Tanker om mine spil
+4
simsister
Anbodil
MonaSolstraale
Timian2
8 deltagere
Side 9 af 10
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Tanker om mine spil
Anbodil skrev:Nu du siger signaturgenstande..så har jeg altså også set en sauna på adskillige af dine grunde...haha...
Jeg refererede til en ældre debat om netop signaturgenstande. Jeg har en ismaskine og en yogamåtte i næsten alle husholdninger, jeg bruger. De fleste har også vaskemaskine, tørretumbler, sprinkler til slukning af brand og termostat til fjernvarme.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Flot flot, det er godt nok også stort.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Hurra for signaturgenstande (og derfor er der også en and på taget og en campingstol i baghaven på min grund i vores fælles juleprojekt )
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Det ser godt ud og en god ide med øvelseslokaler på kollegiet
Simsister det er også stort i EAs udgave..
Ja jeg tænker det var en god ide Mona...men uha...det kan godt blive strengt i musiklokalet... det skal blive sjovt at opleve.
Forøvrigt så hygger jeg mig gevaldigt med at bruge de smadder fine CC gulve og vægge jeg har. Hvis en bygning skal på galleriet, så dur det jo ikke..
Også en god ide med den raket Boerge...så den vil jeg fluks nedsætte på Herons kollegies grund!
Simsister det er også stort i EAs udgave..
Ja jeg tænker det var en god ide Mona...men uha...det kan godt blive strengt i musiklokalet... det skal blive sjovt at opleve.
Forøvrigt så hygger jeg mig gevaldigt med at bruge de smadder fine CC gulve og vægge jeg har. Hvis en bygning skal på galleriet, så dur det jo ikke..
Også en god ide med den raket Boerge...så den vil jeg fluks nedsætte på Herons kollegies grund!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- og lige nøjagtig denne bygning på toppen i Britechester er også en af de mest ombyggede grunde på galleriet - ikke for at forklejne din superfine version, Anbodil.
Selv James Turner, som vi tidligere har vendt i den kreative tråd, har vist givet sig i kast med denne grund.
Du er da godt nok flittig husbygger for tiden - nu i universitetsmiljøet.
Giver det iøvrigt nogen tidsmæssig besparelse, at du har byttet rundt på fællesområdet og de studerendes kollegie, når de skal møde til undervisning i Heron Universitetet?
Selv James Turner, som vi tidligere har vendt i den kreative tråd, har vist givet sig i kast med denne grund.
Du er da godt nok flittig husbygger for tiden - nu i universitetsmiljøet.
Giver det iøvrigt nogen tidsmæssig besparelse, at du har byttet rundt på fællesområdet og de studerendes kollegie, når de skal møde til undervisning i Heron Universitetet?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg aner det ikke før jeg få spillet, og det blir først efter nytår...eller der omkring, men så skal jeg nok informere om det.
Desværre er det ikke sikkert, for der er stadig trapper, men måske ikke så mange..
Ja jeg så godt at James Turner byggede om i Brichester, men det var kun indvendig. Han beholdt det ydre..
Desværre er det ikke sikkert, for der er stadig trapper, men måske ikke så mange..
Ja jeg så godt at James Turner byggede om i Brichester, men det var kun indvendig. Han beholdt det ydre..
Eftersom jeg manglede et museum i mit nye spil, gik jeg på nettet efter inspiration, og faldt over den hmmmm noget uskønne bygning Ragnarock, som åbenbart er verdensberømt og ligger i Roskilde.
Nu kan man jo ikke lave denne beklædning i sims, så jeg vil kalde min udgave for en fortolkning af Ragnarock.
Faktisk har jeg placeret museet lige ved siden af min kunstner...men så har han heller ikke så lang vej til et museum, som gerne med tiden skulle indeholde kunst/malerier fra lokale kunstnere...
Nu kan man jo ikke lave denne beklædning i sims, så jeg vil kalde min udgave for en fortolkning af Ragnarock.
Faktisk har jeg placeret museet lige ved siden af min kunstner...men så har han heller ikke så lang vej til et museum, som gerne med tiden skulle indeholde kunst/malerier fra lokale kunstnere...
Det er da godt vi ikke har mange jordskælv i Roskilde
NÅR din kunster så bor "dør om dør" med museet, er det da ekstra ærgerligt, at man ikke blot kan vandre i et åbent miljø.
Beklager, men det er godt nok en dybt underlig bygning efter min smag - og måske NETOP derfor interessant at give den en chance i din verden, Anbodil.
Beklager, men det er godt nok en dybt underlig bygning efter min smag - og måske NETOP derfor interessant at give den en chance i din verden, Anbodil.
VinceDjansen skrev:NÅR din kunster så bor "dør om dør" med museet, er det da ekstra ærgerligt, at man ikke blot kan vandre i et åbent miljø.
Det gør simmerne nogle gange - som nogle har erfaret fx. på universitetet.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Det er vi ikke uenige om Vince...det ER en underlig bygning..men for pokker hvor er den nem at indrette og med masser af plads til kunstnerisk udfoldelse..Og så var den meget nem at bygge... Men jeg tror jeg skal ha sat nogle flere staffelier, og så jævnligt kikke ind på museet og bruge eller fjerne dem..så nye kan komme til.
Det er en af de eneste ting jeg ikke forstår i sims omkring det at male. Alle de off. staffelier, men uden mulighed for at fjerne malerierne med din sim, medmindre de køber dem. Men der er da ikke mange af mine simmere som kan tillade sig at bruge over 2000 kr. på et lille maleri...
Så ja der blir ikke fornyet overhovedet på de off. staffelier, heller ikke til festivallerne kan man fjerne et maleri så din simmer selv kan komme til at male....og jeg er sikker på det er en fejl..
Det er en af de eneste ting jeg ikke forstår i sims omkring det at male. Alle de off. staffelier, men uden mulighed for at fjerne malerierne med din sim, medmindre de køber dem. Men der er da ikke mange af mine simmere som kan tillade sig at bruge over 2000 kr. på et lille maleri...
Så ja der blir ikke fornyet overhovedet på de off. staffelier, heller ikke til festivallerne kan man fjerne et maleri så din simmer selv kan komme til at male....og jeg er sikker på det er en fejl..
Faktisk overvejer jeg at bruge en af mine simmere til et slags maleri-vicevært job. Han kan få penge via money-koden og så besøge samtlige off. staffelier i div. nabolag og opkøbe malerierne..og evt. placere nogle af dem på museet...så kan væggene hurtigt blive fyldte...hehe
Man plejer da at kunne flytte malerierne til væggen, når man åbner byg...
I den kunstneriske klub i Britechester skal/kan man også male BAG fællesgrunden - ned mod vandet.
Jeg synes, at du skal lægge din opdagelse ind i Design og Kreativitet mappen. Ellers finder jeg aldrig denne gode information igen.
Godt, at du tog fejl, for den tastekombination har jeg ofte haft brug for.
Jeg synes også, at Shift+tab kombinationen giver sådan nogle fiskeøje-perspektiver og underlige hældninger, når simmeren drejer hovedet = herre-irriterende.
Jeg DREJER da mit hoved, og LÆGGER det kun sjældent PÅ SKRÅ.
Derudover ser det da rigtig fint ud, når simmeren eks cykler rundt af de små stier i området i Britechester.
Jeg synes, at du skal lægge din opdagelse ind i Design og Kreativitet mappen. Ellers finder jeg aldrig denne gode information igen.
Godt, at du tog fejl, for den tastekombination har jeg ofte haft brug for.
Jeg synes også, at Shift+tab kombinationen giver sådan nogle fiskeøje-perspektiver og underlige hældninger, når simmeren drejer hovedet = herre-irriterende.
Jeg DREJER da mit hoved, og LÆGGER det kun sjældent PÅ SKRÅ.
Derudover ser det da rigtig fint ud, når simmeren eks cykler rundt af de små stier i området i Britechester.
Jeg har bedt rose om at lave en kategoritråd som skal hedde tips og triks....for jeg synes også at alle vores aha oplevelser drukner i de andre kategorier...
God ide.
Så skal vi bare lære at holde den fri for kommentarer. Det vil gøre den nem at finde rundt i (tror jeg).
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Der rammer du nok præcist Sighubert, for der ligge allerede flere Tips og tricks tråde under Design og KreativitetSighubert skrev:
God ide.
Så skal vi bare lære at holde den fri for kommentarer. Det vil gøre den nem at finde rundt i (tror jeg).
Ja det er rart med opslagsværk, men også svært at undgå kommentarer...og jeg vil næsten sige heldigvis da...for det kan godt være at nogle herinde har koner, mænd, børn og børnebørn og kollegaer, de kan snakke med jævnligt, men vi er også nogle som er meget alene..og her er dialogen i dette forum måske ret væsentlig. Så for mit eget vedkommende er jeg blevet mere rummelig til at bære over med den slags....ja jeg vil faktisk nødigt undvære at vi byder ind med vores meninger og betragtninger...
NU må du endelig ikke misforstå mig Bodil.
Det var kun i den enkelte tråd med tip og ideer jeg mente at der kun skulle være tips og ideer.
Selvfølgelig skal vi da stadig kunne snakke og kommentere her i forum, men vi kunne snakker om tingene i andre tråde og så henvise til tråden med tips. På den måde kan vi forhåbentlig om et halv år hurtigt finde de ting vi måske lige pludselig har brug for uden at skulle lede 25 sider igennem.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
ja jeg håber nu på flere tråde med tips, for der er mange slags..og netop for nemhedens skyld er det rart at holde dem adskilt.
Nej jeg misforstod dig ikke, jeg huskede os bare på at vi er forskellige....
Nej jeg misforstod dig ikke, jeg huskede os bare på at vi er forskellige....
Lige nu spiller jeg igen med en teenager..og så ups ups ups....hun spiste havfruetang, og jeg opdagede at det gjorde hende til havfrue...men håber da at virkningen er midlertidig...
Nogen der ved noget om det????
Nogen der ved noget om det????
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Lignende emner
» Sims spil kontra andre spil
» Hjælp, mine planter forsvinder.
» Nye omgivelser til mine simmere.
» slå spil pakker fra?
» Mine egne simsdyr.
» Hjælp, mine planter forsvinder.
» Nye omgivelser til mine simmere.
» slå spil pakker fra?