Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 32 af 34
Side 32 af 34 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34
Sv: Nyt indhold til sims4
Ha ha - de der gratis ting er VIRKELIG latterlige, efter min smag - bestemt ikke noget, der flytter alverden i spillet.
Nej, det kunne EA gøre MEGET bedre med en lille fornuftig foræring i ny og næ.
Nye farver på en badedragt er næsten til at grine af - eller blive frustreret over.
Lad mig også vurdere, at disse mikro-pakker/kits heller ikke inspirerer mig til at købe særligt ofte, for der er simpelthen for lidt "value for the money".
Uden at have det fulde overblik eller statistik, er min formodning, at vi på det seneste "bliver spist af med" flere af disse små kits - og istedet ikke får nye og større pakker.
Det er en trist udvikling/afvikling, hvis det forholder sig sådan, for der er jo ingen/ringe interaktionsmuligheder i disse kits, der jo mest er lidt hår, tøj, farver, genstande.
Jeg har ikke WW, men nyder alligevel spillet som et afbræk og tidsfordriv, som du også nævner Simsister.
Nej, det kunne EA gøre MEGET bedre med en lille fornuftig foræring i ny og næ.
Nye farver på en badedragt er næsten til at grine af - eller blive frustreret over.
Lad mig også vurdere, at disse mikro-pakker/kits heller ikke inspirerer mig til at købe særligt ofte, for der er simpelthen for lidt "value for the money".
Uden at have det fulde overblik eller statistik, er min formodning, at vi på det seneste "bliver spist af med" flere af disse små kits - og istedet ikke får nye og større pakker.
Det er en trist udvikling/afvikling, hvis det forholder sig sådan, for der er jo ingen/ringe interaktionsmuligheder i disse kits, der jo mest er lidt hår, tøj, farver, genstande.
Jeg har ikke WW, men nyder alligevel spillet som et afbræk og tidsfordriv, som du også nævner Simsister.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale synes godt om
Det viser igen interessernes mangfoldighed Vince
Jeg har en del Kits jeg ikke vil undvære. Der er meget af tøjet jeg bruger rigtig meget. Jeg elsker især Moonlight Chic kittet.
Jeg kan ikke husk hvad det lille blomster Kit hedder på dansk, men lige nu kan det hentes gratis
Jeg har en del Kits jeg ikke vil undvære. Der er meget af tøjet jeg bruger rigtig meget. Jeg elsker især Moonlight Chic kittet.
Jeg kan ikke husk hvad det lille blomster Kit hedder på dansk, men lige nu kan det hentes gratis
MonaSolstraale skrev:Jeg har Wicked Whims. Det skete bare lige pludselig og jeg kan ikke regne ud om det er en indstilling eller evt. i sammenhæng med en opdatering af MCCC.
MCCC alene laver ingen problemer og jeg har haft begge mods sideløbende i lang til uden problem.
Jeg har prøvet at google mig frem til et svar og jeg kan se at adskillige skriver at det er en bivirkning ved WW.
Jeg skal give en tilbagemelding, når jeg har været inde i spillet, så kan du måske bedre kanalisere det.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Nu har jeg tjekket det. Det er muligvis, fordi du har overset en indstilling i WW. Først mine billeder uden "firkanter".
Og så den indstilling, som du muligvis har overset.
Jeg håber meget, det hjælper dig.
Og så den indstilling, som du muligvis har overset.
Jeg håber meget, det hjælper dig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg tjekker indstillingen. Jeg har ændret nogle indstillinger fordi jeg ikke orke at se simmerne vade nøgne rundt i huset efter deres hyggestunde. Men det kan være de forkerte indstillinger jeg har rodet med. Tak Simsister 🥰
Nu hvor jeg har taget ordet, så kan ma se alt det opdaterede svømmetøj her...
Nu hvor jeg har taget ordet, så kan ma se alt det opdaterede svømmetøj her...
Se mere HER
Se mere HER
Det ser ud til, at vi de næste uger skal "belønnes" for at logge ind og spille Sims. Atter en ting, der kan give problemer efter min mening. Og jeg har i hvert fald ikke brug for det. Synes det er sjovere selv at sørge for, at tingene bliver låst op. Andre meninger? https://simscommunity.info/2024/05/28/the-sims-4-daily-rewards-overview/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2lRclpNT8AwsJ61TCFYRd9SHRVbotkXb_zQ7bfybUzPg36FRg_8X7HhGo_aem_AbVxIjYlIosv2cHIur9uYQChr-OVoYCAmlaLGV_AaXtikPDb1WkyN26lfKeKhyV78_VjDz8wDemO-mvojYl2LPNf
Jeg er absolut heller ikke vild med ideen.
Det er en form for stimuli der skal fastholde spillerne i frygt for at de ellers går glip af noget.
Netop nu arbejder EU parlamentet med at forbyde IT giganter at bruge den form for metoder overfor mindreårige, så husk at der snart er valg
Det er en form for stimuli der skal fastholde spillerne i frygt for at de ellers går glip af noget.
Netop nu arbejder EU parlamentet med at forbyde IT giganter at bruge den form for metoder overfor mindreårige, så husk at der snart er valg
- medmindre, at jeg selvfølgelig kan fortsætte med at være logget på - og så blot gå til hovedskærmen og kræve min belønning.
Jeg tænker dog, at Galleriet efterhånden bliver noget "mudret" og umulig at gennemskue, hvis man downloader rum, grunde eller simmere, som har fået tilføjet genstande fra denne evige strøm af ting.
Lige nu synes jeg, at de mange kits allerede gør det rimeligt besværligt at downloade, fordi der altid er ting fra Galleri-grunden, som ikke følger med eller bliver erstattet af noget andet, når man downloader.
Det vil da blive et rent kaos, når der nu bliver rewards for at logge på.
Det er jo ret snu/genialt af EA, at have givet os små belønninger de senere år - for pludselig at ændre de samme gratis give-aways til noget, som vil kræve handling af brugerne.
Jeg indser allerede, at jeg kommer til at mangle en del ting fra denne belønnings-række.
- medmindre, at jeg selvfølgelig kan fortsætte med at være logget på - og så blot gå til hovedskærmen og kræve min belønning.
Jeg tænker dog, at Galleriet efterhånden bliver noget "mudret" og umulig at gennemskue, hvis man downloader rum, grunde eller simmere, som har fået tilføjet genstande fra denne evige strøm af ting.
Lige nu synes jeg, at de mange kits allerede gør det rimeligt besværligt at downloade, fordi der altid er ting fra Galleri-grunden, som ikke følger med eller bliver erstattet af noget andet, når man downloader.
Det vil da blive et rent kaos, når der nu bliver rewards for at logge på.
Det er jo ret snu/genialt af EA, at have givet os små belønninger de senere år - for pludselig at ændre de samme gratis give-aways til noget, som vil kræve handling af brugerne.
Jeg indser allerede, at jeg kommer til at mangle en del ting fra denne belønnings-række.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg tog mig den frihed at skrive en sur kommentar i kommentar feltet under SimsCommunity artiklen.
Der blev jeg gjort opmærksom på et at der allerede er lavet et (gratis) Mod der gør at man kan hente alle "gaver" med det samme.
Som modderen Simsiboy udtrykker det i sin kommentar til moddet.
Der beskrives også en anden genvej til at hente disse ekstra farver af basegame indhold, som gaverne dybest set består af.
Metoden er beskrevet nederst i artiklen.
Der blev jeg gjort opmærksom på et at der allerede er lavet et (gratis) Mod der gør at man kan hente alle "gaver" med det samme.
Som modderen Simsiboy udtrykker det i sin kommentar til moddet.
Simsiboy skrev:Just so you can save your time for more important things in your life other than a few recolors, you can now download and enjoy them!
- PC / Mac: Instantly unlock Build and CAS Daily Rewards with a Mod:
If you’re on PC or Mac and want to skip the hassle of having to login each day (or depend on an internet connection) to use the new Sims 4 Daily Rewards, you don’t have to worry. Players have proven that these items can be unlocked additionally through a Mod, considering that these items already exist within The Sims 4 Base Game files.
Modder Simsiboy has already released their Mod for the game, unlocking all the Build Objects as well as the new CAS Hairstyle. It’s only a matter of time until we see unlocks for the new Trait too…
You can get these Modded Unlocks for free on Simsiboy’s Patreon. Simply paste the .package files into your Electronic Arts > The Sims 4 > Mods folder and enjoy the contents. Note that these items will be marked as Modded content in your game rather than as official Event Rewards.
Der beskrives også en anden genvej til at hente disse ekstra farver af basegame indhold, som gaverne dybest set består af.
Metoden er beskrevet nederst i artiklen.
Ja, som sagt har jeg ikke behov for at få min spiloplevelse gjort dårligere. Det er jo f.eks. ikke sjovt at bruge spiltimer på at opnå en bestemt belønning, som man synes, at netop denne sim har fortjent, hvis man bare kan få den "kylet i nakken" alene ved at logge ind i spillet.
Der er netop blevet delt en officiel video fra TheSims der viser hvordan man henter sine belønninger.
Det er også muligt at hente dem på galeriet via dette rum.
Jeg vil tilføje at hele setup'et får nogle barske og ret triste kommentarer fra youtuberne og trofaste spillere på Twitter/X.
Sådan kan du hente den ny egenskab, der er en af præmierne for at logge på spillet dagligt.
Sådan kan du hente den ny egenskab, der er en af præmierne for at logge på spillet dagligt.
Hvis det kun er en lind strøm af farvenuancer på i forvejen kendte ting (og et enkelt trait), bliver det da først for alvor uvæsentligt.
Næh, EA BURDE bruge noget tid på at give os hele farvepaletten/alle farve-nuancer på alle tingængelige genstande - eller endog farvehjulet.
Men HVIS det forholder sig som nævnt ovenfor, bliver det da nærmest latterligt - og samtidig HELT tydeligt, hvorfor vi netop IKKE har fået alle farver endnu
Hvis det kun er en lind strøm af farvenuancer på i forvejen kendte ting (og et enkelt trait), bliver det da først for alvor uvæsentligt.
Næh, EA BURDE bruge noget tid på at give os hele farvepaletten/alle farve-nuancer på alle tingængelige genstande - eller endog farvehjulet.
Men HVIS det forholder sig som nævnt ovenfor, bliver det da nærmest latterligt - og samtidig HELT tydeligt, hvorfor vi netop IKKE har fået alle farver endnu
Det er ikke helt rigtigt når jeg hævder at det bare er nye indfarvninger af ting der allerede eksistrere i spillet. Baren er feks kun en tern bred og kan dermed puttes ind i små hjem.
Jeg har modtaget de to første dele uden at være logget ud af min konto, men jeg har selvfølgelig haft spillet lukket, når jeg ikke bruger det.
Her er en lille kommentar til smilebåndet af Caerfinon
Jeg har modtaget de to første dele uden at være logget ud af min konto, men jeg har selvfølgelig haft spillet lukket, når jeg ikke bruger det.
Her er en lille kommentar til smilebåndet af Caerfinon
Ja, og som sagt gør jeg alt for IKKE at få det ind i spillet. Det med at få egenskaber, farver og andre ting låst op er jo ikke den helt store oplevelse, når man så lige så godt kan springe den del af spillet over. Må jeg tilføje: Det gider jeg ikke.
Gad vide, om man så kan ansætte en bartender i hver bar, hvis man sætter flere små barer op efter hinanden.
Det ville være smart, for jeg synes godt nok, at disse bartendere har været noget sløve i betrækket - eller blot haft ALT for mange kunder til en enkelt medarbejder.
Hvis man nu placerede eks 3-4 små barer efter hinanden og ansatte en bartender i hver bar - se så ville det efterhånden give mening - og kundeservicen stige betragteligt.
Min søn er ansat i en bar, hvor der da er 3 bartendere på arbejde, når der er travlt.
Det burde man også kunne i Sims - uden at bruge mods.
Det ville være smart, for jeg synes godt nok, at disse bartendere har været noget sløve i betrækket - eller blot haft ALT for mange kunder til en enkelt medarbejder.
Hvis man nu placerede eks 3-4 små barer efter hinanden og ansatte en bartender i hver bar - se så ville det efterhånden give mening - og kundeservicen stige betragteligt.
Min søn er ansat i en bar, hvor der da er 3 bartendere på arbejde, når der er travlt.
Det burde man også kunne i Sims - uden at bruge mods.
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Mig bekendt dukker der kun en bartende op uanset hvor mange barer der findes på en offentlig grund. Det kunne ellers være smart.
MonaSolstraale skrev:Så kom den officielle nyhed (Der ikke er en nyhed. De næste to Kits Cozy Bistro Kits og Riviera Retreat Kit
Se mere HER
De er frigivet nu. Med Bistro Kits kom en ny kaffebar med andre slags mad, te og kaffe end de andre.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Så glæder jeg mig til min aftenkaffe
@VinceDjansen Hvis du er interesseret i den lille bar, så kan du hente den i dag og kun resten af ugen.
@Simsister. Det er lidt et sidespring, men jeg fandt langt om længe en løsning på No mosaic filen der ikke længere virkede på tumlinge og spædbørn.
Jeg læste mig frem til på Mod the Sims (side 91) at hvis man bruger Wicked Whims skal man putte No mosaic filen i WW mappen. Det virker for mig.
Det stemme med at det var da jeg begyndte at organisere alting i mapper efter RosannaTxt system at No blur filen holdt op med at virke.
...Det er prisen for orden i mapperne
@Simsister. Det er lidt et sidespring, men jeg fandt langt om længe en løsning på No mosaic filen der ikke længere virkede på tumlinge og spædbørn.
Jeg læste mig frem til på Mod the Sims (side 91) at hvis man bruger Wicked Whims skal man putte No mosaic filen i WW mappen. Det virker for mig.
Det stemme med at det var da jeg begyndte at organisere alting i mapper efter RosannaTxt system at No blur filen holdt op med at virke.
...Det er prisen for orden i mapperne
Hmm, det er stadig som om, at min Main menu i spillet ikke har ændret sig.
Så jeg får slet ikke valgmuligheden i at claime noget som helst.
Men så er det jo fint, at der dukker et rum op på galleriet med disse nye dele.
Så jeg får slet ikke valgmuligheden i at claime noget som helst.
Men så er det jo fint, at der dukker et rum op på galleriet med disse nye dele.
Måske HAR jeg nævnt det før, men hvor ville jeg da ønske, at simmerne kunne åbne alle døre og vinduer - og at de så stod åben, indtil simmerne lukkede dem igen.
Blot et ønske
Blot et ønske
Side 32 af 34 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021