DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils: Alt kan ske

+2
simsister
Anbodil
6 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 11:05

Selma har besluttet sig for at flytte, for det her vejr er sg FOR deprimerende...hun trænger til sol, lys og luft....OG et arbejde!! Men denne gang har hun ikke lyst til at flytte alene, så hun må undersøge sine muligheder og arbejde på sagen, for det er noget af et antiklimaks for Selma at kommer hjem. Bortset fra den evige regn og torden er her ret stille...og ingen fester sådan lige at gå til...men så kan en god bog godt hjælpe lidt..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree708

Meen det blir alligevel for megen stilhed, så hun ringer til Bobby for at høre om han ikke kan kikke forbi...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree707

Det vil han da hjertens gerne...og 5 min efter står han og banker på...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree709

Hvordan gik det med din eksamen...fik du diplomet...Bobby spørg og spørg og Selma fortæller..De har meget at snakke om for faktisk har de rigtigt meget til fælles..Hun kan virkelig godt lide Bobby..og lidt mere til...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree710

Men Selma er jo nødt til at spørge om det, som ligger hende mest på sinde. Du øhh hvordan ser det ud på hjemmefronten?? For jeg søger egentlig en bofælle.. ??
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree711

Nu er det pludselig Bobby som blir lidt kejtet.,,tja ser du Selma...jeg er gift..det blev jeg længe inden jeg mødte dig...så øhh,.. det kan der desværre ikke blive noget af...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree712

Selma synker engang...ja det var næsten også for godt til at være sandt.... hun ryster det af sig...jamen, så vil jeg gerne give dig denne som afskedsgave..for jeg flytter langt væk..sååå øhh
Hun gir ham gettoblasteren fra uni...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree714

Tusind tak Selma, hvor er det pænt af dig. Så må du ha det godt fremover med dit nye liv. Jeg er sikker på du nok skal gøre strålende lykke....men nu må jeg gå...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree717

Hun ser efter,ham, som han forvinder ud i mørket og regnen...Hov forresten Exclamation ....Pludselig får hun selv travlt....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree715

Hun skal afholde et seminar...så afsti afsted...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree716

Det er en bestilling fra hospitalet af, og det gir da lidt skilling i kassen...til flyttehjælp!!
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree718

Da Selma vågner næste dag er hun lidt trist over, det ikke kunne blive de to...for her var hun ret sikker på at de passede sammen....hmm..men hun har dog stadig et kort på hånden...og ingen tid at spilde...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree719

Jeg prøver lige at lave mine afsnit lidt kortere glad smiley ...for det er ligesom om de har det med at blive længere og...længere... kede sig smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2020 - 11:48

æv for den at Bobby var gift - er det ikke tit sådan Laughing

Selma er stærk så det skal hun nok komme igennem - spændende hvad der nu kommer til at ske?

lange afsnit er da gode - men ja når man spiller kan det nogle gange tage overhånd - jeg prøver også at korte det lidt af.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af simsister Tors 9 Apr 2020 - 13:04

Jamen jeg følger da med. Og lange afsnit ja, bare vent. Jeg har også svært ved at begrænse mig. blinkende smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 13:10

Jeg satte min datter til at læse min historie i går..og hun spiller ikke sims...derfor var det interessant at høre hvad hun havde at sige...øhhh...hun var nær ikke kommet igennem hele historien..haha...Mor altså; dejligt skrevet...men for fanden hvor det er en laaang historie!!! Laughing Nu har jeg læst i over ½ time.....pyyhhh

Og naturligvis har hun ret...så hvis man ikke læser så ofte...så er det ikke sjovt lige pludselig at skulle gennem en hel side på forum...For DEN er lang....jeg har selv prøvet det...og det hjalp når afsnittene var kortere! Så jeg vil prøve......jeg sagde "prøve" at begrænse mig..høhø. Laughing

Og jo...jeg synes altid det var enormt fustrende at de bedste "hankøn" hurtigt blev optaget...men sådan er det vel også i RL.. Grine smiley
Derfor ved jeg man skal være hurtigt ude...i sims altså...hvis man skal nå af finde en okej guy...og ikke selv skal lave en! blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 14:10

Selma står op spiser morgenmad og så griber hun mobilen og ringer langdistance; Hej Berner! Godt at tale med dig igen. Ser du jeg har tænkt på, om du ikke kunne tænke dig at bo sammen med mig?
Jeg skal godt nok flytte til et sted med noget mere sol og varme..for jeg er ved gud træt af regnvejr og sne...hva siger du...tror du...??
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree736

Hva..VIL du...ej hvor fedt...det er jo lidt kedeligt at bo alene...i morgen siger du..jamen den er fin, så glæder jeg mig til at se dig.
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree722

Det gir Selma ny energi og hun begynder at male paneler og vægge..sådan for at lysne det hele lidt...og kan næsten ikke vente til Berner kommer.
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree721

Om aftenen er der ophold i vejret..så hun løber en tur...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree725

Joo her er smukt, hvis bare det ikke regnede så meget...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree723

Og selvfølgelig begynder det at regne, ja det er jo nærmest en naturlov...så Selma vender om...øv da også..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree724

Da hun kommer hjem er der post...et eller andet tilbederbrev fra en eller anden i Selmas øjne ligegyldig mand.....suk..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree726

Næste morgen er det helt fantastisk vejr..så Selma vil i haven og se til planterne...her arbejder hun hele formiddagen...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree727

Og pludselig kommer Berner bare slentrende...Guud hej Berner...hvor er jeg glad for at se dig..og du er ikke bleg for at flytte med mig til sol og varme? Ser du jeg fundet en god lille ø hvor jeg kan få arbejde..
Berner er helt rolig...nej da det vil da kun blive sjovt...og jeg har ingen forpligtelser som binder mig et fast sted endnu, så...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree728

Jamen så lad mig vise dig rundt...det er ikke meget men det er mit og jeg har planer om at udvide...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree731

De betragter hinanden lidt...sådan nysgerrigt.. og Selma finder ud af at han er uimodståelig på en eller anden underfundig måde..
Berner bryder tavsheden ved at sige han glæder sig, også til fred og ro, for han elsker at læse bøger....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree729

Det er jeg da glad for du siger; Selma fortsætter, jeg håber ikke det gør noget du får teltet at sove i, indtil videre...ja jeg ved godt det ikke er meget, men når vi nu flytter til varmere himmelstrøg så gør det vel ikke noget??
Det er da bare okej. Berner har bare en måde at tage alting så roligt på...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree730

De sætter sig og spiser sammen. Hvornår flytter vi; spørger han...senere i dag håber jeg siger Selma. Jamen så lad os nyde det gode vej så længe det er her...hvad med lidt frisbee,..??
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree733

Og så står de og hygger sig lidt med det...men al herlighed har en ende..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree734

Især da himlen igen åbner for sine sluser...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree732

Øv altså...råber Selma..nu er det da vist på tide vi kommer afsted!!!
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree735

Jeg laver lidt om på valget af spil jeg spiller med og efter en pludselig indskydelse, slår jeg vejrpakken fra...men det kan jo ændres igen. Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af simsister Tors 9 Apr 2020 - 14:41

Ja, det forstår jeg godt. Jeg er gået den modsatter vej og har geninstalleret Byliv. Heldigvis kører den perfekt på min nye PC.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 15:45

En ny computer burde heller ikke give problemer af den slags, så det er da godt for dig simsister! Wink

Jeg tror faktisk godt at min computer kunne trække det hele på en gang i sims 3, men jeg kan ikke se at jeg behøver at udfordre den. Desuden slog jeg vejrpakken fra for at slippe for regn..jeg ved dog at jeg bare kan vælge hvilke årstider jeg skal spiller med...deres varighed og nedbørstype...men har man evig sommer, så skal man passe på solskoldethed og den slags...så nu prøver jeg lidt uden den pakke,....så må jeg se om jeg savner den! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Fre 10 Apr 2020 - 11:15

Så lykkedes det mig lige at spænde ben for mig selv, men sådan kan det gå, når man skal prøve noget nyt af, man ikke har kendskab til i forvejen..og her var det bofæller aka flytte sammen som drillede, men når man får det løst, er man jo blevet DET klogere.
---------------
Selma er flyttet til Sunlite tides og varmen kræver en ny frisure. Nu håber hun bare hun ikke har gjort noget overilet i forhold til Berner...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree739

Hun møder ham i køkkenet...Så fik vi klaret flytningen og det gik jo "godt".....super
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree737

Selma vil lige uploade sit CV til militæret...så hun forhåbentlig kan komme igang med at arbejde..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree738

Hun skæver til Berner, nej nu er du fjollet, siger hun til sig selv. Selvfølgelig passer han på huset når du er på arbejde.
Berner er derimod som hypnotiseret, hva er det han har fået øje på???
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree740

Ude foran vinduerne er der ved at ske noget mærkeligt...så det er nok det som har hypnotiseret ham..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree742

Han får løsrevet sig og går i gang med at træne..Imens er Selma gået ud i sin have...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree741

Selma har travlt, for hendes have trænger virkelig til en kærlig hånd og den er tidskrævende, imens er Berner komme ud til hende.
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree744

Selma har ikke tid til den slags vandleg, for hun blir nu ringet op fra militærbasen, som har et arbejde til hende...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree745

Mens de to er ude af huset, bruger jeg Selmas over 8000s til at bygge en større stue til dem. Huset var lige det mindste, når man er to..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree743

Og det har hele tiden været meningen at det skulle udvides...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree748

Berner er den første, som har været inde og taget stuen i øjesyn...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree746

Og så vil Selma lige tjekke stuen ud og få hængt sine diplomer op og sådan....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree747

Hun støder på Berner i køkkenet. Pludselig sender han hende et luftkys...og hun blir meget overrasket..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree750

Ved du godt at du er fantastisk Selma??!! Øhhh mange tak Berner, men jeg ville faktisk spørge om vi ikke skulle spille frisbee
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree749

Så de gør de...mens hun lige sunder sig over den hede Berners besked sendte gennem hendes krop...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree751

De spiller længe og ind imellem får Berner den i hovedet..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree752

Åhhh det må du undskylde siger Selma med slet skjult morskab...og en fnis...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree754

Hun har mere styr på frisbeen end han har..og hun kan slet ikke skjule det....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree753

Men nu skal hun altså tisse, så de stopper legen...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree757

Berner forsøger sig med aftensmaden...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree756

Selma er ikke vant til at nogen laver mad til hende, men det gir hende jo mulighed for at lave noget andet...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree755

Playstation var noget hun fik fra en af hendes tilbeder og den har haft ligget pakket ned lige til nu...så nu vil hun tjekke om det også er så sjovt som hun har hørt..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree759

Berner har spist den salat han lavede..og hidkaldt af støjen fra stuen..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree758

Sidder de nu begge og er helt opslugt...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree760

Jeg vil også se.....nåhh okej amerikansk fodbold...hvordan kan det være så sjovt.. scratch
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree763

Da Selma er blevet træt gør hun som vi jo har set et utal af gange....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree761

Ikke så lang tid efter følger Berner trop...men han står lige lidt og nyder aftenen inden han klæder om..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree762

Og går til køjs......
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree764
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Fre 10 Apr 2020 - 13:23

Det ser da ud til at du har fået rettet op på spillet - selvom det er en "forkert" Berner - og han er i gang med at gøre haneben til hende nu Laughing inden længe synger han nok serenader he he

Sunlit tides har jeg ikke spillet så meget i - jeg endte jo op med at lave min egen paradis ø - mest fordi jeg så kunne lave dyk områder
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Lør 11 Apr 2020 - 10:14

Hanebens Berner er nu den rigtige Berner...men det ændrede sig jo da jeg måtte gå tilbage og ændre status. Dog skulle den "forkerte" Berner bare ha et lille skub...så gik det.. Very Happy  Sunlite tides er desværre ikke så egnet til dykområder...det har du ret i. Jeg brugte ofte Pirate Bay til den slags. Et perfekt nabolag til at sejle rundt, dykke og alt det andet... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af MonaSolstraale Lør 11 Apr 2020 - 12:08

Hun er da vist meget glad for den sovepose Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Lør 11 Apr 2020 - 12:55

Jeg tror roligt jeg kan sige at det er den mest brugte ting i hendes rygsæk...haha. Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Apr 2020 - 12:33

Selma er stået tidligt op..og spiser af den mad Berner lavede igår...ikke just et festmåltid...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree765

Det er idag hun skal starte på job..så hun spekulere på hvordan det vil gå. Berner sover stadigvæk, men har jo heller ikke noget arbejde..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree766

Så har hun taget uniformen på og kørslen er kommet....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree767

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree768

Jeg må passe hendes have mens hun er væk, hvis ikke det hele skal visne...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree774

Mens hun er væk fordriver Berner tiden med bl.a. at læse....prøv lige at tjekke titlen ud... Laughing "Fysisk klar til at blive bundet"
Bodils: Alt kan ske - Page 3 The_si56

Men han kan også godt lide at træne ved "trædukken".
Da hun kommer hjem har hun en god nyhed hun indvier Berner i; Tænk jeg fik en forfremmelse med det samme..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree772

Selvfølgelig gjorde du det!! Jeg ved jo at du bestod med topkarakterer på Uni.. og sådan et kønt hoved som dit kan man da ikke nægte noget...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree773

Åhhrr nu smiger du vist....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree777

Men Selma har fået lektier med hjem. At lære at flyve på 21 timer....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree775

Jeg blir nysgerrig på hvad det er Berner er så opslugt af....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree776

Men det ser også sjovt ud ....det spil..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree780

Berner træner ofte ved trædukken og avancere...mens hun er på arbejde.
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree779

Selma blir klar over det og tilbyder at de jo kan træne sammen hvis han har mod på det..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree781

Men jeg garantere ikke for at du ikke få tæv...siger hun skælmsk...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree782

Og så går de til den....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree783

Selma vandt naturligvis kampen..men bagefter Kan Berner bære den brune dragt....Godt klaret Berner; siger Selma..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree784

Men så ringer telefonen og Selma må tage den. Man er vist ikke i tvivl om hvad Berner føler for..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree785

Selma er blevet ringet op fra arbejdet. De har opdaget forstyrrelser i deres signaler, om Selma ikke kan tage en tur rundt på øen for at finde årsagen....
Gad vide om.....?? Selma kommer i tanke om den mærkelige tingest i hendes have..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree788

Hun roder lidt ved den med forsigtighed, og pludselig...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree786

Dumper der en fremme ud af det kraftige lys.....halløjsa..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree787

De hilser og han siger han kommer fra fremtiden...forærer hende noget man kalder en almanak og invitere hende til selv at prøve..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree789

Det vil jeg elske at gøre på et tidspunkt jeg har tid, men lige nu har jeg en anden presserende ting..for er det dig eller denne portal som laver forstyrrelse i militærets modtaler signaler...??
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree791

Øhhh det vil jeg lige tjekke...ja for kan du så ikke indstille skidtet til at holde op??
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree790

Det duer ikke at vi ikke kan kommunikere med omverdenen, bare fordi fremtiden skal trænge sig på....Selma er meget bestemt..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree793

Men hvis du ellers kan få det fikset, så er du velkommen til at se dig omkring på øen...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree792

Den fremmede tager sig god tid til at undersøge alt muligt, især rundt om Selmas hjem... og han spørger også om alt muligt...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree794

Ja Selma er ganske glad for da han endelig tager afsted, for bare tanken om fremtid og nutid i skøn forening kan gøre en vanvittig at tænke på...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree796

Men noget så jordnært som at spise trænger sig på..og Berner tilslutter sig måtidet. Bare hans blotte tilstedeværelse kan hun mærke varmen fra...han gør hende vanvittig..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree795

Hva,.. var det ikke noget også at lære at male?? jeg kan vise dig hvordan...hun må tænke på noget andet.. men det er svært..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree797

Åhh kom nu jeg vil gerne lære dig det Berner...det er ikke så svært...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree799

Men så tager pokker ved hende og....hun overrumpler Berner..Det har hun længe haft lyst til..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree798

Men modsat tidligere og en anden herre, så trækker Berner hende ind til sig igen og besvarer tilnærmelserne...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree800

Det her må foreviges...siger Selma...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree803

Det er blevet sent, men ingen af dem har lyst til at gå hver for sig...så den klare natteluft virker lokkende....selvom de er trætte..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree802

Prøv at se der...er det ikke Cassiopia...?? og de fortsætter med at udpege stjerner en tid..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree801

De har det begge megahyggeligt, så Berner vover at komme med et forslag....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree806

Og så behøver jeg vist ikke at fortælle mere...
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree804

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree805

De ligger ligeså stille og kikker på hinanden ...ingen ord blir sagt...men det er heller ikke nødvendigt..
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree808

Berner putter sig ind mod Selma og så overmander søvnen dem.....
Bodils: Alt kan ske - Page 3 Scree807

Jamen så sov godt..begge to! I love you
Jeg vil lade jeg sover rigtig længe, for lige nu spiller jeg sims 2 Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 14 Apr 2020 - 13:07

Tak for gensynet med Sims3 Very Happy
Mon ikke de får tiden til at gå uden din indblanding? Juhuu

Hvad sker der med deres frisure?
Hænger håret sammen med hatten og baretten Question

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Rose Tirs 14 Apr 2020 - 14:33

MonaSolstraale skrev: Hænger håret sammen med hatten og baretten Question

Ja - I sims 3 (og 2 for den sags skyld) er hatte en del af frisuren, og kan ikke tages af og på, som i Sims 4...
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 36
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 14 Apr 2020 - 15:45

Tak Rose Smile
Der er vist meget jeg har glemt Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af VinceDjansen Tors 16 Apr 2020 - 16:27

Og hvor var det da nydeligt at se Selma i bilen, da hun blev hentet til sit nye arbejde - en yderst savnet feature i Sims4
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 3 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum