigtigt fjerne de utilsigtede træer inde i spillet under rediger nabolag, og under verdenseditor...men altså ....det var jo ikke meningen.

Det gør det immervæk mere besværligt at bygge verdener, når man hele tiden skal skifte spilmappe inden. Men sådan er det.

Robinson øen spillede jeg længe i . Fra start  har  øen en basislejr og en kinesisk have. Begge dele er tomme, så man selv kan designe hvad man synes ens simmere skal ha adgang til.

Her har jeg spillet så længe og mine skibrudne har optjent så mange penge at de har fået bygget en lækker basislejr op. De har også en fælles hus(hul i jorden) Hvor de kan være...og den kinesiske have rummer planter og træningsmuligheder.
Bodils rodetråd til sims 3 Scree183

Bodils rodetråd til sims 3 Scree182

Her er deres hus(hul i jorden)
Bodils rodetråd til sims 3 Scree184

Og indholdet...
Bodils rodetråd til sims 3 Scree185

Den kinesiske have forærede jeg mine skibrudne, men vist først efter et stk tid..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree186

Den var de ret glade for
Bodils rodetråd til sims 3 Scree187

Den lille grund med den underjordiske bolig med soveposer, har også toilet og bademuligheder....udendørs...så her nytter det ikke være genert.
Bodils rodetråd til sims 3 Scree188

I kan selv regne ud at egetræer ikke hører hjemme her på øen, men det er desværre på nuværende tidspunkt det det sker, når man starter øen op første gang....så det skal rettes. farao

Jeg laver den så den kun kræver grundspil og verdenseventyr...(ellers kunne de heller ikke have en kinesisk have, eller Basislejr Wink )

Øv øv jeg kan ikke redigere øen, for jeg kan ikke finde skabelonen...desværre... Crying or Very sad


Sidst rettet af Anbodil Lør 10 Aug 2019 - 13:33, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Lør 10 Aug 2019 - 13:30

Lige en forespørgsel.
Er der nogen som kunne være interesseret i en Waterworld???
Her tænker jeg på et nabolag som kun består af små øer, så man skal sejle rundt for at kunne klare sig..dvs man skal have pakken paradisøen for at kunne bruge denne verden.

Jeg har længe gerne selv ville have sådan en verden, men hvis simmerne skal arbejde, have et rådhus, så de kan nedsætte sig som selvstændige..så kan det kun blive i begrænset omfang...da øerne vil være små...men mange.
Simmerne skal jo være "landfaste" for at kunne få en kajplads..som er en forudsætning, for ideen.
Hvis nogen er interesseret, så giv gerne et bud på jeres ideer, så kan jeg måske få dem med i mit arbejde med verdenen...som jeg helst laver så enkelt så muligt. Og forhåbentlig uden trælse fejl...hæhæ..
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Lør 10 Aug 2019 - 15:41

Jeg har en waterworld mit Paradise Bay nabolag - hvor de kan sejle rundt til fra hovedøen til mindre omkringliggende øer.

Der kom en masse ø ting med Sunlit Tides nabolaget hvor rådhus/lægehus mv er i mindre format og lavet til tropiske øer.

Jeg er selv i gang med at bygge Gotland (Sverige) op da jeg godt kunne tænke mig et svensk nabolag
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Lør 10 Aug 2019 - 19:43

ja jeg tænkte nok du stadig byggede nabolag... Wink

Måske ku jeg spare på kræfterne og få fingrene i dit Waterworld??? Jeg har Sunlit Tides og det er nemlig nogle små off. bygninger...heldigvis. Cool
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2019 - 10:49

Paradise Bay er et fuldt opbygget nabolag, hvor jeg netop har brugt ting fra Sunlit Tides og Paradis Ø nabolaget. Jeg oploadede det aldrig - men det kan jeg gøre. Jeg vil se om jeg får tiden til det i dag - så skal det hentes på min Sims4ever side.
Det giver jeg besked om når det ligger der.

Du kan jo ændre/slette huse og bygninger og placere dem andre steder "derinde"
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Søn 11 Aug 2019 - 16:31

Jamen det blir da spændende for mig, at se hvad du nu har kreeret,... Surprised
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2019 - 17:25

Paradise Bay er nu oploadet på www.sims4ever.dk

Man finder nabolaget ude til højre under "Sider" Derefter fremgår det af siden hvordan man downloader nabolaget til sit spil.

Håber du syntes om det Very Happy Jeg har og har haft en masse glæde af det.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Søn 11 Aug 2019 - 23:27

Mange tak...nu har jeg hentet det, meget nemt med Zip. Så glader jeg mig til at prøve. Det ser godt ud, men mest af alt...det har en overskuelig størrelse... Very Happy

Nu har jeg kikket og det er et fint nabolag, men jeg må lige høre dig om der er dannere på øen, for jeg fandt kun to fiskesteder, som vist nok kun er til den rutinerede fisker. Desuden er der ingen flag på dykstederne som indikere sværhedsgraden. Betyder det så at begyndere kan bruge alle steder???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Man 12 Aug 2019 - 23:52

Hmmm det blev ikke til noget "vand"spil lige p.t.
Men jeg brugte hele eftermiddagen til at rode med en ny spilmappe jeg havde lavet, bare for at måtte konstatere at spillet var defekt. Det tog en krig at loade ind og det plejer det altså ikke. ( det er ikke meningen at man kan tjene næsten 1000 belønningspoint på den interaktive loadskærm). Ikke nok med det, så hakkede det og mit grafikkort kunne næsten ikke læse informationerne. Hvilket bl.a. betød da min simmer var på uni og skulle til introduktion, stod hun ved en bygning som var totalt sort.. Shocked Jeg måtte pause bare for at grafikkortet fik tid til at læse bygningen ind..men altså ..noget var riv rav ruskende galt.
Så jeg gik tilbage til en af mine gamle spilmapper, for at teste..og her var ingen problemer...hmmm. Så nu sletter jeg den nye mappe...og prøver forfra igen..på et tidspunkt. Måske er jeg gået forhurtigt frem og det har afstedført nogle skriptfejl..eller noget. Det var i al fald umuligt at spille.

Men endelig er jeg igang... i min gamle simsspilmappe. Min simmer bor i Monte Vista og vil lave en bagerforretning..noget jeg heller ikke har prøvet før...hehe;)
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Tirs 13 Aug 2019 - 22:21

Min kære Simona, har fået en at kæreste med, men øhhh nu har han været der i flere døgn og han har fået masser af farvelknus, men det hint forstår han åbenbart ikke...ikke at det gør mig noget, men Simona har altså en større have at tage sig af..og det er frygeligt distraherende at have sådan et nøgent mandfolk fisende rundt... Laughing Han må jo være nudist eller noget, for han har ikke haft tøj på siden han kom.
Jeg ved godt jeg dummede mig, men hun ringede bare efter ham og så var de på date.. confused og inden jeg tænkte mig om havde de et romantisk forhold..han er meget flirtende, og det er jo stadig nemmere at få en ven til at flytte ind, end en kæreste...åhh ja. Hun ender med at måtte smide ham ud....tænker jeg...så hun lige kan få et par dages pause... Grine smiley

Det her har jeg aldrig kunne stå for...thihi
Bodils rodetråd til sims 3 Scree190

I det mindste har han sko på...
Bodils rodetråd til sims 3 Scree189

Simonas store have..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree191
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Ons 14 Aug 2019 - 8:43

Og så fik jeg en på grinderen!

Da Simone ville gøre brug af bograbatten for at købe opskrifter, oplevede jeg dette; Mens hun sidder og læser en opskrift, kommer døden forbi. Det lader til at en af de ansatte i restauranten er gået heden. Men midt under hans højtidlige kalden til himmels, brokker han sig over at der åbenbart ikke er plads nok....han får dog alligevel klaret sit ærinde..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree192

Kort efter får jeg øje på den ny personale der dukker op.. Shocked Hold kæft hvor jeg grinede.....kok med stok....ja den død må da have gratis transport til den restaurant...men det personale de ansætter....det er jo det rene plejehjem.. Laughing
Bodils rodetråd til sims 3 Scree193
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Sighubert Ons 14 Aug 2019 - 10:36

Laughing
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Ons 14 Aug 2019 - 14:41

Laughing  Ja der sker sommetider nogle uventede sjove ting undervejs når man spiller.
Jeg husker engang hvor jeg spillede med en husbåd og der pludselig dukkede en gammel alien op som gik med stok Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Ons 14 Aug 2019 - 16:05

Tak for tilkendegivelsen Sighubert og sims4ever. Jeg troede slet ikke der var nogle læsere tilbage.. Neutral
Hvordan går det med dit spil Sig...du købte jo UNI pakken???

Og så skete det fandme igen.. utilfreds Jeg ved ikke hvorfor EA altid skal befolke deres nabolag med gamle mænd...men min stakkels Simona fandt ud af at hendes kæreste var blevet gammel... bange Hun valgte at være ond og at de bare skulle være venner.

Så nu håber jeg at han kan flytte nemmere ind og jeg kan få ham under behandling...jaja jeg snyder alligevel så vandet driver..men ellers får de jo ikke mange gode år sammen...suk...og det er skade..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree200

Men så blev det klaret...han er nu voksen...og det er hun næsten også...hehe
Bodils rodetråd til sims 3 Scree199

Nåh ja og så blev de skam forlovede...og bor nu sammen..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree201

Og venter småfolk...så alt er som det skal være. Han ville være superspion..så nu er han ved politiet. Tænk alt hvad han havde var 2 pinde i madlavning...ak at gå gennem livet med så lidt.. No  Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af MonaSolstraale Ons 14 Aug 2019 - 18:48

Det er nu smart at man kan starte livet om igen i Sims Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Ons 14 Aug 2019 - 21:12

Ja især når man ikke har en jordisk chance for at finde ud af hvor gammel den simmer man stræber efter er,.....før det er for sent.....hehe
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Sighubert Tors 15 Aug 2019 - 22:51

Anbodil skrev:Tak for tilkendegivelsen Sighubert og sims4ever. Jeg troede slet ikke der var nogle læsere tilbage.. Neutral
Hvordan går det med dit spil Sig...du købte jo UNI pakken???

Nej det var verdens pakken jeg fik. Uni var udsolgt.
Jeg har spillet lidt og har været en tur i Frankrig. Men selv om jeg godt kan lide gameplayet i sims 3 mangler jeg den levende grafik i sims 4 sammen med krops sproget.
Så jeg er gået tilbage til sims 4.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 23:40

Ohhh på en måde kan jeg godt forstå dig, men altså når du har lyst MÅ du simpelthen opleve Ægypten og dens spændende pyramider...skjulte rum og den slags...det er virkelig underholdende..og bedre end Frankrig. Men det kan også være svært når man er "ene", for der er ingen at støtte sig til. Dengang var vi alle i samme båd og jeg kan huske vi fyldte mange tråde med spørgsmål til hinanden og dette og hint.
Nabolagene rummer virkelig meget gameplay..og ja...du skal styre meget mere end i sims 4....hvor man bare kan læne sig tilbage.....næsten.
(Man skal huske at undersøge væggene i de forskellige scener)!!!
Men en god hjælp til de store afstande er koden: testingcheatsenabled true. Når den er tastet ind, kan du holde shift nede, mens du klikker  et sted på jorden. fx foran en pyramide. Så kommer en kommando frem ; Telepater...og din simmer bliver telepateret til det sted på jorden du har klikket...det er MEGET tidsbesparende... Cool

I Kina, som er meget smukt, kan du lære kampsport og at Elevere...også her er gode opgaver...men man behøver ikke tage den første og bedste. Når du klikker på tavlen, kan du bare sige nej og klikke igen, så skulle der gerne komme en ny opgave!! Held og lykke...og spørg hvis du sidder fast eller noget...jeg kan huske de fleste.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2019 - 0:05

Simona vil gerne eje tre grunde. Så det har jeg bøvlet lidt med, for de skal være katergoriserede som off. grunde hvis hun vil tjene penge på dem, og det viste sig at det var dyrt, men den første grund som er nabo til hendes hus, forsyner hun med bagværk og syltede grøntsager. Brød er noget der sælger bedst.
Bodils rodetråd til sims 3 Scree207

Og så ville jeg gerne prøve at lave en rutchebane, ala Dyrehavsbakkens...så hun måtte købe en større grund, og så fik jeg min lyst styret....hehe
Bodils rodetråd til sims 3 Scree204

Her får hun den aller første testtur...
Bodils rodetråd til sims 3 Scree203

Og så den stejle vandbakke
Bodils rodetråd til sims 3 Scree206

Og tilsidst det uhyggelige afsnit...men banen er flottere i mørke, fordi jeg har sat forskellige farvet lys op.... Very Happy
Bodils rodetråd til sims 3 Scree205
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Lør 15 Aug 2020 - 15:58

Jeg havde virkelig troet at sådan en rutchebane ville haværet et større tilløbsstykke hos simmerne, men det var det overhovedet ikke...meget skuffende efter al det arbejde....hmm Evil or Very Mad Måske er cirkusteltet sjovere...men det har jeg altså ikke.

I stedet har jeg nu kastet mig over at opbygge Mountain View påny. Det har jeg vist en del erfaring med...men altid sjovt at gøre igen på en ny måde. Den allerførste grund jeg byggede var en yderliggende beliggenhed, med fyrtårn..men trist jeg kun kunne bygge i 4 etager... No
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Lør 15 Aug 2020 - 21:48

Der hvor tårnet ligger er langt ude på landet..så her er tingene knap så moderne..
Bodils rodetråd til sims 3 Scree809

Bodils rodetråd til sims 3 Scree812

Men der hvor nabolaget er egnet til at huse en større by er husene naturligvis også fulgt lidt mere med tiden...her er 3 eksempler på små huse. I baggrunden ligger, hospital/teater/ skole/ kontorer.
Bodils rodetråd til sims 3 Scree810

Bodils rodetråd til sims 3 Scree811
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Søn 16 Aug 2020 - 10:23

Smart - så har de da ikke så langt til sygehuset, kan jeg se, hvis uheldet skulle være ude Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Søn 16 Aug 2020 - 10:41

Ja så kan de da altid blive testet for covid...eller det skal måske foregå på forskningsbasen?? Smile

Nu skal jeg så bare huske hvordan man laver lejligheder...så er jeg godt kørende!!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Anbodil Man 17 Aug 2020 - 1:24

Jeg prøver at veksle lidt mellem at bygge offentlige grunde og huse...men for pokker hvor tager det lang tid, når man får en fiks ide...så derfor har jeg også brugt det meste af i dag på at bygge en villa på en skråning...sikke jeg bøvlede med det, fordi jeg ville have underetagen i fundament, meen det lykkedes dog....,og man må sige at beboerne her får en fantastisk udsigt, når jeg engang er færdig....hehe....

Bodils rodetråd til sims 3 Scree816

Bodils rodetråd til sims 3 Scree815

Jeg havde helt glemt hvor lang tid, man bruger på at finde ting i kategorierne...fordi der bare er SÅ meget at vælge mellem, og fordi jeg har glemt det meste af, hvad der er, og hvor det ligger. Men skønt med så mange dejlige ting at vælge mellem. Især lamper er der virkelig mange gode at vælge mellem...og så har jeg altid elsket faklerne med deres realistiske lys!  Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Gæst Man 17 Aug 2020 - 10:25

Anbodil skrev:Ja så kan de da altid blive testet for covid...eller det skal måske foregå på forskningsbasen?? Smile

Nu skal jeg så bare huske hvordan man laver lejligheder...så er jeg godt kørende!!! Very Happy

Ja det kan jo godt blive syge - dog med influenza og behøve en vaccine - men den er da aktuel i disse corona tider.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils rodetråd til sims 3 Empty Sv: Bodils rodetråd til sims 3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum