DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils "nye" sims 4

+2
MonaSolstraale
simsister
6 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 11 Jan 2020 - 21:05

Det billede du viser er netop en af feriedestinationerne. Men jeg valgte netop ikke Granite falls, fordi han ikke har feltudstyret længere...og som jeg startede med at ligge ud i denne tråd, så må jeg tænke på hvordan mine nabolag er bygget op, fordi jeg selv har bygget dem...altså div. grunde. Wink  Det kræves ikke båd i Sulani for at fiske, men det er en mulighed!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 12 Jan 2020 - 13:29

Simon skal ha fat i de sidste fisk han mangler, så han ikke skal spekulere mere på udfordringerne i krogsvinger udfordringen. Måske han kan prøve lykken i Sulani??
Jeg har set at man kan blæse i konkylien for en bedre fangst. Så Simon leder efter en af dem som det første...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_14

Og så er det bare at finde et godt sted og blæse.....
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_16

Desværre virker det ikke. No Måske kan teenagere ikke gøre brug af det, eller det kun er havfruer som kan...det ved jeg ikke, men det var da et forsøg værd. Simon må fiske på alm. vis men det går nu også hurtigt af fange de sidste to arter...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_15

Simon smider fiskene ud igen, især de truede..men da der kommer en rovfisker, må han lære ham et eller andet om at passe på naturen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_17

Han er ikke sådan at overbevise og efterhånden er mørket faldet på. Simon er også ved at være godt sulten..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_18

Han finder Christal Cafe og får sig en sludder og en bid brød, før han tager hjemover...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_19

Meeeen måske sku han lige ha tænkt på at det er vinter.......der er i al fald noget galt med det her billede.. Laughing
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_20

Sneen falder hele natten og det er smukt...ikke også Mona?? hehe cheers
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_22

Og så er det oplagt at bygge snemand...nemli..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_21

Og ellers hygge indendørs, når man ikke er i skole...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_24

Desværre bliver snemanden ikke gammel. Rovfiskeren er på besøg, han er nemlig en af Simon venner.. Embarassed
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_25

Simon er også tæt på at ha opnået malerkunst stræben.. jo det går fint..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_23

Men hvordan en teenager kan blive SÅ beskidt bare af at gå i gymnasiet ....ja ja..måske de havde en tur i det fri..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_27

Simon og Lappe morer sig stadig over hinandens outfit...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_28

Og jeg er da glad for at der har været fremgang over næsten hele linjen i de stærke værdier, for der er kun 15 dage nu til Simon blir ældre.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 11_01_26
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Søn 12 Jan 2020 - 13:57

Vi må jo desværre nøjes med sneen i Sims
Sikke en bandit der ødelægger snemænd Sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 12 Jan 2020 - 15:22

Ja mon ikke, men han var også meget vred. På den anden side, så var den jo nok smeltet efterfølgende, for vintervejret i Britechester minder om vores gamle vintervejr, men sne on og off og mest regn... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Søn 12 Jan 2020 - 16:16

Gymnasie som teenager, er vel ingen hindring, men uni vil være låst, indtil man bliver ung voksen. Det er i hvert tilfælde min erfaring.
Godt, at vi kan inspirere og hjælpe hinanden via disse historier.
20 dage til fødselsdag ville have betydet, at jeg havde gennemtvunget en fødselsdag, men det virker som om, at du trofast spiller dagene igennem - og iøvrigt udnytter dem fornuftigt, så Simon's færdigheder bliver bedre.
Det giver garanteret gode fordele, når du/han kommer til uni. Blot skal du huske på, at der KAN være tilvalgsfag, som så ikke giver mening, når simmeren i forvejen har højt niveau i disse færdigheder.

- og her er jo endnu en fin fortælling og ide med den lille garage med den store malervæg.
Jeg synes faktisk, at det ser ud til, at du har brugt en del genstande fra liveeditobjets - eks den lille højtaler i reolen, døren op ad væggen, olietønderne og papkassen osv osv.
Virkelig effektfuldt.
- og så har du jo haft besøg af et medlem fra "den hemmelige klub". Prøv at ofre noget bestemt ved universitetets statue eller alteret ved "hekseringen". Så skal du se løjer. (Det har Carl også beskrevet meget fint i sine fyldestgørende guides og videoer).

- og jeg tilslutter mig tankerne og ideen med din kunstbygnings indhold - slet ikke tosset.
Rigtig fed baggrund/væg.
Udover Simsisters (og sikkert andres) færdigheder udi fotografering, tror jeg faktisk, at vi er en del, som slet ikke har udnyttet de muligheder godt nok.
Faktisk har jeg selv købt denne Moshino-pakke - og slet ikke kigget på potentialet.

Ham Lappe-gutten har jeg heller ikke interageret med tidligere. Så det er også fint at se, at han eks kan hjælpe i haven.

Nåh, cool historie - jeg følger spændt med.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2882
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 12 Jan 2020 - 18:58

Mange tak Vince, jeg sætter stor pris på responsen... Embarassed Smile
Lige de effekter du omtaler med døren op ad væggen og radioen er CC ting. Radioen er faktisk fra sims 2..måske du kan huske den hvis du graver dybt nok i hukommelsen. Laughing Fordelen ved den er at den kan stå flere steder end de andre mindre anlæg.. Wink Og så blev jeg klar over det faktum at teenagere ikke kan søge UNI men pyt skidt, så kan han jo lære noget i mellemtiden. Og jeg kan lære noget...også study Nu er denne tråd jo ikke så meget en historie, men mere bare oplevelser i mit nye spil..og hvordan man kan gøre hvad..altså en læringsprocess, for jeg tror ikke jeg har spillet med så meget styring og stræben før i sims 4, men ved at gøre det åbner der sig mange skjulte ting...og det er jo sjovt og lærerigt at opdage.. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 13 Jan 2020 - 5:01

Et lille sidespring: JEG HAR LÆRT NOGET NYT ved et uheld... Laughing

Mona og jeg har ofte undret os over hvordan youtubere fx kan vende kameraet ned i gulvet eller op i loftet scratch Men nu ved jeg hvordan!!!!

Vi ved alle at når man trykker shift+Tab så flytter kameraet sig til den aktive simmers hoved...som fx her:Og her kan man sådan set vende kameraet lige op i luften eller lige ned
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_10

Men hvis man trykker Tab+Capslock så får man sådan set den samme bevægelsesfrihed med kameraet fra det punkt kameraet er...og det gir nye billedmuligheder..se bare..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_11

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_13

Der er aldrig lykkedes mig at se solen over bjergene i Windenburg før nu!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_12

Og vil man ud af det igen, så gentager man tasterne, eller trykker esc. Man tager billeder via tasten C.
En anden fordel er; Hvis man har sat rammen/menuen til at vise sig på de billeder man normalt tager...sådan som jeg har for øjeblikket og sådan som Boerge altid har..så kan man altså hurtigt fjerne rammen via de nævnte taster, og den kommer ikke med på billedet.

Prøv selv!!!! Håber I kan bruge min opdagelse!! flower
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Man 13 Jan 2020 - 12:06

Mange tak, det vil jeg også gerne prøve. Det sidste billede med solen er rigtig flot.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Man 13 Jan 2020 - 13:29

Super opdagelse Very Happy
Det skal prøves men..... Capslock?… Er det den der låser Shift til store bogstaver? Embarassed

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 13 Jan 2020 - 14:08

Yeps!!Mona Tommel op Glæder mig I kan bruge tipset! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 13 Jan 2020 - 14:45

Det er endelig blevet Weekend og Simon skynder sig at få afsluttet sit skoleprojekt og sine lektier, og så er det tid at besøge Ragnarock museum, så han kan komme af med nogle af de billeder han og voksne Simon har fabrikeret. Simon har simpelthen ikke plads til dem.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_14

Museet ligger i Magnolia Promenade, og her har vinteren for alvor sat ind...det er pivkoldt og sner..så Simon skynder sig indenfor...men jeg eller kameraet blir pludselig flyttet til det her.....du godeste Shocked
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_16

Endnu en af Monas Simmere må lade livet og hun var mor til en større familie...akke da...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_15

Hvorfor kan de pokkers simmere heller ikke finde ud af at skifte mere...det var de da bedre til før...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_18

Jeg må ha fat i Simon så han kan få samlet urnen op. Det var godt jeg fik taget billeder, for jeg ku dælme næsten ikke finde stedet igen...altså.. Laughing
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_19

Kun små 5 min efter er der endnu en sjæl der forlader livet...jamen sikke da et ekstremvejr...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_17

Jeg må have fat i Simon igen...men blir dog betænkelig da jeg ser han fryser i sit overtøj....
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_20

Okej Simon det er velfortjent at du sådan er tilfreds med dig selv...du har gjort det godt!!! sunny
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_21

Jeg tænker det er på tide at forlade de skrækkelige vejrforhold...og desuden skal Simon en tur på kirkegården...
Den ene får et familiegravsted..og den andet blir sat på de ukendtes...og sjælen frigivet.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_22

Men oplevelsen tager hårdt på Simon, så han finder et staffeli og et for mig ukendt område, og maler et trist billede...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_24

Altså Simon!!! det er da ikke tid at være trist nu..prøv at se dig omkring...hvor smukt alting er!!! cheers
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_25

Da tusmørket er ved at indfinde sig..er det tid at tage hjem...sikke en dag... Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_23
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Man 13 Jan 2020 - 15:14

Det var da skrækkeligt med den kulde Shocked
Jeg syntes faktisk også at simmerne er blevet dårligere til at tilpasse sig temperaturforholdene pale
Det må være alle de klager EA har modtaget over et alt for ufarligt spil...
NB: Jeg fik aldrig sagt at billedet af solen over bjergene er virkelig smukt  Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 13 Jan 2020 - 15:24

Det er blevet mandag og den sidste uge i Simons Teenagerliv, Og lappe er flink at rengøre badet til Simon kommer hjem...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_27

Man da endnu en midlertidig rebelsk egenskab dukker op hos ham, beslutter jeg at han skal holde fødselsdag. Så Simon bager en kage og invitere de eneste to venner han har. Desuden har han nu opfyldt målene for 3 stærke karakterer og jeg kan ikke nå målet for Empati alligevel, men jeg er tilfreds...
Voksne Simon kommer som den første...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_28

Og da hans anden ven ankommer er han igen i et skrækkeligt humør!!! Lappe forsvinder ud på sit træ..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_26

Simon får pustet lysene ud og jeg vælger egenskaben dansemaskine til ham, af den simple årsag at Carl fra Youtube har gjort opmærksom på at en discolur er noget af det mest effektive søvn en simmer kan få på kort tid...og det kan han få brug for når han skal på Uni.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_29

Så skal der spises kage...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_30

Og så danser de alle tre...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_31

Som I kan se så trives Simons have, og jeg har fundet ud af at den bedste gødning er Simons avokadoer og juleroser. I følge Carls guide, så er den mest effektive gødning; afgøde som har en værdig omkring 20 kr og dernæst 50 Kr..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_33

Efter at ha sagt farvel til sine gæster (voksne Simon skulle smides ud  Laughing ) får han sendt ansøgningen til Universitetet afsted..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_32

Ja Simon vi har gjort det godt! Jeg har aldrig før i Sims 4, haft en simmer med SÅ mange egenskaber før...11 stks.. Basketball
Og da slet ikke nogen med 3 af de stærke værdier... Wink
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_34

Simon mangler nu kun at finde og plante et kobær..for at være en fuldbyrdet freelance Botaniker...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_36

Og da han maler endnu et mesterværk, kan han også kalde sig; Ekstraordinær Maler. Altså 12 egenskaber...(nu vælger jeg så at gemme ham på Galleriet) Og sikke mange penge han har...og uden snyd... cheers
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_35

Det er blevet tid til lidt opgradering af hjemmet..så Simon køber et bedre køleskab. Komfuret har han skiftet ud. og så besøger han ellers skrammelpladsen igen...det blir helt hæderligt!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_38

Selv Lappe er fuld af beundring over Simon!!! Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 13_01_37
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 13 Jan 2020 - 15:27

Mange tak Mona...ja jeg har altid været ked af at mit kamera ikke kunne drejes op mod solen. Men det er som om at vi har fået lidt mere rækkevidde til kameraerne med Unipakken og så hjalp det at lære det ovennævte trik at kende... Wink
Jeg har heldigvis ikke noget mod simmerne dør, men altså..bare det ikke er den jeg spiller med i det mindste... queen
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Jan 2020 - 11:54

Sneen i Britechester er on og off hele den vinter..så man må nyde den i de korte perioder, der ligger nok til at gi et vinterlandskab..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_11

Simon skal starte på Britechester universitet på Biologi linien..og han vælger kun hovedfag. Til to af dem skal han også lave et oplæg han skal præsentere.. Jeg synker engang..men Simon burde kunne klare presset altså...klø på Simon!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_10

Han starter med at lave lektier til de to fag han skal have først...og Lappe underholder imens..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_12

Da han langt senere på dagen vil lave sin første præsentation, viser det sig at det er tidskrævende og ikke er så let endda.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_15

Simon benytter sig af at lappe er tilstedet, så han kan forsøge sig ud i det at fremlægge et mundligt oplæg....Og eftersom Lappe altid er en meget energisk fyr, er han ret interesseret i at høre om  Seriøse Celler..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_13

Men efter sin fremlægning er Simon ikke tilfreds, så han går igen igang med tavlen....hmm
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_14

Der går endnu en rum tid, men at omarrangere papirende på tavlen før han er tilfreds med det endelige resultat, men så er han også blevet skrupsulten...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_19

Næste formiddag skal han have sin første time, så jeg sender ham afsted i god tid. Jeg har regnet ud af der er to mulige bygninger hvor undervisningen kan foregå, og Statuen ligger i mellem. Simon stiller sig ved statuen og venter..og så kan han jo ligeså godt ofre en af de mange krystaller han har samlet gennem teenagerårene...og vupti...han blir meget forkuseret.... Det viser sig at biologifagene har til huse i den lille af bygningerne...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_20

Det kan næsten ikke betaler sig for ham at tage hjem mellem timerne, så han benytter ventetiden til at øve sig på sin fremlæggelse...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_18

Det blir en laaang dag den Torsdag, men sikke en fordel han kan tage en Disco-lur. Han runder dagen af på biblioteket, for at øve sig på Research og debat...du er blevet en rigtig lille stræber Simon!!! ....øhh eller også er det mig.. Embarassed
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_21

Næste dag går med det samme. 2 fag...en fremvisning af sit tavlearbejde..så hjem og spise og en lur..og så tilbage for at deltage i en forelæsning. Der blir ikke meget tid til at gøde haven, og høste den må han gøre om morgenen når han står op. Mens jeg venter på Simon som er inde til forelæsning...sker der noget udenfor bygningen....hmm
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_22

pludselig er der et brag og fyrværkeri blir affyret...ahh det er sportstosserne som skal til kamp... Wink
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_23

Simon er ligeglad med sport, men man kan da lige hilse på sit universitetes maskot..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_26

Efter to dage med kun en lur i ny og næ er det fantastisk at kunne sove sådan rigtigt...for nu er det weekend!!! Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_24

Simon vågner tidligt og føler sig frisk og inspireret
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_25

Endelig har han tid til haven og de andre ting han har forsømt. Idag skal han ikke lave noget som helst der har med uddannelse at gøre...det er fridag!!
Hen på eftermiddagen, får han lyst til at se Simon Reiner og en af hans andre venner...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_27

Han invitere på aftenmad og det er ret hyggeligt,
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_28

men hans gæster har kun lige forladt ham, da hans bedste ven Rangi ringer om de ikke skal til Singleaften....tja...det kan han da godt..så de mødes på værtshuset i Brindleton Bay..og spiller Dart...noget de begge er uøvede i...haha
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_30

Men bagefter sætter Rangi sig her ud... confused Simon synes han er underlig og hilser på andre, som virker mere selskablige..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_29

Og kort efter er det vist tid til at sove, så han tager hjem til sig selv...det er godt nok nogle lange dage du holder dig Simon!!


Sidst rettet af Anbodil Tirs 14 Jan 2020 - 14:22, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 14 Jan 2020 - 12:58

Ja man kan nemt blive frygtelig stræbsom på sin Simmers vegne Wink Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Jan 2020 - 14:21

Grine smiley Ja så er det godt du kun er simmerne det går ud over, og ikke alle mulige andre....hæhæ!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Tirs 14 Jan 2020 - 15:19

Ja, det er lidt spændende i starten, indtil man finder ud af, hvor undervisningen foregår.
- og ham Lappe er da mere anvendelig end først antaget, hvis han også gør rent.
Er der nogen modydelser?

Vil du ikke have ulejlighed med at skrive den der oplysning om kameraføring i design og kreativitets-tråden. Ellers finder jeg den aldrig igen. (underligt, det synes jeg, at jeg HAVDE skrevet EN gang tidligere, men gad vide, hvor det så er blevet af?!)

- og velkommen på universitetet Simon.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2882
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 14 Jan 2020 - 17:09

Der er et emne der handler om foto i Sims i design tråden.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Jan 2020 - 18:17

Tommel op
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Ons 15 Jan 2020 - 2:26

---

Du øh........Simon.....kan du se nogen som tegner? Næhh er du sikker på det er her.??........hmm ja det var det jeg fik af vide!!! Måske har de fået snefri?? Ja det kan da godt være...!!!
Simon har inviteret Simon med til en undervisning i at tegne kropspositurer, på universitetets område...men... confused
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_32

Ved snakken om snefri går det sneboldkamp i den....
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_31

Bagefter hviler de lidt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_33

Men da de tumler rundt igen får Simon pludselig øje på en masse staffelier og nogle der tegner! Jeg har fundet dem...så jeg går lige ned og gir det en chance....og væk er han ned af trapperne... Der er et enkelt staffeli fri....hmm..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_35

Simon er da forbløffende god til det i forhold til de andre...måske det falder ham naturligt.. men han er forsent på den..og lærredet og staffelierne forsvinder lige før han er helt færdig.....øv der mistede jeg 100 kr for lærredet!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_36

han går op igen til Simon og ærgelserne er hurtigt glemt...fordi de vælger at være det bedste venner...Rangi som han var bedste venner med før var nu også noget underlig..synes Simon.
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_34

I det fjerne høre de musik og går derover...og af bar glæde gir de sig til at danse...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_37

Pludselig farer der en djævel i Simon og han henvender sig til de to som har stået og snakket længe i nærheden af ham. Han bilder dem ind at han er bossen for en forbryderliga...og da jeg opdager, hvad han gør med sine hænder ... er jeg ved at omkomme af grin Laughing ...altså Simon!....din bandit!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_39

Da han har sagt farvel til Simon tager han hjem...vægmaleriet trænger til en afvaskning..så møblerne blir trukket ud fra væggen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_38

Efter en afsluttende eksamen om mandagen, ser han en sød pige....og hilser på hende. Hun er medlem af kunstforeningen og det vil Simon også gerne være...så det blir han..han skal bare tage nogle billeder og male nogle malerier...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_42

Billederne er hurtigt klaret...hehe
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_41

Og så kan han jo gå hjem og klare resten på staffeliet...
Om Tirsdagen ofrer han igen en krystal til statuen, så han kan finde focus inden en time...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_40

Og så stiller han sig ellers over og venter....ihh der går meget tid med at hænge foran den bygning ..altså!!!
Det er ellers en flot dag, men hvis man kikker godt efter, så er stakkels Simon nødt til at vente i skyggen....
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_44

Da han endelig er hjemme efter også at ha deltaget i en gæsteforlæsning..er månen fremme med sit magiske lys...og det inspirere til lidt aftenfiskning......foråret vil snart indfinde sig så det er ikke umuligt at fange noget...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_43

Og så er det endelig dagen hvor han skal have sine karakterer..og man kan jo ligeså godt lave noget fornuftigt i mellem timerne...såsom at rense hovedet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_45

Simon får 12- og jeg blir forbandet fordi det er min skyld...til en af timerne så jeg en af mine tidligere simmere uden hår på hovedet..noget som skete i mit spil, fordi jeg ville uploade et hus uden CC og derfor fjernede fluebenet...og så blev en tiendedel af mine befolkning skallede...suk...det burde ikke kunne ske fordi jeg slet ikke havde spillet igang..men altså øv øv. Derfor har jeg også benyttet mig af at loade de skallede simmere ind i LES via MCCC, når jeg mødte en på min vej. Og der her var Cita Frejbæk.

Simon var lige gået til time..og Cita sad udenfor..så jeg går i Les og får det klaret...men ak da jeg kommer tilbage til mit spil er Simon smidt på porten, med en besked om ikke at vise interesse for undervisningen..og den var kun lige startet... Shocked
Jeg blev så forbandet at jeg sendte Simon over og smide lokumspapir ud over hele statuen... Twisted Evil men det var da godt det ikke trak mere ned i det samlede resultat end det gjorde... Very Happy
Simon han klædte om til sit Lappekostume..efter beskeden om sit gennemsnit...haha
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_47

Og så valgte han igen 4 nye fag og ingen tilvalg...så nu er han klar til et nyt semester... Wink
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_46
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Ons 15 Jan 2020 - 8:59

Det er meget spændende at følge med i Simons bedrifter og dine erfaringer Tommel op
Jeg syntes nu at han klarer sig rigtig godt.... så du er da vist blevet meget ambitiøs på Simons vegne Grine smiley

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Ons 15 Jan 2020 - 9:19

Øhhh ja. Embarassed Kun det bedste er godt nok til Simon! Tsk Tsk Laughing
Og tak! I love you for feedback!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Ons 15 Jan 2020 - 10:32

Simon (jeg) har en strategi omkring lektier, som går ud på at få lavet SÅ mange så muligt i starten af semester...Især de større opgaver skal helst laves hurtigt..såsom tavlepræsentationer og skriftlige opgaver. Så mens Simon knokler på med 2. semester, holder jeg øje med hans have og om der er nogle vækster som kan udvikles. Og mindsanten om ikke JEG...øhh Simon har fået den første perfekte plante her på tærskelen til forår Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_50

Efter en del timer om fredagen invitere Simon; Rangi og Simon....og de spiser sammen..for nu er det weekend, men øhh venner kunne I ikke lade være med at stå og ånde mig i nakken, når jeg vasker hænder???!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_48

Simon er tidligt oppe om lørdagen. Han har en skriftlig opgave som skal forbedres...og så er det sidste vinterdag...Han går i lommen på Lappe, for gu ved hvilken gang og denne gang gemmer den på et kobær...Yes..det var lige det Simon manglede..
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_49

Lappe er hoppet af sit træ og de får en sludder, men Simon må ligge sig og få en discolur for alle de lektier trækker tænder ud...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_52

Lappe er Simon en god ven! man kan aldrig vide hvornår han vil hoppe af sit træ, men behandler man ham ordentligt og ikke glemmer ham, når han hænger på træet, så er han en god hjælp. Simon hviler sig nu, og Lappe har opdaget at hans lokum er desideret uhumsk.....godt Lappe!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_51

Bagefter smutter han ligeså stille ud på træet for ikke at forstyrre Simon yderligere...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_53

Jeg synes Simon skal prøve noget nyt og kommer i tanke om min bygning "Krop og Sjæl"! Så nu går turen til Del sol Valley! Simon skynder sig op på øverste etage for at deltage i yoga...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_55

Men øhh ..endnu en fejl..han betaler og blir hægtet af holdet....suk der er ved grød mange småfejl i spillet hele tiden. Nå, men nu han er kommet, kan han jo ligesågodt prøve om han kan efterligne de andre......Så han øhhh prøver...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_56

kom nu Simon op med benet.... No
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_54

Simon følger helt sit eget program og kommer faktisk til at svede..så han går nedenunder for at finde mændenes omklædning...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_57

Jeg kikker mig omkring i bygningen og er yderst tilfreds med resultatet....skidtet fungere godt!! Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_58

Damernes omklædning.....hov Kirstine har du haft dem på i bad confused
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_62

Nedunder igen på 1 sal er sportshallerne...og DER er gang i den...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_61

Og hos bokserne...
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_60

Endelig er Simon færdig med at bruse kroppen,og har fået noget i skrutten. ( der er altså noget vildt galt med alle badeforhold i Sims, selv de gode/dyre bade tager en evighed at gøre sig ren i, og jeg oplever ofte at Simon er energisk..for at sende ham energisk i bad..men da han står der, ændre han humør sig pludselig og så går han ud af badet med forurettet sag..og så ændre hans humør sig igen til energisk..og endelig kan jeg sende ham energisk i bad...suk ...ja det er sg helt rituelt det der Rolling Eyes )Han har fået øje på en tom ramme..og han får en ide. Så ud af rygsækken finder han et ekstra foto han havde af to fra kunstforeningen....vi skal sg da hænge der og gøre reklame!!! Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_63

Simon er egentlig dødtræt, men så får han øje på en gut han synes han har set før, så de hilser pænt og det viser sig at han studere psykologi..Simon kan ikke lader være med at prale af hans karakterer.....og fyren er imponeret....
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_65

Men nu kan Simon ikke strække den længere.....han må finde sin seng...desuden er det blevet første forårsdag... flower
Bodils "nye" sims 4 - Page 4 14_01_64
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Ons 15 Jan 2020 - 16:56

Ja, det er da fint nok. Men jeg har også oplevet det der med at man vælger energisk bad, og så skifter de humør. Det er lidt besværligt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 4 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum