Har nogen simmere fordele?
5 deltagere
Side 1 af 1
Har nogen simmere fordele?
Jeg kom til at tænke lidt over dette, da jeg spillede i går med husholdningen med Johnny Zest. Han vil jo gerne være en berømt komiker, så ok, han har "studeret" lidt i forvejen, men det her kom helt bag på mig. Den første kendis stjerne røg lige i hus pr, omgående!
Og selvfølgelig er så stolt, at han ikke er til at skyde igennem.
Og selvfølgelig er så stolt, at han ikke er til at skyde igennem.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Har nogen simmere fordele?
Ja, nogle simmere har fordele.
Lige det, der er beskrevet i oplægget, har jeg kun set i forbindelse med chancekort.
Mange af de hjemløse simmere har mange points i enkelte færdigheder.
Lige det, der er beskrevet i oplægget, har jeg kun set i forbindelse med chancekort.
Mange af de hjemløse simmere har mange points i enkelte færdigheder.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Det kan da være en ide at være opmærksom på....anede det ikke faktisk...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg ved ikke engang hvad chancekort er?!
Kan det være de samme fordele, som går igen blandt npc's, når der skal vælges personale til eks restaurant?
Her synes visse simmere også at være mere kvalificeret end andre.
Betyder dette forarbejde/studie, at en simmer med gode guitarfærdigheder FORUD for en karriere vil have nemmere ved at opnå berømthedspoint?
Det lyder jo i givet fald meget logisk.
- og så lyder udsolgte arenaer da meget godt, hvis man eks havde et band (et uddrag fra min personlige ønskeliste)
Kan det være de samme fordele, som går igen blandt npc's, når der skal vælges personale til eks restaurant?
Betyder dette forarbejde/studie, at en simmer med gode guitarfærdigheder FORUD for en karriere vil have nemmere ved at opnå berømthedspoint?
Det lyder jo i givet fald meget logisk.
- og så lyder udsolgte arenaer da meget godt, hvis man eks havde et band (et uddrag fra min personlige ønskeliste)
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
VinceDjansen skrev:Jeg ved ikke engang hvad chancekort er?!
Det er nogle beskeder, der nogle gange dukker op, om en hændelse på en simmers arbejde, hvor den, der styrer simmeren, skal vælge mellem to muligheder.
VinceDjansen skrev:
Det ved jeg ikke. Jeg har bare konstateret, at nogle af de hjemløse simmere, jeg flyttede ind i husholdninger i mit spil, havde omkring otte points i nogle færdigheder.
I et tilfælde opdagede jeg det tilfældigt ved, at en simmer lærte noget på en ferie i Selvadorada, som krævede mere end et færdighedspoint i den kultur.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Jeg ved altså heller ikke,hvad chancekort er. Jeg ved bare, at han ikke har nogen. Har bare sådan en fornemmelse af, at han er forudbestemt til at blive berømt af dem der laver karakterer i spillet. Men der er alligevel lang ventetid, hvis man først skal vente flere år på Bliv Berømt pakken.
PS, og nåe, så har jeg nok "bare" valgt det rigtige.
PS, og nåe, så har jeg nok "bare" valgt det rigtige.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Mener personlighed også spiller en rolle, ved ikke med voksene, men fx når børn skal opdrages i Parenthood, er nogle børn lettere hvis de har specielle karaktertræk.
Sådan noget som "Brusehoved" er fx et negativt karaktertræk når man vil opdrage børnene i konfliktløsning. (Mener jeg nok det var)
Så jeg vil gætte at fx en Ambitiøs simmer lettere vil opnå ting rent arbejdsmæssigt, og når det er komik så en Spasmager måske bedre?
Sådan noget som "Brusehoved" er fx et negativt karaktertræk når man vil opdrage børnene i konfliktløsning. (Mener jeg nok det var)
Så jeg vil gætte at fx en Ambitiøs simmer lettere vil opnå ting rent arbejdsmæssigt, og når det er komik så en Spasmager måske bedre?
BrokenBones- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 17
BrokenBones skrev:Mener personlighed også spiller en rolle, ved ikke med voksene, men fx når børn skal opdrages i Parenthood, er nogle børn lettere hvis de har specielle karaktertræk.
Hmmm, jeg skal undersøge, om Johnny Zest er spasmager næste gang jeg spiller med familien. Interessant teori.
Lignende emner
» Dating for simmere og mennesker
» Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?
» Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste
» Simmere i samspil / Growing Together
» Mange spillede simmere
» Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?
» Horse Ranch Expansions Pack - Sims4 Heste
» Simmere i samspil / Growing Together
» Mange spillede simmere
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum