DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tanker om mine spil

+4
simsister
Anbodil
MonaSolstraale
Timian2
8 deltagere

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Søn 18 Aug 2019 - 17:08

Don!?
Han må have skiftet udseende.
Det er godt du er glad for den nye pakke Smile
Jeg har ikke købt den endnu, men jeg har ferie i næste uge så måske får jeg lidt mere tid....

Ang. Staffelierne har man kunne tage dem med i rygsækken siden en opdatering for nogle gang siden, men jeg ser frem til at kunne tage fotostativet med Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Søn 18 Aug 2019 - 17:12

Altså, den der hjelm. Har du set, når de andre simmere får grineflip over, at nogen har den på?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Søn 18 Aug 2019 - 19:35

Nej Simsister det har jeg ikke oplevet endnu, men hun tog den jo også af, da den ikke virkede, selvom der var en krystal i.

Ang. fotografering så er der noget EA ikke har tænkt over kan jeg se. Og der er også noget andet jeg er arrig over. Petrine har gennemført akæologstræben og har top i selvadoransk kultur. Men hun har ikke været i junglen længe.

Nu er hun der så, men ALDRIG har junglen vist sig fra en mere fjendsk side. Alt hvad der har kunnet krybe, gå og flyve har ramt hende...hun har fået en sygdom, og fælderne, selvom hun undersøger dem, er ikke helt oplagte. Og nu er hun gu hjælpe mig også stukket af en forgiftet bi...jamen altså ...det er det værste jeg hidtil har oplevet....alverdens ulykker. Jeg synes jo nok at den jungle kunne vise sig fra en mere venlig side, når nu man har brugt SÅ meget tid og kræfter på hendes udd. Men måske anerkende spillet hende ikke som arkæolog, fordi hun har en ny stræben????
Ang . foto..så skal man IKKE lave atelier i kælderen....prøv at se disse billeder taget i templet...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_28

Tanker om mine spil - Page 6 18_08_27

Desuden synes jeg at vejrpakken er en total ulempe for junglen, Når det er overskyet, eller regner/drypper, er det så gråt at man skulle ha en lygte monteret på ens mus, for at kunne se noget som helst ordentligt.... utilfreds
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Søn 18 Aug 2019 - 23:06

Det der med kældrene må være en ny fejl. José og Victor tog mange rigtig fine billeder af diverse fælder i kældrene da de var på Jungle rejserne Rolling Eyes

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Søn 18 Aug 2019 - 23:08

Ja men de er også taget med det ny kamera fra pakken...om det gælder alle kameraer og mobilkameraet...det har jeg ikke testet...kun brugt det fra moschino pakken Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Man 19 Aug 2019 - 10:07

Petrine har endelig opnået hvad der viste sig kun at være trin to i hende stræben efter rigdom, så nu ved jeg ikke om jeg vil skifte hendes stræben.
Desuden er jeg blevet bekendt med en ubalance i mit spil, jeg vist lige må rette op på. For jeg har fået en mængde spædbørn...ja et sandt babyboom...det er også fint, men jeg mangler unge mennesker i spillet. Jeg har altså flest babyer og gamle....og et tomt plejehjem.. utilfreds Hallooo mand....det duer jo ikke. Så jeg skal lige havde det til at balancere.
Petrine har været rundt omkring og mødt nogle enkelte fyre, men altså de var ikke ledige..så jeg fik lige tjekket min befolkning, og der er jo slet ikke nogen mulige til hende...haha...stakkels...ja jeg fik sg ondt af hende... pinlig smiley Men det er min skyld, jeg ved det godt, for jeg har pillet lidt ved indstillingerne, men har ikke gennemtænkt det, så det kan balancere, med NPCerne...jo vist kommer der på et tidspunkt en masse unge mennesker i mit spil, når alle de babyer vokser op, men det vil jo ikke hjælpe Petrine...for så er det hendes tur til at være gammel...ak ja...så jeg må nok ind og designe nogle unge fyre til hende, hun kan vælge mellem...eller bare nedsætte en sambo, og håbe jeg har gjort noget rigtigt. Men det kræver også at jeg får flyttet hendes dejlige hus til en anden grund, så jeg kan udbygge det...så der er plads til hvad der kunne komme ud af det.. gravid .

Som man kan se så er det ældreklubben, som er på besøg i junglen...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_29

Tanker om mine spil - Page 6 18_08_30

Den eneste unge mand hun mødte var så en NPC uden bopæl, altså kan hun ikke invitere ham, men kun tale med ham over mobilen..Og hun virkede ellers så glad for at møde ham......han er på vej væk i baggrunden...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_31

Endelig hjemme fra den mørke jungle....det er værd at fejre. Efterhånden er Oasis springs det eneste nabolag, som er rimelig lyst hele året.
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_32

Jeg savnede ungerne, så da Petrine er hjemme efter 4 trælse dage i junglen, besøger hun familien..åhh det er så hyggeligt..
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_34

Nu har jeg efterhånden styr på deres arbejdstider, Så da Mojoe tager afsted, ved jeg at Simon kommer hjem 2 timer efter...Derfor laver Petrine mad til familien, så der er noget at spise når Simon og ungerne igen er tilbage...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_33

Det er altså en god til ved spillet at man sådan kan hjælpe til på sidelinien, uden at få af vide at man er fræk eller noget ligesom i sims 3..
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_35

Hun får også hængt sin billedudstilling op på museet, endelig er den på plads...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_37

Tanker om mine spil - Page 6 18_08_36

Hun har temmelig mange værdiger på det museum, iblandt 3 forskellige guldfrøer til en samlet værdig på ca. 28000 kr. jo jo
Nåh men hun forsøger jo at møde nogle unge mænd og finder ud af hvor sandsynligheden er størst...
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_38

Ja han er mega lækker, og de blir hurtigt venner, men både at koncentrer sig om at tale og løbe, er ind i mellem for stor en mundfuld..hehe
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_40

Ja ja det gik over al forventning...og så er han gift og har 2 små børn....øv øv tommel ned
Tanker om mine spil - Page 6 18_08_39

Så jeg må vist tage affærde hvis der skal blive noget af det her  kærlighed til Petrine...for hun skal ikke stjæle andres koners mænd....ikke engang selv om hun kunne...I al fald ikke så længe JEG spiller med hende Very Happy Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Man 19 Aug 2019 - 12:22

Så blev mit plejehjem fyldt, nogle NPC familier fik lov at flytte ind...andre især gamle blev slettet; så nye kan komme til....meeen jeg mangler huse...så det blir nok det næste.
Tænk jeg talte 20 spædbørn og 30 tumlinge...ialt i mine nabolag. Shocked Men okej...det skal nok sætte fut i det hele. Måske det næste jeg skal spille er dagplejemor...der er da nok at tage af....hahhah
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Man 19 Aug 2019 - 15:36

Shocked 20 spædbørn og 30 tumlinger! …. det var ellers ikke så lidt.
Jeg styrer mit nabolag med hård hånd og der kommer aldrig nogen spædbørn til uden min indblanding.
Et eller andet mit imellem vil nok være at fortrække Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Man 19 Aug 2019 - 16:07

Jeg har ikke noget i mod at mit nabolag selv laver børn, derfor får NPCerne også lov...men jeg har sat procenten lidt ned og så fik jeg lavet en efterskole for unge fyre...og det var jo bare at hente på nettet...der er mange lækre..men desværre har de samme egenskaber det med at gå igen... Neutral
Mona med alle de gamle skal der jo være noget til at tage over når de dør....og helst nogen som trods alt har fået samlet sig lidt færdigheder. Det er træls at starte fra grunden af, synes jeg... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Man 19 Aug 2019 - 18:32

Noget er der da der fungere i mit spil!
Petrine har lige haft de 2 mest forrygende døgn i mands minde.. Shocked

Først besøger hun efterskolen for unge mænd..... for at dekorere lidt med hvad hun har i rygsækken..
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_12

Ja jeg er næsten misundelig på hende, for at være omgivet af SÅ mange pæne og trimmede mænd.... Rolling Eyes
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_11

Mens hun er der opnår hun åbenbart et godt ry....det er vel ikke så tosset..
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_10

Da hun vil servere mad for dem, kender hun alligevel ikke alle helt nok, men heldet er med hende...mens en af gutterne brokker sig over hende, blir hun inviteret af en anden af vennerne...og vips væk er hun....hehe Hun har ikke hilst på konen og børnene før, så det må hun hellere...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_13

Hun redder også deres baby fra sultedøden...sikke mange børn hun efterhånden har hilst på...så mange at hun har fået en streg i forældreopdragelse...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_14

Hun når slet ikke hjem, før en fra efterskolen invitere hende med på kryderifestival...jamen hvorfor ikke...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_17

Han er da meget sød, men måske lidt kedelig, og denne dame som sidder på skødet af hende var altså ikke inviteret til det... tongue
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_18

Efter en lang dag er det hjem og sove..næste dag invitere hun en af drengene, og muntre ham lidt op med nogle af hendes historier fra junglen, og imens får hun besøg af ham der brokkede sig over hende i køkkenet...en selvoptaget fyr, har hun erfaret...
Men hov....han tager hendes opvask fra køleskabet...så mon ikke han skulle ha holdt sin kæft igår....
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_19

Bagefter forsøger han at flirte med Petrine, men hun har gennemskuet ham...så hun er umodtagelig for det...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_21

Men altså måske ikke helt i det hele taget...hva pokker Petrine...du behøver sg da ikke alle de mavebøjninger!!!
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_20

Om aftenen blir hun inviteret af en af hendes venner til dansefest, men han har noget andet i baghovedet..og jeg får fluks forhindret hende i at blive enlig mor...for jeg ved han er gift og har børn...sådan en tølper!!! Evil or Very Mad
Heldigvis kommer Simon..og jeg skynder mig at danne ny gruppe...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_22

Og Mojoe kommer efter...så han ryger også i dansegruppen...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_24

Nogle gange ville jeg ønske man kunne spørge ind til om deres forhold går godt, men den interaktion er der ikke... No
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_23

Selvfølgelig er der også en berømthed til stedet...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_26

Hun får snakket en del med Mojoe..og jeg undrer mig over, at hele festen fortsætter ud over det tvungne...folk danser og fester helt vildt og der er dejligt mange...Men måske Dj en er på speed... Twisted Evil
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_27

Til sidst er Petrine nødt til at sige farvel til de to unge mennesker, for hun er færdig...klokken er 5 om morgenen...jeg kan godt selv huske det dengang...man var helt øm i hofterne af al den vrikken rundt...
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_25

Solen er allerede stået op...og Petrine skal bare på hovedet i seng...Godnat med hende!!!
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_28
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tirs 20 Aug 2019 - 18:14

Efter alt det her, ville jeg lige tjekke op på de forskellige simmere, og opdagede at min efterskole pludselig kun husede 3 personer. De to var fra den gruppe jeg nedsatte, og så var der en ny..hentet på fælleskabet...jeg måtte ændre han navn til noget læseligt...det stod sg på kinesisk... Laughing

Men hvor var resten af den gruppe, jeg havde nedsat 8??? Rundt og lede...det fleste havde fundet partnere...også ham jeg havde i kikkerten til Petrine...øv...han havde sg fundet en enlig mor i et andet nabolag på 3 simsdage...hurtig i vendingen....pale
Meget kan man gøre i sims, men spillet har sin helt egen vilje..og selvom det ikke altid passer mig...så er det netop det jeg godt kan lide ved spillet....det uforudsigelige.. Wink

Jeg besøgte efterskolen og ud over teenageren, så var der ham tilbage, som Petrine var på krydderifestival med...og så ham den nye..men altså han røg lige en gang i redigeringen, men kun af hår og tøj. Han vil gerne være superforældre..så jeg tænker han skal få lov til at bo i en dagpleje...og der er da så rigeligt plads på efterskolen...med lidt tilretning..i al fald..og penge mangler de bestemt ikke...
Det kunne være lidt sjovt at se HVOR mange unger der egentlig ville troppe op hver dag.. glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Tirs 20 Aug 2019 - 22:44

Det med "spillets" vilje er vist også noget du har indstillet på i MCCC. Den slags sker nemlig ikke i mit spil. Altså, det duer jo ikke, når man skal bruge mange husholdninger for at få konge kabalen til at gå op. Rundtosset
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tirs 20 Aug 2019 - 23:28

Nej det kan du ha ret i Simsister...men nu spiller jeg jo heller ikke kongekabale...haha nærmere noget med en befolkningskabale... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 21 Aug 2019 - 3:08

Jeg mistede tålmodigheden, og gik på fælleskabet og fandt en pæn men neutral ung fyr...lod ham blive logerende hos Petrine, og fiksede ham lidt op. Han var sikkert lavet af en med meget få pakker. Han stræbte efter at blive dygtig kok og havde nogle okej egenskaber, men hans OCD lignende trang til at spraye hans nye skrivebord hele tiden, bliver forhåbentligt lidt mindre påfaldende med tiden håber jeg.
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_10

Egentlig tegnede det til at de fungerede fint i samtalen og søgte også hinandens selskab ind imellem..så da det samtidig var "en aften i byen" begivenhed på programmet...lod jeg fyren invitere Petrine ud. Og de troppede op i deres stiveste puds.
Det skal lige siges at jeg har givet ham lidt basale skills lige som EA også gør med de simmere som følger med pakkerne. Han sku jo nødig afvise hende p.g.a. mindreværd...høhø
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_12

Jeg lader ham bestille 3 retter mad og vin til maden, men da det er gratisdag, og restauranten har enormt travlt, får de altså kun efterretten...men pyt skidt.
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_15

Efter et toiletbesøg og ja jeg må lige føre et friskbær fra Petrines rygsæk over til hendes dates...da han ellers vil falde ned af stolen af træthed...det kan jeg ikke risikere...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_14

Så lader jeg ham indlede lidt romantik...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_13

Herefter overtager de selv.. da tiden går og de er meget trætte, får jeg dem til at rejse sig og Petrine får sit første kys her i sit simsliv....ohh jeg under hende det..
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_21

Det her klær hende virkelig...men de må hellere se at komme i nærheden af deres senge... så det er hjem over begge to efter en vellykket aften i byen....
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_19

Da de er hjemme kan jeg se de kan blive kærester...tja hvorfor ikke....
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_20

Som I kan se så går det glimrende...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_23

Men indtil videre, må de klare sig med hver deres seng...jeg har noget andet jeg vil tage mig af, og så vil jeg vende tilbage for at se om det går eller slet ikke...og ser det godt ud...så ommøblere jeg til deres fordel....haha...ohhh det er skønt at styre... Grine smiley  Grine smiley
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_22
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 21 Aug 2019 - 3:23

I skal forreste lige se et skønt billede....det er ren familiehygge....
Tanker om mine spil - Page 6 19_08_29
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Ons 21 Aug 2019 - 7:30

Godt det lykkedes for Petrine Tommel op
Men...... enkelt senge scratch ..... tror du ikke Dit MCCC har hørt om buske eller andre listige steder? Razz Laughing

NB: Hvordan er det egentlig Petrine er i familie med Mojoe og Simon?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 21 Aug 2019 - 8:17

Petrine er IKKE  i familie, men de er gode venner. Det var trods alt hende som Mojoe flirtede med til Simons store gru...og det var også hende Mojoe gav en nøgle, men tog den tilbage, da han og Simons romatiske forhold skulle repareres. Efter de flyttede lykkedes det hende at blive gode venner med Simon også... tid læger sår også i sims...men det fortalte jeg om tidligere i tråden... Wink

Altså hvis Petrine og ham gutten vil, så skal de jo nok finde en udvej...desuden har hun et telt...og der er da også bruseren...fx.. Så det er jo ikke helt umuligt, men jeg synes bare de selv skal gøre det. Jeg har det godt med at bane vejen..men de må selv afgøre om det er den rigtige vej jeg har banet, og ellers må jeg bare tage det til efterretning...Jeg synes faktisk det er rigtig sjovt at spille på den måde.... Very Happy
Men når det drejer sig om karriere og den slags, så blander jeg mig noget mere...men det er også noget andet... Basketball

Jeg opdagede forøvrigt, at man sådan set kan spille sims 4 i RT, som du også var inde på Mona på et tidspunkt....Hvis man minimere sit spil uden at pause...så fortsætter spillet bare....det anede jeg ikke...så hvis man tør...kan man jo lade det køre om natten eller noget, og så se hvad der er hændt...men det er nok ikke så meget, tænker jeg, der kan ske på hjemme grunden. Surprised
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 21 Aug 2019 - 17:05

Så fik jeg min dagpleje op at stå! De tre hanner som er tilbage i bygningen er Teenageren Samuel...han har forældre i spillet, man gad dem åbenbart ikke. Men hans far har da haft besøgt ham.
Nu har Sune overtaget ansvaret for ham, og det er også Sune som driver dagplejen. Han med det store hår... Very Happy
Den sidste beboer er Thomas, som har valgt at arbejde indenfor IT. De fungere fint sammen, selvom de er forskellige.
Her er efterskolen som jeg lavede lidt om. Men jeg har erfaret at man ikke behøver at gøre så meget, for de har sjældent brug for en lur. Et par højstole er mer end nok, men superlegetøj..og helst noget de ikke finder derhjemme er rigtig godt..
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_26

Da Sune åbner første gang er det søndag...ja okej det tænkte jeg ikke over...men straks vælter det ind med småfolk... og nogle har deres forældre med...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_24

Det var lidt overvældende...men ellers opførte de sig pænt...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_25

Thomas har fri den dag, og kommer helt af sig selv og hjælper...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_27

Og ellers er det jo bare at give dem lidt underholdning..
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_28

Og når de tager hjem igen, fordi Sune har lukket dagplejen...ja så er der bare lige lidt oprydning...egentlig nemt. Og han får 150 kr pr barn pr. dag. Ja det er ikke noget man bliver rig af...men som sagt, så vælger han selv hvor lang tid han vil ha åbent til de penge.
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_29

Næste dag er det ved at gå galt...det starter ellers stille og roligt..Thomas leger danseinstruktør..
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_32

Men så dukker den der underlige; SE HVAD DER SKER op og Sune løber langt væk, og det gør to af tumlingene også...det er alligevel utroligt hvor langt de kan nå at komme med deres vaklende skridt... Very Happy  Så efter Sune måtte stæse tilbage til toilettet for ikke at tisse i bukserne, må han tilbage efter den ene tumling som er kommet langt væk...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_30

Boldbassinet er et hit især for fjollehoveder... Surprised
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_31

Samuel har et skoleprojekt med hjem og snart sidder de alle tre og bøvler med det...faktisk meget hyggeligt...
Tanker om mine spil - Page 6 21_08_35

Tanker om mine spil - Page 6 21_08_34

Hvis man virkelig ville lave rigtig dagpleje og spille det længe...kunne man være med til at opbygge tumlingenes fælles forhold. For ellers vil de måske først mødes senere hen i livet, om nogensinde...en sjov tanke... sunny
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Ons 21 Aug 2019 - 21:40

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan drive en dagpleje som forretning.
Jeg kan godt huske karrieren i Sims3, men mig bekendt findes den karriere mulighed ikke i Sims4 scratch

Bortset fra det har jeg ofte manglet et samlingssted for tumlingerne i mit spil Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 21 Aug 2019 - 23:02

Jamen det er også et mod...det samme som Sighubert brugte til at bo i sin bar.
Moddet gør det bare muligt at bo og ha "forretning" på samme grund. Der er 5-6 muligheder, som ligger under grundegenskaberne.
Og dagplejen åbner du ved at klikke på den tilhørende hoveddør og du lukker den på samme måde. Jeg skærmede hele dagplejen ind ved at klikke på døre og låger op til. så jeg kun har tumlinge og deres mødre på det dertil indrettede område....enkelt og nemt..
Very Happy
Men nu kan jeg ikke finde det rigtige link, men det kan Sighubert sikkert være behjælpelig med. Det jeg har virker ikke mere....øv øv... No
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Sighubert Tors 22 Aug 2019 - 0:18

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Fre 23 Aug 2019 - 19:18

Tak Sighubert! Very Happy
Hmmm det er noget træls, når en teenager skrider fra hjemmet, fordi faderen har fået en nye kone, han ikke kan holde ud...okej fair nok, men mister han sine lektier, så får han ikke nogle nye...og man kan heller ikke købe dem. Jeg valgte at han tog hjem for at lede efter lektiebogen. Jeg havde nu ikke regnet med at de var der. Hva gør i andre?? Har i ikke oplevet at de mister lektierne???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Fre 23 Aug 2019 - 19:27

Man kan godt købe en ny lektiebog. Du skal se i kategorien Børnebøger. Mine teenagere glemmer ustandselig deres lektiebøger hos venner og på offentlige pladser. De koster 1$

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Fre 23 Aug 2019 - 20:28

Eii fedt Mona...det var vist det eneste sted jeg ikke kikkede.. Wink Embarassed
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Lør 24 Aug 2019 - 0:00

Nu er det lige før jeg snart kan kalde min tråd for bodils rod..for jeg har godt nok rodet rundt i mit spil idag. Det lykkedes mig at få købt en lektiebog til min teenager...og han fik dem lavet.

Så havde jeg noget jeg undrede mig over i min Vampyrfamilie (vampyryngel). Jeg mente bestemt at de havde to knægte og resten var piger...men der var kun en dreng tilbage og resten piger, så hvor var den sidste....Nemlig knægten her..
Tanker om mine spil - Page 6 25_04_10

Jeg fandt ham i San Myshuno, hvor han boede sammen med sin kæreste og hendes halvsøster og deres knægt...som også var blevet et fjollet barn, som han selv var dengang. (Glemte at tage et billede) Det er vist første gang i sims 4, at jeg har en stamtavle med 3 led.... Very Happy Det er dælme stort for mig....!!!

Nå men derefter kunne jeg ikke dy mig og måtte lige se til Petrine og hendes kæreste Tucker. Det lod til at de havde øget både venskabet og følelserne for hinanden, så jeg gav dem en seng og lavede soveværelse. Mens jeg så spiller med Petrine og hun faktisk lige var blevet færdig på sportscentret, blev hun inviteret til Salts fødselsdag. Måske I kan huske Salt og Pebber Poorless???

Jeg må endnu engang konstatere, at det var et godt hus jeg fik indrettet til dem efter de flyttede fra kæmpekassen...
Hun mødte datteren Anis ude på fortovet...den datter var endelig blevet en skolepige...det synes jeg hun var meget længe om, kan jeg sige Jer.
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_12

Da Petrine begynder at hilse på og snakke, holder gæsterne op med deres byggeklods projekt..
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_11

Ude I køkkenet står proffesionel hjælp og kagen med lysene er klar...men hvor pokker er fødselaren Salt???
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_10

Da de alle er blevet småsultne går de ud og spiser af en anden kage hushjælpen har lavet...og jeg kan stadig ikke forstå hvor Salt er...kl. er over 20.00 men måske har har et arbejde hvor han slutter meget sent...
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_14

pludselig dukker han op..endelig..og puster lysene ud
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_15

Og så blir han gammel/ældre...men her synes jeg, der bestemt er noget, der ikke stemmer, for Pepper er stadig ung voksen... confused Mit spil må ha været i kludder på et tidspunkt, og det er måske forklaringen på at Anis har været tumling i umindelige tider...
Petrine gir ham en flot gave. En kniv fra en af hendes udgravinger...en artefakt mindre at slæbe rundt på... Smile
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_13

Jeg ved ikke hvordan spillet bedømmer en vellykket fødselsdag, men denne her blev kun bedømt til okej...og jeg som synes det gik så godt, selvom Salt var længe om at komme...
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_16

Hjemme hos Petrine og Tucker går det strygende..som I selv kan se
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_17

Der er bud efter hende, ja næsten headhuntning til jobs..og efter et par mislykkedes forsøg ender hun med at blive Kulturklummeskribent. Det kræver at hun går Simon i bedene og sjovt nok kommer han på besøg..Og hun får nogle gode billeder af ham..
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_19

Simon din charmetrold... I love you  I love you
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_18

Tucker som øver sig i at lave drinks kommer med kølig hvidvin til ham og de to lærer hinanden at kende...de har i al fald meget at tale om. Desuden blir Petrine og Simon bedste venner ved lejligheden! I love you
Tanker om mine spil - Page 6 23_08_20
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 6 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum