DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

2 deltagere

Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Okt 2018 - 0:29

Jeg kan ikke lige huske, hvordan det er, at simmerne kan besøge hospitalet - UDEN at være syg eller skal føde?

Og fra samme skuffe vil jeg gerne vide, hvordan man kan ændre på grunden/hospitalet - eks skifte det ud med et andet (som eks Bodils fine nye supersygehus)

Hvis der er andre som kan hjælpe, er jeg fri for at pløje det gamle forum igennem.
På forhånd tak.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af Anbodil Tors 18 Okt 2018 - 1:15

Hmm jeg tror faktisk ikke man kan besøge arbejdsgrundende uden grund. Men når din simmer så er der, så skal spillet pauses inden de går ind på grunden, og ellers må man lige sende simmeren ud igen på fortovet.
Nu har jeg jo det der MCCC mod, så mine grunde er alle altid åbne for redigering, men ellers skal man lige skrive en kode: og her kan jeg ikke huske om det er den ene eller den anden, så du får dem begge. Det er også muligt de begge skal bruges:
bb.ignoregameplayunlocksentitlement
bb.enableFreeBuild
Håber det kan hjælpe dig!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Okt 2018 - 10:38

Tak Bodil.
Så må det være "bb.enableFreeBuild", for den anden har jeg sådan nogenlunde styr på.

- og måske er det ved at være tid til at få kigget på den der MCCC mod?! Rolling Eyes Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Okt 2018 - 10:42

Men det ER da lidt ærgerligt, at man ikke kan ændre eller udskifte hospitalet - eks til dit supersygehus.
I relation til historiefortællinger må vi så bare improvisere - som så ofte før.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af Anbodil Tors 18 Okt 2018 - 11:03

Egentlig tror jeg godt man kan med det der mod jeg har..det kan stort set alt, men det er lige at finde rundt i alle mulighederne. Nogle muligheder er der når man fx klikker på computeren, andre når man klikker på postkassen og andre igen, når man klikker på jorden. Ja du kan også meget nemt give dine simmere en bedre start, ved at give dem lidt færdigheder, eller lade dem stige i arbejdslevel. MCCC sørger for altid at have de mest brugte koder åbne, fx moveObjects. Jeg bruger faktisk ikke at skrive koder mere. Jo forresten byedebug og freerealestate...dem har den ikke fast åben hos mig. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af Anbodil Tors 18 Okt 2018 - 11:08

Forresten så prøvede jeg at lade en sim få max i alle færdigheder der er. Det kan gøres med to klik...men det tog immervæk 3 min eller lign. inden simmeren var maximeret...så mange færdigheder er der....haha Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af VinceDjansen Tors 18 Okt 2018 - 22:58

Så en super-simmer til dit super-sygehus Wink

Ligger der en forklaring på MCCC's fortræffeligheder på det gamle galleri?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af Anbodil Fre 19 Okt 2018 - 11:40

Det tror jeg faktisk ikke. Sighubert gav mig engang en og jeg har prøvet at finde den, men uden held. Men måske du bare kan google MCCC og se hvad der kommer op og så tage den derfra....held og lykke!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag? Empty Sv: Hvordan besøger simmerne hospitalet - uden nogen årsag?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum