Simmere i samspil / Growing Together
+5
simsister
Nøddehaven
VinceDjansen
BoergeOf61
MonaSolstraale
9 deltagere
Side 1 af 4
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Simmere i samspil / Growing Together
Bortset fra spædbørn bemærkede jeg soveposer, et opretstående klaver, en kuffert, et træhus/legehus, barnecykler, et puslebord. Der er sikkert andet jeg ikke har bemærket.
Se James Turners kommenterer:
Deligracy afslører her at hun har bygget tre grunde til pakken: I've known about this pack for a while...
Sidst rettet af MonaSolstraale Fre 17 Mar 2023 - 23:18, rettet 1 gang
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Sv: Simmere i samspil / Growing Together
Godt, at der er nyt materiale på vej - ærgerligt, at det gik i den retning i min personlige mening.
Men der ER da nogle ret seje detaljer, som for eksempel træhytter, tandfeen, powerwalking og et nyt neighborhood.
Infants er ikke noget for mig, men det ligner en pakke, som EA har gjort lidt ekstra ud af.
Men der ER da nogle ret seje detaljer, som for eksempel træhytter, tandfeen, powerwalking og et nyt neighborhood.
Infants er ikke noget for mig, men det ligner en pakke, som EA har gjort lidt ekstra ud af.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Alene på grund af træhytten og det nye til spilbordet overvejer jeg bestemt at købe den kommende pakke.
Hvor er det egentlig nogle fine typer, som medvirker i introen, men hvordan er det nu: plejer de at dukke op i bybilledet efterfølgende?
Eksempelvis de to bedsteforældre og den mørke herre, som taber i spil, er da et par herlige typer.
Hvor er det egentlig nogle fine typer, som medvirker i introen, men hvordan er det nu: plejer de at dukke op i bybilledet efterfølgende?
Eksempelvis de to bedsteforældre og den mørke herre, som taber i spil, er da et par herlige typer.
Sidst rettet af VinceDjansen Tirs 21 Feb 2023 - 16:19, rettet 1 gang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Overvejer at købe den. Skal ikke gå ned på nabolag. Men spiller egentligt yderst sjældent med børn men måske bliver det sjovere med denne pakke
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Jeg har forudbestilt. Jeg går ud fra at der er nogle elementer jeg vil elske i min historie.
Jeg arbejder på et børnehjem lige nu, men det er ikke sikkert det kommer i brug
NB: Jeg savner stadig en dansk titel men tilføjer den til overskriften når jeg ser en.
Sidst rettet af MonaSolstraale Tors 23 Feb 2023 - 17:18, rettet 1 gang
OK. Det kan bliver interessant med de nye familie dynamikker men måske også meget besværligt ser fra en historiefortællers perspektiv.
Jeg har altid min egen ide om hvordan simmerne skal interagere med hinanden
OK. Det kan bliver interessant med de nye familie dynamikker men måske også meget besværligt ser fra en historiefortællers perspektiv.
MonaSolstraale skrev:Jeg arbejder på et børnehjem lige nu, men det er ikke sikkert det kommer i brug
Jeg er ret sikker på, at Galleriet kommer til at flyde over af smart indrettede børnehaver den kommende tid - som det også har fået nye grunde tilføjet, hver gang der dukkede nye pakker op.
- og så VILLE det da være sejt med en vuggestue-/børnehave-karriere - om ikke andet, så fra de dygtige moddere, hvor der næsten helt sikkert må sidde nogen med samme ide.
MonaSolstraale skrev:OK. Det kan bliver interessant med de nye familie dynamikker men måske også meget besværligt ser fra en historiefortællers perspektiv.
Helt enig - og ser også udfordringer i forhold til vore små historier.
Jeg synes nu også efterhånden, at spillet kræver en del indstillinger og valg, inden en familie er klar til at blive spillet med.
Går den gamle bedstefar ikke med en kuffert i hånden i slutningen af traileren?
Det kunne være en fin feature, at ikke alting ryger i inventarlisten, men istedet bæres rundt - som eks skoletasker, rygsække, picnickurve og lignende.
Jeg har også bemærket kufferten og jeg er ret nysgerrig på hvordan den kommer til at fungere. En rygsæk vil bestemt også være en spændende nyhed. Vi har allerede set bæreseler til spædbørnene.
På Twitter kan man læse at der kommer 12 nye byggegrunde = 4 grunde i hvert af de tre nye nabolag.
Der er hele tiden et hensyn der bliver taget til spillere uden kraftige gamercomputere der gør at der aldrig kommer så mange store grunde som flere af spillerne efterlyser.
Udover at simmerne kan overrække de små spædbørn til en anden voksen simmer, fandt jeg dette billede som jeg synes er næsten uhyggelig tidstypisk. (men også lidt sødt).
Simmeren i gyngestolen ser både på sin mobil og vugger sit barn på samme tid.
Det er spændende om det er en del af base game opdateringen.
På Twitter kan man læse at der kommer 12 nye byggegrunde = 4 grunde i hvert af de tre nye nabolag.
Der er hele tiden et hensyn der bliver taget til spillere uden kraftige gamercomputere der gør at der aldrig kommer så mange store grunde som flere af spillerne efterlyser.
Udover at simmerne kan overrække de små spædbørn til en anden voksen simmer, fandt jeg dette billede som jeg synes er næsten uhyggelig tidstypisk. (men også lidt sødt).
Simmeren i gyngestolen ser både på sin mobil og vugger sit barn på samme tid.
Det er spændende om det er en del af base game opdateringen.
Sidde med de små nyfødte i en stol for at amme har hele tiden været et af mine største ønsker. Men det der er da bedre end ingenting.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Det vil igen ærgre mig, hvis der ikke kommer store grunde - som minimum 64 x 64, som vi efterhånden er blevet snydt for nogle gange. I det spilmiljø/-område, som der lægges op til med den kommende pakke, KUNNE der da sagtens være plads til en stor grund.
På forhånd tak
Jeg kan ikke forstå, at EA ikke bare lader os få XXL grunde - eks 80 x 80. Så må gamere med lowspec computere holde sig fra disse grunde. It's as simple as that
Måske ER jeg bare ved at være for gammel og sur en stodder, men denne evindelige brug af mobiltelefoner i snart sagt ALLE sociale sammenhænge irriterer mig mere og mere, kan jeg godt mærke.
Men mon ikke EA bare følger udviklingen/tendenserne.
På forhånd tak
Jeg kan ikke forstå, at EA ikke bare lader os få XXL grunde - eks 80 x 80. Så må gamere med lowspec computere holde sig fra disse grunde. It's as simple as that
Måske ER jeg bare ved at være for gammel og sur en stodder, men denne evindelige brug af mobiltelefoner i snart sagt ALLE sociale sammenhænge irriterer mig mere og mere, kan jeg godt mærke.
Anbodil synes godt om
Jeg kan godt forstå det med mobiltlf. Jeg har også hentet det lille mod, der hedder "no constant phone". Men du mener måske selve funktionen, når man spiller?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
simsister skrev:Sidde med de små nyfødte i en stol for at amme har hele tiden været et af mine største ønsker. Men det der er da bedre end ingenting.
Jeg har fundet billedet i SimsCommunity side om Infants
Mon ikke det er dette du efterspørger @simsister?
Jeg forstår dit suk som et mere generelt suk over brugen af mobiler i det offentlige rum @VinceDjansen men jeg kan bestemt også anbefale No Constant Phone Moddet når det gælder simmernes verden. Jeg bruger det selv.
Jeg har lagt et link under Design og Kreativitet - Mods og CC i dette Forum, men for nemheds skyld får du et link HER
- og det var nu også mest i real-life, at jeg personligt vurderer mobiltelefoner som et stigende socialt problem i forhold til fysiske relationer mellem folk.
Tak for linket MonaSolstraale. Det må jeg vist hellere få prøvet.
Tak for linket MonaSolstraale. Det må jeg vist hellere få prøvet.
VinceDjansen skrev:
Hvad har mobiltelefoner med sagen at gøre?
Jeg synes, mobiltelefonerne er meget praktiske også i Sims. Det er meget tydeligt nu, hvor jeg veksler mellem Sims 2 og Sims 4. Som udgangspunkt bruger Sims 2 fastnet med den konsekvens, at simmerne skal finde en telefon for at ringe til fx. en reparatør eller brandvæsenet.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Fredsdue synes godt om
Jeg afbestilte min forudbestilling i dag. EA kunne ikke trække pengene på mine betalingskort. Jeg ved ikke, hvorfor, men da der var problemer med to betalingskort, opgav jeg.
BoergeOf61 skrev:Jeg afbestilte min forudbestilling i dag. EA kunne ikke trække pengene på mine betalingskort. Jeg ved ikke, hvorfor, men da der var problemer med to betalingskort, opgav jeg.
Jeg ved ikke om de fortsat har problemer med at modtage fra betalingskort men PayPal virker, EA har dog ikke trukket beløbet endnu, det gør de vist først når pakken kan downloades, jeg kan se beløbet står som reserveret ...
Opdate: Jeg har lige læst om en anden på FB der havde samme problem, hun annullerede og bestilte igen, så gik den igennem
Fredsdue- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 20
BoergeOf61 skrev:VinceDjansen skrev:
Hvad har mobiltelefoner med sagen at gøre?
Jeg synes, mobiltelefonerne er meget praktiske også i Sims. Det er meget tydeligt nu, hvor jeg veksler mellem Sims 2 og Sims 4. Som udgangspunkt bruger Sims 2 fastnet med den konsekvens, at simmerne skal finde en telefon for at ringe til fx. en reparatør eller brandvæsenet.
Se mit svar ovenfor dit indlæg!
Nu har jeg forudbestilt pakken igen. Denne gang blev den også forudbetalt. Det var vist MitId, der skabte problemer.
VinceDjansen: Jeg har stadig svært ved at se, hvordan mine simmeres sociale liv forstyrres af mobiltelefoner. Det kan have noget at gøre med min spillestil.
VinceDjansen: Jeg har stadig svært ved at se, hvordan mine simmeres sociale liv forstyrres af mobiltelefoner. Det kan have noget at gøre med min spillestil.
Jeg havde problemer med at bestille pakken via EA - da de blev ved at skrive at min betaling ikke gik igennem. Jeg har ikke Pay Pal - så jeg annullerede ordren og har nu bestilt pakken på instant gaming - meget billigere 212 kr koster den lige nu. Det er jo så smart derinde at hvis prisen falder yderligere så fratrækker de differencen så man altid får til den laveste pris.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Simmere kan sagtens klare sig selv!
» Nye omgivelser til mine simmere.
» Har nogen simmere fordele?
» Mange spillede simmere
» Dating for simmere og mennesker
» Nye omgivelser til mine simmere.
» Har nogen simmere fordele?
» Mange spillede simmere
» Dating for simmere og mennesker