DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bodils "nye" sims 4

+2
MonaSolstraale
simsister
6 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 16 Jan 2020 - 9:36

Ja mon ikke, og så tager det bare længere at bade end forventet..dyre bade hjælper ikke meget.. No Simsister.
---
Simon får lyst til at fejre at foråret endelig er kommet. Så han laver en "mystisk udseende" Ribbensteg..men den smager godt!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 14_01_66

Og så er det havens tur...vinterafgrøden skal graves op og nye sorter sættes...men det går vist lige stærkt nok, for han kommer også til at plante sommerafgrøde...pyt skidt...Lappe er flink til at hjælpe...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 14_01_67

Og når man er to så går det trods alt hurtigere...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 14_01_68

Dagen afsluttes med lidt snedkerering..det ku jo være man fik brug for møblerne, og ellers kan de sælges..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 14_01_69

Det var så den weekend og så er det på den igen...Simon har mistet tal på hvor mange gange han har stået her og gloet dumt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_11

2 timer lige i rap er nu en skrap omgang...og så har han ovenikøbet en klasse igen om 4 timer. Han gider ikke gå hjem for det, så han renser statuen som nogen åbenbart har afreageret på...han har ikke glemt sit eget udbrud..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_10

Simon kan ligeså godt besøge en af kollegierne. Og jeg er nysgerrig om jeg har lavet noget skrammel...Simon ser med det samme at ovenlyset gør sig godt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_12

Og hov...der var jo hende fra kunstforeningen...de hilser og får sig en lille snak, men så skal hun til time...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_14

Simon vælger at spille på sin bærbare...og fordrive ventetiden med noget fornuftigt... Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_13

Og så er det gu hjælpemig afsted igen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_17

Mens jeg venter på Simon får jeg øje på en ung pige som står med sin lektiebog i favnen..men hun er ligesom stivnet.....måske hun er ny..og så kan det være svært at vide hvor man skal hen....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_16

Hjemme igen er Simons koplante endelig vokset op..og han tilbyder den mad..men nej den er ikke sulten,..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_15

Næste dag har Simon kun en time kl. 15.00, så han vælger at tage med Simon til Nørdcom....hvor de kaster sig over at bygge en raket...en noget større en end hans første skoleprojekt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_20

Og jeg sidder og leger med den nye kameraindstilling..men blir efterhånden lidt bekymret, fordi jeg ikke har styr på klokken...men det er meget sjovt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_18

Men så må jeg vist hellere tilbage til det normale kamera..For pokker Simon kl. er 15...vi skal altså nå det!!! jeg afbryder nørdcom og sender ham afsted med det samme..uden at tænke på at han har Simon på slæb...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_19

Han blir dog lidt forsinket, men når det gudskelov.....pyyhhhh
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_22

Efter den oplevelse, er det vist på tide bare at tage det roligt...og det gøres jo godt med en fiskestang...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_21

Og så kan jeg få nogle smukke billeder imens...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_23

Det blir sent inden Simon tager hjem, motiveret af at få tang på krogen...hehe
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_24
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 16 Jan 2020 - 10:37

Så er det Onsdag og Simon står tidligt uden for den sædvanlige dør og venter på sine to timer i rap...Man kan bagved se at træet har fået flere grønne blade....selvom det meste vegetation stadig er lidt lummert i farven..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_26

Da Simon igen har noget tid at slå ihjel før sin sidste time..besøger han det andet kollegium. Da han kommer op ad trappen kan han høre violin...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_27

Han går ind og lytter til en som lader til at ha ønsker om at komme i et symfoniorkester...så meget øver han sig og så godt lyder det..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_25

Han blir revet ud af sine drømme da en pige spørger om han vil spille bordtennis...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_29

Det gik da meget godt...det viste sig at de var jævnbyrdige...Han kommer i tanke om eksamen...åhh bare den snart var overstået...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_30

Nåhh uden mad og drikke, duer helten ikke....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_28

Simon fik sin eksamen og det med lutter 12+ taller....hehe Very Happy Sådan skal det være.. cheers Så mon ikke man lige kunne fange en laks eller noget til at fejre det med!!
Simon skal vælge fag igen...de sidste 4 hovedfag blir valgt...og føj....det blir presset. det samme med 3 fag på en dag og desuden to skriftlige opgaver og en mundlig fremstilling.....Simon vi har ikke tid til at fiske....så hjem med dig!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_32

Jeg kører ham hårdt og der blir kun tid til diskolure...og så på den igen,...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_31

Så da han har timer når han ikke at bade..men det findes der heldigvis råd for....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_33

For pokker din dumme krebs...kan du ikke se at Simon ikke har tid til dit pjat!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_34

Da Han har haft den sidste time, går han lige ind og får klaret den mundtlige præsentation også...så er det overstået....og det gik super...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_35

Men ak Simon må ha været for meget fraværende fra hans grund, for han gav sg da koplanten mad igår....håbløst sarte dyr...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_36

Simon er godt med i lektierne og han har også afleveret den ene skriftlige opgave, så da Simon ringer og invitere han til Urban P siger han ja tak.....hva søren det er jo Petrine og hun ser godt nok sej ud i det ourfit...hehe
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_37

De indtager straks dansegulvet og gir den gas...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_39

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_38

Men der blir hurtigt temmelig crowded på gulvet, så......
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_40

Det er virkelig et populært sted...Simon bestiller drinks til dem begge, men bartenderen må være døv for de fik ikke deres drinks, og så er det tid at tage hjem.
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_41

Det er weekend og der er debatduel...Simon vælger et emne han ved noget om...men...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_42

Det er jævnt kedeligt, så det gider han ikke igen. Men så er det da prøvet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_44

Derhjemme hænger lappe på sit træ med sine krager, og jeg kommer til at tænke på Odin...Er der egentlig ikke noget Odin over ham  scratch
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_45

Simon har ikke prøvet sit skoleprojekt af endnu, så jeg synes det er på tide...men det er ikke helt let at vende sig til at tage øjebliksbilleder med den nyerfarede kameraindstilling
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 15_01_43

Da der er møde i kunstforeningen synes Simon det er meget sjovere, men øhh er han virkelig det eneste hankøn???
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_11

Dagene går og Simon har fået afleveret den sidste skriftlige opgave. Han er igen på besøg i kollegiet mellem timer...d.v.s. han blir der faktisk om natten og sover på en sofa, for han gider ikke tage hjem. Og her er hvad han får tiden til at gå med....Bonsai...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_12

Da han vil på toilettet, synes han godt nok at det er ulækkert, så han gir det lige en overhaling...Føj at de kan leve med sådan noget...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_10

Og så står han igen foran statuen og ofrer en krystal...det er altid godt at være fokuseret til timerne...og det er trods alt 3. og sidste semester. Jeg har slet ikke tænkt ordentligt over det, men Simon er faktisk ved at læse til læge....men med hans godt hoved, så er det måske meget godt med en klog læge i spillet...Selvom jeg havde tænkt noget mere i retning af hans planter....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_13



Men måske det kan kombineres...Jeg er i al fald ved at bygge hus til ham og Lappe...Det er tomt så Simon selv kan indrette det, men det er kommet til at se sådan ud og ligger i Glimmerbrook, hvor der er masser af natur og ret fredeligt!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_14

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_15
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sighubert Tors 16 Jan 2020 - 11:03


Stakkels Simon.
Kun lektier og opgaver. Ingen sjov.
Du er nu hård ved ham. Cool

Flot hus. Er det lagt på galleriet?
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 16 Jan 2020 - 11:48

Åhh han spiller da på computer og var på discotek....så sjov har han da... Wink
Nej huset var ikke lagt på galleriet, men det er det nu...god fornøjelse med det!!

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Søn 19 Jan 2020 - 1:33

Simon har taget pænt tøj på i anledningen af sin endelig eksamen...og han er ikke nervøs. Han har gjort sit bedste og føler sig forberedt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_16

Mens han venter på karakterene kan han ligeså godt hygge sig. Men nu ryger han jo nok ud af kunstforeningen,...desværre..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_17

mens han står og fisker får han en SMS med sine karakterer og det er et super flot resultat....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_18

Lutter 12 taller...bare ærgeligt at han har et 7 tal blandt alle de 12 taller...og det var min skyld... Neutral
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 The_si24

For at blive akademiker, mangler Simon ret meget og det er også min skyld. de første 2 semester havde jeg åbenbart stræben sat på noget andet, fordi det kom bag på mig at eksamen var slut...suk ..og så talte hans fine resultat ikke med....øv.. Men det kan vel nås endnu...så han skal være tudor for en elev 5 gange...og tager en sen tørn samme dag
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_20

Da han endelig går til sengs, er det helt underligt at han ikke mere skal læse lektier eller passe et skema...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_19

Næste morgen tager han tidligt til skolen for at være tudor, og da han er ved at være færdig, skal de fejre dimitant fest...nåh ja fest og fest....hmm
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_21

Han tage et billede sammen med sin kunstveninde...en af de få han kender fra uni af...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_22

Og så blir der lykkeønsket hele vejen rundt...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_24

Er der noget bedre end et spil på computeren til lige at geare ned på inden sengetid...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_23

Næste morgen er det for alvor tydeligt hvilket antiklimaks det er at være færdig med universitetet.. Simon har valgt at tage to tudor omgange i rap... så er det overstået. Han får øje på statuen...måske endnu en fustreret elev...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_27

Da det er veloverstået laver han sig noget ekstra god mad...for at fejre..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_25

Om det er fordi det er en mærkedag, eller fordi han er færdig uddannet, ved han ikke, men han får besøg resten af dagen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_26

Lidt senere kommer en veninde fra kunstforeningen..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_29

Hun er ikke færdig med Uni endnu og har vanskeligheder med at få pengene til at slå til...Simon mangler ikke noget og gir hende 1000 kr..det kan nok hjælpe lidt. Hun er dybt taknemmelig...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_30

Simon kommer sent og de hygger med det kreative, så længe Simon kan holde sig vågen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_28

Om søndagen står det i havens tegn, han har forsømt den lidt, så den får gødning over hele linjen...men så får han igen besøg af en veninde fra kunstforeningen...nemlig hende som blev udd. psykolog... Lappe tilslutter sig også selskabet
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_32

De har rigtig meget at snakke om og er begge glade for det er overstået...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_33

De snakker længe, men tilsidst kan Simon ikke holde sig længere, og må gå på toilettet...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_31

Da hun er gået, holder Simon en lille dansefest og Lappe danser med, så godt han nu kan....haha
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_36

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_35

Næste dag skal der arbejdes videre på at blive akademiker. Så Simon må levere noget viden. Han sørger for at være fokuseret før han går i gang...så han kan klare en hel session...men så er han også temmelig groggy bagefter....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_34

Som man kan se her..og hvordan får man det så bedre???
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_37

Simon vælger at tage til den smukke del af Windenburg..for at fiske...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_39

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_38

Månen begynder sin vandring på himlen..mens Simon fisker videre....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_41

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_40

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_42

Men så pludselig er han også udd. fisker og den mest interessante simmer.... Very Happy
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_43

Simon går glad i seng...i morgen skal han flytte...bare lappe tager det pænt!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 20 Jan 2020 - 0:29

Tidligt onsdag morgen, går Simon ud til Lappe for at fortælle de skal pakke og flytte til et hus han har fundet i Glimmerbrok. Han håber bare der er bedre vejr det regn de har nu....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_46

Men da de er fremme må han konstatere at så heldig var han ikke! Det regner også i Glimmerbrok.....øv
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_45

I al hast får Simon båret møblerne ind og sat dem på plads. Hans seng stiller han i stuen, for her er hyggeligt og varmt..
Han har bestilt bedre møbler og et nyt køkken, men det er ikke ankommet endnu..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_44

Simon går ud og spørger om Lappe er tilfreds med sin nye plads? Han ville gerne stille ham inde i drivhuset, men så kan han jo ikke få besøg af sine fugle.....Lappe er tilfreds, for træet skærmer af for det meste af regnen!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_48

Og så skal Simon lige ha sat alle hans planter...og lagt de frø, som han har gemt. "Du godeste hvor har jeg mange...det er godt det er så stort et drivhus"!!!
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_49

Lappe er kommet til og vil hjælpe...men Simon må forstå, at man skal behandle de nye planter med forsigtighed...ikke trampe på dem...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_47

Og så arbejde de begge koncentreret en stund...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_50

Men pludselig kommer Rangi...han har fundet Simons nye adresse, og Simon gir ham en gave...et billede, han alligevel ikke kan få plads til..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_51

Og så går de ind og spiser sammen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_52

Da han er gået sidder Simon lidt og slapper af, mens han tænker over det hele. En god dag hvor han har nået meget...og imorgen vil han søge ind på hospitalet som læge...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 16_01_53

Mens Simon sover får jeg installeret det nye køkken til ham, og han ladet til at være glad for den ekstra bordplads det gir.
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 17_01_11

Da Simon får øje på at det er holdt op med at regne...går han udenfor...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 17_01_13

For at løbe en tur rundt i nabolaget...her tidligt om morgenen...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 17_01_12

Det er virkelig meget tåget....
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 17_01_14

Senere får han ansøgt om en lægestilling og får den, samt en Tiltrædelses bonus på 1056 kr..grundet hans uddannelse.
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 17_01_15

Da han møder dagen efter, starter han med at hilse pænt på personalet, altså dem som ER mødt ind.
Og jeg blev meget glad da jeg opdagede, at det var samme sygehus som Iben Skjern arbejder på....så nu ved jeg altså; at en arbejdsgrund gælder for alle de simmere, jeg må spille i samme spil!! Godt at vide!Wink
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 19_01_11

Det lader åbenbart til at være børnenes dag. Simon laver desværre fejl, da han skal diagnosticere for første gang..men det må man vel forvente med en ny ung læge..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 19_01_10

Og så blir han kaldt på hjemmebesøg. (det har jeg aldrig prøvet før, og anede faktisk ikke at de kunne. Derfor knolder jeg også i det Neutral )
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 19_01_12

Simon behandler de to syge, med medicin...
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 19_01_13

Og da jeg ikke kan få øje på flere syge..tager han hjem igen. Men der skulle altså ha været en til...øv..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 19_01_14

Ja ja...jeg lærer hele tiden noget nyt. Og nu forlader jeg så Simon og denne fortælling om ham, så han evt. kan finde sig en kæreste. For det tror jeg kan klarer bedre uden min indblanding!!! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Man 20 Jan 2020 - 1:03

Hihi ja måske, men det har da været herligt at følge med. Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2609
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sighubert Man 20 Jan 2020 - 11:23


Det er jo egentlig noget at tænke over at man hele tiden kan finde nye ting i spillet. Selv i gamle pakker og der ligger sikkert endnu flere muligheder som man ikke har set endnu.

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 20 Jan 2020 - 14:14

Mange tak Simsister...glæder mig du har hygget dig... Wink

Tja Sighubert....jeg kan kun sige, at udfordre sig selv i spillet er den måde man lære mest på...nåh ja og så kikke you tubere over skuldrene... Laughing Desuden lader det til at EA er parate til at pifte gamle pakker lidt op...så måske kommer der så lidt mere nyt at lære. Jeg hakkede i al fald Granite Falls af som en af de pakker der kunne trænge til lidt nyt gameplay!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Man 20 Jan 2020 - 14:42

Det er i hvert fald altid godt at afprøve/spille med de "gamle" pakker. Jeg har lige opdaget et problem med, at simmeren ikke vil gå hjem, hvis man vælger at forlænge arbejdstiden. Skal tjekke en ekstra gang efter at have repareret spillet. Hvordan er det hos jer andre?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2609
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Man 20 Jan 2020 - 16:37

Simon arbejdede ekstra..han var faktisk 12 timer på arbejdet...og det var efter opdateringen. Jeg havde ikke de problemer du beskriver... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Man 20 Jan 2020 - 23:09

Jeg synes ofte, at karaktererne ligger omkring 12 - lidt mindre og lidt mere, men hvis man følger sin undervisning og vælger at tage notater + laver sine sideopgaver, ER det altså virkeligt svært IKKE at få så høje karakterer.
Et lille 12- tror jeg ikke kommer til at gøre den store forskel i det samlede regnskab for uddannelsen.

Jeg er imponeret af, at "den stakkels" Simon paces igennem med 4 moduler pr semester. Så er der nok at se til.
Jeg har prøvet det samme, de første par gange jeg spillede universitets-muligheden, men er endt med, at geare ned, og tage uddannelsen over nogle flere uger.
Dermed får simmeren mere tid til andre gøremål i området - forelæsninger og foreninger eksempelvis.
Så betyder en enkelt uge mere eller mindre ikke så meget i min opfattelse.
Men det er jo dit/Simons valg.

Cool med de der skydedøre til badefaciliteterne - og fint center.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2990
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 21 Jan 2020 - 1:00

Nu havde jeg jo lige været gennem hele hans teenagertilværelse, så 4 x 3 synes jeg var passende..og alligevel nåede han både at passe have..nå en del stræbener og lavede en masse malerier.!
Jeg har aldrig nogensiden i hele min simshistorie haft en sim med sådan et generalieblad...det er helt underligt..
Bodils "nye" sims 4 - Page 5 21_01_10

Men så ved jeg jo at jeg kan, hvis jeg strammer ballerne...så nu skal jeg bare brygge en ny udfordring sammen, måske i fobindelse med tiny living...for her er særlige fordele når man bor meget småt.
Jeg så lige en video som James Turner lavede for lang tid siden. Han præsterede at lave en bolig på 3x3 tern....okej han kaldte det et rum..haha...men jeg var ret imponeret!!!
Så hvis man kan lave et beboeligt rum på så lidt plads, så er 32 tern da en smal sag.... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 21 Jan 2020 - 11:12

Simon har klaret sig mægtig godt og på rekordtid Tommel op
(Ikke engang José har et generalieblad som ham Wink ..... måske har Don... han har efterhånden været igennem fler livsfaser Laughing )

Det har været rigtig spændende at følge Simon på sidelinjen og det kunne være sjovt at følge ham som læge Wink

Nb: Jeg har en gang haft en læge der nåede til toppen af karrieren og som jeg husker det var det noget af en udfordring Rolling Eyes Jeg havde vist aldrig klaret det uden Carls hjemmeside hvor jeg fandt en oversigt over symptomer og diagnoser.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3658
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af simsister Tirs 21 Jan 2020 - 12:04

Anbodil skrev:Simon arbejdede ekstra..han var faktisk 12 timer på arbejdet...og det var efter opdateringen. Jeg havde ikke de problemer du beskriver... Neutral

Nå ok. Jeg glemte at skrive, at det er i videnskabs karrieren. Men det er jo ikke sikkert, der er nogen af jer andre, der spiller med videnskabsmand lige nu?

Hvad angår tiny living, er jeg stadig ikke hooked på den, netop på grund af simmernes udmærkede løn og også deres forskellige job- og andre præstations præmier. Det fylder jo altsammen, og jeg bryder mig ikke om, at de skal skrotte noget af det. Men det er måske bare mig.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2609
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 21 Jan 2020 - 12:22

Ohhh tak for oplysningen Mona...det med diagnoser er nemlig nemt at glemme. Iben skulle også stille diagnoser og det gik fint, men øhh jeg har da glemt det igen... Embarassed Men sådan var det også med Martin Beck og dyrene...her måtte jeg på Carls side...for at kunne finde rundt i de diagnoser... Wink

At han er nået så langt kan ud over min målsætning også skyldes at teenagere ikke absolut skal i gymnasiet mere...så her var mulighed for at få banket noget viden ind i kroppen på Simon...Han fik faktisk kun 1 uge på gymnasitet til sidst...hehe. Det synes jeg klart er en fordel. Nu har Simon 67 dage tilbage af hans tilværelse som ung voksen...

Jeg har heller aldrig gennemført den læge karriere...og hører hvad du fisker efter...men eehh jeg tror nu lige jeg vil ha gang i at få proppet noget viden ind i andre simmere også...og måske noget opdragelse i bare et par stks af alle de børn jeg har i mit spil...men lad os nu se. Lige nu tumler jeg mest med at få konstrueret udfordringens i mit hoved. Er gået så vidt som til at tænke over om jeg skulle lave en proff. skurk.. Grine smiley lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 21 Jan 2020 - 12:32

Jeg kan godt følge dig lidt simsister, men efter at ha set flere videoer med præsentation af Tiny living, så mener jeg det er en klar fordel med den pakke. Se bare på Simon han boede jo faktisk Tiny...men havde grunden været indstillet til det, så havde han fået nogle ret gode fordele...såsom at planterne gror/udvikler sig dobbelt så hurtigt. Det er da rart at kunne få perfekte planter på en årstid...og ikke skal vente til næste...nåhh nej ...du har jo ikke årstidspakken...så ved du heller ikke hvad jeg snakker om....hmm. Nå men der er også andre fordele ved at bo på sådan en grund ud over at det blir billigere med udgifterne.
Der er mange som kører Challenger som starter på 0 kr...så der får simmerne det bare en smule nemmere med den nye mulighed...og så synes jeg personligt det er en fed "hugga" pakke....altså de amerikanere.. Rolling Eyes Laughing

Og nej jeg spiller ikke med videnskabskarrieren endnu..og har så vidt vides heller ingen videnskabmænd i mit spil...men det skal nok komme... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 21 Jan 2020 - 13:36

Jaaah! En skurk! Den karriere har jeg aldrig haft energi til at give mig i kast med …
….måske fordi det ligger så langt fra mit værdiggrundlag, at jeg har meget svært ved at grave min indre skurk frem.... selv om hun nok findes derinde et sted Twisted Evil
Det er da ret så underholdende at følge hvor skurkagtigt James Turner spiller sine simmere og hvor let han giver pokker i alle sociale spilleregler. Hans Simmere er ikke særlig sympatiske Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3658
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tirs 21 Jan 2020 - 17:17

Ha ha ha....jeg tror ikke han går så meget op i om simmere er sympatiske... Laughing De skal bare makke ret og gøre som han ønsker...og helst hele tiden... Laughing Hvornår skulle de så få tid til at være sympatiske.... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Ons 22 Jan 2020 - 8:00

Verdens mest interessante simmer er da virkelig godt klaret af en ung voksen, som lige har forladt universitetet. Den bedrift har jeg aldrig set før.

Hvor har du placeret huset i Glimmerbrook?
Er det fra magipakken, for jeg synes ikke lige, at jeg kan genkende stedet?
Er der ikke sådan lidt schweizisk stil over huset iøvrigt?
- og sikke da et fint drivhus.

Som med mange tidligere historier, synes jeg ofte, at det næsten er en skam, når vi forlader simmerne, for at "søge nye historier".
Jeg synes dog specielt, at det er min tanke i dette tilfælde, hvor du har brugt SÅ meget tid og energi på, at dygtiggøre ham Simon - på trapperne til at udnytte sin uddannelse, sit store potentiale og mange færdigheder.

Jeg husker også min lægekarriere, hvor jeg vist også nåede i max, som lidt af en udfordring, hvis man netop ikke skelede til Carl's oversigt jævnligt. Jeg synes nu også, at den karriere hurtigt blev lidt ensformig, og sagtens kunne krydres lidt op også, når nu EA spørger os så direkte.
Når der først har stået damp ud af ørerne for tiende gang, begynder det altså at ligne en epidemi.
Det gælder for den sags skyld også for politikarrieren, hvor der må være mere at komme efter i en kommende opdatering.

Jeg har også overvejet "den skumle levevej" for en simmer - men ruskes også i mine moralbegreber. Jeg synes dog, at det er ret sejt, at det er en del af spillet. Jeg husker, at en af mine simmere tilsyneladende havde fået besøg af en kleptoman NPC en dag - og ting synes at forsvinde omkring hende. Det var da meget spøjst.

Men det bliver da også spændende at se, hvad du så finder på - også for egen lærings skyld. Jeg har vist også nævnt i en anden tråd, at jeg er ret sikker på, at vi ikke altid når HELT ud i hjørnerne af vores tilkøbte pakker - at de gemmer på flere oplevelser, hvis vi dyrkede dem lidt mere. (Men ellers må vi jo håbe, at EA fylder lidt ekstra på med den seneste undersøgelse af vore ønsker).

- og undskyld mit pænt forsinkede indlæg om universitetskarakterer lidt længere oppe. Jeg havde ikke opdaget, at du allerede var videre på næste side i denne tråd.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2990
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Anbodil Tors 23 Jan 2020 - 4:01

Der er kun en grund i glimmerbrook på 40x30 og den hedder klippedybet Vince.

At huset ser sådan ud, tror jeg skyldes den halve skov grunden ligger op af. Så synes jeg det skulle være sådan lidt skovhytteagtigt. Wink

Ja det er jo altid trist når en fortælling slutter, men jeg var ligesom blevet færdig med simon for denne gang.
Og havde faktisk en anden udfordring i ærmet, men løb sur i den...så lige nu er jeg p.t. i tænkeboks. Men kom så i tanke om min Historie om rejsen til Mars.

Ja jeg har snakket om den flere gange, men da det er et kæmpe arbejde, så har det ligget lidt....øhh længe. Faktisk lavede jeg kulisserne for længe siden, faktisk så længe siden at rumskibet nærmest er forældet i forhold til hvad vi har fået sidenhen i spillet... Laughing Men hva faen...den holder sig nok flyvende alligevel... Laughing Resten af kulissserne er næsten færdige. hmm så mangler jeg bare et mandskab...men det er også 8 simmere vi taler om..og naturligvis kan det være Simon skal med...han vil da være et aktiv for besætningen...hmm...Måske skal jeg se om jeg stadig har gemt SASAs træningsstation..for den får besætningen brug for...helt sikkert!  scratch  glad smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3329
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af MonaSolstraale Tors 23 Jan 2020 - 8:42

Det lyder som et spændende projekt Smile Jeg glæder mig til at se hvad du finder på  Tommel op

Jeg får lyst til at dele et link til en af de historier jeg følger: Remember me until tomorrow
Sproget er lidt af en udfordring for mig, men billederne er fantastiske. Måske kan de inspirere dig.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3658
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af BoergeOf61 Tors 23 Jan 2020 - 10:59

simsister skrev:
Anbodil skrev:Simon arbejdede ekstra..han var faktisk 12 timer på arbejdet...og det var efter opdateringen. Jeg havde ikke de problemer du beskriver... Neutral

Nå ok. Jeg glemte at skrive, at det er i videnskabs karrieren. Men det er jo ikke sikkert, der er nogen af jer andre, der spiller med videnskabsmand lige nu?

Jeg gør ikke aktivt, men det kan jeg selvfølgelig vælge at gøre. Generelt har jeg ikke været med simmere på arbejde meget længe.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 1118
Join date : 23/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af VinceDjansen Fre 24 Jan 2020 - 12:05

Anbodil skrev:
1. Der er kun en grund i glimmerbrook på 40x30 og den hedder klippedybet Vince.

2. Faktisk lavede jeg kulisserne for længe siden, faktisk så længe siden at rumskibet nærmest er forældet i forhold til hvad vi har fået sidenhen i spillet... Laughing

1. - og hvis man dermed IKKE har magipakken (og det har jeg ikke), har man vel heller ikke adgang til scenariet i Glimmerbrook, vel?

2. - og her ser jeg ufatteligt mange bygge-/spil-timer ret foran mig, HVIS man orkede at gå tilbage til sine gamle grunde, for at opdatere, når der kom nye pakker.
Jeg husker et af mine første byggerier, som var et forsøg på at skabe Schackenborg Slot - og dengang ærgrede jeg mig over, at man ikke kunne få vinkeltrapper.
Det fik vi jo så sidenhen, men jeg kunne slet ikke overskue at skulle tilbage til den gamle grund igen. Så det blev droppet, og siden er grunden sygnet hen blandt mange nye byggeprojekter.
Og sådan har det været mange gange sidenhen - det faktum, at tiden og interessen simpelthen ER løbet fra den gamle grund eller bygning, SELVOM der er dukket yderst velegnede genstande op i efterfølgende pakker.

Spændende, om endnu en rumrejse står for døren.
Med alt det nye robotudstyr fra universitetspakken og kulisserne fra Del sol Valley studiet BURDE der være basis for en opdatering af raketten og basen.
Da jeg byggede min bunker, tænkte jeg også kortvarigt på at bygge en Mars-base, kan jeg huske - sådan en base, hvor simmerne ikke måtte gå udenfor, medmindre de var iført dragten fra laboratoriet. (- Og den tanke har sjovt nok lige været der igen!)
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2990
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af BoergeOf61 Fre 24 Jan 2020 - 12:48

VinceDjansen skrev:
1. - og hvis man dermed IKKE har magipakken (og det har jeg ikke), har man vel heller ikke adgang til scenariet i Glimmerbrook, vel?

Nej. Et alternativ kan være Egeslottet i Willow Creek. Det ligger på en 50 x 50 grund i et område med mange træer.

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 24_01_12
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 1118
Join date : 23/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Bodils "nye" sims 4 - Page 5 Empty Sv: Bodils "nye" sims 4

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum