DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er I kommet jer over forumlukningen?

+5
simsister
BoergeOf61
MonaSolstraale
Anbodil
Erpe
9 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Man 3 Dec 2018 - 21:06

Jeg har ikke haft engelsk siden jeg forlod folkeskolen i 1973. Jeg har ikke rejst så meget (ud over i Norge og Sverige), så det er begrænset hvor meget jeg har haft brug for engelsk.
Jeg har derfor haft stor glæde af, at blive bekendt med Google Translate Smile Desværre havde jeg ikke den mulighed da vi adopterede vores to børn og det var en evig plage, at skulle skrive tre-måneders reporter til det børnehjem vi havde adopteret fra.

Jeg tænker også, at det har givet lidt stof til eftertanker, at protesterne fra de danske Forummedlemmer, har været så massive og fra så mange sider. Selv om det ikke har ændret beslutningen om forumlukningerne, håber jeg at det er blevet bemærket her og der.
Jeg har gjort hvad jeg kunne med mit begrænsede ordforråd Rolling Eyes Det er især de Australske Forummedlemmer der har vist støtte. De har jo også selv prøvet kuren Wink
Jeg syntes egentlig det er en rigtig beslutning, at boykotte forummet, men samtidig kan jeg ikke nære mig for, at puste lidt til de gløder der ulmer rundt omkring. Jeg har sørget for at lave en signatur, der tydeligt henviser til DK Simlingerne. Jeg kan desuden godt lide at følge Creative Corner og flere af trådene der Embarassed

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 3 Dec 2018 - 22:00

Man lærer ikke meget sprog ved at rejse, medmindre man da ligefrem besøger et andet land i mindst et halvt år. Selvfølgelig brugte jeg fransk, da vi holdt en uges ferie i Paris og engelsk, da vi holdt en uges ferie i London. Men virkningen var stortset væk en uge efter, at vi var kommet hjem.

DK Simlingerne er en fin løsning. Den har bare en stor ulempe:
1. Den sidste måned det officielle forum var åbent, kom der omkring 5 nye brugere, der virkede til at være meget unge. For de skrev alle bare noget om, at deres spil ikke virkede mere, uden at uddybe det yderligere. Sådan gør kun meget få, hvis de ikke er børn. Men man kan jo hjælpe dem alligevel ved at stille uddybende spørgsmål.
2. I det nye forum her har der ikke været bare et eneste tilfælde, hvor børn har spurgt om hjælp på samme måde. Så de kan jo åbenbart ikke finde os her. Eller også tør de ikke oprette en bruger i et uofficielt forum.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Man 3 Dec 2018 - 22:08

Ja det er også rigtigt. Det kan godt være vi er svære at finde. Måske sku vi få offentlig gjort DK simlinger på FAcebook. Den side henviser alligevel hertil. Men det må jeg lige "tale" med medlemmerne om.
Men ting tager tid, og som du selv skrev Erpe, så var det lige inden det danske forum lukkede, at vi fik 5 nye medlemmer, og det forum har dog eksisteret i mange mange år.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 3 Dec 2018 - 22:20

Den type medlemmer er jo heller ikke rigtige medlemmer. For de forsvinder så godt som altid igen lige så snart, at de har fået svar på deres spørgsmål. Det er korrekt Anbodil, at de kom lige inden, at forummet lukkede, selvom der også havde været nogle få af samme type tidligere. Men dette tyder jo bare på, at der var flere, der fik tekniske problemer netop på det tidspunkt. Så erfaringen viser jo bare, at vi kun kan holde på voksne Sims spillere, og dem kommer der jo nærmest aldrig nye af. EA’s høje salgstal viser derimod, at der kommer rigtigt mange nye i alderen 11-14 år. Bare ikke i forummerne.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Tirs 4 Dec 2018 - 0:35

Mon ikke de unge mennesker i stadig større grad bruger de off. medier, som Twitter og facebook, m.m. i stedet for forums....det tænker jeg! Wink
Men You tube og blogs er også meget brugt i dag af simsspillere. Det er nok bare os voksne som er "gammeldags".... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Tirs 4 Dec 2018 - 9:53

Jeg tror, at de helt unge 11-15 årige ganske enkelt er for generte til at diskutere de “romantiske” ting i spillet. Så de nøjes nok bare med at kigge. Både i forummerne og på andre sociale medier.

Dem, der lægger videoer ud på youtube og andre steder, er som regel yngre voksne, der bare kan lide at gøre den slags af en eller anden grund. Der er ikke så mange af denne type. Men dem, der gør det, er oftest særdeles produktive og bliver bare ved i årevis.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Søn 28 Apr 2019 - 15:03

Prøvede lige i dag at komme ind og kigge i det danske forum, vi engang havde. Kan I huske der blev lovet os, at det skulle blive liggende, men at man ikke kunne logge ind mere? Nu er det helt fjernet og jeg føler os danskere fuldstændig ignoreret og overset som simsspillere. Det gør mig deprimeret. Sad
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Apr 2019 - 19:09

Shocked Nej nu bliver jeg simpelthen vred Evil or Very Mad
Ikke fordi jeg tror det hjælper, men jeg bliver nød til at skrive at skrive en klage over det, ellers får jeg bare alt for ondt i maven Evil or Very Mad



_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Apr 2019 - 20:13

ØV! Simsister Sad
Jeg kan ikke engang finde ud af hvem jeg skal henvende mig til.
Hvem der har taget den beslutning og hvornår?
Der er ingen oversigt over moderatorer Sad

Jeg har sendt en (vred) personlig besked til de ca. 5 moderatorer der kom frem når du søger et navn der starter på EA_
Jeg ved ikke hvor mange der er aktive længere.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Apr 2019 - 20:16

Så det er for alvor slut med at hente viden fra gamle indlæg.
Fanerme surt og ubehøvlet.
Men så sparede EA vel nogle få ubetydelige håndører på det.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Søn 28 Apr 2019 - 22:17

Tjae, jeg ved ikke, om det handler om at spare andet end mandskab, der åbenbart "flimrer" rundt på diverse sociale steder som Twitter, Twitch o.s.v. NOGEN har måske en idé om, at man helt kan undvære forummer i fremtiden. Efter min mening er det et spørgsmål om at prioritere og/eller at der ikke er så mange der gider at sidde og være moderatorer. Det kneb jo også rigtig meget, da vi havde og brugte vores forum. Højrøvede "guruer" påstår også, at problemer, der har været opstået i spillet ER blevet rettet med patches, mens vi allesammen har erfaret, at der kommer en patch, som retter noget, men skaber nye problemer, man ikke havde før, eller som man har haft adskillige gange.

Selv kigger jeg på et par danske sims sider på Facebook. Der synes jeg, problemet er, at der kommer vildt mange helt unge og meget uerfarne spillere, der bl.a. ikke engang ved, om de er kommet ind i selve spillet og hvorfor de - derfor - ikke kan gemme O M G. Og så får man de samme spørgsmål flere gange om dagen i dagevis. Men jeg er da ekstra glad for det her forum, og håber vi kan have det lige så længe vi spiller The Sims. Men det ærgrer mig til døde, at min Kongelig Legacy mangler hele den første del nu, og jeg har ikke nogen backup liggende. Rolling Eyes
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Apr 2019 - 22:31

Der er også mange historier jeg kommer til at savne.... og videns deling om alt fra spil til computer hjælp.
Det er mange timers arbejde der er slettet.
Det er rigtig ærgerligt med din Legacy Simsister Crying or Very sad

Problemet med facebook er, at det ikke egner sig som et opslagsværk.
Jeg er også med i et par grupper og giver dig ret i at de samme spørgsmål gentager sig igen og igen.
Jeg har prøvet at følge nogle historier, men jeg oplever at billederne ikke ligger kronologiske i albummerne og så er det død irriterende at kun en brøkdel af teksten bliver vist.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Søn 28 Apr 2019 - 22:40

Jeg bryder mig heller ikke om hverken facebook eller twitter. For forummer er meget bedre egnet til diskussioner. Dog kommer jeg næppe til at savne det gamle forum. For det var jo lukket, og jeg spiller stadig kun Sims Freeplay en smule.

Hvad Sims Freeplay angår, så findes der jo et område for det i EA’s amerikanske forum. Men det officielle Sims Freeplay forum der har hele tiden været ubetydeligt småt sammenlignet med det store uofficielle Sims Freeplay forum på http://simsfp.perturbee.net/viewforum.php?f=3
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Apr 2019 - 22:55

@Erpe. Fik du nogensinde svar på dine mails til moderatorerne?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Anbodil Søn 28 Apr 2019 - 23:54

Sikke en trist nyhed... palegræder Det må da være for nylig de har fjernet forum, for så lang tid siden var det da heller ikke siden, jeg var der inde sidst...!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 29 Apr 2019 - 8:27

Mona, ja jeg fik svar på mine mails til moderatorerne. Svarene var bare på ingen måde tilfredsstillende, fordi de ikke uddybede årsagerne til deres handlinger. De var mere bare af typen “Sådan er det”. Problemet med moderatorerne er tydeligvis, at moderatorerne er fra EA Galway i Irland, er generelle moderatorer for alle EA’s spil og hverken ved noget om Sims spil eller er interesserede i dem. Desuden virker det som om, at de har fået at vide, at Sims spil er for 13-årige piger, der bare skal beskyttes mod de få voksne, der også spiller dem. Så jeg gider ikke det amerikanske forum mere.

Det danske forum er nedlagt, og EA Danmark er vist stort set også nedlagt, fordi EA ikke mere sælger spillene gennem butikkerne. Når EA’s indtægter i stedet kommer fra at sælge downloads, så behøves EA Danmark jo ikke. Desuden er der mange gange flere, der bruger facebook eller flere i stedet for forummerne. Men EA giver dog stadig support også på dansk. Bare ikke via et forum.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Man 29 Apr 2019 - 18:01

Nu er det jo ikke kun selve spørgsmålet, om hvordan EA Games sælger deres spil, der er væsentligt for mig. I det her tilfælde er der tale om et brud på de løfter, de SELV har givet os. Sådan set er jeg ligeglad om de nedlægger dette og hint forum, men hvorfor skal vi spises af med en løgn om, at forummet kan besøges i flere år, og så allerede (får jeg oplyst nu) har fjernet det fuldstændig for en måned siden? Hvilket så heller ikke passer, for jeg var derinde for 14 dage siden, hvor jeg faktisk overvejede, om man skulle kopiere det vigtigste og lægge det herover i dette forum. Men på det tidspunkt virkede det jo som unødvendigt. Der er endda en moderator/guru, der påstår, at de har lagt en besked om det, som vi så åbenbart ikke har haft en chance for at se, så det er jo ikke meget værd. Ja, jeg er stadig PISSED OFF!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 29 Apr 2019 - 18:28

Jeg er enig i, at EA burde overholde deres løfter. Men jeg må dog også indrømme, at jeg alligevel ikke troede på, at de ville lade et lukket dansk forum eksistere evigt. For EA er en forretning, og grunden til, at de overhovedet lukkede det, var klart, at der var alt for få, der brugte det. Du kan prøve, om du kan få dem til bare at genåbne det en enkelt dag, eller spørge dem om de på anden måde kan hjælpe dig med at få kopieret det, du savner.

Men forummer er ikke fremtiden, fordi de unge jo er meget mere aktive på Facebook og Twitter.

Desuden er jeg spændt på "Sims 5", som jeg ikke tror kommer i år, men nok tidligst i 2020 eller 2021. Årsagen er igen, at EA har fået meget bedre muligheder for at sælge downloads til Sims 4, end EA havde til de tidligere Sims spil. Så min fornemmelse er, at EA endog vil forsøge at holde Sims 4 i live efter, at det næste spil er udkommet. Dette gør EA nok også bedst ved at lave "Sims 5" som et online spil (og ikke usandsynligt med en multiplayer del).


Sidst rettet af Erpe Man 29 Apr 2019 - 18:36, rettet 1 gang
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Man 29 Apr 2019 - 18:35

Og hvis det du beskriver er konceptet for The Sims 5, så har det ingen interesse for mig. Så bliver det nok Sims 4 forever.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Man 29 Apr 2019 - 18:35

Jeg er også meget vred og det gør mig godt at skrive, for ellers brænder jeg inde med min vrede og jeg kan mærk mit blodtryk stiger til faretruende højder.
Jeg er også ret sikker på at det er under 14 dage siden jeg var derinde sidst.
Jeg har gjort mig den ulejlighed at kopiere hele EA_Mage annoncement fra juli 2018 ind i mit sidste svar til EA_Mai. Der står intet om en udløbsdato...

Jeg har gemt ganske få vejledninger bla. Sighuberts vejledning i at bruge Sims 4 Studio, alle kort og oversatte opgaver vedr. Murkland opgaven og en hel del Word lister med samlinger.
Jeg er tosset på mig selv over at jeg ikke gemte mere mens tid var Evil or Very Mad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Erpe Man 29 Apr 2019 - 18:40

@simsister Jeg er enig. Jeg tror som nævnt, at det bliver som beskrevet. (Samt også, at “Sims 5” ikke usandsynligt kommer til at hedde noget andet.) Men jeg skal have en særdeles positiv overraskelse for overhovedet at vende tilbage til PC spillene!
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Man 29 Apr 2019 - 18:55

@Erpe Nu er der godt nok stor forskel mellem "for evigt" og 6-7 måneder Wink
Jeg giver dig ret i at moderatorerne er stort set ligeglade, samtidig med de prøver at fremstå forstående og beklagende. Det pisser mig af Evil or Very Mad ...men det ser da ud til at det får andre til at "syntes godt om" Rolling Eyes

Online spil tiltaler mig heller ikke. Jeg vil være Dronning i mit eget rige queen

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Man 29 Apr 2019 - 19:01

@Simsister. I et øjeblik troede jeg dit opslag var blevet slettet fra det The Sims Forum pale … men de har bare flyttet tråden fra den Australske afdeling

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af simsister Man 29 Apr 2019 - 20:13

Ja, det har de nok, men jeg kan ikke finde den. Til gengæld kan jeg finde et halvt citat fra et af mine svar, så det nærmest virker som om jeg har knald i låget. Det har ikke gjort mig mere forsonlig. Og tusind tak for din støtte. Du er en sims KAMMERAT. Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af MonaSolstraale Man 29 Apr 2019 - 21:35

@Simsister. Tråden er her: Closing of the Danish Forum

Selv tak Simsister  Very Happy
Det der citat er jeg ikke støt på.
Vi virker vel alle sammen som vi har knald i låget, når "hætten ryger af"  bom

NB: Jeg er fuldstændig sikker på at mine indlæg er fulde af uforståelige sætninger, fordi jeg bruger google Translate. Jeg har bare ikke så mange andre muligheder... men noget af det ser underligt nu ud.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Er I kommet jer over forumlukningen? - Page 3 Empty Sv: Er I kommet jer over forumlukningen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum