DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils: Alt kan ske

+2
simsister
Anbodil
6 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 2:12

Det står jo folk frit for at synes hvad de vil Simsister Very Happy
Jeg synes bare det er kedeligt hvis ens, skal vi sig "antiparti" mon et spil afholder læserne fra at gide komme med hyggelige og opmuntrende kommentarer til ens historier her i sims 3!
Jeg mener jo en historie er, en historie uanset hvilke sims spil den er udviklet af. Men man kan godt få lidt en fornemmelse af, at man er en forrædder, bare fordi man lige skifter lidt mellem spillende...og det er sgi træls!!! Neutral Suspect

Hvad fantasi angår, plejer jeg skam også at ha en hel det faktisk, men vi kan jo alle ha bjerge og dale hvad inspiration angår, og så kan det være godt at skifte noget ud med noget andet, for at få den igen. Min mening og min erfaring! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 11:15

Måske jeg lige skulle præsentere Selma vang ordenligt. Hun er som I sikkert har gættet lidt af en drengepige og en vovehals. Desuden er hun lystfisker, har humoristisk sans, en ægte handykvinde og med tiden er hun også blevet skarpsindig.
Efter at ha afleveret grøntsagerne begynder sulten at røre på sig, måske det er duftene fra kokkens køkken. Hun beslutter sig i al fald for lige at nyde et måltid nu hun alligevel er her. Dejligt det ikke regner for en gangs skyld
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree493

Hun får øje på efterårsfestivallen på torvet lige ved siden af....og beslutter sig for at gå der over...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree494

Hun får øje på en far som træner sin pode...nåhr...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree492

Efter at ha set sig omkring, er det skakbordet som trækker, så hun sætter sig og får øje på en anden far med SIN pode....hmm sjovt at her kun er mænd med børn.. Men efterårsfestivallen er måske en mandeting???
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree496

En fyr sætter sig ved det andet skakbord og viser sin interesse for Selma med en jingle...så Selma beder han om at deltage i sit skakspil..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree495

Imens er konkurrencen igang bagved dem...igen kun mænd..spøjst...og en unge sidder og skriger under hele seancen til alles fortrydelse...(prøv lige at se, nu kan jeg også se sommerfugle Very Happy )
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree497

Hendes modstander er en værdig en af slagsen, men det lykkedes hende alligevel at sætte han i skak mat... nåhh kammerat....kan du stikke den!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree500

Det begynder at regne....igen, så da det viser sig at han ikke lader sig anfægte af regnen i et nyt parti skak blir hun interesseret, men hans tøj har nok også en del af skylden..
De hilser og hun finder ud af han hedder Bobby Sergeant..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree498

Regnen styrter nu ned så de løber over i den nærmeste butik for at sludre sammen...han er meget venlig og Selma kan godt lide ham.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree499

Han er også lidt sjov og noget helt andet end han Adnan. Bobby virker mere voksen. Desuden er han gruppleder indenfor militæret..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree501

Indtil videre har Selma fået en god ven mere! Men de har hver sit at se til så de bryder op.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree502

Hun har brug for noget nyt tøj til 2. semester, men tankerne kan vist ikke lige samle sig om DET.  Laughing
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree505

HALLO SELMA!!! Vågn lige op...du
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree504

Selma tager hjem...hun har brug for at tænke....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree508

hun aner ikke ret meget om Bobby, om han er gift eller har en kæreste.... men han er mere interessant en Adnan, så meget ved hun. Hun får pludselig en vældig trang til at gøre noget ved sig selv...og resultatet er da ikke at foragte
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree507

Haven skal også lige klargøres inden hun igen skal være væk..og hendes nye frø står i fuld flor...se bare en dødsbusk..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree509

Hun har travlt i haven og imens er regnen on off hele tiden...men planterne kan li det...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree510

Hun har minsandten også fået pengetræer...de skal nok gavne når hun er tilbage..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree511

Selma plukker det hun vil have med og resten gemmer hun i en kiste hun har fået sig...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree512

Derefter skal hun huske sin maskine og pakke det nye tøj og så er der kun en ting tilbage...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree514

Farvel mit hus og al regnen....lad os håbe vejret er bedre i universitetsbyen...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree513
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Man 6 Apr 2020 - 12:04

Fedt afsnit Very Happy

Selma er da vist på mande rov Laughing - Bobby har samme rang i militæret som "min" Julie har lige nu, så han tjener godt.

De der pengetræer bør Selma måske have i et drivhus så ingen tager pengene - jeg fik jo stjålet den der kampsport trænings ting fordi den ikke kan være inde i huset.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af simsister Man 6 Apr 2020 - 12:20

Jamen så undskyld da Anbodil. Det var bestemt ikke sådan ment. Jeg ser da ikke noget galt i det, tværtimod. Som sagt er vi jo forskellige, og jeg synes, din historie her er rigtig god men havde lige behov for at forklare, hvorfor jeg ikke er med på "bølgen".

Og så kan jeg da heller ikke se, at jeg er "bedre", for jeg husker endnu vores fælles rejse gennem Sims Medieval.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 13:47

Tark sims4ever! Very Happy Jeg har faktisk spekuleret på om der kunne være penge i ham...men lad os nu se...høhø
Jeg anede ikke at simmerne sådan stjæler af udendørstingene...uha..jeg må snart ha en tyverialarm så!!! Wink

Undskyldning accepteret Simsister..men nu var det ikke speciel myntet på dig..men i det hele taget! Det er trist at fornemme at der skal være så skarpe skel, mellem sims 3 og sims 4 spillerne. Jeg ved flere stadig holder sig til sims 3, og de er også medlemmer herinde, men dem hører man bare så sjældent fra...fordi sims 4 spillerne "styrer" nu. Det er da noget pjat...ja det er altså min mening.
Jeg er oprigtig glad for at du i det mindste gider at kommentere her i sims 3...skønt du ikke spiller det! Very Happy Bare flere ville gøre det samme. Smile Nok om det.
Jeg husker også Medieval...hvor vi var de eneste som spillede sammen....sikke en fest vi have..og også mange læsere..hehe!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 14:43

Da Selma ankommer til Uni, er jeg meget i tvivl om hun skal bo alene eller vælge et kollektiv...men efter de erfaringer James Turner havde gjort sig, så blev det samme hus igen,..Jeg kender ikke varigheden af 2. semester, men erfarer at hun kun mangler 16 point..så dette semester blir da en loppetjans .. OG naturligvis hagler og regner det også her.....suk
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree516

Selma læser lidt op til timen mandag i den udleverede bog..og hun skal altså være her i 2 uger, åbenbart....men så blir der også tid til andet end skole..I baggrunden kan man se, hvad jeg senere erfarer, er hendes  uniproffessor.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree515

Hun tager over i universitetsgården, da vejret klarer op..for at se om der sker noget..Hun får øje på plantefidusen, som hedder Shea Hollis og hilser på ham. Det er rart at genkende flere af de studerende fra 1. semester
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree517

Det er blevet tid til samling..så hun går ind i Conners studenterforening. Denne gang vil hun have lidt til væggen og en frisbue...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree519

Så prøver hun at finde sin professor, hilser på ham og ønsker tillykke med professoratet! Altså....Jeg ved godt at Selma er interessant..men den interesse der, kan han godt glemme alt om...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree518

Selma støver lidt rundt og prøver kræfter med et skema på tavlen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree520

Hun går ovenpå og blir helt bidt af en spillemaskine...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree523

Og her på universitetet blir man åbenbart aldrig for gammel til at være!! Måske en evighedsstudent...hmm Suspect
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree521

Da sulten melder sig vil hun prøve en ostemad i boden...Sælgeren ligner en, der har set noget mystisk....ja det er da helt uhyggeligt mand..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree522

Ostemaden kan slet ikke leve op til hendes egen mad..men den mætter da lidt. Hun ender med at tage nogle billeder i en automat, for så at tage hjem og hænge dem op på hendes tomme vægge. Og så ringer hun til Bobby og fortæller om hendes oplevelser...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree525

Om mandagen skal hun først have time kl. 12 -14 og det gælder også onsdag og fredag....det blir da det rene ferie denne gang...med tid til at sove længe om morgenen...skønt
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree524

Efter timen kritiserer hun pludselig en studerende for at være fattesvag...jamen selma dog...Jeg blir ret forbavset... Shocked
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree526

Bagefter går hun med den anden af pigerne..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree529

Og de spiller frisbue lige til Selma faktisk skal til fest! Shea har inviteret...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree528

Og så er det bare på cyklen og derud af. Gad vide hvor han bor og hvordan den fest blir??
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree527

Dresskoden er badetøj og her er en masse chicks...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree530

Hun finder Shea...(nåh ja han er nu heller ikke så svær at få øje på) og hilser pænt...og så sludre de om løst og fast
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree531

Men pludselig beskylder hun også ham for at være fattesvag, eller ikke gøre nok ud af studierne....uha...Selma det er ikke sådan man får venner!!! Evil or Very Mad
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree532

Hun blir stående lidt og ræsonnere..for naturligvis vil Shea ikke finde sig i sådan en opførsel...der sker heller ikke ret meget til denne fest, hvor er folk henne? har hun jaget dem væk??
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree534

Da hun selv begynder at gabe og føle sig temmelig akavet..synes jeg bare hun skal tage hjem..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree535

Hun sir farvel til Shea.
Der var heller ikke noget at spise og Selma er ved at være sulten..MEN......
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree533

Måske sku hun bare været gået ovenpå...for det er da vist her det sner!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree538

Men hvem gider græde over spildt mælk??..... Selma er på cyklen hjemover i regnevejr....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree536

Hun opdager sin uni-nisse tage imod hende..men hun er irriteret, våd og sulten, så hun haster bare forbi
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree537

Mens hun laver mad kan hun ikke lade være med at ærgre sig over sin åbenmundethed...fuck Selma...lad nu det ligge...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree540

Maden hjælper på hendes humor og hun er igen afslappet og læser på sine studier inden sengetid...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree539

Og behøver jeg at fortælle nogen, at regnen siler ned i stride strømme og det buldre hvert, hvert andet øjeblik!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Sighubert Man 6 Apr 2020 - 14:49

Selvfølgelig kan man da læse begge dele. Jeg spiller heller ikke sims 3 voldsomt meget efter at jeg har fået tilført mange af de ting jeg tidligere har savnet i sims 4.

Men det sker da ind i mellem at jeg lige kigger på sims 3. Derfor fik jeg også startet op med en lille historie uden tidspres.
At jeg så glemte at tage billeder da jeg fortsatte spillet er så en anden sag. Men jeg må jo prøve at finde på noget. Rolling Eyes

Det jeg så savner i Sims 3 i forhold til sims 4 er at simmerne bevæger sig så stive.
Desuden har jeg problemer med kamera føringen i forhold til sims 4.

Men jeg må også indrømme at mit store problem er at når jeg spiller får jeg tit en ny ide eller finder et ny mod og så skal det lige prøves i et nyt spil som jeg bliver så grebet af at jeg helt glemmer den historie jeg var i gang med.
Men jeg arbejder med det. Smile
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af simsister Man 6 Apr 2020 - 14:55

Så fin en historie. Ja, når det tordnede, så kunne man godt springe en meter op i luften. Bare der nu ikke falder meteorer ned UHADADA! Jeg husker også med fryd både de levende dukker og juhue sejrsgangen. Alt kan ske.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 15:10

Juhuuu læsere cheers Tak!
Surt med de billeder Sighubert...ja jeg ved godt at du er glad for mods...og der blev også lave mange til sims 3...prøv MTS! Wink Hvis det kan hjælpe dig!
Åhh nej ikke meteor nedslag Simsister...uhauha...dem kan jeg godt huske pale Men faktisk er der en del lynnedslag og jeg kan se det på at området blir mørkt rundt om nedslaget....selv inde i et hus...men mit graffikkort viser også mange flere små detaljer(prøv bare at se på simshænderne på nogle af billederne) end dengang det var sims 3 spillet det styrede...haha..De levende dukker tror jeg aldrig jeg har spillet med... scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Man 6 Apr 2020 - 16:24

Måske I kan huske at Selma på et tidspunkt besøgte en stor skrotplads hjemme i sit nabolag? Her fandt hun en masse dele og bjærgede noget skrot. Men da hun ikke kunne foretage sig noget med det, satte jeg en udtjent gettoblaster ved skraldespanden i 1. semester. Og nu kommer vi til det.

Selma er slumret ind da jeg hører en lyd...så jeg undersøger sagerne og finder en alien ude foran hendes hus...Det mærkelige er at han tænker på penge...Selma har da vist ikke noget af stor værdig så vidt jeg ved?? scratch
Men da jeg så får placeret kameraet til et billede får jeg øje på det!!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree542

Hva søren...gettoblasteren er som ny..aahva.. Shocked  hvordan det??. Jeg skynder mig at putte den i rygsækken fordi det regner...men det var åbenbart den som Alien var ude efter...haha...måske var det ligefrem ham som havde repareret den...men snydt blev han..for nu var det Selmas..  Laughing  
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree566

I dag skal Selma ha undervisning hos Keiths tegneserier..og det er først kl. 16 så hun kan sove længe..og blive udhvilet...så meget som nu den elendige seng tillader..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree545

Hun vælger at læse lektier og lave andre praktiske gøremål i løbet af dagen. Hun tager så tidligt afsted til Keiths, og få læst en halv bog inden timen...eller time og time er måske så meget sagt..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree543

Man er virkelig koncentreret når man spiller hos Keiths...det er ikke bare sjov det her...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree544

Selv Selma blir grebet af stemning, og hvis det ikke havde været fordi hun igen var inviteret til fest hos Shea, så havde hun sikkert siddet der endnu...Men Shea bar ikke nag..så selvfølgelig skulle Selma med til safttønde fest..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree546

Så det er op på jernhesten og afsted...nu kender hun jo turen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree547

Der er rigtig mange mennesker til festen...og hele to tønder...men Selma tvivler på at det blir idag at nogen kan hjælpe hende til at drikke ..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree548

Hun vil dog ikke opgive lige med det samme, så hun venter tålmodigt på at Nathaniel skal hjælpe hende...men tålmodigheden slipper først op hos Nathaniel....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree549

Så han går sin vej...Selma blir dernæst overrasket af en mand i sin bedste alder, som trekker...Men DEN der kan han nu også godt være bekendt at vise frem...hæhæ
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree550

Selma kikker efter ham...og opdager ikke at der nu er nogle andre som forsøger sig med safttønden...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree554

Bagefter er den den ældre herres tur og han har valgt en ung pige til at hjælpe sig...man ak...hun taber ham....stakkels hende...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree553

Selma opgiver at få saft den dag...hvorfor skal man også invitere til safttønde fest, når det er så håbløst at få noget...øv
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree555

Da hun er tilbage hilser uni-nissen på hende. Fnis....tror du ikke det er lige tidligt nok at fejre...høhø
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree556

næste dag Onsdag efter time blir der tid til et parti skak, og det er ikke svært at finde en modstander...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree557

Men hun må afbryde da hun pludselig blir ringet op af Bobby.....sjovt nok har hun slet ikke hørt fra Adnan endnu...men hun skriver eller ringer heller ikke selv...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree558

torsdag opdager jeg at Selma stadig bære rundt på noget skrot hun ikke kan reparer, så jeg stiller den ved skraldespanden...hvis nu ham alien kommer. Så må han FÅ den!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree559

Hun har masser af tid før forlæsning og jeg sender hende på samlertur i naturen...som ender i regnvejr...til en forandring.. Regnsky Her er en urt hun ikke kender
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree560

Professoren til forelæsningen er brandkedelig...og har en musestemme..så selma skal virkelig koncentrere sig om at høre efter og, ikke falde i søvn....mand det sku være forbudt at være SÅ tør...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree563

Endelig kan de slippe væk og der er trængsel ved døren...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree562

Derhjemme stå Selma langt senere og fundere på om det regnvejr dog ikke snart holder op. Hun lover sig selv at næste gang hun flytter...så skal det være til sol og varme...basta!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree561

fredag er eksamensdag...så hun læser lektier og forbereder sig...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree564

Og kommer ud fra eksamen med et flot flot resultat og en opgave fra professoren som jeg lige skal finde ud af hvordan hun klarer...! Men nu er det WEEKEND!!!!! Grine smiley  Tommel op
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree565
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Man 6 Apr 2020 - 20:58

Jeg er lidt bagud her - men nogle gode afsnit og hende Selma oplever da en masse Very Happy

meget sjovt at Selma lige har valgt det samme som Julie er i gang med Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 0:42

Ja det er skønt at kaste Selma ud i alt muligt...når nu man i RL er temmelig begrænset hvad det angår... pirat
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 1:26

Efter at ha tænkt lidt over hvad den professor mente med opgaven til Selma, går det pludselig op for mig...og så er det bare at sende Selma afsted..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree568

Det er noget af et monstrum denne maskine, men man kunne alligevel næsten kalde den smuk...hvis man er til den slags... Rolling Eyes
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree569

Alt det den kan, uden egentlig at være nyttig...Selma gransker den nøje...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree567

Hun bruger over 2 time på den...den er altså fantastisk..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree571

Og prøv nu at se en flot stråle som strækker sig mod himlen...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree572

Hun har slet ikke opdaget at det er blevet ret mørkt, men hun kan vel stadig nå at gøre det hun havde tænkt sig.
Selma vil prøve at tjene lidt penge...så hun finder et opslag om at være donor...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree570

Det er godt nok også blevet køligt nu. Selma haster afsted...for at give blod til videnskaben..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree573

Det havde hun alligevel ikke troet, men nu er hun 1000s rigere....fedt.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree574

Da hun kommer hjem opdager hun at hun er gået glib af en fest hos Shea,...øv fuck..nå men så kan jeg komme tidligt i seng i stedet...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree578

Skønt er det at kunne sove, til man er udhvilet, i stedet for at blive vækket kl. 6 om morgenen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree576

Selma har planer om at tjene noget mere idag. Hvis man ser på hendes vægge, så er det faktisk gaver fra forskellige beundrer, som hun er ligeglad med. Men gaverne pynter nu meget godt på de ellers bare vægge.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree577

Inden hun går sidder hun lige i maskinen en stund. Ja det er næsten blevet helt rituelt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree580

Selma synes hun på en af hendes cykelture, så en opslagstavle ved studenterforeningen bag hendes hus...og hun havde ret.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree581

Hun finder et job, hvor hun skal være med i videnskablige forsøg. Men så tager nysgerrigheden over. Gad vide hvad der er for et hus..hun ringer på og blir hilst indefor...endnu en jingle...suk
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree579

Interessen lader til at være gensidig og de kaster sig ud i en længere samtale.....Nåhh det er her den gamle bor... gammel
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree584

Jeg kikke mig omkring nåhh det lader til at her er overvejende med sportstosser...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree583

Desværre blir Selma samtale afbrudt af en anden, som gerne vil have hendes interesse, men det går ikke godt og hun afviser ham..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree582

Selma søger tilbage til Harold som han hedder, så de kan fortsætte samtalen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree587

Han er ellers frisk den gamle, men måske er det det at bo sammen med så megen ungdom, som holder ham frisk...hehe
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree586

Pludselig dukker en anden gut op for at prale overfor Selma! Ja ja det er godt med dig....du..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree585

Da en tredie gut (en vampyr) også vil i kontakt med hende, finder jeg det bedst, at hun får udført det job hun har meldt sig til..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree589

Da det er overstået er hun 1500s rigere...fantastisk. Hun falder over en skakduel....En anden tilskuer kommer til
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree588

og hun falder i snak med ham om den afsluttende eksamen på fredag... og så får de sig et parti..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree590

Men snart er det så mørkt at man ikke kan kende forskel på brikkerne i spillet og Selmas mave knurrer ildevarslende.. Jeg har købt et staffeli til hende, men ved ikke om hun får tid nok til at bruge det..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree593

Men måske hun kan få ET billede færdig i det mindste..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree591

Men det blev ikke i aften. Selma er gået til ro, og jeg opdager at regnen er afløst af sne!! vinteren er over dem... Very Happy
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree592

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 2:21

Det er søndag morgen og det sner stadig. Selma har måtte finde skidragten frem.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree594

Hun vil lige tage et job mere og finder et opslag med en professor, som har brug for hjælp til at rette opgaver...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree596

Mens jeg venter på at hun er færdig, får jeg øje på to fyre som åbenbart taler om hende.... Shocked
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree595

Men om det er fordi, de ved hun retter deres opgaver, eller der er en hel anden grund til samtalen...kan man kun gisne om.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree598

Professorer tjener åbenbart ikke ret meget, så Selma får kun 250s for hendes arbejde. Neutral Så nu må det være tid til lidt morskab. Hun har hørt om et sted, man kan bowle og suser afsted, men får pludselig øje på Shea foran Grotten.
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree599

Hun stopper op for at sludre lidt med ham...han ser helt anderledes ud i smækbukser! Hun får lyst til at give ham noget, så hun gir ham en af hendes ginseng rødder...og han blir meget glad for den.. Very Happy
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree597

Selvom det er vinter trækker han åbenbart stadig blomsterspor efter sig...haha. Selma vil ikke med ind...hun synes Grotten ser for mørk og kedelig ud..og musikken de spiller er rædselsfuld...så hun går videre..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree601

så skal der ellers lige bowles...Hun har aldrig prøvet det før, men mon ikke hun kan klare at styre sådan en kugle...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree600

Jamen det skal så vise sig Selma...Igen og igen..men en strik er vist udenfor rækkevidde uden øvelse..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree602

Da hun selv nærmest flyver med kuglen og lander på gulvet....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree605

får hun endelig noget det nærmer sig en strike. Hun manglede kun en kegle...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree604

Selma har fået en invitation til fest igen, men denne gang er det fra Harold...og det er ved at være tid...Guud det er blevet helt mørkt, og sneen er blevet dybere...
Hun har slet ikke lagt mærke til det, så optaget var hun af bowlingen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree603

Da hun kommer frem, ser hun at de har pyntet taget med lys....ej hvor er det pænt! (jeg kan dælme ikke selv huske hvordan man gør det i sims 3 øv øv)
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree607

hun finder hurtigt Harold og de får sig en dans...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree606

Selma blir bedt om at hjælpe til ved safttønden og forlader dansen. Det gik godt, men hun ku da også selv tænke sig at prøve...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree611

Men selv med to safttønder skal det vise sig at være noget nær umuligt at få lov. Harold har også travlt med at hjælpe en anden...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree609

Av for den...det gik knap så godt..og Selmas telefon ringer..igen er det en som vil på date med hende...det gider hun altså bare ikke..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree610

Nåh men det her skulle jo være en fest og så er det godt man kan selv...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree612

Harold viser sig at være så fornuftig, at han laver en ordenlig skål macaroni
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree614

Men imorgen er det mandag, hvor studierne igen påkalder sig opmærksomhed...så hun må hjem...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree613

Men øhhh hva går der af dig Selma....????
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree615

Øhh det her er ikke en finsk badstue...hvor du kan komme i sauna bagefter...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree616

Snebad frisker måske op..men det ser fanme koldt ud...kan du se at komme i seng Selma!!!! Du er stadig forkølet!!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree617

Det gør hun og imorgen er det mandag og sidste del af 2. semester!

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2020 - 11:18

Jeg er jo håbløs bagud - suk
Hu hej hvor det går, med historien. Selma har travlt med madfolkene og holde dem fra livet, hvilket åbenbart er svært Laughing

Spændende hvordan den sidste del af semestret forløber. Uni byen er jo helt smuk i sne Very Happy

ang. guirlanderne på husene - så klikker du bare på hoveddøren - så kommer der flere valg muligheder op
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 13:51

Åhhh fuck...hoveddørende var det eneste jeg IKKE klikkede på da jeg forsøgte at finde ud af at sætte guirlander! XP

Nu er det jo ikke en konkurrence..så hvordan kan du være håbløst bagud sims4ever??? scratch
Og ja...Selma vader i "mænd". Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 14:46

Det sner hele tiden og sneen ligger bare højere og højere. Selma har haft sine timer for idag...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree619

Hun er sulten så hun går lige hjem...det er dejligt så lyst det blir, når sneen dækker alt...gad vide om vi snart kan løbe på skøjter??
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree620

Men de sure pligter kalder. Hun har svært ved at forstå at toiletter kan være i så dårlig stand at man kun kan bruge dem en gang, før de både skal renses og alting...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree618

Harold har inviteret til bålfest og man skal have det pæne tøj på. Det gir ingen mening mener Selma, men man føjer jo værten...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree623

Hun hilser på ham og opdager at folk klumper sig sammen i det ene værelse....fedt ,for så er det måske en mulighed for....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree622

Ganske rigtigt! Harold har stadig en safttønde i stuen...endelig kan jeg få prøvet!!! hun beder Harold om hjælp....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree621

Han løfter hende nemt op, meen helt nemt er det ikke at få strålen til at ramme munden på den måde...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree624

Men endelig lykkedes det.....tænk at så mange er vilde med at drikke på den måde...altså...Selma synes bare det er fandens besværligt... Evil or Very Mad
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree625

Festen er egentlig kedelig, en bålfest uden bål,  Rolling Eyes  men så får hun en ide..Sneboldkamp!!! Hun får de fleste med på ideen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree626

og så er kampen igang...øv bøv du kan ikke ramme mig....uhrfff en snebold rammer hende lige i maven...av den sad...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree631

Buuu Buuu kom nu...tør du...du kan ikke ramme...Hvis ikke sne var så god til at sluge lyd, så kan det godt være der ville komme klager fra naboerne...så meget råber og skriger de...det er det rene børnehave..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree630

Efter et par timer er Selma blevet kold og fingrene knager af frost...så hun gider ikke mere, men vil hjem!  Hah ham der får da frost i a røv...vær vis på det!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree629

Næste morgen tegner til at blive en flot kold klar dag...så Selma finder skøjterne frem og tager til søen...hun våger sig forsigtigt ud...ahh denne is er i al fald tyk nok!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree634

UUhaaa...det er fanme glat det her....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree633

Selma øver og øver..det er blevet lysere og flere er kommet til....Ham der han ser da meget sød ud...måske...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree632

Hun spørger om de ikke skal hjælpe hinanden..og en jingle lyder igen,..suk...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree636

Så for den..det må du undskylde, siger Berner som han hedder. Lad os forsøge igen....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree635

Imens er der to idioter som farer rundt og rundt om dem UDEN skøjter....så er det jo heller ikke nemt....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree637

De blir ved lidt endnu..men så må Selma tænke på sin skole...så hun siger farvel. På vejen får hun øje på en gut som meget forsigtigt går på isen mod bredden, mens det ryger fra hans ryg...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree638

Selma husker stadig at sidde i maskinen jævnligt....det der hjerneudvidelse, hjælper faktisk meget...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree640

Pludselig får hun en ide Idea Måske sku jeg prøve maskinen til timen idag...det kan være den virker anderledes så....hmm
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree643

Hun slæber den med  til tegneserieklubben...men maskinen gør som den plejer...så intet er vundet her...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree642

Da hun opdager Nathaniel er med til timen, blir de enige om at tage en dyst....Spille maskiner kan man godt blive bidt af.. Imens er et par oppe og skændes vildt...det der ender galt tænker Selma...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree641

Og ganske rigtig ender det i et kæmpe slagsmål...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree647

Men de kan også være udmattende...eller også er det al den hjerneekspansion...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree644

Hun er halvvejs igennem den sidste uge og det sner og sner og sner...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2020 - 16:29

Der er fart over feltet med Selma - bare hun når det hele og at de ikke sner inde - så undervisningen bliver aflyst


Det jeg mente med at være bagud er at jeg er bagud i antal af afsnit he he
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 17:02

Jeg har lagt mærke til at universitetsbyen faktisk kun sover 1 time i døgnet...fra 5 om morgenen til 6 er der stort set ingen på gaden, men ellers sker der noget hele tiden...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree649

Efter morgenmad kan Selma sagten nå et job inden skole...men hov,... hun får øje på en nogen som bygger snemænd og en grøn en...er der også aliens på skolen??? Hmm
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree648

Nåh der er stadig brug for donorer...og det gir jo godt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree650

Om aftenen får Selma lyst til selv at lave en snemand....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree651

Og sikke en af slagsen....bare jeg dog snart kunne komme hjem og træne....tænker hun...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree652

Så tjekker hun posten...og der er som ofte brev til hende og en gave i form af et billeder...Hun mindes svagt en fyr til en af festerne hos Harold...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree653

Altså lider fyrene af desperation her i uni eller hva....?? Selma synes det er lige i overkanten...men hva...billedet vil sikkert pynte på væggen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree656

Hun hænger det op og tager det nærmere i øjesyn...Du godeste en idealkvinde....det er i al fald slet ikke mig...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree654

Lad nu være med at tænke så meget over alle de henvendelser...du skal alligevel snart hjem Selma..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree655

Tiden er inde til timen med den utroligt tørre professor..og Selma er kommet tidligt nok til at falde i søvn...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree657

Vågn nu op Selma....du kan da ikke sidde der og sove...men så får hun en sms..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree658

endnu en fest hos Harold.....sig mig engang bestiller den fyr aldrig andet end at feste???
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree659

timen er i det samme forbi....endelig...og det kan kun gå for langsomt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree661

Med at komme ud af idiotanstalten...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree660

Kun eksamen i morgen.. og så hjem lørdag....YES..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree662

Selma føler sig fuld af energi...det må kunne bruges til noget fornuftigt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree664

Senere får hun lyst til at være lidt destruktiv....imens hun kikker over mod Harolds hus, og tænker sit
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree663

Endelig er det eksamens dag og forøvrigt en flot en af slagsen. Selma føler sig rigtig godt forberedt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree666

YES...overstået...OG hun har en god mavefornemmelse...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree665

Det er som om at selve omgivelserne giver udtryk for noget der er ved sin afslutning....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree667

Da hun kommer hjem er der post igen...og denne gang fra Harold..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree670

Han skriver; Jeg ved godt at det måske kommer ud af den blå luft, men jeg synes, at du skulle prøve lykken med mig. Jeg er rigtig sjov, og jeg tror vi vil være gode sammen!"
Hva fanden mener han med det???? confused
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree668

Hun ringer og invitere Harold så de lige kan få klaring på, hvad det er de vil være gode sammen om??!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree669

Lad mig så høre...fortæl lidt om dig selv Harold??? Han blir nemt anspændt finder hun ud af..desuden er han en sjuskemikkel, en taber og kan ikke fordrage kunst...men han er rig...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree673

Sig mig en gang kan du klare mosten her..måske??
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree672

Selma mister tålmodigheden med ham...du er sikkert meget sød, men du bruger sg ikke dit hoved! Og så mener Harold at det er på tide han forsvinder...og det har han sådan set ret i!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree671

Hun går ind for at lave sig en lækker burger..mens hun tænker på at der intet galt er i at være kræsen og se sig godt for...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree674

Derfor har hun også noget andet, eller retterlig EN anden hun gerne lige vil møde igen...inden hun skal hjem!!!





Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2020 - 19:29

Altså de ansigts udtryk Selma har lol!

Harold lyder ikke til at være det rigtige - mon det er ham plante dimsen Shea ? hmm
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 22:29

Ja jeg kan godt lide sims 3ernes ansigtsmimik.... Very Happy Og gæt du bare....men svaret skal nok komme... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tirs 7 Apr 2020 - 23:40

Da Selma har spist ringer hun til Berner....ham hun mødte på skøjtesøen....Han er da frisk på at komme forbi.
Hun har sat sig for at finde ud af noget mere om ham...det kan jo aldrig skade..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree679

Hva så der Berner, er du blevet bedre til skøjterne...hehe...vil du med ind...
Da de kommer ind så......du godeste han starter med at tage min opvask  Shocked ....så må jeg vist heller følge han eksempel...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree678

Og så er de begge igang! Sku vi ikke lave din snemand færdig, spøger han, jo god ide..man ved jo aldrig hvor længe sneen vil ligge...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree677

Det er faktisk en dejlig aften...tilpas kølig og klar, og ingen snevejr...de arbejder i stilhed...Selma får en ide....du øhh er du frisk på et eksperiment???
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree682

DET er Berner men har er også lykkelig uvidende om, hvad Selma nu har sat sig for, nemlig at finde ud af så meget så muligt om ham...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree681

Nåhh...han er altså disciplineret og renlig...ja det kan forklare opvasken..... det er da ikke værst...hmmm
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree680

Selma gransker sine skriblerier...hmmm noget ku tyde på han også er en fedterøv....ja så...ja så.. Desværre kan hun ikke vride flere oplysninger ud af maskinen..men det ku jo også ha været værre..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree684

Hun kan ikke styre sin begejstring over at eksperimentet lykkedes og Berner....Han er bare glad for han nu er blevet bedre til at lave mad...og undre sig nok lidt over hendes begejstring. men hvem ved også hvad kvinder rummer  Rolling Eyes
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree685

De snakker meget hyggeligt og aftaler, at han nok skal komme og besøge hende derhjemme og se den have hun er så stolt af...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree683

Men nu må jeg gå siger Berner og går mod døren...Selma var slet ikke klar over at klokken var blevet 3 om natten....hun havde været alt for optaget af sin projekt...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree687

Meen det er også svært at sove, når man venter så spændt på resultatet af end eksamen....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree688

Selma går alligevel i seng og sover længe..men op ad formiddagen ankommer resultatet og ....hun tør næsten ikke kikke....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree686

Men så.....YES Halllo se her...topkarakterer....wauw!!!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree689

Nåhhh er du blevet træt...men vi klarerede det jo også godt du og jeg....Hun skæver til Dimissionsnissen
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree690

Det er en fantastisk dag og Selma er let om hjertet, da hun cykler til dimissionen for at få sit bevis... Gad vide om vi alle skal samme vej ?..hun ser alle cyklerne foran sig...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree691

Hold da kæft for en masse mennesker...De lader til alle at klumpe sig sammen foran den samme dør...hmmm
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree694

Altså med den fart kan det her vist godt trække ud,..der kan jo kun komme en ind ad gangen....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree693

Endelig kommer Selma ind, men der står stadig en masse tilbage....alle professorer..også de gamle...haha
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree692

Jeg opdager pludselig at Selma er kommet ud af en anden dør, og se nu...Hun er bare ikke til at skyde igennem med det bevis i hånden. Tillykke Selma!
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree696

Men så kalder en af hendes professorer på hende...og det er ham, som har flirtet med hende tidligere og sendt ynkelige bedende breve.... Evil or Very Mad
Jaa, hva vil du?? Han begynder at flirte igen...suk , men så farer der en djævel i hende...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree697

Nu må du altså stoppe med det pjat...tror du jeg er interesseret i sådan en gammel spejlblank mand, skælder hun??? Hun kan se at det virker...men hun er ligeglad bare han vil blive hende fra livet....
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree695

Pludselig begynder han på universitetes hepperåb....Ahhh hva...Selma står bare og måber...men så besinder hun sig...okej hvis han vil redde æren på den måde, så for min skyld ingen alarm..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree698

Og så råber hun med...barde shude bai, barde shude bay..o.s.v..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree699

Han når lige at give hende en sidste opgave....hva faen....Det har Selma ikke noget imod, men hun er da lidt overrasket... Åhh tog jeg den lige fornæsen af dig...siger hun med hovedet ned i al skralden...det er jeg søøørme ked af..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree700

Det er åbenbart her at professorene morer sig... Shocked  clown
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree703

en af dem mister åbenbart tålmodigheden og begynder at trekke...her er jeg altså glad for at Selma HAR hovedet begravet.... Embarassed
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree701

Men så gider hun heller ikke mere...man blir sg så beskidt af det her og hun har en fest hun gerne vil til..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree702

Men det er en badetøjsfest hos Harold..og da Selma lige har skiftet..får hun besked på at kørslen hjem er på vej, så nul fest....Altså Selma det er sgi da for koldt i badetøj.
Men det blir altså hendes rejsetøj... Rolling Eyes
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree705

Farvel for denne gang universitet...jeg kommer aldrig tilbage...og hun kikker sig heller ikke tilbage...
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree704

Ohhh hvor er det skønt at være hjemme igen.....åhh nej ikke regnvejr  utilfreds  igen..
Bodils: Alt kan ske - Page 2 Scree706
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af simsister Ons 8 Apr 2020 - 12:18

Rejsetøj??? Ja, der er meget de sims 3'ere ikke helt forstår. LOL
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af MonaSolstraale Ons 8 Apr 2020 - 17:09

Synd at hun gik glip af festen...
.... og så håber jeg virkelig hun har noget varmere tøj i kufferten Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Anbodil Tors 9 Apr 2020 - 10:27

Joo men som man kan se på det sidste billede..så ligner det da at hun skiftede tøj i bilen... Laughing
Det var nok FOR koldt med badetøj!!! Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils: Alt kan ske - Page 2 Empty Sv: Bodils: Alt kan ske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum