DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tanker om mine spil

+4
simsister
Anbodil
MonaSolstraale
Timian2
8 deltagere

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Man 8 Jul 2019 - 15:37

Ja jeg glemmer det med vejrstationen. Den må jeg blive bedre til at bruge...tak. håndtryk
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af VinceDjansen Ons 10 Jul 2019 - 13:09

Maskinen skal i øvrigt opdateres først, inden den kan bruges fuldt ud.
Det kræver fingerfærdighed.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Ons 14 Aug 2019 - 22:14

Efter at have spillet sims 3 ville jeg ind i sims 4 fordi jeg ville prøve at lave et fotostudie af en slags, med den nye pakke. Men det gik slet ikke sådan.
Jeg faldt over mit gamle spil med mine elskede simmere; det homoseksuelle par Simon og Mojoe....måske I kan huske dem?

Efter de havde dannet par et stk tid og var vildt glade for hinanden, kom min akæolog Petrine imellem dem....måske I også kan huske hende.
Men Mojoe som altid er en posetiv fyr flirtede med hende og kom til at lære hende ret godt at kende, og det passede bestemt ikke Simon, så der blev krise i det lille hjem. Ja så meget så de måtte have hver sin seng. Måske sku jeg heller ikke ha blandet mig, det var ikke pænt af mig.. Embarassed  Men øhhh...nå men da jeg så besøgte dem igen idag...var de ligeså elskelige som jeg husker...og grafikken...altså. En tur i sims 3 får bestemt løftet sims 4 til nye højder...hehe

Nå men jeg kunne se at de ikke var så vrede mere på hinanden, så jeg tænkte måske denne konflikt kan løses...

Simon som er på arbejde får mulighed for at male noget ekstraordinært, nemlig potrætter af 2 mænd fra en anden verden...jeg vælger ja....hvilket udløser en berømthedsstjerne...og DET er Simon overhovedet ikke tilfreds med...han er så anspændt og i dårligt humør at det lyser ud af ham da han kommer hjem...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_13

Lidt tidligere har Petrine underholdt Mojoe. Han har fri fra arbejde og er hjemme, så han gir hende nøglen, som ven af huset. Det har sine fordele, for da radioen går sig en tur, får han hende til at reparere den.....snedigt.
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_12

Stakkels Simon har det rigtig dårligt, så jeg sende Mojoe ud for at opmuntre ham, hvilket udløser en sand ordflom af fustrationer fra Simon...jeg kan slet ikke holde op med at grine fordi han blir ved og ved...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_11

Til sidst får Mojo også nok, for han henter en lerklump som ligner en lama, og begynder at arbejde med den, mens Simon stadig er ustoppelig...haha..det er faktisk skide komisk...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_17

Jeg hjælper Simon ved at slette berømthedsstjernen og muligheden for at blive berømt. Simon vil gerne være en ekstraordinær maler, men bestemt ikke i søgelyset...( og jeg synes heller ikke det passer til ham) Vi er enige!!
Lidt efter lidt blir deres forhold bedre kan jeg se, og Jeg får en ide,, eller også er det Simon...hmm
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_14

Da Mojoe begynder at flirte med Simon igen, og Simon har kysset hans hænder er sagen klar. Hva med en lille ferie..
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_16

Jeg køber campinggrej til dem og lader dem besøge Sulani. Simon har fri fra arbejde, så det er kun Mojoe som skal bruge en feriedag..
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_15

Først svømmer de ud til bøjen for at dykke lidt, og det er tydeligt at Mojoe er foran på sportsrutinen..
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_18

Så sludre de lidt om dette fantastiske sted...men ingen af dem er vikinger....
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_20

Og Mojoe er den første der må finde vintertøjet frem...Brrrrrrr
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_19

Nå men det korte af det lange er at de trods alt får hygget sig. Petrine dukker også pludselig op...men sådan er det måske når man har en ven af huset med nøgle...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_22

Tanker om mine spil - Page 5 14_08_23

Tanker om mine spil - Page 5 14_08_21

De går alle til køjs i teltet, men kl. ca. 04 om natten bryder et forfærdeligt uvejr løs og en lynnedslag, gør det af med deres telt...Petrine smutter bare hjem, men jeg har problemer med at få samlet deres ting...og i det hele tager er situationen kaotisk...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_24

Endelig er det hele pakket sammen og de må bare hjem i en fart...og lykkeligt hjemme igen står de tidlig morgen foran deres hus og priser sig lykkedlige..ja de glemmer rent at det er vinter...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_26

Men selvom jeg synes turen var en totalt fiasko...så var det måske alligevel ikke helt tosset, hvis man ser på Simon...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_25

Mojoe skal møde på arbejde kl. 10 så Simon tilbringer sin anden fridag på skøjtebanen...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_29

Da han er tilbage fra arbejdet får jeg endnu en på grineren...for de to er meget underholdende...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_28

Og så lykkedes det endelig....forholdet er redet...
Tanker om mine spil - Page 5 14_08_27

Så nu har jeg planer om at de skal flytte i en større bolig og adoptere, så parret kan blive en familie....gad vide hvordan det vil gå  scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Ons 14 Aug 2019 - 22:29

Ja, det forstår jeg. blinkende smiley Har også en tendens til at blande mig lidt rigeligt ind imellem. Men den går altså ikke, når man spiller kongefamilie og skal få det hele til at gå op. Og grafikken er bestemt et stort plus i sims 4 - for mig også. Plus simmernes multitasking. Det er da også lidt underligt, når grafikkortet er det samme, at der så er SÅ stor forskel på kvaliteten af billederne. Kan man ikke indstille inde i spillet?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 6:26

Kvaliteten på billederne både i sims 3 og 4 fejler ikke noget. De er kvivskarpe begge to, men forskellen ligger jo i at sims 4 er bygget op over en anden list...altså et andet grafiksystem og farvesystem. Og at simmerne kan multitaske er både en fornøjelse og en forbandelse, for sansynligheden for at der opstår fejl er større derved+ de er 100 år om at spise..og det oplevede jeg efterfølgende i går. Så meget at jeg blev temmelig fustreret og måtte stoppe. For Mojoe ændrede pludselig karakter og blev anderledes end hvad jeg kender ham som...og det var temmelig frustrerende..og jeg havde en del fejl lige i rap....suk..
Nu håber jeg så at et sceneskift kan afhjælpe på det...og ellers må jeg vel til at rense ud i min modsmappe, selvom jeg ikke er meget for det... Neutral

Okej så......mi blir jeg nød til at spørge en af jer mere velbevandrede i det med forhold. Hvis de bare er gode venner, men har været kærester, kan de så blive kærester igen??? Og betyder det at de skal starte helt forfra med flirteriet, udveksling af telefonnr og alt det der, som virker helt tåbeligt på mig, når du nu bor sammen og har gjort det hele deres eksistens...sådan set. Suspect confused
De kan også blive bedste venner, men jeg synes at huske at det skal man undgå hvis man vil have dem gift på et tidspunkt...eller husker jeg helt forkert??? scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 9:15

Efter meget møje og besvær er det lykkedes dem igen at blive kærester, men jeg forstår ikke at Mojoe kun kan lave okej mad når han har 8 i al, madlavning...før var den som min. fantastisk... confused
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Tors 15 Aug 2019 - 18:22

Hvis man vil have dem gift på et tidspunkt, skal man kun undgå at lade teenagerne "forlove" sig med hinanden. Det betyder ikke noget med bedste venner eller ej. Og ja, de kan sagtens blive kærester igen. Det tager bare noget tid, og stemningen skal være i orden.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Tors 15 Aug 2019 - 19:35

Petrine kan jeg huske fra dit Jungleeventyr, men hvorfra stammer Simon og Mojoe?

Ind imellem kan man komme til at lave lidt for megen rav i den, når man styrer sine simmere.... Det har vi vist alle prøvet pirat
Godt de fandt melodien igen Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 21:04

Mojoe og Simon var de to som boede i NewCrest og det var Jose' som blev naboer til dem. Simon malede kunst men tog også billeder i starten og på et tidspunkt havde han en åben forretning på deres nabogrund..De er fra den gang jeg havde moddet Wicked Wims...ak med det lavede for megen rav i den, så det har jeg ikke mere.

Joo Simsister det lykkedes også at de blev kærester. Faktisk gik det fuldstændigt grassat....ja jeg må sige at dagen i dag har været meget overraskende, chokerende og vildt underlig...men også underholdende... affraid Rolling Eyes Shocked Laughing
Nu skal I bare høre:

Jeg fik bygget et hus til dem inden for grænsen for hvor meget de havde tilfælles, på øen i Windenburg. Her skulle være et børneværelse, og plads til Atalier. Da de ankom med deres møbler var det snestorm og bidende koldt...ja ja det havde jeg glemt at tænke på...men hva..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_10

Da de kommer indenfor og står og krammer hinanden får jeg anbragt møbler og alle Simons billeder og fotografier.. Har har fået atalier ovenpå
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_11

Så trodser naboerne snestormen og møder op. Sjovt nok var de fleste simmere nogen jeg selv har lavet og bygge hus/skib til. Måske I kan kende Skipper...han bor på en gammel skude med sin lassiehund..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_12

Efter gæsterne var gået tog pokker i parret...(ja jeg styrede dem ikke)....men sad bare og gloede dumt undrende, for de forsøgte sg at lave børn.. confused
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_15

Det ville ligne mig dårligt hvis jeg havde lavet dem så de kunne blive gravide, men altså det er 2 år siden så nåh ja måske jeg havde en bagtanke... og min overraskelse var da også stor da Mojoe kommer ned af trappen. Jeg fik faktisk en anelse, kort efter, fordi han pludselig kunne tage graviditetstest, men animationen glippede, eller noget...der er en del af den slags i sims 4 efterhånden så det er ikke til at vide noget med sikkerhen...med jeg blev klogere
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_14

Han var simpelthen på vej til at fortælle Simon den store nyhed..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_13

Mojoe er meget glad for at være blevet gravid....javel så...jamen så behøver de jo ikke adoptere tænker jeg og begynder at glæde mig over Mojoes held.. men det er lidt svært at finde bekvemt tøj til en gravid mandesimmer...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_16

Kvalmen fylder meget, det samme gør spiseriet og toiletbesøg, med det ved I jo sikkert..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_18

På det tidspunkt er jeg overbevist om at Simon har sympatikvalme med Mojoe, eller også er han nervøs for fremtiden...Derfor kommer det også i den grad bag på mig at han også viser sig at være gravid, 1½ døgn efter Mojoe.....ahhh hva... affraid
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_21

Ud over jeg er ved at trimle ned af stolen af grin og overraskelse...så står jeg så nu med to gravide simmere.....tak skæbne pale ...det havde jeg bestemt ikke regnet med , og det har jeg med sikkerhed heller ikke indstillet dem til...ja ja jeg undres ... clown
Dagen går og Mojoe stortrives...og det ser helt ærligt ret skørt ud...men altså..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_20

Det værste er at jeg lige havde indrettet børneærelset til ET barn...inde Simon tog røven på mig...og så er ET toilet næsten for lidt....det lille badeværelse blir så flittigt besøgt at jeg blir bekymret... Rolling Eyes
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_19

Jeg må bare tage det som det kommer...jeg prøver at forlige mig med tanken og to rollinger. Imens må jeg konstatere at noget arbejdstøj er mere gennemtænkt end andet...se bare de to her....Mojos jakke er ovenikøbet knappet op forneden...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_24

Det er kun fordi Simon har fået andre arbejdstider at de kan tage afsted samtidig, og også har fri nogenlunde samtidig. Da de kommer hjem gir Mojoe den overanstrengte Simon en vasker....haha
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_22

Og lige efter opstod dette her....altså hvis det havde være i virkeligheden, så havde jeg vundet en eller anden pris med det billede.... Laughing
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_23

Men det er simmerne og da Mojoe er en aktiv simmer så er han nødt til at røre sig for ikke at blive sindsyg...så det blir til megen dans. Men DET ved jeg...man kan ikke danse som ham i 9. md. Jeg prøvede i 7.ene og det gik sg ikke...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_27

Da han endelig får Veer tænker jeg at det nok er bedst han tager på hospitalet..men altså det fortrød jeg omgående...jeg har aldrig brudt mig om spøgelser i sims...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_25

Da Mojoe vil indskrives tog det også så enormt lang tid, at jeg var lige ved at tro at hospitalet også var blevet storramt af fejl.....Ja jeg blev sg helt nervøs.... Suspect
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_26

Og det var også spøgelseslægen der måtte klare den fødsel, men det hele var sg så underligt i forvejen at det dårligt kunne blive værre...men
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_30

Mojoe skifter lige efter fødslen og nusser sin dreng, som kom til at hedde Peter
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_29

Man da de så endelig kommer hjem, får jeg besked på at ungen er i dagpleje...ahva...og Mojoe er i kittel og går løs på sneen...jamen er han da blevet vanvitttig... confused Men øhh hvor ofte er det også lige at et hospital har besøg af to gravide mænd på en gang som danner par...Måske det blev lidt for meget for spillet....
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_28

Jeg tjekker lige at Peter er i sin vugge..pyhh heldigvis, og så må jeg ha Simon til at gi ham mad..., men han er så træt at han ikke kan hænge sammen længere...så jeg må ha fat i Mojoe...og så flytte den bette, for han vækker Simon hele tiden...sikke en ståhej..
Næse morgen sover Simon længe, men da han våger gør han dette....haha..hvor kom det fra...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_33

Jeg skynder mig at sætte Mojoes Basketnet op, så han kan få afreageret...han har savnet det net ved jeg..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_31

Imens får Simon Veer...men det siger jeg dig Simon det må du klare selv for jeg nægter at tage på hospitalet igen...tænk hvis det er en vampyrlæge denne gang....det ku jo være farligt....
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_32

Jeg sørger for at Mojoe snakker med ham mens, så går det sikkert hurtigere...
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_35

Tanker om mine spil - Page 5 15_08_36

Endelig får Simon en pige som hedder Lotte, men da jeg ser hende...synes jeg virkelig at spillet er ironisk....jamen altså...se selv
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_34

Han har født hende i sit Atelier, så jeg får flyttet krybben ned i børneværelset og nu er der altså to at passe.... Og sikke et arbejde...Simon er ved at falde helt fra hinanden men tager sig alligevel lige af de to små inden han går i seng og sover 12 timer i streg...
Vinteren viser sig også fra sin pænere side...endelig..
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_39

Men så et døgn efter sker dette????
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_37

Øhhh a hva...hvad er der i vejen Mojoe???
Tanker om mine spil - Page 5 15_08_38

Og NU....nu tør jeg næsten ikke gå ind i mit spil igen....for jeg er bange for han er gravid igen... affraid

Jeg er sådan kommet til at tænke på den udsendelse som var over DRTV for 4-5 mdr siden om rugemødre til bøsser og de børns rettigheder i samfundet.
her var også et bøssepar som sådan ønskede sig et barn...og det kan være svært så de havde sikret sig med to mødre de kendte og de lykkedes med dem begge..overraskelsen lå i den den ene rugemor viste sig at være gravid med tvillinger...så de ville altså blive forældre til 3 spædbørn på en gang.....tak spids...
Vanvittig undre Grine smiley blå sut blå sut blå sut



Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 21:13

Der er nogen der siger at man skal passe på med hvad man ønsker sig.....ja man kan risikere at få det tifold igen... Laughing cheers lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Tors 15 Aug 2019 - 21:56

Juhuu Hold nu op Anbodil! ….. mon ikke du skulle gøre de to gutter mindre frugtbar i CAS?
Jeg har ofte oplevet at mine simmere tog styringen mht. at udleve deres lyster i skabe og buske... men jeg mener aldrig jeg har oplevet de blev gravide.... Grine smiley

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 22:24

Tro mig Mona....tanken har mere end strejfet mig... Wink Denne gang er Simon i det mindste ikke gravid, for det var han da de havde alm. juhuu men spillet er ikke mere til helt at stole på...min erfaring... geek
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Sighubert Tors 15 Aug 2019 - 22:43


Jaja. Sådan kan det gå. Kan de så også give bryst. Shocked

Tror du ikke at der er nogle indstillinger i MCCC der er kommer lidt i konflikt med hinanden?
Der er jo flere muligheder for at ændre på simmernes forplantningsmuligheder.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Tors 15 Aug 2019 - 22:53

Nej de må nøjes med at gi flaske...men det kan godt være du har ret i det med MCCC. Han har desuden ændret så meget på dens kommado-design, at jeg dårlig nok kunne finde rediger i LES. Men jeg har aldrig ændret på deres forplantning gennem MCCC, kun gennem spillet..og det var mest omkring at tisse stående og den slags...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Fre 16 Aug 2019 - 0:15

Ja, det meste af det er jo ret almindeligt i Sims 4, lige bortset fra, at de af sig selv går op og "laver børn". MCCC må nok have noget af skylden for den her redelighed.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2019 - 2:07

Ja man er jo ganske overflødig i sims 4,...altså lige bortset fra, de ambitioner man har på deres vegne...eller hvis de begynder at bevæge sig i for snævre kredse... cheers

Jooo men denne redelighed holdt mig nu meget godt underholdt.....hæhæ lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2019 - 14:09

Jeg vovede mig ind i spillet igen...og det gik heldigvis okej. Meen 2 børn er da en håndfuld. Så de blev klaret på samlebånd...og det gik fint..
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_12

mojoe og Simon har måtte ofre deres soveværelse og bytte med det mindre...så nu er børneværelset okej i størrelse. Men jeg kan forudse problemer med badeværelsets størrelse....hmm måske løser det sig.
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_11

Her pustes ud når børnene er rolige. Mojoe skal føde engang i dag, men han skal også på arbejde Rolling Eyes (jeg var ikke klar over at man skal ringe dagen før man skal på arbejde, for at tage en forældredag) Så jeg er spændt på hvordan det vil gå.
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_10

Her smutter så simon på arbejde og Mojoe må klare sig alene. Han skal først møde kl. 14 men øhh så er der det med fødslen.
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_13

Selvfølgelig mens begge unger skriger på mad og bleskift...får Mojoe veer og han har lige fået besked på at der er en time til han skal være på arbejde.... pale
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_14

Heldigvis glor han bare dumt på mig, og ryster på hovedet da tiden oprinder. Selvfølgelig skal han ikke på arbejde med veer....og så kommer Simon hjem. Her kommer så en interaktion, som jeg ikke har kunne finde ved de andre graviditeter...Mojoe vil ha Simon til at mærke på maven..
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_15

Jeg tror mere og mere at MCCC moddet er blevet for belastende for spillet...for det her gjorde Mojoe selv, for jeg kan stadig ikke finde kommandoen???
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_16

Her kan man så virkelig sige, at simmerne kan multitaske. Mojoe har veer, sidder med ler og ser fjernsyn samtidig...... clown
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_17

Endelig føder han en mørk pige, som nu hedder Lise. Og her går det næsten galt, for to spædbørn kan klares men tre... affraid  Så græder den første...så begynder den 3 og så den anden...så nr. 1 og 3 samtidig...og så igen nr, 2...mine ører ringer af barnegråd på det tidspunkt...og min pauseknap for ingen pause... Og så sker det at jeg får besked på at Lotte er ved at blive større, men hov....hva med Peter....han er dog født først???  scratch
Tanker om mine spil - Page 5 16_08_18

Nu har jeg valgt at prøve at spille uden MCCC for dels havde jeg ikke ændret på hverken Simon eller Mojoe, så de kunne få børn.De kunne kun gøre andre gravide, som naturligt er. Det fik jeg konstateret i LES...og hver gang de havde passet børn og de var færdige i børneværelset, ville de ud og lave snemænd og de var ikke engang legesyge...altså sikke en galehus... Vanvittig Men ellers går det godt... Grine smiley

En fordel er der ved at have så mange børn på en gang. Både Mojoe og Simon har grad 4 i forældreopdragelse....allerede.. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af simsister Fre 16 Aug 2019 - 14:51

Men ellers går det godt, altså som du kan sige det. Grine smiley  Jatak, det med trillinger har jeg jo selv prøvet - helt uden MCCC. Sikke et arbejde. du skulle alligevel have fået dem på én gang, så opfylder man jo et af spilmålene. Men det er jo ikke alle, der går lige højt op i det.
Tanker om mine spil - Page 5 HYJOO4w

PS, vidste du for øvrigt, at simmere nogen gange kan være to steder på èn gang? Det oplevede jeg i går.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af VinceDjansen Fre 16 Aug 2019 - 17:28

Jøsses Anbodil - der er da virkeligt noget at se til her.
- og sikke en redelighed med to gravide homofobiske mænd. Det er da lige til TV-avisen.
Pride uge hele vejen igennem!!
Fornøjeligt, at du alligevel vælger at gennemspille dette setup - og gad vide, hvad der vil ske mere.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2019 - 23:18

Ja det er et ganske beskrivende ord til denne situation Vince. Jeg holder simpelthen for meget af Simon og Mojoe til at opgive dem, derfor har jeg også gemt dette spil så længe.. Wink

Jeg er nu ganske tilfreds med at de ikke kom på een gang alle tre simsister. Men nu gruer jeg for det med tumlingene, for de kan da også godt være krævende...kan jeg huske noget om..da jeg spillede med det lesbiske vampyrpar Val Dreifuss. Dem der havde 6 børn. Og dem har jeg set til, hvis i kan huske dem. De fleste er nu vokset op og blevet ganske nydelige.... hjerte Dejligt at se!!!
Heldigvis er Mojoe og Simon så højt i graderne på arbejde at de ikke arbejder så meget mere... glad smiley

Nej jeg har ikke oplevet at se samme simmere flere steder samtidig, men jeg oplever dog at nogle af de der simmere som spillet placerer som fyldstof, kan komme fra mine gemmere...Derfor havde jeg også en ung og en ældre udgave af en sådan simmer samtidig...suk...
Desuden er det sædvanligt at den simmer man spiller kan snakke i telefon, med en simmer, som man pludselig kan få øje på på samme grund fx...og her snakker vedkommende IKKE i telefon.....haha..
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Lør 17 Aug 2019 - 12:41

Ja så fik jeg definitivt bekræftet at MCCC laver en del om på alting, trods det at jeg vidste at det eneste jeg havde indstillet den til; var flere på de off. grunde.
Da jeg forlod spillet igår, var det mandag formiddag, og jeg havde planer om at de sku sammen ud af huset. Men så idag da jeg ankommer i mit spil er kl. næsten 02 om natten og det er onsdag..ahhh hva.. Shocked?  så der røg den fridag. I kalenderen står alle spædbørnene til at have fødselsdag den dag...javel så...på en gang trods det at de ikke er født samtidig...hmmm
Tilgengæld er der mere styr på Simon og Mojos forældreorlov for de har begge fri i 2 dage nu! Ja ja hvis ikke jeg var forvirret...så bliver jeg det da nu...
Så håber jeg bare at spillet ikke bliver for "kedeligt" nu der ikke er MCCC til at lave rav i den, for det lader da til at den gør det, en hel del faktisk.... Grine smiley

Se så her...tre på stribe. Men altså at Lise og lotte ligner tvillinger...er underligt, for de er født af hver sin forældre...Man kan godt få den tanke at Peter faktisk skulle være født af Simon og Lise og Lotte, som tvillinger af Mojoe...men at MCCC bare miksede det hele uden hensyntagende... scratch
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_10

Måske har jeg taget fejl af det mod, for jeg har hele tiden troet at det var ment som et værktøj til selv at ændre tingende lidt i den retning man ønskede, men faktisk er det blevet til en udfordring i sig selv, for dem som ønsker et anderledes simspil...og det uden de ændre noget som helst.. Udspekuleret
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Lør 17 Aug 2019 - 22:54

OG så må jeg vist lige redigere lidt.....den hukommelse... Embarassed

Jeg prøvede at spille et par dage uden MCCC, men det var ikke til at holde ud. Jeg var nødt til at blande mig ret ofte, for at hjemmet ikke gik til i snavsede tallerkener og ting som var gået itu. Så efter det valgte jeg igen at ligge moddet i mit spil. Og så fik jeg lige studeret det, og det var mig der havde indstillet en del på det, så nu er det opklaret hvorfor Mojoe og Simon blev gravide. jeg havde sat spillet til, at to af samme køn kan prøve at få børn......av en bommer...men nu er det ændret. Tidsforskydelsen var også mig, for jeg havde gjort simsdagene lidt længere...ak ja..
Men jeg har ikke gjort alt. For trangen til at have pæne og i orden omgivelser tror jeg Dreadpool står for. Sikkert fordi han mener, at simmerne selv skal kunne sørge for at holde deres omgivelser rene og pæne...med mindre de altså er rodehoveder. Og det synes jeg er en god ting. Jeg tror også han har pillet lidt ved forskellige "værdier", så det hele føles mere naturligt. I de to dage der gik uden MCCC, samtalede Mojoe og Simon næsten ikke, og før kunne man næsten ikke få et ord indført.
Så jeg synes bedre om Dreadpools udgave af sims...trods det lidt skæve og uforudsigelige, eller måske netop på grund af det. Very Happy Tænk bare på den ovenstående historie..hehe

Efter at ungerne nu er tumlinge, har jeg forladt Mojoe og Simon for en stund, hvor de må klare sig selv....dejligt nemt for mig. Laughing Tilgengæld synes jeg Petrine Faust (arkæologen) måtte have noget opmærksomhed.
Hendes rygsæk var proppet med ufærdige fund...så vi måtte lige bruge 3 dage med tryk på for at få renset ud i den.
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_12

Tanker om mine spil - Page 5 17_08_13

Den første hun fik besøg af var sjovt nok Mojoe...men han trængte nok til at komme lidt væk hjemmefra. Hun har foræret ham nogle værdifulde ting, som jeg så kan placere i hjemmet senere hen.
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_11

Hun har fået en ny stræben, da hun har gennemført alle mål i arkæolog stræben. Og da hun havde en del penge, var det oplagt at lade henne gennemføre "ufattelig rig" stræbenen. Efter det er det vist på tide at hun får noget romantik i sit arbejdsomme liv...om hun så skal finde ham i junglen...men det vil tiden vise... glad smiley

Og så mente jeg det var på tide at synliggøre at tiden er gået og hun er på vej mod at blive voksen, og her er det naturligt at håret er groet..
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_16

Hun var også lige et smut på Museet for salvadoransk kunst, for at se om nogle af hendes udstillede genstande trængte til udskiftning, og her mødte hun Monas Josè og fik en sludder med ham...øhh tværs genne rummet...haha
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_15

Tanker om mine spil - Page 5 17_08_14

Og så fik hun besøg af en fra liste B...(Petrine kendte hende ikke) men heldigvis kan simmerne selv finde ud af at samtale med berømthederne, uden at dåne. (om det er Dreadpoole igen ved jeg ikke). Men jeg havde ikke mulighed for andet end de sædvanlige trælse interaktioner..,
Tanker om mine spil - Page 5 17_08_17

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af MonaSolstraale Søn 18 Aug 2019 - 10:38

Godt du fik styr på dine indstillinger, så du undgår flere uønskede graviditeter Tommel op
Det er hyggeligt at du har genoptaget Petrines historie. Jeg fik helt lyst til at kigge tilbage i forhistorien, men det har EA jo effektivt sat en stopper for  Mad

NB: Jeg kom virkelig til at savne José da jeg så ham i dit spil (i en ung og slank udgave Wink ). Jeg vender helt sikkert tilbage til ham og alle vennerne, når jeg har afsluttet Finns historie.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Søn 18 Aug 2019 - 13:07

Ja jeg tænkte nok du ville synes det var sjovt at gense ham. Petrine er på en måde en nøgleperson i dette spil, fordi hun har sat sit præg på museet og ørkenbaren. Og med den nye mochino pakke, håber jeg at få mere styr på fotograferingen, så hun kan få taget nogle flere gode billeder af junglen.
Det aller bedste med den pakke er at de nu kan have alt muligt med i rygsækken,...også en staffeli .....det har jeg virkelig savnet!!! glad smiley

Det skal lige siges, og jeg er lidt stolt Surprised , men Petrine er den eneste simmer indtil nu som har opnået 6 egenskaber...det er aldrig overgået mig før...høhø
Hun havde god, kreativ, lærer hurtigt og kunstelsker og nu også Museumsmæcen og kreativ visionær!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Anbodil Søn 18 Aug 2019 - 16:56

Petrine mangler ikke mange penge i at nå sit 2. mål og imens kan hun jo passende øve sig i at blive en bedre fortæller. Hun har så mange historier hun kan fortælle og vil gerne gøre det godt..
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_11

På et tidspunkt besøger hun pyramiden i nabolaget for hun har noget hun vil prøve af.
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_26

Hun har fået fat i en hjelm, som efter sigende skulle gøre det nemmere at finde krystaller, hvis man anbringer en krystal i den. Det har hun fået gjort...
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_12

Men hun synes ikke rigtig det virker....så efter flere forsøg, hvor hun bare finde hvad man eller kan finde...så dropper hun den...
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_14

Istedet besøger hun pyramiden, da hun hører en violin i vinden....smukt er det her oppe i højen...
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_13

Men det kan være svært at få tiden til at gå inden de sidste penge er hentet hjem. Det er ikke hver dag der kommer artefakter hun skal afdægge...så jeg synes hun skal gøre noget ved sit manglende venskab med Simon. Måske det også er godt at lære ungerne at kende....
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_16

Simon er desværre på arbejde, men Mojoe er der og ungerne....alle tre... og de er meget glade for at fortælle......alt muligt...
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_17

Petrine kan også mange historie og her er Peter en god lytter
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_15

Men hun vil også møde pigerne..og her læser hun historie for Lise....
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_18

På et tidspunkt opdager hun ar Lotte trænger til bleskift, og det genere hende ikke...snarer tværdigmod..
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_19

Men pludselig forsvinder ungerne i dagpleje. Mojoe må være gået på arbejde...og huset er pludselig tomt....meget underlig fornemmelse. Man kan stadig høre børnestemmer i  det tomme hus, men ellers er de væk....det er lidt uhyggeligt, så Petrine tager hjem..
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_20

Næste dag besøger hun huset igen og da er de alle hjemme. Simon sidder og grubler over skak, så Petrine sætter sig og deltager...men Simon er for skrap til hende. Hun blir hele tiden skakmat..
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_21

Men det kan også være lige meget for de har virkelig meget at snakke om de to...
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_22

Efterhånden som tiden går, kan jeg regne ud at det må være en af deres fridage...for ingen forsvinder..det gir ekstra tid til at komme lidt tættere ind på ungerne. Det ku jo være sjovt, hvis hun på et tidspunkt, når de var blevet større kunne rejse sammen med en eller flere af dem
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_23

Nu venter hun så på den artefakt som skal gøre hende så rig at hun kan opnå sit mål...og mens hun venter, er hun taget på ørkenbaren, hvor hun havner i en gruppe flirtende mænd...ja godt det ikke er mig siger jeg bare...men hun lader til at klare det meget godt....hehe
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_24

Det kan vel ikke undre at imellem dem befinder Don Lothario sig... Very Happy
Tanker om mine spil - Page 5 18_08_25
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tanker om mine spil - Page 5 Empty Sv: Tanker om mine spil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum