Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 21 af 23
Side 21 af 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Sv: Underlige hændelser i spillet
Det er da en superfin måde at holde Grim reaper fra hønsehuset, Bedste.
Jeg synes nu også, at manden med leen kan være tæmmeligt længe om at få hønsene bragt hinsides..
Jeg har oplevet, at han blev stående ved hønsehuset i 3 døgn, inden han endelig forsvandt.
- og du har ret Anbodil: det er nok mere en lille lokal flyveplads til små fly.
Bedste: MonaSolstraale har en henvisning til et mod, hvor man netop kan lave sig en mark med "fritgående" køer.
Så det er ikke helt umuligt, selvom jeg også kiggede længselsfuldt efter netop den grund dengang hunde/katte-pakken kom.
Hvis du skulle give dig i kast med projektet, må du MEGET gerne dele grunden, for jeg er også meget opsat på en offentlig grund med fritgående køer.
Jeg synes nu også, at manden med leen kan være tæmmeligt længe om at få hønsene bragt hinsides..
Jeg har oplevet, at han blev stående ved hønsehuset i 3 døgn, inden han endelig forsvandt.
- og du har ret Anbodil: det er nok mere en lille lokal flyveplads til små fly.
Bedste: MonaSolstraale har en henvisning til et mod, hvor man netop kan lave sig en mark med "fritgående" køer.
Så det er ikke helt umuligt, selvom jeg også kiggede længselsfuldt efter netop den grund dengang hunde/katte-pakken kom.
Hvis du skulle give dig i kast med projektet, må du MEGET gerne dele grunden, for jeg er også meget opsat på en offentlig grund med fritgående køer.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Jeg må se at få lært at ligge billeder/video ind, jeg har en video af episoden med Grim og hønen. Ret morsomt. Det med de fritgående køer kommer jeg vist ikke til, jeg er ikke meget for mods. Og det med flyvepladsen, - størrelsen - der er nogle af slagsen hvis i kommer langt nok nordpå, Grønland for. eks. jeg har landet på nogle af dem !!!
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
Så stiger mystikken igen. Grafikfejl? Butleren hedder Egern (en ny tendens hos mine NPC'er, disse sære navne). Han mødte op som det sig hør og bør i det rigtige outfit, men så en overgang havde da åbenbart pludselig lyst til forandring:
Og i min familie legende bliver Jan pludselig "usynlig". Man kan kun lige ane skyggen på gulvet.
Og i min familie legende bliver Jan pludselig "usynlig". Man kan kun lige ane skyggen på gulvet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg har også haft nogle grafik fejl og især fejl med at kunne styrer mine simmere. Jeg har fjernet mods uden effekt, men hver gang har det hjulpet at reparere spillet.
Jeg vil lige sige at simmeren der står i T-position i gymnasiet ikke skyldes en fejl, men en morsomhed EA tilføjede til gymnasiepakken efter de mange klager over fødselslæger i T-stillinger på hospitalet.
Jeg vil lige sige at simmeren der står i T-position i gymnasiet ikke skyldes en fejl, men en morsomhed EA tilføjede til gymnasiepakken efter de mange klager over fødselslæger i T-stillinger på hospitalet.
Jaså - jamen det bliver det jo umiddelbart ikke mindre tåbeligt af.
Men tak for informationen - så lærte man det: EA laver flere fejl/tåbeligheder i spillet, for at dække over eller latterliggøre en anden fejl. Jeg vælger at trække svagt på smilebåndet.
Mon jeg er den eneste, som ikke vidste det?!
Men tak for informationen - så lærte man det: EA laver flere fejl/tåbeligheder i spillet, for at dække over eller latterliggøre en anden fejl. Jeg vælger at trække svagt på smilebåndet.
Mon jeg er den eneste, som ikke vidste det?!
Nejda, det er du ikke. Eftersom jeg slet ikke har gymnasiepakken, har jeg da heller aldrig set det før.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Jeg kan afslører at der var et ramaskrig over det på Twitter hvorefter EA teamet afslørede at de havde lavet T-stillingen med vilje som en joke.
Jeg skal ikke afvise at det kan være taget ud af virkeligheden hvor de amerikanske high school students måske har gjort grin med sims.
Jeg skal ikke afvise at det kan være taget ud af virkeligheden hvor de amerikanske high school students måske har gjort grin med sims.
Jeg ville personligt sikre mig, at ALLE blev informeret om en bevidst feature/joke i spillet, som godt kunne ligne en fejl - også andre end Twitter-brugere.
Jeg har da irriteret mig mange gange over disse stillinger - og HVER gang tænkt, at det var en ny fejl i spillet
Som altid er du ualmindelig godt informeret og vidende om de sociale Sims-medier MonaSolstraale.
Tak fordi du holder brugerne af dette lille forum orienteret også.
Jeg har da irriteret mig mange gange over disse stillinger - og HVER gang tænkt, at det var en ny fejl i spillet
Som altid er du ualmindelig godt informeret og vidende om de sociale Sims-medier MonaSolstraale.
Tak fordi du holder brugerne af dette lille forum orienteret også.
Tja man kan jo god undre sig over EAs form for "Humor", men måske den også er sort!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
@VinceDjansen Kan det tænkes at det er den fejl som Bedste har omtalt et andet sted?
Hvis du har en rygsæk på grunden kan simmerne ikke lægge deres bøger væk. Prøv at se her på Answers HQ
Hvis du har en rygsæk på grunden kan simmerne ikke lægge deres bøger væk. Prøv at se her på Answers HQ
Tøhø - jamen det er jeg da ret sikker på er årsagen, for munkenes seneste ombygning har netop medført, at jeg har lavet et lille klasse værelse på den nye første sal - og dermed en enkelt lille rygsæk ved et af skolebordene.
Så mon ikke dit hint redder mig her - tak
Så mon ikke dit hint redder mig her - tak
Jeg tænker bare, at hvis det er på grund af en bestemt taske, bøgerne ligger og flyder, hvordan kan det så være, at de ligger overalt på jorden udenfor varulvenes træ, og de/man ikke kan lægge dem ind i træet igen? Der er jo ingen tasker i nærheden.
Jeg er dig svar skyldig mht dette, men det hjalp i dette tilfælde at fjerne skoletasken fra grunden.
Endnu en tåbelig fejl.
En anden ting, som også undrer mig er, at når simmerne besøger de offentlige grunde - i dette tilfælde en cafe i Windenburg, er der godt nok ikke mange andre besøgende, end dem, som simmeren selv har inviteret med.
I mit tilfælde fulgte 7 andre simmere med til cafeen - og kun en enkelt anden simmer var tilstede eller kom indenfor, mens de medrejsende simmere var tilstede i cafeen.
Jeg synes, at der før i tiden var flere simmere på de offentlige grunde.
Ja, jeg kan da huske en enkelt offentlig grund med 46 simmere tilstede!
Sådan er det ikke rigtigt mere ifølge mine oplevelser med spillet.
Endnu en tåbelig fejl.
En anden ting, som også undrer mig er, at når simmerne besøger de offentlige grunde - i dette tilfælde en cafe i Windenburg, er der godt nok ikke mange andre besøgende, end dem, som simmeren selv har inviteret med.
I mit tilfælde fulgte 7 andre simmere med til cafeen - og kun en enkelt anden simmer var tilstede eller kom indenfor, mens de medrejsende simmere var tilstede i cafeen.
Jeg synes, at der før i tiden var flere simmere på de offentlige grunde.
Ja, jeg kan da huske en enkelt offentlig grund med 46 simmere tilstede!
Sådan er det ikke rigtigt mere ifølge mine oplevelser med spillet.
MonaSolstraale, Anbodil og Nøddehaven synes godt om
Befolknings-eksploration. Og sove kan jeg se de ikke kan få lov til....godt det ikke er mig!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Synes lige, at jeg vil dele denne med jer:
Jeg har lige haft det sjoveste grin over handlingen, hvor en inspireret munk spiller på klaveret.
Nu fremgår det jo ikke særligt tydeligt på billedet, men simmeren sidder VIRKELIG og rocker frem og tilbage på stolen, mens han "virrer" med hovedet.
Musikken er sådan lidt ragtime-inspireret, ville være mit bedste bud.
Det ser herre-fornøjeligt ud - I skulle prøve det (har måske allerede gjort det)
Ikke en decideret underlig hændelse, men jeg synes bare, at jeg ville dele denne nye oplevelse med jer.
Jeg har lige haft det sjoveste grin over handlingen, hvor en inspireret munk spiller på klaveret.
Nu fremgår det jo ikke særligt tydeligt på billedet, men simmeren sidder VIRKELIG og rocker frem og tilbage på stolen, mens han "virrer" med hovedet.
Musikken er sådan lidt ragtime-inspireret, ville være mit bedste bud.
Det ser herre-fornøjeligt ud - I skulle prøve det (har måske allerede gjort det)
Ikke en decideret underlig hændelse, men jeg synes bare, at jeg ville dele denne nye oplevelse med jer.
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Hmmm, jeg er røget ud i et par problemer efter den nyeste patch/opdatering. Jeg kunne så godt lide, at simmerne havde fået mulighed for selv at spørge, om de skulle flytte sammen, men når jeg så trykkede på jatak, så frøs spillet. I den forbindelse har jeg genstartet computeren hele to gange, til jeg til sidst måtte give mig og flytte Kimmies nye kæreste, Anders ind fra nabolagsskærmen.
Og så tog Kimmie på arbejde på hospitalet, og uden jeg nåede at få taget et billede af det barn, der var indlagt på en af sengene, kom der et underligt "lysshow" om barnet og besked om, at han var fjernet af de sociale myndigheder på grund af grov forsømmelse. Hverken Kimmie eller hendes nye kæreste har nogen børn, men nu skal de "sørge" et helt døgn over et barn, der ikke var deres. SUK! Og så gik jeg hen i den familie, hvor barnet kom fra, og de var totalt upåvirkede, men man kunne se ham, når man kiggede på deres stamtræ.
Hvis det er meningen, at spillet skal udvikle sig på den her måde, så må jeg indrømme, at jeg bliver aldeles mundlam og får svært ved at gennemføre selv den mindste form for historiefortælling. Jeg fatter "hat".
Og så tog Kimmie på arbejde på hospitalet, og uden jeg nåede at få taget et billede af det barn, der var indlagt på en af sengene, kom der et underligt "lysshow" om barnet og besked om, at han var fjernet af de sociale myndigheder på grund af grov forsømmelse. Hverken Kimmie eller hendes nye kæreste har nogen børn, men nu skal de "sørge" et helt døgn over et barn, der ikke var deres. SUK! Og så gik jeg hen i den familie, hvor barnet kom fra, og de var totalt upåvirkede, men man kunne se ham, når man kiggede på deres stamtræ.
Hvis det er meningen, at spillet skal udvikle sig på den her måde, så må jeg indrømme, at jeg bliver aldeles mundlam og får svært ved at gennemføre selv den mindste form for historiefortælling. Jeg fatter "hat".
Her er jeg ved at blive grundig træt af, - EAS formodentligt - dårlige jokes. Mit barn kan pludselig ikke gå i hjemmestrikkede trøjer, får dårlig humørstump med "kradsende trøje!" Her har jeg købt pakken, og strikket mig gennem det hele, og så dette!!
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
Jeg ved at trøjer af dårlig kvalitet kradser. Har du tjekket kvaliteten?
Bedste skrev:Her er jeg ved at blive grundig træt af, - EAS formodentligt - dårlige jokes. Mit barn kan pludselig ikke gå i hjemmestrikkede trøjer, får dårlig humørstump med "kradsende trøje!" Her har jeg købt pakken, og strikket mig gennem det hele, og så dette!!
Jeg forstår fuldtud din frustration. Det er bestemt ikke sjovt. Er det noget, der er forekommet hele tiden, eller er det kommet med den nye udvidelse? Måske forveksler EA ønskerne om udfordringer med at placere dårlige jokes?
Jeg kan ikke se nogen kvalitet på færdigstrikkede trøjer. Jeg fik hende til at skifte tøj, derefter tilbage til trøjen, nu kradser den ikke mere. Altså samme trøje. Jeg har ikke været udsat for det før. Går ud fra, det bare er noget der sker med mellemrum. Men altså ikke min smag.
Det med trøjen kan muligvis skyldes, at den der skulle have den på er sensitiv eller pylret eller hvad det nu hedder. Siden ingen har svaret på det med at få fjernet børn, har jeg spurgt på det engelske forum, men der er heller ingen, der svarer. før i tiden var det da "kun" de helt små nyfødte, der blev truet med, at hvis de ikke snart fik noget at spise, så blev de fjernet. Det stoppede med spædbørnspakken. Jeg aner vieklig ikke, om skolebørn før har kunnet fjernes, for jeg har aldrig oplevet før nu.
Jeg har aldrig set eller hørt om fjernelse af børn!!!
Side 21 af 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 21 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum