DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils travle teenager.

4 deltagere

Go down

Bodils travle teenager. Empty Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Tors 13 Feb 2020 - 9:45

Mens Aurora boltrer sig i vandene omkring Sulanis øer, får jeg bygget et hus til hende...Jeg aner intet om havfruer, og hvor hurtigt de dehydrer..så det skal jeg lige finde ud af først.
Bodils travle teenager. 12_02_13

Bodils travle teenager. 12_02_14

Der går ikke længe før hun påkalder sig en delfin og de har meget at snakke om. Den fortæller om hvad delfinerne i flokken har bedrevet de sidste dage, såsom at jage en flok tun og den slags. Hun døber den Pelle...
Bodils travle teenager. 12_02_15

Men efter en stund blir hun nød til at afbryde for hun har fået gæster...som hun må byde indenfor.
Bodils travle teenager. 12_02_18

De medbringer kava, men det drikker teenagere ikke, og slet ikke Aurora, så den bowle må de selv tømme...
Bodils travle teenager. 12_02_17

Da de endelig er gået, kaster hun sig over det instrument hun har tænkt sig at mestre...uhhh og jeg må skrue ned for lyden... Neutral
Bodils travle teenager. 12_02_16

Næste dag har hun nogle ærinder inde i byen, hilser på en fyr hun er ved at støde ind i og blir overvældet over hvor høje husene er....
Bodils travle teenager. 12_02_19

Han fortæller om hvad hans drøm er og han håber den kan gå i opfyldelse her. Og så danne spillet en kopi af Aurora.....fandens også....hende må jeg altså ha slettet...for det gider jeg ikke!
Bodils travle teenager. 12_02_20

Aurora finder et fiskested, jeg aldrig har set før... Shocked
Bodils travle teenager. 12_02_21

Og viser mig at hun KAN fiske, især ved hjælp af lidt havfrue magi... Very Happy
Bodils travle teenager. 12_02_22
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Lør 15 Feb 2020 - 1:05

Aurora har haft købt 10 citroner i byen, som hun nu planter, så hun får en "fast" indkomst...
Dem planter hun på grunden, og så kan de også skærme lidt af for offentligheden..
Bodils travle teenager. 14_02_11

Hun har også lavet en klub, hvor de indtil videre bare er to....så hun forhåbentlig kan få opfyldt sin stræben om at være Flokkens leder..
Bodils travle teenager. 14_02_12

Aurora nyder når solen endelig skinner, for det er ikke hverdag, nu det er blevet efterår.. og farverne under vandet er bare meget klarere når den skinner...
Bodils travle teenager. 14_02_10

De spiser altid sammen når der er klubmøde, fordi det er en af kriterierne i klubben...
Bodils travle teenager. 14_02_14

Hvad jeg ikke havde tænkt på er at de så spiser ret meget, faktisk to potioner hver... Shocked
Bodils travle teenager. 14_02_15

Violinspil er også en af kriterierne i klubben, men Aurora har fået et eller andet udslæt hun er nødt til at tage sig af..
Bodils travle teenager. 14_02_13

Jeg opdager forøvrigt at Aurora ikke har 100 dage i sit teenagerliv, ligesom I andre vil ha....og må rette det via min MCCC, men det er fordi jeg har indstillet den til at vælge en tilfældig alder inden for den aldersgruppe jeg vælger. Det passer mig normalt fint, men det duer ikke i denne sammenhæng...godt jeg opdagede det, for ellers ville det nok være svært for mig at klare udfordringen, på kun 50 dage...

Jeg sætter hende til at male, så hun kan få lidt til sine vægge, men jeg tror bestemt ikke hun er tilfreds med dette resultat.....
Bodils travle teenager. 14_02_16

en dag hun er ude på vulkanøen, får hun hilst på et par herlige tumlinge...og fortæller dem nogle værre røverhistorier..
Bodils travle teenager. 14_02_18

Jeg opdager hvor flot EA har lavet det når en havfrue svømmer. Sandet under hende på havbunden hvirvles faktisk op... Very Happy
Bodils travle teenager. 14_02_17

Og så ved jeg ikke lige hvad der sker her. for hvordan kan hun tage så grueligt fejl af hendes toilet og så sandstranden. Jeg tror det er sket efter jeg var inde og rette på hendes alder...men så skulle det også forsvinde igen, når jeg går ud af spillet og så ind igen. Faktisk er det noget belastende at hun hele tiden vil lede efter konkylier, så jeg fjerner hendes fri vilje...
Bodils travle teenager. 15_02_11

Citron træerne er endelig vokset op efter 3 dage..så nu kan hun tjene lidt penge, og det er kærkomment, eftersom hun ikke har anden indtægt end det..
Bodils travle teenager. 15_02_10
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 15 Feb 2020 - 10:22

Spændende at du spiller med en havfrue Tommel op
Det er en af de ting jeg ikke har kastet mig ud i Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3484
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Sighubert Lør 15 Feb 2020 - 11:15


Øhh. Har jeg misforstået et eller andet.
Jeg slog mine mods fra for at måle antal dage og med langt liv viser mit spil 56 simdage for en teenager.

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Lør 15 Feb 2020 - 11:19

Tak Mona....sighubert teenageperioden er 100 dage når man spiller langt liv...det mener jeg da...eller tager jeg fejl her også... scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Lør 15 Feb 2020 - 16:44

Efter al det bøvl der lige blev p.g.a. MCCC moddet, er Aurora havnet i gymnasiet meget mod min vilje. Det er nemlig lige tidligt nok efter min mening...og pokkers tidskrævende at gå i skole.
Det gode ved at gå i gymnasiet er at hendes ansvarlighed bomer op ret hurtigt, hvis hun ellers passer sine ting..men hvis man ikke jævnligt passer de stærke værdier falder den grønne måler stille og roligt...så her gik planlægningen lidt i vasken...Heldigvis er det stadig weekend hos Aurora..
Hun bøvler ikke med vasken, men med toilettet....
Bodils travle teenager. 15_02_14

Da hun senere vil male, er der en eller anden irriterende fyr på en vandscooter som hele tiden skal sejle så tæt på hendes bro at han nærmest sprøjter op på hende hele tiden...
Bodils travle teenager. 15_02_12

Aurora vælger at male ham i stedet for at blive irriteret...
Bodils travle teenager. 15_02_13

Er der noget bedre en at tage en lur i vandet, når man både er træt og ved at udtørre....senere vælger jeg at hun kan sove videre i sengen...her går tiden trods alt hurtigere.
Bodils travle teenager. 15_02_15

Aurora holder endnu et klubmøde og har fået "købt" en gruppe håndtegn til klubben. Rohan er kommet til, så nu er de 3 medlemmer. Men hun skal op på 8 i alt hvis hun skal gennemføre stræbenen om at blive Flokkens leder...
Bodils travle teenager. 15_02_17

Håndtegnet er nu meget sjovt, og de tjener point ved at svømme, spille violin, male, have venlige samtaler og spise.. så Aurora laver godt nok mad ofte...
Bodils travle teenager. 15_02_19

Hun er nu begyndt i gymnasiet og skal lave lektier...
Bodils travle teenager. 15_02_20

Og et projekt....hvornår pokker skal hun passe haven, som er hendes levebrød???
Bodils travle teenager. 15_02_18

Det er virkelig en travl teenager jeg har med at gøre...så en tur i vandet gavner såvel huden som humøret...
Bodils travle teenager. 15_02_23

Men ikke nok når ens hverdag er fyldt op med gøremål hele tiden...og Aurora begynder med at beklage sig over der ikke er nok morskab.....hmm
Bodils travle teenager. 15_02_22

Da hun næste dag kommer sindsygt arrig hjem fra skole....er jeg klar over at noget må gøres. Det her kan jeg ikke holde ud! Men jeg kommer i tanke om at hun mangler at fuldføre 3 følelsesladede malerier i en af hendes stræbener...så det benytter jeg mig af... 1.
Bodils travle teenager. 15_02_21

Og 2...
Bodils travle teenager. 15_02_25

Og tre...så kan vi komme videre med kunstnerstræbenen...
Bodils travle teenager. 15_02_24

Jeg var inde tidligere for at se om jeg havde råd til belønningen; ubekymret...den som James Turner også har til hans simmere som spiller opgave og som han ellers behandler nærmest "skammeligt"  tongue  men jeg manglede lige lidt point. Men nu er der råd til det, og jeg tror det er et rigtig godt valg når hun nu skal gå i skole samtidig med alt det andet.
Bodils travle teenager. The_si36

Så er det blevet weekend, så hun indkalder til klubmøde og de er nu 4 simmere siden Olympio kom til....
Bodils travle teenager. 15_02_26

Mens de holder møde blir der banket på døren. Det er Lotte som vil besøge Aurora. Jeg kommer i tanke om at børn vist også kan være i klubber og Aurora invitere hende med det samme....så nu er det 5 ialt...det skrider fremad...
Bodils travle teenager. 15_02_27

Inden det er blevet så sent, at de må ophæve klubmødet tager de alle en svømmetur, mens Aurora spiller for dem. Det er endelig begyndt at lyde godt....
Bodils travle teenager. 15_02_28

Jeg er blevet træt af at hun blev så sulten hele tiden, og investere i et bedre køleskab, når hun alligevel har råd...
Bodils travle teenager. 15_02_30

Og så er det vist blevet på tide at pleje forholdet til Pelle....og han nyder det!
Bodils travle teenager. 15_02_29

Aurora nyder det sidste af weekenden med at øve på sin violin! Tonerne forsvinder ud over havet i takt med at solen går ned...den sidste dag før vinter...
Bodils travle teenager. 15_02_31

Og som man kan se på færdighederne , så har hun haft travlt hele efteråret.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Søn 16 Feb 2020 - 11:12

Det går okej med Auroras have, men langsomt. Jeg har desværre valgt en grund som har en fastlåst egenskab, så jeg kun har to mulige at skifte mellem. Derfor er "god Jord" også ned-prioriteret foreløbig. Hun skulle pode tre planter og det er så gået ud over 3 af hendes citron træer, som er de eneste planter jeg kende som er helårlig. Det er lidt fjollet at man kan plukke krysantemum på et citrontræ, men på den anden side, så ville det jo ikke ha været muligt ellers,...om vinteren da krysantemum er en efterårsplante....
Bodils travle teenager. 15_02_32

Aurora og jeg arbejder ihærdigt på, at hun kan blive Flokkens leder. Og hendes nye egenskab "ubekymret" har allerede været til gavn flere gange..
Bodils travle teenager. 15_02_33

I skolen møder hun nye teenagere hele tiden og dem føjer hun så til sin klub; "De frie sjæle" efterhånden. Nogle gange tager hun også en med hjem, såsom Orange som åbenbart er lidt berømt...
Bodils travle teenager. 15_02_34

De ligger sig og kikker på skyer. En af de gode måder i sims til hurtigt at danne grobund for et vendskab...Og da han alligevel er på besøg, indkalder hun til klubmøde, så de andre kan hilse på ham. Nu er de 6 i klubben..og hun kan komme videre med sin stræben...som kræver karismapoint...
Bodils travle teenager. 15_02_36

Da klubmødet er slut, står der for anden gang en trist og skuffet fyr udenfor hendes dør, men ham vil hun altså ikke ha noget med at gøre.....kan man nu forstå det.. Suspect
Bodils travle teenager. 15_02_35

Ohh disse karismapoint tager tid at erhverve sig.....5 ialt skal hun ha og hun har kun tre...så spejlet må hjælpe lidt til...
Bodils travle teenager. 15_02_37

Hun har i mellemtiden været i skole og har mødt to nye kammerater som blir føjet til hendes klub, så nu er det 8 ialt...altså fuld hus. Og så har hun købt en bog om karisma...så da hun har tid sætter hun sig for at læse de sidste levels op, hun mangler...
Bodils travle teenager. 15_02_38

Jeg blir imidlertidig noget overrasket, da hun så får sin level 5 i karisma...for pludselig har hun opnået sin stræben....bing bing bing...og så er den klaret....hurra!
Bodils travle teenager. 15_02_39

Det må fejres, så Aurora springer i havet og tilkalder den Azurblå delfin, som hun har navngivet Julle..og de har meget at snakke om....
Bodils travle teenager. 15_02_40

Senere da sulten gnaver må hun på land igen..og bedst som hun spiser blir der banker på døren. Men Aurora gider ikke lukke op nu, og da slet ikke for et skolebarn som burde ligge i sin seng...
Bodils travle teenager. 15_02_41

Det er blevet Fredag..og hun blir vist hjemme fra skole for at pleje sine skæl... For selvom hun kan slippe for dehydrering med sine kortere ture under bruseren eller svømmen rundt i havet...så er det ikke nok i det lange løb. Her hjælper det hende at dykke ned på havets bund og opleve den verden som er dernede..på tæt hold....
Bodils travle teenager. 15_02_42

Efter sådan en gang livgivende havafslapning....er det vist på tide at tænke på hendes to sidste stræbener. Hendes violinspil er blevet ret godt...men det tager også en mængde øvetimer igen og igen...for at blive bedre....
Bodils travle teenager. 15_02_43

Og hendes havestræben ønsker at hun dyrker 10 fantastiske planter...men hvordan skal det lykkedes i sand!!!? Så jeg mener der er på tide at får "god jord" grundegenskaben aktiveret. Og så at få noget mere, at gøre i den have....så vi køber frøpakker..
Bodils travle teenager. 15_02_44

Det gir Aurora mere at lave og større chancer for at opnå hvad hun vil...
Bodils travle teenager. 15_02_45

Det er blevet tid til et klubmøde, så Aurora laver en masse mad....Og så kan de alle hilse på de to nye medlemmer Tane og Rarahu..
Bodils travle teenager. 15_02_48

Det er et rigtig godt klubmøde, meeen sikke en masse opvask det giver....bjerge af tallerkener....nærmest..
Bodils travle teenager. 15_02_46

Da mødet er slut blir Tane tilbage. Han er ikke så tosset med den violin, så Aurora falder i søvn mens hun stille flyder rundt i vandet til hendes skæl er holdt op med at klø
Bodils travle teenager. 15_02_47

Da hun har fået lidt energi igen opdager hun at Tane stadig ikke er gået?? Åhhh hun har slet ikke fået hilst på ham...så det gør hun så, og opdager at han er meget trist..derfor gir hun ham også et overraskende knus og han liver helt op...de snakker lidt sammen, og han har det vist ikke så let med sine forældre derhjemme...men som teenager; hvem har det??
Bodils travle teenager. 15_02_50

De tager også en selvfi...som næsten bringer mit spil ud af ligevægt, for skærmbilledet begynder at sitre for en stund.. pale men det regulere sig heldigvis efter et par min.
Bodils travle teenager. 15_02_49

Aurora er nødt til at gå i seng, men han kan jo blive så længe han vil Og det er til kl. 5 om morgenen. Det er sandelig godt det er søndag!Bodils travle teenager. 15_02_51
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af simsister Søn 16 Feb 2020 - 13:29

Fedt med sådan et klubmøde. Det er spændende, hvordan det går.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 9:25

Aurora passer sin have og med grundegenskaben; god jord, går det lidt bedre. hun er nået til sidste trin i Freelancebotaniker, så det koplantebær hun fiskede op af storbyens kanaler i starten af spillet, blir nu plantet.
Bodils travle teenager. 16_02_14

Hun har også projekter som skal klares...og prøv lige at se vejret!!! Jeg har endnu aldrig oplevet så god en vinter på Sulani...gad vide om det er fordi jeg spiller med en havfrue??? scratch Hun kan selv påkalde sig regnvejr eller tordenvejr, når vejret er godt, og ellers solskin når vejret er skidt, men indtil videre har jeg kun brugt at påkalde regnvejr til hendes have en gang.
Bodils travle teenager. 16_02_13

Hun har også steget en del i godt ry, så hun får jævnligt besøg af folk hun ikke kender, men som den venlige sjæl hun er, så byder hun nogen gange indenfor alligevel...
Bodils travle teenager. 16_02_12

Nøhh det blev jo til en fin robot...og den virker som den skal...
Bodils travle teenager. 16_02_15

Aurora studere sin koplante...det er en meget krævende og til tider farlig kødæder finder hun ud af...men lige nu er den da meget nuttet...
Bodils travle teenager. 16_02_16

Her påkalder Aurora regnvejr til sine planter....
Bodils travle teenager. 16_02_17

Koplanten vokser op og hun prøver at lære den at kende...
Bodils travle teenager. 16_02_20

Men uha den har snappige tænder, man skal passe på når man fordrer den erfarer hun...
Bodils travle teenager. 16_02_23

mon den spiser Tane??? Men nej han blev skånet...
Bodils travle teenager. 16_02_18

En af Auroras podede citrontræer dør, så hun planter noget andet...
Bodils travle teenager. 16_02_19

Hun er begyndt at forsøge sig med gourmetmad, men det ser ærligtalt noget kønsløst ud, og hun har en kræsen periode...så det var et dårligt valg.....suk og sikke det har svinet
Bodils travle teenager. 16_02_22

Men stjernenatten er da smuk...
Bodils travle teenager. 16_02_21

Aurora arbejder i hærdigt på at få skrevet de 4 sange på sin violin, som det kræves for at blive et musikalsk geni..men det tager så pokkers lang tid nærmest 8 timer i streg...og hvergang hun sætter violinen fra sig, fordi hun er ved at tisse i bukserne, ved at dø af sult, eller bare totalt udtørret...så skal hun starte forfra igen (tror jeg) det er simpelthen en umulighed..det her... Jeg overvejer om det virkelig kan være sådan at hun skal anskaffe den meget dyre violin til 15.000 for at klare de sange...men det har hun ikke råd til endnu..
Bodils travle teenager. 16_02_25

Efter sådan en frugtesløs kraftanstrengelse er der ikke noget bedre end at smide sig i havet og sove...
Bodils travle teenager. 16_02_26

Eller påkalde regnen og mærke de livgivende dråber...
Bodils travle teenager. 16_02_24

Efter hun har forsøgt igen på at skrive en sang...falder hun simpelthen udmatte om lige før hun er færdig...og jeg er ved at gå ud af mit gode skind  Vred smiley Det kan sg da ikke være rigtigt det her...har vi en bug, eller hva er der galt???? hvorfor kan hun ikke fortsætte hvor hun slap sidste gang?? Ligesom når man skriver bøger.....uhhh jeg raser...
Bodils travle teenager. 16_02_29

Selv koplanten har efter 5 dage måtte lade livet, fordi den ikke har fået mad 2 gange om dagen.....suk...Jeg stiller skellettet til at skue hult ud over vandet...
Bodils travle teenager. 16_02_27

Men så får jeg endelig set i Auroras rygsæk!....aaaahva!!! Her ligger nok så nyderligt alle hendes 6 forsøg på at skrive sange...og et par projekter jeg ikke har set...samt en masse andet...
Javel så..hun blir hurtigt færdig med de sange hun mangler og får licenseret en af dem...altså at jeg ikke havde tænkt på det noget før  allergi
Og så laver hun det broprojekt som også lå i den rygsæk....
Bodils travle teenager. 16_02_28

Så langt så godt!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af MonaSolstraale Man 17 Feb 2020 - 9:30

Jeg skulle lige til at skrive at du kan finde det ufærdige modeblad i rygsækken... men det fandt du heldigvis selv ud af Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3484
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 9:41

Aurora kommer hjem fra skole og er bare helt vildt trist...akke da måske har jeg kørt hende lige hårdt nok, med de der sange..indtil jeg blev klogere...Hun vander en af hendes tørre træer med sine tårer...
Bodils travle teenager. 16_02_33

Og så har hun fået post. Den indsendte sang har givet over 500 kr som var et af kravene til musikalsk geni. Hurra så er den klaret. Nu mangler Aurora bare at være mentor i 3 timer...og det kan vel klares med et klubmøde, hvor de bl.a. også skal spille violin for at hive point hjem...
Hun indkalder til møde, hvor de fleste hopper i baljen som det første....
Bodils travle teenager. 16_02_35

Hun har fået travlt med at lave mad...til hele styrken! hver gang der har været klubmøde, er hendes køleskab blevet totalt tømt...
Bodils travle teenager. 16_02_34

Sådan en rask svømmetur gir appetit ved hun, så det varer ikke længe før de alle vil ha mad...og med en fuld styrke på 8 mand..er hendes lille hus også blevet ret trangt...
Bodils travle teenager. 16_02_38

Da de har spist vil Aurora gi en koncert på violin...og de flokkes da også omkring hende i 2 min, men så farer de alle ud i havet igen.. Suspect aha hva.....så dårligt spiller hun sg da ikke....hmmm
Bodils travle teenager. 16_02_37

Nåh men selvom Aurora er træt, så holder hun ud for nu gælder det de 3 mentortimer...
Bodils travle teenager. 16_02_36

Det er ikke alt der lyder lige godt, må hun sande....
Bodils travle teenager. 16_02_39

Men pludselig midt i hendes kvide...bonger den ud....hurra..så er den stræben også klaret.....og sikke en omgang! hun får afsluttet klubmødt så hun kan komme i seng..men inden fik hun lige en besked om at hun bare holdt de bedste klubmøder!! se det var jo ikke så ringe! Very Happy
Bodils travle teenager. 16_02_40
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 12:01

Aurora er lykkelig for der nu kun er freelancebotaniker-stræben tilbage...så hun fejre det sammen med Julle, som hun får til at danse for sig...
Bodils travle teenager. 16_02_41

Og så har hun mere end nok penge til endelig at få udvidet hendes hus lidt...så de fleste fra klubben kan sidde ned når de spiser...
Bodils travle teenager. 16_02_42

Da det desværre var lidt sent at hun fik "god jord" aktiveret, må der lidt mere arbejde til, hvis hun snart skal færdigøre sin botanik stræben. Så hun planter en mængde Salvie buske, som vist nok er den anden plante i spillet som kan gro hele året...
Bodils travle teenager. 17_02_10

På spøgedagen lokker hun Leila til at løbe nøgen rundt og så er den klaret....hehe
Bodils travle teenager. 17_02_13

Og så mangler hun bare det sidste i følelsesmæssig kontrol, så hun forsøger sig med at lytte til New age...men hun blir nok nødt til at tage en løbetur for at klare hovedet, hvis det skal batte..
Bodils travle teenager. 17_02_11

Næste dag er det så havens tur...Hun er kommet arrig hjem fra skole, så det er nok passende at lade det gå ud over hendes børnehave af Salviebuske...
Bodils travle teenager. 17_02_14

Da hun er nået til den anden ende af haven har hun opnået sit mål...... cheers
Bodils travle teenager. 17_02_16

Og så er det vist på tide at holde fødselsdag. Hun beslutter sig for dagen efter, og vælger at tage den sidste feriedag hun har. Hvem gider gå i skole nu...
Bodils travle teenager. 17_02_15

Aurora er således kun 38 dage gammel da hun begynder at bage kage til festen...
Bodils travle teenager. 17_02_17

Hun er ligeglad med at folk skal tage tidligt fri fra skole..for at komme...Men hun må puste 2 gange til lysende før de  går ud....
Bodils travle teenager. 17_02_19

Og så er det fest. Hun er nu ung voksen og har valgt munter som sidste egenskab...Desuden har hun fået 4 af de 5 stærke værdier med sig... Very Happy
Bodils travle teenager. 17_02_22

Og så er de fleste bænket omkring bordet for at fejre hende, så hun lader det gå over i klubmøde, så er der i al fald en af anledningerne som kan blive en succes...
Bodils travle teenager. 17_02_21

Og så får hun endelig hilst på det sidste sene ankomne medlem af klubben..men det var da vist også på tide.
Bodils travle teenager. 17_02_20

Og hermed er udfordringen klaret på kun 38 dage!!! cheers
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af MonaSolstraale Man 17 Feb 2020 - 12:36

Stort tillykke Anbodil! Tommel op

Du har selvfølgelig trænet lidt med Simon, men jeg fatter ikke hvordan hun optjener nogle af sine værdier Shocked

Nu er Aurora selvfølgelig en meget udadvendt Sim og ikke en lysforskrækket, eneboer som min Simmer  scratch
Jeg kommer nok til at ændre en af hans egenskaber da han er enspænder og ikke bryder sig om store forsamlinger Crying or Very sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3484
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af simsister Man 17 Feb 2020 - 13:06

Nøjjj, det var da godt nok hurtigt. Flot, flot. Så hurtigt kan jeg slet ikke spille, for der bliver jo også født kongelige børn hele tiden, og jeg ér nødt til at følge dem også.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 13:31

Efterskrift:

Aurora vil prøve om det kan blive en god fødselsdag, så hun finder saftkanden frem og skænker iste...men mangler menuen; server eller kald til drinks...så hun nøjes med selv at drikke..
Bodils travle teenager. 17_02_23

Da hun skal have dem til at lytte til musikken skynder hun sig mens der er tre i lokalet....og efterhånden kommer de alle....Og så er det jo oplagt at danse alle sammen...ja det blir helt festligt...Hun får sin belønning...en grim kommode, som ikke er bedre værd end at sælge...
Bodils travle teenager. 17_02_24

Bagefter sætter hun sig og ophæver klubmødet...nu har hun holdt længe nok på dem...så nogen siger farvel, og andre danser videre lidt endnu...
Bodils travle teenager. 17_02_26

Da de sidste er gået..fester hun selv. Sikke en dag det har været, men nu dukker så det store 1 millions spørgsmål op: Hva skal vi nu finde på???? confused
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 13:47

Grine smiley Mange tak for roserne. Jo jeg har efterhånden en vis træning...men jeg har også spillet en anden teenager foruden Simon. Det var derfor jeg valgte at lave opgaven, for at I kunne prøve at spille sådan! Wink Simmerne blir jo noget mere interessante på den måde...

Jeg kan godt se at du har meget om ørene Simsister, når du skal veksle i mellem de to spil... bounce

Her er et par fif til at få stærke værdier på plus siden....for jeg har ikke prøvet minus siden endnu...

MANERER: vaske op, gå med skrald, visse høfligheds interaktioner fx spørge til hvordan dagen går...hilse venligt og den slag.

FØLELSESMÆSSIG KONTROL: at jogge for at rense hovedet, lytte til klassisk musik for at stresse af og i nogen henseende virker new age musik også..

ANSVARLIGHED: Den fåes nemmest ved at gå i skole og lave sine ting. den kan faktisk blive fyldt på 2 uger eller mindre.

EMPATI: den mest effektive måde er frivilligt arbejde, som man finder på telefonen...

KONFLIGTLØSNING: er den aller sværeste for en teenager som er alene, for den kræver andre simmers tilstedeværelse for at løses. Du kan altid hjælpe med redde et dårligt forhold...men her skal mange af den slags til for at det batter...så den er altså nemmest at få som tumling eller småbarn...hvor forældrene kan træde til...

Håber det kan hjælpe. Jeg formoder at man bare skal gøre det modsatte for at få den fyldt på minus siden! Wink

Husk foresten; at gøre brug af Jeres belønningspoint...hen ad vejen, men også at tilrette grundes egenskaber alt efter hvor jeres fokus ligger i stræben....det kan godt betale sig! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af simsister Man 17 Feb 2020 - 14:02

Tommel op Som jeg læser grundreglerne behøver de "stærke værdier" altså ikke at være på den positive side, eller? Det er mega svært at få udelukkende positive med en vampyr, skal jeg hilse og sige.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Anbodil Man 17 Feb 2020 - 14:51

Nej det kan også være på minus siden...bare mindst 2 er gennemført!! Wink Nu anser jeg jo heller ikke en vampyr for at være noget specielt positivt væsen.... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils travle teenager. Empty Sv: Bodils travle teenager.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum