Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 20 af 23
Side 20 af 23 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23
Sv: Underlige hændelser i spillet
Tak simsister. Jeg er her endnu
Jeg har haft lidt travlt i påsken og så har jeg spillet en masse med den nye pakke.
Jeg har haft lidt travlt i påsken og så har jeg spillet en masse med den nye pakke.
Fint nok, dejligt at se dig. Ja, påsken har også været en travl tid her, og den nye pakke er ikke sådan lige udforsket på en enkelt dag.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
MonaSolstraale skrev:Tak simsister. Jeg er her endnu
Må vi ikke høre/se lidt til dine oplevelser med den nye pakke i den anden tråd MonaSolstraale?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg ved ikke om jeg har så meget at supplere med i forhold til de billeder simsister har delt vedrørende samspillet med spædbørn. Jeg har især hygget mig med Andy's udvikling.
En ting der angår fejl i spillet er at jeg rigtig mange gange har oplevet at Andy ligger et eller andet sted i nabolaget når jeg vender tilbage til familien. Det er en irriterende fejl der nu også har fået sin egen tråd i Answers HQ: Infants-spawning-outside-of-home-after-loading-back
En ting der angår fejl i spillet er at jeg rigtig mange gange har oplevet at Andy ligger et eller andet sted i nabolaget når jeg vender tilbage til familien. Det er en irriterende fejl der nu også har fået sin egen tråd i Answers HQ: Infants-spawning-outside-of-home-after-loading-back
Ok underligt alligevel. Det gør mine ikke. De "nøjes" med at ligge inde i huse et eller andet sted.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale, Fredsdue og Nøddehaven synes godt om
Ja, grafikfejl er der stadig ind imellem. Jeg spekulerer på, om de skyldes mit grafikkort eller selve spillet?
Godt med butlere må man sige - på samme grund.
Jeg ved ikke, om I har den samme oplevelse, men ofte når jeg vender tilbage til en grund med en butler, er den foregående butler skiftet ud med en anden.
I billederne herunder er de forhenværende butlere åbenbart blevet på grunden = 3 butlere.
Det har jeg alligevel aldrig set før.
Her er først de to af dem:
- og her er så en gengangen og den tredje:
Desværre er de ikke alle aktive butlere. Det er trods alt stadig kun den ene.
Jeg ved ikke, om I har den samme oplevelse, men ofte når jeg vender tilbage til en grund med en butler, er den foregående butler skiftet ud med en anden.
I billederne herunder er de forhenværende butlere åbenbart blevet på grunden = 3 butlere.
Det har jeg alligevel aldrig set før.
Her er først de to af dem:
- og her er så en gengangen og den tredje:
Desværre er de ikke alle aktive butlere. Det er trods alt stadig kun den ene.
Ja, igen noget, der er en gentagelse af spil-begivenheder, som er gået igen fra Sims 2 og Sims 3. At man pludselig får en ophobning af NPC'er, som man har tilknyttet sin husholdning. 3 er meget generelt, og det er også ret almindeligt, at man ser sig irriteret på dem. Det gør jeg i hvert fald. Flere spil-bugs er "meget" sjove og går igen. Også den med, at simmerne går på vandet. Jeg sender et foto senere af en jeg har, som ikke bare går på vandet. Han DANSER på vandet, og det er faktisk rigtig sjovt.
Så var jeg omkring ham. Han hedder Kyle, og jeg ved ikke, hvor han kommer fra. Han kan lide at feste og danse, så det har måske noget med det at gøre. Også denne "fyr den af" trang. Er der andre, der kender det?
PS Undskyld den bare rø... Men han var altså ude at bade nøgen i månesøen hos ulvene.
Så var jeg omkring ham. Han hedder Kyle, og jeg ved ikke, hvor han kommer fra. Han kan lide at feste og danse, så det har måske noget med det at gøre. Også denne "fyr den af" trang. Er der andre, der kender det?
PS Undskyld den bare rø... Men han var altså ude at bade nøgen i månesøen hos ulvene.
Nøddehaven synes godt om
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Udover de to kaniner på den anden side af døren, er der nok hidkaldt lige rigeligt med kaniner efterhånden!
Den ene endda godt og grundigt i klemme i døren, må man sige. Så lidt nøjeregnende er der vel ret sagt kun halvanden kanin på den anden side af døren
Men SYV kaniner på samme tid har jeg alligevel aldrig set før.
Den ene endda godt og grundigt i klemme i døren, må man sige. Så lidt nøjeregnende er der vel ret sagt kun halvanden kanin på den anden side af døren
Men SYV kaniner på samme tid har jeg alligevel aldrig set før.
MonaSolstraale og simsister synes godt om
jamen du ved da nok, hvordan kaniner formerer sig rimeligt hurtigt???
Se, det VILLE være en fornøjelig gimmick i spillet, hvis det var den rette sammenhæng (- ligesom alle andre dyr jo retmæssigt også BURDE formere sig - eks en hane og en høne).
Jeg tror mere, at det store opbud af kaniner skyldes, at jeg tilpas mange gange forsøgte at hidkalde kaniner til træstubben - men synes ikke rigtigt, at der dukkede kaniner op.
Det gjorde der så lige pludseligt, skal jeg love for.
Jeg tror mere, at det store opbud af kaniner skyldes, at jeg tilpas mange gange forsøgte at hidkalde kaniner til træstubben - men synes ikke rigtigt, at der dukkede kaniner op.
Det gjorde der så lige pludseligt, skal jeg love for.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ok, det har jeg ikke set. Hvilket nabolag er det?
Bindleton Bay, som jeg lige husker det.
Jeg blev også lidt overrasket.
Jeg blev også lidt overrasket.
Sådan ser mit Brindleton Bay slet ikke ud. Jeg havde en meget underlig hændelse i spillet i går. Mens min simmer var på besøg hos naboen, kom der en besked op om, at en af beboerne hos naboen ønskede at købe et får, og jeg kunne gå ind og vælge, hvilket et han skulle have. Da jeg så gik ind på grunden hos naboen, havde han ganske rigtigt det lille røde får i rygsækken, og jeg måtte bygge indhegning o.s.v. til det. Nærmer vi os Sims 3's kaos?
Simsister, Brindelton bay ser sådan ud når man er på en af de sidste grunde i det område hvor dyreklinikken ligger?
Det med kaos vil jeg da ikke håbe for jer der er så glade for at spille. I mit sims 3 stødte jeg på en meget kedelig bug for første gang nogensinde..mit farvehjul, en af kategorierne blev defekt....det var mega øv!
Det med kaos vil jeg da ikke håbe for jer der er så glade for at spille. I mit sims 3 stødte jeg på en meget kedelig bug for første gang nogensinde..mit farvehjul, en af kategorierne blev defekt....det var mega øv!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg måtte også en tur til Brindelton Bay, og jo - der er en lufthavn. Har aldrig lagt mærke til det! Så vil jeg for resten gerne købe en' af grundene i baggrunden, den med de fritgående køer! Ikke en der skal vaskes en gang om dagen, men blot en flok glade køer der går og græsser, som rigtige køer. !
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
Anbodil synes godt om
Jeg har haft en simmer boende i det blå hus til højre i billedet (Ilse fra Anbodil juleopgave fra år tilbage). Jeg har dog aldrig fået øje på den lufthavn før nu.
Lufthavn er måske også så meget sagt. Jeg synes mere de ligner en lokal flyplads til fx sprøjtefly!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ja, men det er sjovt at lægge mærke til de runde halmballer på markerne. Det er lige årstiden. Jeg husker, hvor begejstret jeg blev, da jeg øjnede får på marken/bakken i Nye Venner i håbet om en rigtig landmands karriere. Nu hedder det en aspiration om at blive "rancher", og det er ikke helt det samme, for så er simmeren stadig arbejdsløs i spillets forstand, og der er stadig ikke rigtig levende dyr på markerne.
Anbodil synes godt om
Jeg ved ikke hvor underligt dette her er, - men har i nogensinde haft en ond hane. Kan være meget morsomt. På et tidspunkt skulle en af mine gamle høns hentes af Grim Reaper, hanen gik til angreb på en meget voldsom måde, Grim fortrak. Han stod 2 dage et stykke fra huset og ventede. Jeg byttede derefter hønen med kød. så han fik ingenting med sig denne gang.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Side 20 af 23 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 20 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum