Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 22 af 23
Side 22 af 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Sv: Underlige hændelser i spillet
Det virker jo HELT underligt, når det ikke engang var den familie, som du spillede med, der havde barnet, som blev fjernet.
Så forstår jeg også "hat".
Jeg ved ikke, hvad vi skal gøre, hvis først DU er ved at tabe humøret Simsister, for du har da ALTID og i ALLE henseender været spillets klare fortaler - selv når vi andre "sad og sukkede lidt". Så har DU holdt Sims-fanen højt for os andre.
Det må du MEGET gerne blive ved med.
Jeg har lidt cykel-ejerskabs-problemer og en safteri-maskine, som ikke vil afleverede færdige produkter i øjeblikket - og nogle bøger, som stadig ikke bliver læst ordentligt.
Se eks her, hvor munken står og læser den bog, som ligger på gulvet bag ham!
Så forstår jeg også "hat".
Jeg ved ikke, hvad vi skal gøre, hvis først DU er ved at tabe humøret Simsister, for du har da ALTID og i ALLE henseender været spillets klare fortaler - selv når vi andre "sad og sukkede lidt". Så har DU holdt Sims-fanen højt for os andre.
Det må du MEGET gerne blive ved med.
Jeg har lidt cykel-ejerskabs-problemer og en safteri-maskine, som ikke vil afleverede færdige produkter i øjeblikket - og nogle bøger, som stadig ikke bliver læst ordentligt.
Se eks her, hvor munken står og læser den bog, som ligger på gulvet bag ham!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
simsister synes godt om
Ja, det er simpelthen godt klaret, hvis han da ikke har bagudvendte lanfsynede øjne. Hihi! Og nej, jeg opgiver heller ikke, men jeg er sådan lidt træt af, at man efter hver eneste "opdatering" skal vente på at der er noget, der bliver rettet. Til gengæld er der jo god grund til at holde fanen højt, for vi sidder da i det mindste med et spil, hvor fejlene BLIVER rettet, selv om det nogen gange varer meget længe.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
God pointe - og vi ER vel efterhånden også ved at være vant til, at en spilopdatering følges af en ny opdatering, når alle gamere finder de fejl, som udviklerne ikke selv opdager (eller ignorerer i forhold til en fastlagt udgivelsesdato?!).
Vi må da også være enige om, at dette Sims4 efterhånden er NOGET mere komplekst end det tidspunkt i Sims3, hvor det gik galt. Så spiludviklerne ER da blevet lidt dygtigere med årene/har fået lidt mere styr på integrationerne i spillet
Jeg sad forleden og tænkte på, hvor utroligt mange ting, som simmerne kan i dette spil. Tænk blot på alle de foregående pakker, som hver især har føjet lidt/meget til spillet.
Så ER spillet da super omfangsrigt/alsidigt.
Vi må da også være enige om, at dette Sims4 efterhånden er NOGET mere komplekst end det tidspunkt i Sims3, hvor det gik galt. Så spiludviklerne ER da blevet lidt dygtigere med årene/har fået lidt mere styr på integrationerne i spillet
Jeg sad forleden og tænkte på, hvor utroligt mange ting, som simmerne kan i dette spil. Tænk blot på alle de foregående pakker, som hver især har føjet lidt/meget til spillet.
Så ER spillet da super omfangsrigt/alsidigt.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
I love it. Det er også underligt, at simmerne kan cykle rundt inde i husene. Jeg kan faktisk godt forstå, at de ikke skal køre bil selv, hvis det skal foregå på samme måde.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil synes godt om
Nu du siger det simsister, så kommer jeg i tanke om en episode i sims 3, hvor min sim havde adopteret en baby. Den blev bragt ud i bil men altså helt ind i huset og ikke til døren. Det så ikke godt ud med en bil inde i stuen....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
simsister synes godt om
- og jeg er HELT enig: de cykler er ikke helt vellykket programmeret. Jeg kan til nød forstå, at simmeren cykler rundt på en stor grund og på terrasser, men at cykle IND i huset giver INGEN mening - og burde kunne programmeres bedre.
Det er ikke kun spædbørn, som ender de mærkeligste steder. (Det er vist ikke et problem mere vel?)
Her er en cykel, som er ejet af en simmer, endt langt fra hjemme-grunden - af uforklarlige årsager, for cyklens ejer har ikke været i nærheden af dette sted på noget tidspunkt.
Nå, måske er cykeltyverier også bare nået til Sims4 - ha ha
Her er en cykel, som er ejet af en simmer, endt langt fra hjemme-grunden - af uforklarlige årsager, for cyklens ejer har ikke været i nærheden af dette sted på noget tidspunkt.
Nå, måske er cykeltyverier også bare nået til Sims4 - ha ha
Jeg har stadig problemer med mine spædbørn når jeg spiller med flere familier.
Når jeg vender tilbage til barnets familie skal jeg hente barnet flere gader fra bopælen.
Når jeg vender tilbage til barnets familie skal jeg hente barnet flere gader fra bopælen.
Jeg spiller næsten ikke pga sygdom og flytning. Men oplever også simmere, som svømmer i gulvet, usynlige simmere osv. Har ingen mods, CC eller den nyeste pakke (endnu). Mest usynlige simmer, som gjorde det trælst at spille. SÅ holder igen en lille pause og håber på, at fejl bliver fixet.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Fed ny avatar MonaSolstraale - og i lige måde.
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
simsister og Anbodil synes godt om
UHA, jeg vil ikke vide, hvad han "skriver" med.
Måske EAs bud på den der Ai robot som har sit fremstød for tiden!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Er der også begyndt at dukke simmere op i jeres spil, med underlige navne. Hos mig er der navne som, Krysantamum, Trane, Salvie; sand og Krat. Underligt, og ikke særlig realistisk.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
simsister synes godt om
Jo, der dukkede sådanne navne op i mit gamle spil, inden jeg slettede det. F.eks. havde jeg en butler, som hed Egern. Efter jeg har startet nyt spil op, er der ikke sådan nogen, men det kan jo være, de kommer.
Jo, den kan jeg godt være med på.
Jeg har tillige oftest butlere med japanske navne.
Jeg har tillige oftest butlere med japanske navne.
Her er en samling af specielle navne, så ja, der ER dukket flere op i mit spil:
Krysantemum, Gekko, Grøn, Slange, Kalkun, Gås, Brise, Bæver, Krat, Sand, Pine, Odder.
Og så tog et eller andet ved mig og jeg købte Highschool years. Der følger mange gode ting og tøj med, selv om jeg synes, at noget af drengetøjet minder mig om Tintin. Professor Bens søn Erling er blevet teenager og jeg flyttede ham hen for sig selv for bedre at kunne følge ham i skole. Det underlige er, at han pludselig har en ko i husinventaret. Aner ikke hvordan den pludselig er havnet dér, selv om den hedder det samme som Erlings kæreste Mille???? Der er ikke plads til koen nogen steder, så nu mangler jeg bare at sende ham ud på landet til en - forhåbentlig - tom kostald og se, om han kan aflevere den der.
Krysantemum, Gekko, Grøn, Slange, Kalkun, Gås, Brise, Bæver, Krat, Sand, Pine, Odder.
Og så tog et eller andet ved mig og jeg købte Highschool years. Der følger mange gode ting og tøj med, selv om jeg synes, at noget af drengetøjet minder mig om Tintin. Professor Bens søn Erling er blevet teenager og jeg flyttede ham hen for sig selv for bedre at kunne følge ham i skole. Det underlige er, at han pludselig har en ko i husinventaret. Aner ikke hvordan den pludselig er havnet dér, selv om den hedder det samme som Erlings kæreste Mille???? Der er ikke plads til koen nogen steder, så nu mangler jeg bare at sende ham ud på landet til en - forhåbentlig - tom kostald og se, om han kan aflevere den der.
Anbodil synes godt om
simsister og Anbodil synes godt om
Angående koen, så oplever jeg faktisk ret ofte at hvis jeg her en hønsegård i spillet, så flytter nogle af hønsene med hvis jeg opdeler en husholdning.
Det er også sket at hønsende er taget med på kroen i Windenburg. De er ikke sådan lige til at sende hjem igen, da de synes at have knyttet sig til nogle simmere, uden jeg kan finde en forklaring.
Man kan indsamle hønsene på kroen inden man rejser hjem, men er simmeren flyttet til en ny husholdning så bliver hønsene hængene.
Det er også sket at hønsende er taget med på kroen i Windenburg. De er ikke sådan lige til at sende hjem igen, da de synes at have knyttet sig til nogle simmere, uden jeg kan finde en forklaring.
Man kan indsamle hønsene på kroen inden man rejser hjem, men er simmeren flyttet til en ny husholdning så bliver hønsene hængene.
MonaSolstraale skrev:Angående koen, så oplever jeg faktisk ret ofte at hvis jeg her en hønsegård i spillet, så flytter nogle af hønsene med hvis jeg opdeler en husholdning.
Måske skal hønsene bare hen på kroen for at kagle?!
Måske er det kun de høns, som man har opnået en tættere relation til, som følger med på kroen?!
Men det lyder da spøjst.
Jeg forstår godt, at man skal kunne knytte sig til hønsene enkeltvist - lidt som med de andre dyr i spillet.
Men jeg synes godt nok, at de nemt kommer til at fylde i relations-billedet, hvis simmerne har et langt liv med høns.
Mine simmere, som passer hønsene, har i øjeblikket 16 hønse-venskaber med 2 hønsehuse.
På samme måde har jeg, som nævnt et andet sted, 87 urner i min husholdnings inventarliste, som ikke kan sælges/fjernes.
Alle er døde høns gennem 2 års spil med den samme husholdning (munkene).
Dermed giver dine kirkegårde måske god mening Simsister.
Ligeså med klubber i det lange perspektiv.
Det bliver også lidt ulogisk.
Jeg bruger ofte klubber, for at samle mere end 8 simmere på en grund. Eks er der 3 klubber hos mine munke - en for de unge - en for de midaldrende - og en for de unge munke.
På den måde behøver alle munkene ikke at bo på den samme grund (Jeg ved godt, at der findes et herligt mod, som kan gøre dette muligt).
Nu har jeg som sagt brugt klubberne jævnligt - og jeg VED godt, at det er specielt at spille med den samme simmer-familie i 2 år, men klubberne har hver især opsamlet over 25.000 point, som jeg kunne købe fordele for.
Dette er udover en masse fordele, som jeg allerede HAR valgt.
Der er simpelthen ikke valgmuligheder nok, så alle disse points kan blive brugt.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Side 22 af 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 22 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum