Sims 3 spillet i al almindelighed.
+5
Rose
Fredsdue
Timian2
MonaSolstraale
simsister
9 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Sims 3 spillet i al almindelighed.
Jeg må sige at jeg synes det er hyggeligt at være i sit gamle spil, og alle de fejl der er kan man også til nød leve med.
Det sværeste er dog at spillet ikke glider mere. Der er fast et hak i tiden hvert min. Det er virkelig træls. Det jeg mener, er at alt fastfryser, uret, simmernes bevægelser, ja alt i 2 sek ad gangen og det sker hele tiden i fast rytme...
Det er bare så brand ærgeligt, for jeg mister lysten til at spille. Men nu med min Jarl Severinsen vil jeg prøve at holde ud en stund. Men den stund ender nok med at blive kortere end hvad jeg ellers havde planlagt.....øv øv øv.
Hvis andre spiller sims 3 eller har været inde i spillet fornylig; oplever I det også sådan, eller er det bare mig??
Det sværeste er dog at spillet ikke glider mere. Der er fast et hak i tiden hvert min. Det er virkelig træls. Det jeg mener, er at alt fastfryser, uret, simmernes bevægelser, ja alt i 2 sek ad gangen og det sker hele tiden i fast rytme...
Det er bare så brand ærgeligt, for jeg mister lysten til at spille. Men nu med min Jarl Severinsen vil jeg prøve at holde ud en stund. Men den stund ender nok med at blive kortere end hvad jeg ellers havde planlagt.....øv øv øv.
Hvis andre spiller sims 3 eller har været inde i spillet fornylig; oplever I det også sådan, eller er det bare mig??
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Sims 3 spillet i al almindelighed.
Tjae, jeg havde så meget bøvl med Sims 3, at jeg svor ALDRIG at ville spille det mere, så jeg håber, der er en anden der kan svare dig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg oplevede også spillet frøs ind imellem i den sidste tid jeg spillede Sims3
Jeg var dog allermest irriteret over at mine om farvede tapeter og andre genstande blev gemt med helt andre thumbnails.
Jeg holdt rigtig meget af at bygge i Sims3 og arbejde med farverne og det var ikke sjovt længere, efter den fejl opstod
Jeg var dog allermest irriteret over at mine om farvede tapeter og andre genstande blev gemt med helt andre thumbnails.
Jeg holdt rigtig meget af at bygge i Sims3 og arbejde med farverne og det var ikke sjovt længere, efter den fejl opstod
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Kalundborg
Hmmm det tegner ikke godt for sims 3 fremtiden, kan jeg læse....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kan virkelig ikke forstå at EA ikke kan se at det ville kunne betale sig at lave opdateringer til både sims 2 og 3, sådan at man kunne spille dem på nuværende grafikkort og systemer. Jeg ville være ret parat til at betale for det....det er sgu da sikkert.
Jeg tror faktisk jeg med glæde ville gi op til 500 kr for igen at kunne spille sims 2, hvis den så grafisk var gearet til min Computer. Det samme gjaldt da også sims 3, hvis jeg kunne slippe for det forbande hakkeri....
Alle sims spil er jo egentlig unikke med hver deres særpræg, selvom de stort set rummer det samme indhold.
Ja jeg ved ikke med Jer, men jeg synes stadig det er mange penge som er brugt på noget som nu er så forældet at pengene sådan set er tabt....
Jeg tror faktisk jeg med glæde ville gi op til 500 kr for igen at kunne spille sims 2, hvis den så grafisk var gearet til min Computer. Det samme gjaldt da også sims 3, hvis jeg kunne slippe for det forbande hakkeri....
Alle sims spil er jo egentlig unikke med hver deres særpræg, selvom de stort set rummer det samme indhold.
Ja jeg ved ikke med Jer, men jeg synes stadig det er mange penge som er brugt på noget som nu er så forældet at pengene sådan set er tabt....
Det syntes jeg du har ret i Anbodil
Jeg blev helt nostalgisk da jeg så det bakkede terræn i din historie. Så huskede jeg hvorfor, jeg har haft så svært ved at tage Sims4 til mig.
Det er rigtig ærgerligt at du skal slås med de fejl
Jeg blev helt nostalgisk da jeg så det bakkede terræn i din historie. Så huskede jeg hvorfor, jeg har haft så svært ved at tage Sims4 til mig.
Det er rigtig ærgerligt at du skal slås med de fejl
Jeg bruger Twallens mod som Erpe har linket til gentagne gange, det virker i mit spil og jeg har samtlige pakker, det eneste sted hvor det ikke virker optimalt er i paradisøen, her hakker det, især på havet, men jeg kan kun anbefale at bruge det
http://nraas.wikispaces.com/Overwatch
http://nraas.wikispaces.com/Overwatch
Fredsdue- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 20
Mange tak Fredsdue...det vil jeg prøve...
Har lige geninstalleret sims3. Hvordan er det nu med mods mappe og er de ikke også noget med framework?
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er det absolut Tak Mona
Jeg oplever slet ikke problemer med mit sims 3 spil... og jeg har på højeste indstilling stort set alle steder.
sims 2 har jeg til gengæld haft problemer med de sorte firkanter under simmerne, fordi skyggerne går helt galt, da spillet ikke registrere de nyere grafikkort, og derfor tror man slet ikke har noget grafikkort - men jeg fandt en vej udenom, og kan nu også spille det uden problemer (krævede at jeg gik ind i start-up-filen, og fjernede skygger - det var også her jeg satte skærm-størrelsen op)
sims 2 har jeg til gengæld haft problemer med de sorte firkanter under simmerne, fordi skyggerne går helt galt, da spillet ikke registrere de nyere grafikkort, og derfor tror man slet ikke har noget grafikkort - men jeg fandt en vej udenom, og kan nu også spille det uden problemer (krævede at jeg gik ind i start-up-filen, og fjernede skygger - det var også her jeg satte skærm-størrelsen op)
Ja det er altid godt, hvis man har viden nok til at kunne gennemskue, hvad der kan hjælpe
Og ekspertise nok til at gøre det!!!
Og ekspertise nok til at gøre det!!!
heh - det var bare et google-maraton at finde ud af hvordan de lorte-sorte-skygge-firkanter skulle fjernes.
Det tror jeg gerne. Jeg synes jeg kan huske at jeg engang fik puttet noget i en forkert mappe og at jorden i spillet derefter var sort og rød. Scary...Jeg var stadig "ny" nok til at jeg nærmest var bange for at det skulle ødelægge hele spillet
firkanterne fandt jeg ud af via en you tube video at man bare skulle nedsætte skygger, i indstillinger til mellem...så forsvandt de. Men jeg havde problemer med at jeg ikke kunne se ud i nabolaget. Det hele blev blåt....og vand spejlet forsvandt og der var kun blå maling tilbage...ikke særlig kønt.....øv...
Anbodil skrev:Jeg kan virkelig ikke forstå at EA ikke kan se at det ville kunne betale sig at lave opdateringer til både sims 2 og 3, sådan at man kunne spille dem på nuværende grafikkort og systemer. Jeg ville være ret parat til at betale for det....det er sgu da sikkert.
Det er temmelig langhåret at klare udfordringen med Sims 2. Min største udfordring med Sims 2 er, at jeg ikke kan installere det igen, fordi patchen til grundspillet giver en fejl, som medfører hele spillet afinstalleres.
Til gengæld koster det næppe 500 kr., men kræver ændring af to tekstfiler, som måske eller måske ikke accepteres. Der findes flere vejledninger på internettet. Eks. http://www.leefish.nl/mybb/showthread.php?tid=5446
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
EA er meget professionelle, når de gør disse ting. Så jeg er desværre ret overbevist om, at EA alligevel har set rigtigt. Dette bekræftes også af, en 24 timers afstemning om noget vedrørende Sims 4 på twitter jo får omkring 30.000 stemmer, mens den nok kun ville få 100-200 stemmer i det engelske forum, og måske omkring 1000-2000 stemmer i det gamle Sims 2 forum.Anbodil skrev:Jeg kan virkelig ikke forstå at EA ikke kan se at det ville kunne betale sig at lave opdateringer til både sims 2 og 3, sådan at man kunne spille dem på nuværende grafikkort og systemer. Jeg ville være ret parat til at betale for det....det er sgu da sikkert.
Ja jeg ved ikke med Jer, men jeg synes stadig det er mange penge som er brugt på noget som nu er så forældet at pengene sådan set er tabt.... [smiley]https://2img.net/u/4012/73/20/86/smiles/346763608.png[/smiley]
Så desværre er det ikke os i forummerne, der er vigtigst for EA, men derimod målgruppen af cirka 11-14 årige, der får deres forældre til at betale for alt, hvad de ønsker sig til spillene. Dette betyder selvfølgelig ikke, at vi andre ikke også kan spille Sims spillene. Men bare, at de ikke er lavet på den måde, som vi kunne ønske os. De negative konsekvenser, som jeg ser dem, er bare:
1. EA ønsker ustandseligt at udgive billige ting, der ikke har den store værdi i spillet, men som især de 11-14 årige gerne vil have alligevel og ret let kan overtale deres forældre til at købe.
2. Fejl i spillet bliver kun rettet, hvis de findes tilfældigt under arbejdet med en ny pakke, medmindre de gør spillet totalt uspilleligt. For fejlrettelser er jo ikke noget, der kan sælges.
3. Spillets sværhedsgrad er bare blevet lavere og lavere, og manglen på udfordringer gør det svært for os, der ikke bare spiller pakkerne meget kortvarigt af nysgerrighed.
4. Udviklerne lægger størst vægt på det første indtryk af pakkerne, fordi det er dette, der får de 11-14 årige til at ønske sig pakkerne af nysgerrighed.. dette bevirker også, at der i Sims 4 er lagt mere vægt på autonomi og evigglade simmere end på interessant gameplay.
5. Alt er forenklet for at gøre det så let som muligt for nye meget unge spillere at komme igang med spillet og alle pakkerne.
6. De billigste pakker sælger bedst uanset kvaliteten, fordi det er nemmere for de 11-14 årige at overtale deres forældre til at give dem noget, der er billigt.
Opdateringer til gamle spil sælger dårligt, fordi de helt unge ønsker sig noget nyt i stedet for og oftest ikke vil vende tilbage til et gammelt Sims spil alligevel. Derfor ville opdateringer kun sælge i få tusinde eksemplarer, mens nye stuffpacks typisk sælges i mindst 1 million kopier. Men opdateringer kan nemt blive lige så dyre (eller dyrere) for EA at fremstille end stuffpacks er. Desuden kunne opdateringerne måske bevirke, at nogen af de helt unge bare ville arve en storesøsters eller kusines gamle Sims spil i stedet for at få sit eget helt nye Sims spil, fordi storesøster, kusinen (eller i sjældnere tilfælde storebroderen eller fætteren) alligevel ikke bruger sit gamle spil mere. Så selvom jeg udmærket forstår alle ønskerne om flere fejlrettelser og opdateringer til spillene på nyere computere, så tror jeg desværre ikke på, at EA vil lave det. I hvert fald ikke før, at spillet er blevet til et rigtigt online spil og en rigtig live service, så det ligesom World of Warcraft bare kan få nyt indhold i masser af år og evt mere sælges som et abonnement end som et spil, hvor EA’s indtægter kun stammer fra salg af nye pakker.
Erpe- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 177
Ja okej, men nu mente jeg opgradering... og jeg kan ikke se at det skulle være så svært at sørge for at spillene kunne spilles på nyere systemer, ej heller så dyrt, men det må de så selv om EA altså. Men jeg er bestemt ikke tilhænger af det der; køb og smid væk...det har jeg aldrig været. Nok også derfor jeg har en gammel mobil med strips om, så den kan holde sammen...
Næh, det er ikke svært. Men åbenbart betyder os voksne, der også interesserer os for Sims spil bare intet for EA. For ellers ville EA jo heller aldrig have lavet den voldsomme forenkling af grundspillet, hvor både tumlinger og den åbne verden mm bare blev udeladt. Dette kostede EA et hav af voksne Sims fans, der bare holdt op med at spille eller holdt sig til Sims 3.
Jeg er desværre ikke i tvivl om, at sådanne valg er baseret på markedsundersøgelser om, hvem der køber spillene. Så EA har helt sikkert styr på disse ting, og resultatet er nedslående for os, der har holdt ved med Sims 2 og Sims 3, før vi for alvor blev skuffet, da vi købte Sims 4. Tumlingerne var bare udeladt, babyer bundet til vuggerne, og verdenerne var skrumpet ind i størrelse. Dette betød selvfølgelig ikke noget for de, der fik Sims 4 som deres allerførste Sims spil. Men jeg har aldrig før set en ny version af et spil udgivet så målrettet udelukkende mod nye kommende fans af serien.
Det eneste, som EA absolut ikke har styr på, er EA Galway, der jo har overtaget administrationen og modereringerne i forummerne for alle EAs spil. Dette kan dog muligvis også godt gå for EAs øvrige spil. Men at man bare kan gå ud fra, at gamere, der elsker at spille krigsspil eller sportsspil, også elsker Sims spil, er det mest underlige og uovervejede, som EA nogensinde har gjort! At det ikke forholder sig sådan har jeg vidst i 15-20 år, fordi jeg i masser af år var på Gamespot næsten hver eneste dag for at se anmeldelser af de nye spil, der udkom. Gamespot (og også IGN) havde et problem med Sims spil, som de jo også på en måde følte sig forpligtet til at skrive noget om. Men de omtalte kun meget lidt Sims spillene og deres pakker. Oftest diskuterede de bare det underlige i, at et sådant virtuelt dukkehus var blevet så populært og så især blandt piger, der jo ellers tidligere havde set ned på drenge, der spillede for meget, og kaldt dem nørder. Efterhånden er Gamespot vist næsten holdt helt op med at skrive om Sims spil, selvom jeg ikke rigtig har fulgt med på Gamespot, siden jeg (midlertidigt) stoppede med at spille PC spil for 3 år siden.
Men at EA ikke mere har styr på EA Galway og forummerne er jo alligevel til dels forståeligt, når EA har fundet ud af, at de kan nå mange flere på Twitter, end de nogensinde har kunnet i forummerne, hvor antallet af indlæg jo desuden er gået voldsomt ned. Lidt mere kedeligt er det desværre, at EA aldrig udvikler nye spil, men blot forsøger at udnytte de spil mest muligt, som de har fået rettigheder til ved at købe de spilfirmaer, der lavede spillene oprindeligt.
Jeg er desværre ikke i tvivl om, at sådanne valg er baseret på markedsundersøgelser om, hvem der køber spillene. Så EA har helt sikkert styr på disse ting, og resultatet er nedslående for os, der har holdt ved med Sims 2 og Sims 3, før vi for alvor blev skuffet, da vi købte Sims 4. Tumlingerne var bare udeladt, babyer bundet til vuggerne, og verdenerne var skrumpet ind i størrelse. Dette betød selvfølgelig ikke noget for de, der fik Sims 4 som deres allerførste Sims spil. Men jeg har aldrig før set en ny version af et spil udgivet så målrettet udelukkende mod nye kommende fans af serien.
Det eneste, som EA absolut ikke har styr på, er EA Galway, der jo har overtaget administrationen og modereringerne i forummerne for alle EAs spil. Dette kan dog muligvis også godt gå for EAs øvrige spil. Men at man bare kan gå ud fra, at gamere, der elsker at spille krigsspil eller sportsspil, også elsker Sims spil, er det mest underlige og uovervejede, som EA nogensinde har gjort! At det ikke forholder sig sådan har jeg vidst i 15-20 år, fordi jeg i masser af år var på Gamespot næsten hver eneste dag for at se anmeldelser af de nye spil, der udkom. Gamespot (og også IGN) havde et problem med Sims spil, som de jo også på en måde følte sig forpligtet til at skrive noget om. Men de omtalte kun meget lidt Sims spillene og deres pakker. Oftest diskuterede de bare det underlige i, at et sådant virtuelt dukkehus var blevet så populært og så især blandt piger, der jo ellers tidligere havde set ned på drenge, der spillede for meget, og kaldt dem nørder. Efterhånden er Gamespot vist næsten holdt helt op med at skrive om Sims spil, selvom jeg ikke rigtig har fulgt med på Gamespot, siden jeg (midlertidigt) stoppede med at spille PC spil for 3 år siden.
Men at EA ikke mere har styr på EA Galway og forummerne er jo alligevel til dels forståeligt, når EA har fundet ud af, at de kan nå mange flere på Twitter, end de nogensinde har kunnet i forummerne, hvor antallet af indlæg jo desuden er gået voldsomt ned. Lidt mere kedeligt er det desværre, at EA aldrig udvikler nye spil, men blot forsøger at udnytte de spil mest muligt, som de har fået rettigheder til ved at købe de spilfirmaer, der lavede spillene oprindeligt.
Erpe- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ja spilindustrien kan være svær at gennemskue. Lige for tiden har Nitendospil fået et come back...og min nabo er helt bidt. Og så er jeg sg lidt sur over at speakerne til Counter strike konkurrencerne taler "russisk". At der skal være SÅ mange fag/slangudtryk som aldrig blir forklaret på DR synes jeg er arrogant...for fanden, man kan jo sagtens forstå speakerne i alle andre sportsgrene...så jeg fatter ikke at de ikke kan oversætte udtrykkene til ganske alm. dansk...det er sg sådan noget højt travende noget. Evt. interesserede seere, som ikke nødvendigvis spiller det spil, fatter jo ikke en pind af hvad de siger...
Jeg så lige et afsnit af en serie i 6 dele fra DR. Desuden har jeg kigget lidt på serien World of Esports på Viaplay, der er på engelsk og uden danske undertekster. Den er mere underholdende end DR serien og i to sæsoner med henholdsvis 36 og 37 afsnit i de to sæsoner. I første sæson varer hvert afsnit 45 minutter, men dette er reduceret til 24 minutter pr. afsnit i anden sæson.
Den danske serie handler tilsyneladende udelukkende om spillet Counterstrike, hvor jeg spillede det første spil fra 1999 en smule i singleplayer kampagnen dengang. Det var en videreudvikling af spillet Half-life, der ligeledes var lavet af Valve. Men det er ikke en type spil, som jeg bryder mig ret meget om, - og slet ikke som multiplayer!
Denne type spil eksisterede jo også før internettet, hvor man så mest spillede dem i klubber, hvor man ikke selv købte spillene, men skulle betale kontingent for at komme ind. I klubben spillede man så mod andre på konsoller, der var beregnet til 2-4 spillere pr spil. Også sportsspil kunne vist spilles på samme måde. Men jeg besøgte aldrig klubberne, fordi jeg jo bare ønskede at spille mine spil som singleplayer mod computeren.
Det undrer mig en smule med disse TV-serier i mange afsnit om esport. For vi kan jo ikke se kampene og selv vurdere, om spillerne spiller godt eller dårligt. Kun nogle klip, der måske nok giver et meget overfladisk indtryk af spillet, men alligevel ikke viser kampene, som vi kender det fra andre sportsgrene.
Alligevel er der så meget store beløb på højkant i turneringerne. Men pengene kan efter min mening da umuligt komme fra hverken tilskuere eller TV-kanalerne, der vel mest sandsynligt bare får tilbudt at vise videoerne gratis. Så det må vel være dem, der laver spillene, der bare betaler de store præmier, fordi det jo er god reklame og sikkert øger salget af spillene temmelig voldsomt
Alle deltagerne i de turneringer, som jeg har set klip fra, ser iøvrigt ud til at være meget unge (sikkert omkring 20 år gamle).
Men problemet for EA vedrørende Sims spil er jo så, at det ville være ret umuligt at lave lignende turneringer som reklame for at øge salgstallene
Den danske serie handler tilsyneladende udelukkende om spillet Counterstrike, hvor jeg spillede det første spil fra 1999 en smule i singleplayer kampagnen dengang. Det var en videreudvikling af spillet Half-life, der ligeledes var lavet af Valve. Men det er ikke en type spil, som jeg bryder mig ret meget om, - og slet ikke som multiplayer!
Denne type spil eksisterede jo også før internettet, hvor man så mest spillede dem i klubber, hvor man ikke selv købte spillene, men skulle betale kontingent for at komme ind. I klubben spillede man så mod andre på konsoller, der var beregnet til 2-4 spillere pr spil. Også sportsspil kunne vist spilles på samme måde. Men jeg besøgte aldrig klubberne, fordi jeg jo bare ønskede at spille mine spil som singleplayer mod computeren.
Det undrer mig en smule med disse TV-serier i mange afsnit om esport. For vi kan jo ikke se kampene og selv vurdere, om spillerne spiller godt eller dårligt. Kun nogle klip, der måske nok giver et meget overfladisk indtryk af spillet, men alligevel ikke viser kampene, som vi kender det fra andre sportsgrene.
Alligevel er der så meget store beløb på højkant i turneringerne. Men pengene kan efter min mening da umuligt komme fra hverken tilskuere eller TV-kanalerne, der vel mest sandsynligt bare får tilbudt at vise videoerne gratis. Så det må vel være dem, der laver spillene, der bare betaler de store præmier, fordi det jo er god reklame og sikkert øger salget af spillene temmelig voldsomt
Alle deltagerne i de turneringer, som jeg har set klip fra, ser iøvrigt ud til at være meget unge (sikkert omkring 20 år gamle).
Men problemet for EA vedrørende Sims spil er jo så, at det ville være ret umuligt at lave lignende turneringer som reklame for at øge salgstallene
Jeg tror EA og Sims4 får rigeligt af reklame fra alle de Youtubere der får kastet gratis spil udvidelser i postkassen, som de viser for deres følgere. Der er rigtig mange danske og udenlandske Sims4 spillere med store mængder af følgere.
Jeg støder ofte på dem fordi jeg elsker at følge de mere kreative Sims4 "filmskabere".
Jeg støder ofte på dem fordi jeg elsker at følge de mere kreative Sims4 "filmskabere".
Side 1 af 2 • 1, 2
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum