DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ByggeTeknisk Afdeling

+2
VinceDjansen
Anbodil
6 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Ons 25 Sep 2019 - 12:45

Jo, mange tak begge to. Men jeg kan ikke bruge tipsene fra Anbodils link, da der er en halvvæg i vejen oppe øverst, som man måske ikke lægger mærke til.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Ons 25 Sep 2019 - 13:09

Ja men den ku jo fjernes..det var også bare en ide... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Ons 2 Okt 2019 - 14:10

Ok, og så fik jeg også lige "fabrikeret" det gule palæ i Amaliegade, som spiller en stor rolle i næste afsnit af kongerækken. I må da meget gerne komme med ris og ros og andre hints. Der kunne måske være noget af det, selv jeg kunne finde ud af.
ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 9KqQ4Cl
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Sighubert Ons 2 Okt 2019 - 14:27


Jeg vil nu sige at du gør det virkelig godt med de slotte og palæer du laver.
Har du lagt nogen af dem op på galleriet?
Ville ønske jeg selv havde den tålmodighed. Tommel op
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Ons 2 Okt 2019 - 15:02

Tusind tak Sighubert. Ja, jeg kunne da lægge det her op på galleriet. Det er faktisk en rigtig god familiebolig. Jeg har også lagt det gule palæ på Galleriet, men du skal ind under modificeret indhold inde fra spillet for at hente det og søge på simsister og selvf. grunde. Jeg prøvede at få det til at undgå modificeret, men det lykkedes ikke. Mener jeg kan huske grunden er 30X20.

Sig til hvis der er andre, nogen er interesserede i.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Ons 2 Okt 2019 - 17:22

Den er da flot den bygning Simsister. Jeg kan ikke huske hvordan originalen ser ud, men det er jo også ligemeget. Jeg kan dog ikke forstå du siger du ikke kan bygge...for det er ikke det jeg ser!! blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Ons 2 Okt 2019 - 20:27

Ok og mange tak, men som sædvanlig har jeg jo bare lånt en anden byggers værk og bygget det om, så det ligner. Ikke at det ikke tager tid, men det er altså ikke bygget helt fra grunden. Originalen ligger stadig i København på Amaliegade. Det ser sådan her ud: (nedløbsrør?)
ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 E4E1Ekp

For øvrigt har jeg fundet ud af, hvad det var der gjorde min bygning bsværlig at downloade, så jeg kan lave det om, hvis nogen har lyst til at hente den.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Tors 3 Okt 2019 - 12:31

Det er da opfindsomt at du har brugt guialanden som ornament på bygningen. Men de buede vinduer på altanen dem må du da også ha simsister...mener da de er fra grundpakken!! Wink
De ku være sjovt at hente din bygning bare for at se om jeg kunne presse lidt mere ud af den.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Tors 3 Okt 2019 - 12:38

Ja, det kan du have ret i. Og nej, jeg kunne ikke finde dem, og man kan heller ikke placere vinduer forneden som på originalen. Men det kunne være sjovt at se, hvordan du kunne gøre det. Selv kan jeg ikke skelne mellem hvad der kommer fra hvilken pakke, og der er jo nogen, jeg ikke har.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Tors 3 Okt 2019 - 16:30

Jeg prøvede lidt forskelligt, og de lodretgående sten  på facaden fulgte med Salvadorada pakken. Men husk jeg forstørrede dem en gang..så passede de..

Og så legede jeg lidt med tapet og maling... Lamperne forstørrede jeg op en gang..o.s.v.
Taget er lavet med det fif jeg lagde et andet sted..
ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 03_10_10

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 03_10_11

Men det var ikke let. Flere gange ledte jeg efter vinduer, som var fra sims 3...akke ja.
Og så lavede jeg kælderetagen, men som almindelig og flyttede den ned i jorden. Det gir desværre en skrå kant ned i jorden hele vejen rundt på en tern...men det kan jo være til at leve med... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Tors 3 Okt 2019 - 19:00

Ja, det ser da fint ud. Jeg synes det nederste er det bedste, men (undskyld) jeg ville ikke have nogen kælder og jeg synes, trappen er for bred. Men ellers et rigtig godt forsøg, synes jeg. Synes også, det er svært at finde den rigtige gule farve.

PS Hvad sker der for flaget?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af VinceDjansen Tors 3 Okt 2019 - 21:40

simsister skrev:- og man kan heller ikke placere vinduer forneden som på originalen.

- og det er jo netop en af vore klagepunkter i forhold til kældre, at man ikke kan isætte vinduer i fundamenter eller placere kælderen lige under stuegulvet.

Når det så er sagt, er alle jeres viste byggerier i denne tråd altså ganske fantastiske.
Sikke en fantasi og udnyttelse af mulighederne - noget som temmelig ofte imponerer mig, når jeg kigger blandt de gode "arkitekter" på galleriet, hvor forskelligt det er muligt at bygge - fra gamle historiske bygninger som i din kongerække-historie Simsister til topmoderne huse.

- og hatten af for din autensitet Simsiter - fedt, at du holder dig SÅ nøjagtigt til historien.
Så er udseendet ikke altafgørende udvendigt, selvom jeg da synes, at det ligner rigtigt fint - også i Bodils ombyggede version.
- og det KAN virkelig være svært at holde sig til en tidsperiode, hvis man vil nogle hundrede år tilbage i tiden.

De forskudte plan er også stadig en mangel i Sims4.
Jeg ville også ønske, at man kunne placere forskellige rumhøjder ved siden af hinanden - naturligvis med små trapper mellem etagerne som en nødvendighed, men det kunne vi formentlig planlægge os ud af.
I det gule palæ bliver det jo et problem ved den høje fordør, som reelt dækker over halvanden etage.

Har du ikke tidligere brugt "solfangeren" som dække rundt om en bygning, for at skjule "nedsænkningen", Bodil?

Glæder mig til næste afsnit i kongerækken.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2881
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af VinceDjansen Tors 3 Okt 2019 - 21:53

sims4ever skrev:Jeg har bygget huse som har taget flere dage - men det var i sims 3 hvor jeg byggede Boone Hall Plantation og Tara (gone with the wind) - som er de største bygningsværker til nu.

Jeg henter aldrig huse fra sims 4 inde i galleriet - men har dog selv nogle lagt op derinde. Tilfældigvis fandt jeg lige ud af den anden dag at nogen åbenbart henter dem - det havde jeg ikke lige regnet med - men det gav lidt blod på tanden - så nu vil jeg se om jeg kan komme i gang med at bygge noget mere.

Bare kom i gang Sims4ever Smile Cool

Jeg har også smidt lidt forskelligt på Galleriet gennem tiden - og blev fuldstændig overrasket for noget tid siden, da jeg opdagede, at over 5000 havde downloadet mine grunde.
Det kan man da godt blive pænt stolt over.

- og så må jeg også indrømme, at jeg temmeligt ofte kigger på Galleriet, inden jeg selv går igang med noget - oftest kun som inspiration.
Andre gange vælger jeg at downloade.
Så danner andre byggerier engang imellem basis for mine egne byggerier.

Waddesdon Manor er et af de mest downloadede grunde - om ikke DEN mest downloadede.
Det havde jeg længe haft kig på, for det ER vitterligt et ganske fantastisk byggeri.
I min version blev der lige bygget en fløj, loft og kælder på, så det passede til min historie om en musiker.
(og så gik der et par dage med det!)
Ligeledes er min nyeste bunker også skabt ud fra en anden grund på Galleriet, som var en god inspiration for mit eget projekt, inden jeg gik igang.

Min erfaring er også, at det vitterligt tager MEGET lang tid at skabe noget fra bunden, når man bygger selv.
Der er ALTID små finesser, som liiiiige kan bygges bedre - eller pynt og genstande, som skal med.
Til gengæld synes jeg, at det er MEGET spændende at bygge - uanset om det er som selvskabt fra bunden eller en ombygning af andres kreationer.

Så jeg vil da bestemt opfordre dig til at fortsætte dit byggeri.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2881
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Tors 3 Okt 2019 - 22:18

Det gule palæ er en sidebygning til Amalienborg, og jeg har en periode tidligt i mit voksenliv boet, uddannet mig og arbejdet i København, så for mig er det så velkendt. Der bliver nok mindre autensitet omkring de nyere medlemmer af kongefamilien, når jeg når til dem. F.eks. ville byggeriet ingen ende tage, hvis jeg skulle bygge alle de steder vores elskede dronning opholder sig. Men nu vi er ved det. Vince, så venter jeg da med længsel på, at du bygger kongeskibet Dannebrog til mig - bebe med sukker på. spændt Og tillykke med alle de downloads, det er herreflot.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Tors 3 Okt 2019 - 23:31

Sådan ca. I begyndelsen af denne tråd, viste jeg hvordan man kunne trække huset op og ned i grunden, og her brugte jeg forstørrede hylder til at dække hullet med Vince. Wink Og jeg kan ikke bryste mig af så mange downloads...kun i alt ca. 500-600. Smile

Ja mit flag på flagstangen blir altså kun til et dansk flag, når jeg spiller....ellers ikke (tror jeg nok... scratch )
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2019 - 14:41

VinceDjansen skrev:
sims4ever skrev:Jeg har bygget huse som har taget flere dage - men det var i sims 3 hvor jeg byggede Boone Hall Plantation og Tara (gone with the wind) - som er de største bygningsværker til nu.

Jeg henter aldrig huse fra sims 4 inde i galleriet - men har dog selv nogle lagt op derinde. Tilfældigvis fandt jeg lige ud af den anden dag at nogen åbenbart henter dem - det havde jeg ikke lige regnet med - men det gav lidt blod på tanden - så nu vil jeg se om jeg kan komme i gang med at bygge noget mere.

Bare kom i gang Sims4ever Smile Cool

Jeg har også smidt lidt forskelligt på Galleriet gennem tiden - og blev fuldstændig overrasket for noget tid siden, da jeg opdagede, at over 5000 havde downloadet mine grunde.
Det kan man da godt blive pænt stolt over.

- og så må jeg også indrømme, at jeg temmeligt ofte kigger på Galleriet, inden jeg selv går igang med noget - oftest kun som inspiration.
Andre gange vælger jeg at downloade.
Så danner andre byggerier engang imellem basis for mine egne byggerier.

Waddesdon Manor er et af de mest downloadede grunde - om ikke DEN mest downloadede.
Det havde jeg længe haft kig på, for det ER vitterligt et ganske fantastisk byggeri.
I min version blev der lige bygget en fløj, loft og kælder på, så det passede til min historie om en musiker.
(og så gik der et par dage med det!)
Ligeledes er min nyeste bunker også skabt ud fra en anden grund på Galleriet, som var en god inspiration for mit eget projekt, inden jeg gik igang.

Min erfaring er også, at det vitterligt tager MEGET lang tid at skabe noget fra bunden, når man bygger selv.
Der er ALTID små finesser, som liiiiige kan bygges bedre - eller pynt og genstande, som skal med.
Til gengæld synes jeg, at det er MEGET spændende at bygge - uanset om det er som selvskabt fra bunden eller en ombygning af andres kreationer.

Så jeg vil da bestemt opfordre dig til at fortsætte dit byggeri.

Jeg er så småt i gang i sims 4 - men da jeg lige nu også er i gang med et nyt nabolag til Sims 3 - så tager det en del af min tid - men jeg får da brugt og fornyet mine bygge evner i øjeblikket Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Ons 9 Okt 2019 - 2:17

Også mig. Nu ville jeg prøve kræfter med Sulani miljøet, og kastede mig ud i en "I pagt med naturen" grund, men øhh det blev dyrt at undvære elektricitet og den slags..især til en fam. på 4... Neutral

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_12

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_10

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_11

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_13

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_14

Den nette sum af 54.000 koster dette hus, men grunden er heller ikke helt billig.

Så fik jeg blod på tanden til at prøve at lave et billigt hus, men så måtte utrationelle metoder i brug, for at holde prisen nede...hvis der trods alt skulle være lidt bekvemmeligheder.

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_17

Ved at lade tag udgøre det for vægge, så sparer man jo en del, tilgengæld kan man kun spille med væggene oppe( og lade sin sim klare alting selv), eller helt nede.

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_16

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 09_10_15

Men så kostede det også kun 15.250. Smile

Og her viser så sims 4 byggeredskaber sine begrænsninger, for jeg kan huske at pælefundamentet i sims 3 ikke forhindrede at man kunne bruge pladsen under det...ja simmerne kunne sagtens gå ind under, hvis det var højt nok, men det kan man bestemt ikke i sims 4....totalt spild af plads...især når man ser min grund ovenover...
Så hvis man vil bruge pladsen nedenunder, må man bygge på en helt anden og lidt mere besværlig måde...og også betale for dyre stolper hvis det altså kan lade sig gøre på sand...ak ja... tongue
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Ons 9 Okt 2019 - 12:45

Så spændende og anderledes. Jeg mener altså ikke, man kunne få sims til at gå under fundamenter, så jeg tror jeg byggede ovenpå søjler, da jeg byggede Lilo og Stitch's hus i sims 3.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Ons 9 Okt 2019 - 12:51

Det er muligt du har ret Simsister, jeg er ikke sikker, men man kunne da placere buske sten og beplantning! Men det kan jeg jo teste...det skulle da ikke være så vanskeligt...haha.

Så prøvede jeg lige teorier af i sims 3. Jeg tror du har ret i at simmerne ikke kan gå under fundamentet, men man kan både sætte planter, og tærrenmaling under stolperne i sim 3 med MOVkoden, men ingen af delene i sims 4 med koden... Neutral

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Scree208
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Lør 12 Okt 2019 - 11:44

Jeg kom i tanke om at jeg i sims 3 lavede mange pælehuse, så jeg forsøgte mig i sims 4, for fundamentet opfører sig anderledes her, som vi alle ved og pælene er altid placeret i et hjørne af en tern og ikke i midten som i sims 3.
Det blev til flere forsøg, og til sidst endte jeg op med det her i Sulani:

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_10

Huset har køkken og bad, men er ellers tomt, så man selv kan indrette sig. Huset egner sig som starter til den nøjsomme, da det kun koster knap 12.500. Jeg har lagt det i fælleskabet.....til dem som ønsker det! God fornøjelse! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Lør 12 Okt 2019 - 12:42

Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Lør 12 Okt 2019 - 19:50

Hmm det hus var åbenbart populært, for der er allerede hentet over 20 gange... Smile

Nåh men jeg fortsætter mit Sulani tema med huse på pæle.. og har nu fået lavet et familiehus, som er helårs venligt.

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_11

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_12

Huset er lagt i fællesskabet.

Og så kom turen til den obligatoriske bar. Jeg undrede mig over hvorfor den absolut lige skulle ligge op ad et fællesområde, og en madbod, når man nu også kan købe mad i baren. derfor har jeg placeret den i et område, som jeg ikke selv har færdes så meget i..og længere væk fra madboderne. Desuden er baren lavet børnevenlig, og bor man spartansk..er her mulighed for at få et dejligt skumbad også...lidt luksus skulle man da gerne ha på sit ø-ophold.
Jeg har forøvrig meget passende kaldt baren for : Den syngende Delfin. Very Happy
ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_14

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_13

Baren ligger også i fællesskabet.

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Søn 13 Okt 2019 - 0:01

Så lavede jeg Admiralens Vrag...og det er bestemt ikke en køn grund, som den var før. men nu gir forureningen mening, for skibets last var vist noget værre gris. Og de folk som skulle rense grunden op nøjedes ikke kun med det, men begyndte også at grave ud under jorden...men før de kom ind under vulkanen blev de åbenbart bange og forlod udgravningen. Så nu er det op til dig/ eller din simmer, om de kan få ryddet den grund op, eller heller vil fortsætte udgravningen for at finde spændende ting...i vulkanens huler!
ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_15

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 12_10_16

Grunden er lavet til en nationalpark, og har dog den fordel at din simmer ikke strengt taget behøver at tage hjem, når han/hun arbejder...og toilettet virker altid uanset årstid!  Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Anbodil Lør 2 Nov 2019 - 21:26

Efter at ha se en udsendelse om grønne byer, hvor de har regler om at større byggerier skal være grønne i form af 20-40% af bebyggelsesarealet skal være beplantet...byggede jeg denne bygning, men nu ved jeg ikke hvad jeg skal bruge den til...hmm. scratch  Neutral  Jeg har kun sat trapper...

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 02_11_17

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 02_11_15

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 02_11_16

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 02_11_18

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 02_11_19

Og ved denne lejlighed opdagede jeg at der endelig er ændret for betingelserne for at bygge pyntebassiner...de kræver ikke mere en flise hele vejen rundt,... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af simsister Lør 2 Nov 2019 - 22:01

Ja, der bliver ændret i det hele tiden. Og nogen gange opdager man jo ikke det hele. Flot med alt det grønne. Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ByggeTeknisk Afdeling - Page 5 Empty Sv: ByggeTeknisk Afdeling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum