DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils "nye" sims 4

+2
MonaSolstraale
simsister
6 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 26 Dec 2019 - 17:51

Jeg havde 8 ældre simmere som MCCC havde samlet til en husholdning. Det var ikke lige helt som jeg synes jeg havde sat moddet til. For det skulle kun fjerne de ældre enlige..men øhh dem fra storfamilier blev altså også fjernet.
Nåh men så var det igang med at bygge ældrevenlige boliger i et beskyttet miljø og det blev til Bo-Trygt ældreboliger.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_12

Jeg fik plads til 8 boliger, så der kunne bo 8 enlige, men det skulle vise sig at der faktisk var 3 par og to enlige...nå ja, så måtte jeg jo bare låse de andre boliger af..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_11

I midten er en fællesbygning med alskins faciliteter..og her kan de mødes og være sammen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_10

Mens knæveren går, så skal jeg ha indrettet husene så de passer til dem som skal bo i dem. Det eneste som er ens for alle er køkken og toilet og en kamin...så jeg får nok at gøre..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_15

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_14

Dørene blir låst en for en, for alle andre på grunden end dem som bor i huset...så kan de stadig få besøg af deres familier...dem der har..og sengene får tildelt deres ejermænd....sikke et arbejde..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_13

Imens hygger de gamle med hvad de hver i sær foretrækker...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_18

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_16

Endelig er jeg færdig og de kan så hver især finde deres rette bolig...men det er blevet et forfærdeligt vejr i Windenburg..så der opstår vild forvirring...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_17

Men det må de selv finde ud af. Nu har jeg gjort mit og så må de selv finde ud af resten... Surprised
Jeg har været snedig nok til at placere ældrebo i nærheden af kirken og kirkegården...så det blir her de kan ende deres dage...forhåbentligt.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Tors 26 Dec 2019 - 20:09

Sådan noget er også virkelig sjovt at spille, og de har da helt sikkert plads nok.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 26 Dec 2019 - 23:39

I mit spil har jeg opdaget at en familie på 4 er flyttet ind i en lejlighed ti kun 2 personer, så jeg får lige bygget et hus til dem i Britechester..hvor der er plads nok! I love you

Og så til opgaven. Jeg ville give mig en opgave med nogenlunde fast stukne regler. Jeg har efterhånden 3-4 enlige mødre i min NPC flok...så jeg skulle vælge en af dem, nedsætte dem i en på forhånd valgt lejlighed...med kun køkken og bad..og så indrette boligen for resten af pengene.
Jeg vil så prøve at lave en superbaby, mens moren arbejder hjemme fra...og måske skal hun også på UNI..men det må pengene bestemme, for jeg vil helst ikke spille med snyd.

Her står så Lana Mckinnon i hendes tomme lejlighed. (jeg måtte ikke tjekke hende først, for det skulle være en overraskelse) Og overrasket blev jeg, for hun havde ikke kun en baby med to...arghh affraid Det havde jeg ikke lige regnet med...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_19

Vi tager lige et smut til Ikea, så der kan blive lidt hyggeligt...og det lykkedes og der er penge tilbage...heldigvis..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_20

Lana lader til at være ret tilfreds og jeg blir igen overrasket, men denne gang på den gode måde. Lana vil gerne være computervidunder og har allerede 8 i programmering og Robotteknologi og 7 i raketvidenskab...halløjsa...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_21

Så nu er jeg rådvild, for hun må da virkelig egne sig til at komme på Universitetet, men øhh med to babyer...aner ikke engang om man kan forlade babyer..
Jeg tror bare jeg vil kaste mig ud i det, men så blir der vist ingen superbabyer i denne
omgang..
Her ligger Martin og Birthe og sover..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_22


Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Fre 27 Dec 2019 - 19:39

Lana skal vise sig at være fuld af overraskelser, både gode og mindre gode...

Hun har en god udsigt fra sin lejlighed og det er balladedag...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_23

Så hun går ned på gaden og finder faren til ungerne...ja det må han altså være siden de har top i vendskab og kærlighedsbjælken...men altså balladedag...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_25

Bagefter krammer de hinanden...og se hvem det er!!! Jeg blev noget overrasket over det var Rasmus fra muffindysten.. Shocked
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_24

Jeg sætter mig for at Rasmus skal flytte ind og være med til at passe sine unger. For så kan han se efter dem, når Lana er på universitetet.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_28

Men øhhh så let er det altså ikke. Rasmus vil ikke flytte ind...ikke lige nu i al fald....så Lana smutter da hun ser et billede hun godt kunne tænke sig....det ligner da lidt mig ..synes hun.. og det var ikke dyrt.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_26

Der er også andre som er mødt op til romatikfestivallen... Tusnelda og Mojoe...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_27

Hun går over for at høre om sit kærlighedsliv fra Guruen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_30

Hun snakker i magiske vendinger om en høj flot mørkhåret.....psssft det gir Lana ikke meget for. Rasmus er lyshåret...altså!! Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 26_12_29

Der er også andre vi kender som er mødt op...her er Petrine og Simon...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_12

Lana sidder og tænker lidt over tingene..Hun var egentlig sammen med Rasmus, men han er forsvundet, så det kan være lige meget. (Jeg finder ud af at Lana faktisk er på vej til at blive gammel..altså med to babyer...nej det vil jeg altså ikke ha..så nu er hun ung voksen! Hurra for MCCC)
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_15

Det kræver også en del at ha sådanne to stks at tage sig af...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_13

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_14

Men hva er nu det....naboen larmer a h til...så Hun går ud for at klage...Men øhh her er vist en fejl. For hun går ind ad døren for at banke på, på den anden side...nej hva er nu det for noget rod....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_16

Hun må hamre på døren før naboen hører hende...og så er hun tilbage på gangen..da han kommer ud og undskylder sin manglene omtanke......pyhhh gudskelig (Naboerne er Thomas og Cita Frejbæk fra sidste års juleopgave)
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_17

Der blir straks fred så man kan sove. Næste dag invitere Rasmus, Lana på restaurant, men den kender vi godt...man må betale selv,,,så hun takker nej tak, og invitere ham hjem i stedet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_18

Rasmus hilser på sine børn og inden han får al for meget tid til at tænke, så er han føjet til husholdningen....yes..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_19

Så Lana får flere penge og jeg tåbe glemmer at han skal sælge sine møbler...så han rømmer også en hel lejlighed og tager med...suk. Nå men jeg husker han ikke var alene, så de stakler som er tilbage må da mangle alle de møbler...men øhh det viser sig han var alene og de sidste to fra muffindysten åbenbart er havnet andre steder.... Shocked Det går så stærkt i mit spil at jeg ikke kan følge med... Rolling Eyes

Og så vil Lana lave mad....og gys og gru...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_21

Ja det har Rasmus prøvet før...det ved vi, men Lana finder hurtigt ildslukkerne frem og så er den brand kvalt..
Han hjælper med rengøringen og en nyt komfur kommer på plads...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_24

Lana går i seng, men Rasmus må bruge lang tid på at berolige sig selv inden han kan sove...jeg tror brand er et traume for ham..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_23

Gad vide hvornår Lana høre fra Uni??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Fre 27 Dec 2019 - 22:44

Grine smiley Virkelig underholdende at følge alle de gange du bliver overrasket undervejs.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 29 Dec 2019 - 15:29

Øhh jov..overrasket...det blir jeg vist mange gange.. Laughing

Næste formiddag opdager jeg at Thomas har travlt ude ved postkassen..hvor han gennemgår sine rudekuverter...uha..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_25

Jeg sender Lana ud og hente sin post, og her er svar fra uni...hun kom ikke ind på Britechester,..men det var jo også ligemeget, men Heron vil gerne ha hende....yes..så er det bare at få ordnet alt det praktiske...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_26

Mens Lana og jeg udfylder alle formularerne på computer, får jeg bange anelser. Hun har valgt 2 hovedfag og et bifag indenfor IT og hun har valgt at bo på kollegie for at få ro og tid til at lave lektier. Men da hun er færdig blir hun sendt afsted med det sammen....åhh nej!
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_27

Jeg tænkte det jo nok...hun fik derfor ikke sin computer med....fuck...dårligt af EA, at man skal udfylde formularene til sine fag m.m. på computeren og så ikke får den med, når den nu er en bærbar....shit! Heldigvis har jeg overført penge til hende fra husholdningen. først 2000, men en indskydelse endte med at hun fik 6000 kr. med...heldigvis. Ophold og fag kostede rundt regnet 1200 kr.
Hun ser sig lidt om...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_28

Og efter at ha valgt et værelse og låst døren, er der en del tid til at lave lektier. Hun skal først til forelæsning næste dag..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_30

Og hva kan man så få tiden til at gå med? Jeg undersøger lokaliteterne, peger på bygninger m.m. Og så finder jeg standen, hvor hun kan købe en ny computer. Det må være en apple til den pris...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_29

Så hun får købt lidt til værelset, og godt hun fik så mange penge med. Hun prøver også at være mentor i robotteknologi..men efter 3 timer tjener hun kun 80 kr....sikke en ussel løn Evil or Very Mad ...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_31

Nå men så kan man jo kikke sig lidt omkring...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_32

Eller prøve at få humøret lidt op efter den skuffende løn...Han ligner da ærlig talt en student der aldrig ser solen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_33

Men gad vide hvordan det går derhjemme? Lana tænker ret ofte på de små....så hun ringer til Rasmus for at høre om han klarer skærene...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_36

Næste dag efter forelæsningen er der nye lektier og sådan går det ud i et...og hun må virkelig hænge i for det er desværre alt for nemt at komme forsent til forelæsningerne...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_34

I et af naborummene skal jeg hele tiden slukke for musikken til en lille radio, som får fuld skru hele tiden...det er altså ikke til at holde ud at høre på...og vedkommende er der aldrig selv..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_35

Jeg finder ud af, at jeg har glemt noget på grunden ved cafeen, for Lana skal hele tiden ovenpå med opvasken, hvis bordene skal holdes fri for gamle ildelugtende madrester....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_37

Men en fordel er da, at der blir serveret gratismad på alle tre borde en gang om dagen...og det er forskellige retter...Lana vil heller have noget rigtig mad fremfor kage..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_38

Og så er der kommet flere studerende til end i starten...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_39

Selv inde på et af værelserne finder jeg nogen, som hænger ud...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_40

Men nu ringer Rasmus for at invitere Lana hjem...hurra...og hun har lavet sine lektier til næste dag, og er begyndt på den skriftlige opgave til valgfaget...så hun har tid.Og hun savner dem... (her er jeg lidt i vildrede for fremtiden, for I spillet er Lana fraflyttet sin bopæl og jeg aner ikke om hun kan flytte hjem efter endt semester...men jeg satser på, at jeg på en eller anden måde nok skal få bragt dem alle sammen igen, når tid er)
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_42

Åhh hvor er det dejligt at se Jer og hvor er i blevet store....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_41

Rasmus ser nu noget mellemfornøjet ud, men det er sikkert også en stor mundfuld at passe de to starutter...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_45

Lana har fornemmet det, og da hun trænger til at få lettet trykket for al den lektielæsning, så...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_44

En højst effektiv fornøjelse, hvor man kan slå flere fluer med et smæk...hæhæ Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_43

Imens passer ungerne sig selv...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_48

Se det var jo meget effektfuldt og Rasmus er glad igen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_46

Lana finder ungerne og leger lidt med dem...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_47

Jeg finder ud af at det Lana og Rasmus foretog sig i brusekabinen, har haft en uheldig indvirkning på propperne i el-skabet..
Men når man kun er på besøg i sit hjem, er der mange ting man ikke lige kan. ( en meget mærkelig oplevelse! Desuden er det Rasmus som kan fikse den slags...ikke Lana)
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_49

Lana får puttet ungerne og der er glæde over hele linjen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_50

Og så er det voksentid...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_51

Lana putter ikke Rasmus, men det er tæt på...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_52

Men hun må tilbage til Uni for hun har en tidlig forelæsning dagen efter...og nu er hun også meget træt, men glad....det var fantastisk lige at være hjemme...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 27_12_53


Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Søn 29 Dec 2019 - 17:24

Spændende, at du også er nået til universitetet.
Mor til to - og alligevel studerende - det er da flot.
Som du lige nøjagtig også oplever det, tager lektierne pænt meget af fritiden.
- og fint selvbygget kolllegie, Anbodil.

Min oplevelse er, at du godt kan flytte hjem efter et eller flere semestre, men dermed - måske kun foreløbigt - afbryder dit forløb på universitetet.
Du kan dog vistnok vende tilbage senere.
Hvert semester slutter jo med en eksamen. Derefter bliver simmeren spurgt, om vedkommende vil fortsætte på det næste semester med det samme - og dermed gennemføre alle 12 uden pauser.
Det må være her, at simmeren kan vælge at takke nej - og dermed igen rejse hjem - nu med de gennemførte semestre i bagagen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2883
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 4 Jan 2020 - 19:46

Jeg skifter til Rasmus for en kort bemærkning og oplever at spillene med tid og interaktioner ikke passer sammen...Fra jeg gik fra Lana og valgte at spille Rasmus...nå men det kan man måske heller ikke forvente.
Rasmus fik så endelig lavet Hi FI relæet, efter jeg havde fjernet badekarret..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 29_12_18

Det viser sig at Lana heldigvis vælger at sove hos ham,...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 29_12_20

Men næste morgen loader jeg Lana ind igen...hun har den forestående eksamen foran sig..så hun må tilbage..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 29_12_19

Hun har slet ikke nogen grund til at være nervøs men det er hun altså alligevel. Det underlige er at hun til tilvalget, som er Datalogiske ideer, kun får 03 og det på trods at hun har været aktiv i timen og har skrevet og omskrevet sin skriftlige opgave flere gange...så her fatter jeg ikke en dyt...der må være noget hun skulle ha gjort som jeg ikke vidste.. i de andre reelle fag får hun 12...
Da hun er færdig kommer Rasmus på besøg...men så kan han jo også passende hente hende med hjem..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_11

Det var lidt forvirrende at de to muligheder efter endt eksamen hed: Droppe ud af uni og Træk dig fra semester...men jeg gættede på at jeg skulle vælge den sidste mulighed...så kan hun altid fortsætte på et andet tidspunkt. Jeg orker ikke det komplicerede med 2 børn, en mand med forholds-fobi og så Lana.....de må klare det selv. Nu er familien i al fald samlet igen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_12
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 5 Jan 2020 - 10:20

Jeg følger med i Carls videoserie om en supersim...og det har givet mig blod på tanden til at prøve/forsøge at spille lidt som ham. Jeg får ikke lavet et superbarn denne gang, men jeg har skabt Simon Bruun som er teenager for at prøve.
Det er min opfattelse at Carl har slået den frie vilje fra den aktive sim, og så jonglere han hele tiden mellem sin sims mulige stræbener, for at opfylde så mange så muligt. Sådan har jeg aldrig spillet, så det blir udfordrende. Desuden har en teenager langt flere (mener det er 12 mulige) end et barn som kun har 4. Very Happy

Desuden skal Uni flettes ind i denne opgave til mig selv... Cool

Simon Brunn er flyttet hjemmefra. Han vil som hovedmål gerne være akademiker, men ved endnu ikke i hvad. Men da han ved at det ikke er gratis at gå på universitetet, så vil det være en god ide at få skrabet lidt penge sammen først...mens han tænker over HVAD han egentlig vil være akademiker i.
Simon fik sin børneopsparing, som ikke var overvældende, med sig og en ting mere, nemlig en mikroovn fra forældrene. De havde nemlig selv lige købt en ny.
Han har den sidste tid pløjet medierne igennem for at finde et hummer, et værelse...ja bare noget han havde råd til. Men Oxford er en studieby..så det er jo som at finde en nål i en høstak. Alligevel lykkedes det ham til sidst at finde; lokaler til leje...nåh ja det var nu mest en gammel garage, som vist havde haft mange formål gennem tiden.
Her kan hans penge strække og der er oveni købet en lille smule tilbage til hvad han måtte mangle...og på lossepladsen kunne man sagtens gøre udmærkede fund. Så Simon har samlet hans få ejendele sammen fra sit liv hos forældrene, været på lossepladsen og finde lidt, men det eneste han sådan set måtte købe fra nyt, var et lille køleskab. Alt er sendt med fragtmanden til den ny adresse, lidt før Simon selv ankommer..
Gad vide om det er her?? Simon står og ser på en større garage som har kendt bedre dage....Han tjekker med informationerne på sin mobil, men den er god nok...Det er her han skal bo!
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_13

Han går rundt om garagen til han finder døren og træder inden for. DU GODESTE....fragtmanden har bare stillet hans ting ind hulter til bulter, men der står også ting som en forrig bruger må ha efterladt....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_15

Simon smøger ærmerne op og begynder at rumstere rundt og fjerne ting som ikke skal være i hans kommende hjem. Nu kunne han godt ha brugt noget hjælp,..kl. er mange, han kender ikke en eneste i byen, så han må selv. I morgen kan han måske få en lille skilling for det han rydder ud. Efter mere end en times arbejde melder sulten sig...og man ved jo nok; uden mad og drikke duer helten ikke..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_14

Simon tager fat med fornyet energi efter at ha spist. Endelig kan han få møblerne på plads...nåh ja møbler og møbler..hans seng og campingbord da. Han får også tilsluttet sit campingbad..så det virker...og så er der faktisk kun lige at få sikret sig at alle udgifterne er betalt og hele den side af sagen er i orden. Da Simon er færdig på sin netbank har han kun 500kr tilbage....uha og han er ikke helt klar over om det er nok til at dække den næste husleje m. udgifter. pale Det blir sent en meget træt, men tilfreds Simon kan krybe til køjs!
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_16
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 6 Jan 2020 - 3:18

Stor var min overraskelse da det gik op for mig at Simon som teenager ikke automatisk skulle gå i gymnasiet... wow Nu kunne han vælge at arbejde, altså babysitter, alm. arbejder, og andre jobs i den dur, nogle af dem kun i weekenden i 5 timer eller deromkring. Han har så valgt at være alm. arbejde i weekenden indtil videre men om han kan tjene nok ved det, tror jeg ikke...Derfor tager han også småjobs ind i mellem. Men de gir ikke overvældende.
Hans første dag i sin garage..det er vist ikke helt lovligt at bo der...men man må håbe politiet ikke finder ud af det. Simon tager rundt og besøger de forskellige nabolag og oplever virkelig hvor forskelliget og foranderligt vejret kan være først i efteråret.
Først besøgte han nørdcom, men her blev alle udsat for en gevaldig regnskyl, så det var godt at kulturhuset lå lige ved siden af..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_17

Efter ½ time var det overstået, men lige præcis nørdcom ved vi ikke har godt af regnvejr, så hvis man ville deltage i konkurrencen, så....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_18

Sjovt nok var det Lana som vandt...Simon nøjes med at udspionere lejligheder... Da han vi hjem igen er vejret igen blevet elendigt..og folk kæmper med deres paraplyer...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_19

Men overrasket af det gode vejr hjemme hos ham selv...gir han sig til at fiske..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_21

Da mørket sænker sig tager han hjem. Han fik solgt noget af al det skrammel som var i garagen tidligere, samt byttet sig til nogle malingrester....Dem kaster han sig over nu i håb om at det vil pynte lidt hos ham
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_20

Det kommer også til at se mægtigt ud synes han..inden han går i seng.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 04_01_22

Dagen efter besøger han den lokale pub, og får hilst på nogle af naboerne. Han får også undersøgt lokalområdet og finder derved en mærkelig heksering i et af de grønne områder.
Senere på dagen er det tid til at besøge Det videnskablige fakultet...og her overraskes han af en sol der skinner, mens det sner...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 05_01_16

Han skal lave noget researcharbejde til forberedelse for uni..så det kan han ligeså godt få overstået...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 05_01_15

Mens han er optaget af sit research bryder et frygteligt tordenvejr ud i al sin magt.....og det opdager han da det er på tide at tage hjem...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 05_01_18

Men hjemme igen er vejret fint og tørt...hvilket egentlig er lidt underligt, for Oxford ligger i England og her plejer det godt nok at regne en hel del....men han savner da ikke regnen.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 05_01_17
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Man 6 Jan 2020 - 12:11

Ja, det med beliggenheden kan spillet jo ikke rigtig fornemme. Men os to imellem, så er der også ret meget mere smog og fog end egentlig regnvejr i England. Håber ikke at blive forsinket af "early morning fog" når jeg flyver på onsdag.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 6 Jan 2020 - 13:35

Jamen så krydser jeg fingre og ønsker dig en god tur Simsister.. håndtryk glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 9 Jan 2020 - 5:34

Nu har jeg kastet mig ud i at spille på en helt anden måde end jeg er vandt til. Det var lidt forvirrende i starten at jonglere imellem de forskellige stræbender hele tiden, men nu har jeg så valgt at koncentrere mig om 3-4 stykker, nemlig kreativ, viden og natur som de primære linjer.
Jeg tror nok at Simon synes jeg kører ham hårdt... Embarassed
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 06_01_12

Han har været inde i byen for at købe citroner..et godt valg efter årstiden...og her løber han på sin navnebror..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 06_01_11

Da han kommer hjem er det bare at få plantet citronerne...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 06_01_10

Ud over at Simon tager al muligt forfaldent arbejde, så får han også øvet sig på sin væg...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 06_01_13

Det kan godt betale sig at få lavet noget ordentligt mad på en grill et eller andet sted, og så tage fadet med hjem i køleskabet, men sku ikke når man så stiller fadet bag forhænget til en lukket bod. Simon forhelvede...nu mistede du 18 kr... Evil or Very Mad
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_10

Simon er efterhånden blevet ferm til at male, men han er nu alligevel overrasket over, at DETTE er et mesterværk. Han er ikke helt sikker på han forstår sig på kunst.... Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_11

En ting har han til gengæld tjek på og det er vejret...og her er det begyndt at dryppe...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_14

Simon er begyndt at kunne høste sine citroner og løg....ja han fik også sat løg! Det gir en god indtægt, og sammen med hans weekendjob og div. småjobs har han endelig fået råd til et komfur...Mad fra et komfur mætter noget mere end micro-ovnen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_12

Han er nu kommet så langt i sine bestræbelser på at høste erfaring, at han kan søge legater..Han har 3 mulige at vælge mellem. Beboer i Britechester, dårligt økonomisk stillede unge og folk med erfaring i havebrug og fiskeri. Han søger dem alle sammen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_13

Dagen efter kan han læse på computeren at han ikke er kommet i betragtning til legatet; beboere i Britechester....måske fordi han bor til leje...hmm i en garage.. Neutral
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_17

Men da posten har været der med hele 3 breve...så er det bare om at få set resultatet. Her gik ansøgningen til Erfaring i havebrug og fiskeri igennem...på 200kr.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_16

Og så fik han også legatet for de økonomisk dårligt stillede på 500kr.....YES!! Det blir så til 700 i alt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_15

Men så render jeg ind i problemer, for han kan ikke søge om optagelse på uni....muligheden er manglende???? Men måske det skal gå et døgn... scratch
Han får imellemtiden besøg af sin ven og navnebror...og de har meget at tale om, men de har også en del tilfælles...selvom at Simon Reiner som kunster og voksen er meget dygtigere end ham
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_19

Og vi venter stadig på at muligheden for at søge om optagelse på Uni vil indfinde sig...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_18

Men efter et døgn er den stadig ikke dukket op pale ..så jeg ser kun den mulighed at gå ud af spillet og så håbe at den er dukket op når jeg loader ind igen.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sighubert Tors 9 Jan 2020 - 9:16

Er det ikke på grund af at han er teenager at han ikke kan komme på uni? Det er vel først muligt når han bliver ung voksen?
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 9 Jan 2020 - 14:30

Altså det ved jeg ikke. Men han blev skabt med stræben som akedemiker, og min første undren var at han ikke automatisk skulle i gymnasiet, men havde det som valgmulighed, blandt andre teenagerjobs. Jeg mener bestemt at muligheden for at søge ind på uni var der fra start...men nu blir jeg i tvivl....men jeg kan jo selvfølgelig tjekke det med en anden teenager..... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Fre 10 Jan 2020 - 6:25

Det går fortræffeligt for Simon. Har har nu omkring 4000 på kistebunden, og vælger at anskaffe sig et nyt bad. Meen for pokker teenagere er bare generelt for lang tid i badet...omtrendt en time.. Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 09_01_20

Han har været på planetariet for at kikke stjerner...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_10

Men selvom jeg lavede det til et museum, så virker stjernebillederne ikke som malerier...desværre, så jeg kommer nok til at bygge et alm. museum...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_11

Det går også godt med Simons have, og han gør store fremskridt. Desuden er høsten en god indtægskilde..Han har podet sig frem til en banan..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_13

Om det var fordi han lige har været på Øen i Brindleton Bay eller motivet bare er grebet ud af den blå luft, vides ikke, men han gør fine fremskridt..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_12

Der er også blevet råd til et fugleskræmsel, som Simon synes hygger i hans have..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_14

Men da han vil undersøge fyren nærmere, blir han overbevidst om at Lappe nok skal skræmme dem han skal....uha
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_17

På en af Simons utallige fisketure fanger han en lerklump, men denne udgave af en kartoffel med pinde, synes jeg ikke jeg har set før  Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_15

Lappe har været så sød at forære Simon et fugleskræmsel udstyr, som han straks prøver...se nu er de to...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_16

Måske Lappe har gemt nogle frø i lommen til Simon...??
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_19

Da det snart er vinter, får Simon plantet noget mere vintersæd...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_20

Hans nye outfit har den fordel at han ikke blir våd når det regner..heldigvis...og man kan også male i det...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_18

Simon har fået en ny bekendt som har ringet i et væk, for at invitere ham ud på tidspunkter hvor han ikke havde tid, så nu er det nok fornuftigt lige at vise ham opmærksomhed. De mødes på den lokale bar( som jeg har hentet på galleriet) Og Simon gir ham en sjov gave, som eksplodere i ansigtet på Ragi...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_21

Mens Simon morer sig kosteligt, er Ragi mere afdæmpet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_22

Efter de har indhentet det forsømte, skal Simon hjem. Det er ligefør baren er for lille til alle de besøgende...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_23

Da han sidder og får sig en bid mad, kommer der ligepludselig en Mystisk klædt kvinde ind ad døren og tager et glas vand...ahh hva...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_25

Simon hilser bare på hende og spørger til de ritualer han har lagt mærke til de laver henne ved hekseringen, men her blir hun noget befippet og svarer undvigende, mumler noget med et gartnerselskab, for så at styrte ud af døren....så det blev han ikke meget klogere af.....endnu.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_26

Simon har fået en egenskab mere..og har nu 4..Jeg prøver virkelig at få forbedret hans stærke værdier, men det er svært med en teen... som bor alene og ikke kan interagere med forældre,legetøj og lign. Han blir ældre om 30 simsdage og har valgt at han vil være biolog...når han skal på universitetet...Desuden har han omkring 8000 kr nu!!! Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_24
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Fre 10 Jan 2020 - 9:12

Sikke meget han oplever Tommel op
God ide med stjernebaggrunden til astronauten. Måske kan du få den anden Simon til at male installationen og udstille den på museet Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Fre 10 Jan 2020 - 13:45

Ja ikke... Very Happy Jeg lærer en del må man sige og det er ik så ringe endda... Wink
Tak for ideen, MonaSolstråle den er da god! stop hånd Og selv om du gerne vil ha sne, så tror jeg ikke du vil finde det i DK..godt nok har de lovet frost i feb. men jeg tvivler nu stadig på det vil gi sne.. Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Fre 10 Jan 2020 - 15:30

Jeg tror desværre også det er slut med sne her til lands.... men øv hvor er jeg træt af de våde vintre Sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 11 Jan 2020 - 11:58

Efter ide fra Mona, forlader jeg teenager Simon for at finde voksen Simon...Jeg finder ham foran skærmen. "Så har jeg et bestillingsarbejde til dig Simon!!!"Han må forlade sit tv...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_27

Han tager til Willow Creek, hvor jeg nok har bygget den største og grimmeste bygning nogensinde..men den rummer på en hemmelighed...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_28

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_32

Det er et kæmpe maler og foto studio hvor man kan komponere alt muligt......(en rigtig god ide faktisk) Grunden er generisk.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_29

Simon går igang med sit bestillingsarbejde. 3 malerier til Planetariet..og det er ikke lige let at få lyset rigtig, når man maler (kan jeg hilse og sige)
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_31

Han forsøger sig med forskellige temaer og opsætninger...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_30

Og arbejder hele natten. Han er nødt til at tage en fridag, for en kunstner forlader nødigt sit arbejde når ånden er over een..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_33

Endelig har han 3 malerier som han dog kan være bekendt, så han invitere Teenager Simon til billedophængning på Planetariet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_36

Sammen står de så og betragter billederne. Voksne Simon synes helt klart at dette her blev det bedste...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_34

her blev lyset lidt for skarpt....men ..nåh ja så er der mere til beskuerens fantasi...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_35

Teenager Simon synes at baggrunden i dette maleri er meget effektfuld...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_37

Bagefter blir voksen Simon komplimenteret for sine malerier..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_38

Det er en meget meget Træt Simon som forlader øen...han skal hjem og på hovedet i seng...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_39
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 11 Jan 2020 - 12:22

Det var mit håb at teenager Simon havde fået opfyldt sit ønske ved billedophængningen, men sådan fungere spillet åbenbart ikke. Simon må tilbage til Planetariet for at klare den udfordring...Jeg synes også at dette maleri blev klart det bedste...hehe
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_40

Simon har nok at gøre i sin efterhånden store have...heldigvis er der ikke så meget sprøjtearbejde om efterår og vinter...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_42

Og så er det blevet weekend hvor han vil arbejde for sidste gang før han vil i gymnasiet....så den forfremmelse får han ikke meget glæde af. Men helt ærligt, hans have kaster flere penge af sig om dagen end dette arbejde...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_41

Simon blir pludselig ramt af mismod/tungsind...da han og Lappe arbejder i haven....
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_45

Lappe prøver at opmuntre Simon...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_44

Men han har ikke forstand på teenagere, og spørgsmålet er også om det havde gjort nogen forskel... Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_43

Lappe opgir og forlader Simon...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_46

Og Simon er ude og løbe for at klare hovedet, måske kan det hjælpe at tage hans Lappekostyme på...alle der gider høre på hans klagen, står for skud,....suk...her ligger Rasmus øre til..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_47

Da han er tilbage igen får han besøg af Lana...og Lappe deltager. Heldigvis hjalp den løbetur endelig på Simon og tungsindet er blæst væk..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_48

Simon får besøg af endnu en kvinde han ikke kender, men det er også spøgedag, så simmerne er mere pågående end ellers...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_49

Han kan slet ikke lade være med at prøve det elektriske håndtryg på Lappe...haha..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_50

Heldigvis går halmen ikke i brand, og Lappe er med på spøgen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_51

Åhh nej nu har Lana glemt sin computer!! Den står tilbage efter hun var gået....De simmere kan været ret så glemsomme... Rolling Eyes
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_52

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Lør 11 Jan 2020 - 15:07

Det kan da godt være at din bygning ikke er det kønneste, men det er nogle ret fede installationer du har lavet.
Jeg er spændt på hvad museet ellers indeholder  Very Happy
Jeg elsker også Moschino pakken og udvalget af baggrunde og det transportale fotostativ. Der er mange der tænker den Stuff pakke er helt overflødig, men jeg er bestemt ikke enig.
Lyssætningen er en videnskab for sig Wink
Men godt det lykkedes at opfylde unge Simons udfordring Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 11 Jan 2020 - 18:00

Jeg tror også jeg skal prøve den der foto linie på et tidspunkt...og så blev jeg lige opmærksom igen...via en carls guide, på den der malertablet..som er så nem at overse og glemme...Den er en god og hurtig moneymaker...For min Simon skal godt nok ikke ud i noget med kviklån...når man se James rags to inriches videoer...låneopkræveren er jo en pestilens...haha.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Lør 11 Jan 2020 - 18:19

Simon mangler at fange 3 forskellige fisk ud af 20, så han vælger at tage til Selvadorada...hvilket koster ham et døgn til 114 kr...men der lykkedes det ham at fange en ny fisk...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_55

Da han er hjemme igen kan han overikøbet servere en fiskeret for voksne Simon som er på besøg...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_53

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_54

Det kvittere han med et mesterværk WAuw...Teenager Simon skynder sig at hænge det op på sin investeringsvæg...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_56

Simon havde en avokado med hjem fra sin tur som han nu planter...det lader til at være en vintersæd..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_57

Voksne Simon er åbenbart gået igang med endnu et billede..som han forærer Simon...mange tak for det...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_58

Mens Simon er i gymnasiet..passer Lappe haven...Han kan desværre ikke gøde, så her må Simon selv træde til..
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 11_01_10

Og han er omhyggelig med at notere de nye ting som Simon foretager sig i den.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 11_01_11

Det er desideret rædselsfuldt at spille med en teenager som går i gymnasiet, så her gælder det om at tænke sig om og benytte sig af de fif man kan huske....Simon sidder og køler ned til "new age" musik, efter en irriterende skole dag. Han kan også vælge at løbe en tur for at cleare sit hoved...men det er sjælden nok til at fjerne de 8 timers negativbuffs han får.
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 11_01_13

Da han skal lave lektier.. noget som bare trækker tænder ud på fun-siden, kommer jeg i tanke om Lappe! Hvis Simon ber om tips til haven før lektiekæsning, blir han focuseret....og det er noget som hjælper gevaldigt...nåh ja og så en bedre seng har også noget at sige.... Wink
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 11_01_12

Næste gang skal Simon besøge Sulani...her må der være nye fisk...tænker jeg!! Wink Og som I kan se, så skrider det fremad med Simon finanser.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af BoergeOf61 Lør 11 Jan 2020 - 19:19

Anbodil skrev:Simon mangler at fange 3 forskellige fisk ud af 20, så han vælger at tage til Selvadorada...hvilket koster ham et døgn til 114 kr...men der lykkedes det ham at fange en ny fisk...
Bodils "nye" sims 4 - Page 3 10_01_55

Det var hans eget og dit valg.
Udover hans notesbog med informationer, andre simmere måtte have givet om fisk, er der fiskesteder bl.a. på fiskerihavnen i Brindleton Bay og bag det gamle salthus i San Myshuno. Fiskeri er mere kompliceret i Sulani, hvor en båd kræves. Der kan også fiskes på de to feriedestinationer.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 3 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum