DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er I kommet jer over forumlukningen?

+5
simsister
BoergeOf61
MonaSolstraale
Anbodil
Erpe
9 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Man 29 Apr 2019 - 22:02

Erpe nævner at man stadig kan få dansk support, men det var noget af det første der forsvandt...faktisk for flere år siden. Jo du kan finde support siden på dansk, men hvis du vil ringes op af en hjælper, så er talen engelsk... silent og det er ikke helt nemt.
Så faktisk er der ikke noget dansk tilbage fra EAs side....tak for lort...siger jeg bare. Man får næsten en fornemmelse af at være ganske ubetydelig...hmm. utilfreds
Og angående sims 5....så har jeg slet ikke forventninger til at det blir til noget...og skulle det alligevel blive tilfældet, så tror jeg at konceptet er så fjernt fra det gammelkendte, som noget kan være.. Evil or Very Mad Bare en fornemmelse....suk!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 29 Apr 2019 - 22:18

@Anbodil Jeg mente egentlig nok at kunne huske, at supporten nu var på engelsk. Men jeg fandt den danske support side og skulle jo ikke bruge den.

Når jeg anser det for mest sandsynligt, at det næste store Sims PC spil bliver online og multiplayer, så er det, fordi dette har været tendensen med de fleste andre spil, og EA’s spil har ikke været nogen undtagelse. Tværtimod!

Årsagen til denne udvikling er naturligvis, at online multiplayer spil har vist sig at give spilfirmaerne langt større indtægter. Spillene kan sælges billigere, men giver så fantastiske muligheder for at sælge ekstra ting som downloads og desuden vise reklamer ligesom på TV. Det betyder desuden, at spillene lever længere, og spilfirmaerne behøver ikke at lave nye grundspil nær så ofte for at holde indtægterne oppe.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Man 29 Apr 2019 - 22:23

Så tænker jeg, at vi danske vel lige så godt kan høre til i den australske del som nogen andre steder. som det er nu, virker det som om vi overhovedet ikke er velkomne i det hele taget. Og efter den seneste svada føler jeg mig da bestemt heller ikke amerikansk. til gengæld har jeg fået en sød personlig besked fra en franskmand, der siger, han føler med os og håber der ikke sker det samme for dem.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 29 Apr 2019 - 22:40

Frankrig er jo et stort land, og det tyske forum er heller ikke i fare for at blive lukket. En af moderatorerne (EA_Leeloo) er desuden fra Tyskland, selvom hun flyttede til Galway i Irland for at arbejde for EA. Hun er stadig særdeles aktiv i det tyske forum.

Så store landes forummer lukkes normalt ikke. Men de norske, svenske og finske forummer havde endnu mindre flow end det danske og lukkede derfor samtidigt. Det gjorde det tjekkiske forum vist også. Vi kan jo ikke rigtigt gøre noget ved det faktum, at Sims 4 i alle lande har genereret meget mindre flow i forummerne, end Sims 2 og Sims 3 gjorde.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Tirs 30 Apr 2019 - 1:20

Ja du har nok ret Erpe. Men kan man nu også sammenlige de 3 spil?? Det mener jeg ikke man kan. Selvom de har fællesnævnere, så var/er de jo vidt forskellige. Sims 2 var en fortsættelse af sims 1 og et øjenåbner/ aha oplevelse for alle de kreative sjæle som fandt ud af at lave ting til spillet...hvilket åbnede for en enorm mængde private og fælles siter...hvor man kunne se og hente tingene. Sims 3 blev overtaget af EA og ikke længere et Maxisprodukt...og åbnede igen for mange andre muligheder, og et hav af "hjemmelavede" ting til sims...og alt det gav jo et flov i forummet.
Men sims 4 er rent EA produkt og bygget op på en anden måde på en anden platform..så nej jeg mener ikke man kan sammenligne de tre spil og derfor heller ikke hvad og hvor meget der sker på div. forummer.... Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Tirs 30 Apr 2019 - 8:28

@Anbodil Maxis eksisterede kun som selvstændigt firma fra 1987 til 1997, hvor EA købte Maxis. EA benyttede bare stadig Maxis navnet til Sims spil indtil 2009, da Will Wright forlod EA. Så Will Wright havde stor indflydelse på Sims spillene og også på Sims 3 grundspillet, selvom han var nødt til at forhandle alt med EA. Bortset fra Will Wright, så var det de samme udviklere, der fortsatte med at arbejde med Sims spillene også efter 2009, hvor Sims 3 blev udgivet. Men alt skulle hele tiden godkendes af EA’s markedsføringsafdeling, der jo ønskede spil, der kunne sælges og fremstilles til en rimelig pris.
Så det er markedet, der har ændret sig. Dyre spil sælger dårligt. Men da de nu kan sælges som downloads, så forsøger spilfirmaerne nu at gøre dem billige eller gratis, så mange gange flere kan prøve dem uden at være bange for at spilde deres penge på spil, som de ikke gider spille alligevel. Helt gratis kan alle spil jo ikke være. Men så tilbyder spilfirmaer som EA i stedet, at man billigt kan prøve alle firmaets spil i en periode. Spilfirmaerne tager så bare revanche ved at tilbyde en hel masse ekstra ting, som man så kan købe til hvert af spillene bagefter. Desuden er det jo nødvendigt, at spillene er online for, at firmaerne så også kan få indtægter ved at vise reklamer som “betaling” for at få noget til at ske lidt hurtigere i spillet. (I Sims Freeplay får man i øjeblikket også en valgreklame fra Anders Samuelsen, hvis man bor i Danmark.)
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 30 Apr 2019 - 18:22

Jeg vil lige reklamere for en Community Survey der lige nu ligger på The Sims Forums hjemmeside.
Jeg har givet dem er rigtig lorte feedback.
Måske er der flere der har lyst til at deltage Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Tirs 30 Apr 2019 - 19:57

Tommel op "Sjovt", jeg har netop gjort det samme i dag. Men jo flere jo bedre!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2019 - 14:59

Har også besvaret deres spørge skema.

Det jeg er mest sur over - er at jeg slet ikke kunne blive medlem derinde, da de havde forummet. Det var ligegyldigt hvad man gjorde og hvem man havde fat i - så skete der ingenting grr - jeg lavede jo så mit eget forum - som dog ikke blev en succes - men det er der da stadigvæk - da jeg bare har ladet det ligge.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 16:42

Jeg kopiere lige et svar fra https://forums.thesims.com/en_US/discussion/958848/closing-of-the-danish-forum-for-sims#latest

@Simsister2004 Have you got the exact url address for the Danish Forum? I found the US Forum had been saved over a hundred times by the Wayback Machine and checked a 2018 date and could find threads there at that date.
https://archive.org/web/ You just enter the url you have saved for the Forum and look for the date you think most likely to help. You might be able to search and save useful stuff there.

Måske kan du forstå hvordan søgemaskinen virker Sismsister, men ellers må vi få nogle IT-nørder på banen.
Jeg kan godt finde et finde et gammelt link til det danske Forum, men jeg forstår ikke hvor man skal skrive datoen og hvordan det ellers virker

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Tors 2 Maj 2019 - 16:54

avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 17:13

Tak @Erpe Very Happy Du er genial

Jeg kan åbne VinceDjansens historie om Martha... og det er selvfølgelig dejligt, for det er en god historie..... men det ser ikke ud til at jeg kan åbne så meget andet

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Tors 2 Maj 2019 - 17:57

Ved nu ikke helt, hvor "genialt" det er. Der er ligesom ikke rigtig noget af det vigtige at hente. Sødt dog at du gad have ulejlighed, men det herfra ligner det dødens pølse. Shocked
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Tors 2 Maj 2019 - 18:09

I kan muligvis se mere ved at vælge en anden backup på https://web.archive.org/web/2018*/Forums.thesims.com/da_dk
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 18:27

simsister skrev:Ved nu ikke helt, hvor "genialt" det er. Der er ligesom ikke rigtig noget af det vigtige at hente. Sødt dog at du gad have ulejlighed, men det herfra ligner det dødens pølse. Shocked
Jeg blev bare ret begejstret da jeg kunne åbne VinceDjansens fortælling om Martha i Grønland Smile
Men det er ret tilfældigt hvad man får adgang til

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Tors 2 Maj 2019 - 18:36

Ja, det er svært at finde rundt i. Men f. eks. er der en meget gammel diskussion på https://web.archive.org/web/20151018012547/http://forums.thesims.com/da_DK/discussion/comment/10125193/ Så noget kunne jo tyde på, at det meste alligevel ligger der et eller andet sted.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 18:52

Nu er det lykkedes mig ved hjælp af google, at åbne min historie om junglens (u)heldige helte.
Med tålmodighed skal det nok lykkedes at åbne andet.

Gå ind på Google og søg på adressen, men åben den som chahelagret side, ellers bliver man sendt direkte videre til TheSims hovedside.
Se et eksempel her:
Du har nået den cachelagrede side for https://forums.thesims.com/da_DK/discussion/770016/junglens-u-heldige-helte/p2

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 19:45

Det er pokkers mystisk.
Det virker ret tilfældigt hvad der kan findes frem

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Tors 2 Maj 2019 - 21:01

Hvordan åbner man et link som cachelagret side? Holde da helt op, det er pokkers besværligt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Tors 2 Maj 2019 - 21:24

Jeg tror faktisk at det var søgemaskiner bing, der gav muligheden. Det er en lille pil under linket.
Men det er desværre ikke ret mange sider jeg kan få frem.
Prøv evt at søge på kapitlets navn istedet for på linket.

Jeg er sikker på at en supporter kunne hjælpe, men det er ikke særlig sandsynligt at de vil hjælpe Crying or Very sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3485
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Tors 2 Maj 2019 - 23:47

Hvorfor pokker kunne EA ikke også ha gemt hele det danske forum under en enkelt tråd inden for det engelske???? Det havde da været meget nemmere. En gåde at mennesker skal gøre alting så pokkers besværligt og forvirrende, når det ikke behøver at være sådan! utilfreds
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Fre 3 Maj 2019 - 12:02

Ok, jeg ved ikke, hvor vidt det er nødvendigt eller ej, men nu er jeg stået af inde på selve det engelske forum. Når selv en moderator eller skal vi kalde det Simguru går ind og skriver, at forummet er for engelsktalende/skrivende, og det giver mig en følelse af at være totalt uønsket. så spørger jeg, men hvorfor kan så franskmænd, tyskere, italienere og andre ikke-engelsktalende stadig have deres gamle sims forummer, men vi skandinaver kan ikke. Så svarer hun, at det er fordi der skal modereres af engelske moderatorer og at i de omtalte forummer er det nemmere at oversætte, men at man i det hele taget ikke kan bruge tid på f.eks. Google translate. Jeg forstår ingenting!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Fre 3 Maj 2019 - 13:08

Det er klart, at de engelsk talende moderatorer kun kan moderere på engelsk. Det danske forum havde jo været umodereret lige siden SimGuruTomas formentlig blev fyret af EA, fordi der ikke var nok for ham at lave. Der var ikke aktivitet nok i det danske forum (og slet ikke i de øvrige skandinaviske forummer, hvor der kunne gå en uge mellem hvert indlæg) til, at EA ville udnævne en ny moderator, og EA følte sig af indlysende grunde ikke tryg ved bare at lade de skandinaviske forummer fortsætte som umodererede.

Det tyske forum er i en ganske anden situation. For det besøges konstant af tyske EA_Leloo og (sjældent) af EA_Joker. Desuden har det også andre moderatorer. Bl. a. den meget aktive moderator_Gagea og moderator_Pierce. Der er også langt flere, der diskuterer i det tyske forum, end der var i det danske.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Fre 3 Maj 2019 - 13:44

Fint nok Erpe og tak, men det ændrer nok ikke mine følelser i det her. Uanset hvad, så synes jeg stadig, det skulle have været gjort helt klart fra første besked fra simguru på det danske forum, at der var en deadline. Vi fik ikke noget at vide, tværtimod blev der lovet, at det ville forblive åbent for besøg. Og den "besked" der skulle have været blevet lagt på det lukkede danske forum i februar, det er en lodret løgn. Jeg var selv derinde i februar, og der var IKKE lagt nogen besked. Synes bare ikke, vi er blevet behandlet ordentligt. Sad
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Fre 3 Maj 2019 - 15:26

Jeg er enig i @simsister, at de ikke har været gode nok til at give besked. Men det hænger jo igen sammen med, at EA nu bruger de samme “professionelle” moderatorer til alle spil, så moderatorerne ikke mere har nogen særlig interesse i Sims spil. Samt med, at EA nu har nedprioriteret forummerne og bedt guruerne om i stedet at koncentrere sig om Facebook og Twitter.

Det, der generede mig mere, var dog i stedet, at moderatorerne fra EA Galway ønskede et forum for nok 12-15 årige i stedet for et forum for os voksne. Jeg spiller ikke Sims 4. Så jeg ved ikke, om spillet også er blevet endnu mere trivielt og barnligt?
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 4 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum