DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

+2
MonaSolstraale
Anbodil
6 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Empty Sv: Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

Indlæg af simsister Tirs 11 Maj 2021 - 16:04

Vi er efterhånden nået til det herrens år 2020, hvor en forfærdelig pandemi hærger verden og vi nok allesammen tænker ekstra meget på, at vi skal bevare vores dejlige kongehus og dets medlemmer. Et år hvor det blev nødvendigt for børnene at få undervisning hjemme, og de er bestemt ikke alle lige begejstrede for det. Men dejligt for Josephine og Vincent med en entusiastisk far, der - ligesom deres mor - går højt op i børnene og deres fremtid.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 1Qi61BC

Jaja, griner Christian. Jeg ved jo nok, hvad der bliver forventet af mig sådan fremadrettet. Men han er også dygtig i skolen, og glæder sig til at gå på Herlufholms Gymnasium, ligesom hans lidt ældre fætter Nikolai, der har været meget glad for at gå der. Morfar John smiler i baggrunden: Det er dog en herlig knægt, mumler han.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 BO7OzDw

Og snart skal vi nok igen se vores dejlige dronning Margrethe køre gennem København i guldkaret. Der må være nogen fester at fejre.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Z1A6WDK

Som f.eks. Christians konfirmation d. 15. maj 2021. Det bliver en stor dag for den unge, smukke prins, og længe ventet, da festen har været udskudt et helt år.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Prp3oon

Så nu tror jeg ikke, jeg kan strække den længere. Vi er faktisk over dags dato, så det må være ok at afslutte mit eventyr med en lille billed kavalkade, der svarer til den, jeg lagde i starten. Denne gang dog med kronprins Frederik og hans store søn, Christian. Tak til alle jer, der har fulgt mit spil i denne legacy, der er taget både ud af eventyret og den virkelige verden.  hjerte
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 D8sgFiy
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Empty Sv: Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

Indlæg af Sighubert Tors 13 Maj 2021 - 10:07

Tak for en en god og lang historie.

Fantastisk at du har kunne holde fokus.

Selv om jeg ikke har været så aktiv her inde længe har jeg alligevel fuldt med.
Du ved når man kommer op i årene er det svært at skippe vaner. Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 1f604
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Empty Sv: Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

Indlæg af simsister Tors 28 Okt 2021 - 14:09

Ja, jeg har heldigvis heller ikke "skippet" mine vaner. Kunne tilføje: Sims 4 forever. Og så følger man jo med i den kongelige families udvikling og bliver fristet til at foregribe visse begivenheder. Det vil nok også forekomme en del fremover. Det er sådan, at Prins Joachims ældste, prins Nikolai har en sød kæreste, som hedder Benedikte, og som vores dronning Margrethe er yderst glad for. så jeg brugte WW til at lokalisere en egnet "Benedikte" i spillet, og hans valg faldt på en længe gemt datter af kong Frederik d. 6. Samtidig er hun så også efterkommer af min evige engel, hvilket selve kongerækken også startede med. De to var fyr og flamme lige fra starten, og inden jeg fik set mig om, var Benedikte gravid.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 1qWnntL

Navnet har jeg jo ikke grundlag for, men her er lille prins Fabian.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 8hsXhOD
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 LtLBQ9b

Så gjorde vi det igen sammen, Aziraphale og jeg. Det der forekom helt uopnåeligt, nemlig at blive LEGACY spiller. Og hvor passer det bedre end her?
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Pthlg4j
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Q3RL44K
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Empty Sv: Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

Indlæg af simsister Lør 15 Jan 2022 - 14:24

OPDATERING.

I anledning af dronning Margrethe d. 2.s 50-års jubilæum d. 14. januar 2022, kommer her en historisk opdatering: Margrethe har besluttet, at den helt store fejring af jubilæet på grund af Corona skal udsættes til efteråret. Men hun vil forestå en officiel kransenedlægning ved kong Frederik d. 9.s grav, da hendes indtrædelse som dronning samtidig var Frederik d. 9.s dødsdag.

Solen skinner så smukt over et iskoldt Danmark, og på forhånd har hun været rundt og invitere de voksne i den nærmeste familie. Hun snakker først med Frederik og derefter med Mary - så længe, at Frederik lige lister diskret ud af døren for at besøge tissebusken i haven. Laughing
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 SUKYPsY

Så går turen til Joachim og Marie. Da Joachim er taget afsted på arbejde, snakker hun med Marie, og de lover begge to at komme.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 0jYXNtW

De to: prins Henrik og prinsesse Athena synes, det er noget pjat, at de ikke skal med, men så kan vi vel i det mindste få fri fra skole, mener Henrik.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 VpQ7UoN

Og selvfølgelig er lillesøster Benedikte også meget velkommen. Lidt ærgerligt at Anne-Marie er forhindret, fordi hendes mand kong Konstantin er indlagt på hospitalet med corona.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Ogtfaus

Dagen er kommet, og Margrethe snupper sig en dejlig saftdrink ved den lille globusbar. Nu skal de allesammen med toget fra København til Roskilde.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 AWZfGOp

Og fin ser ceremonien ud, da vi følger den i TV med de fem kranse, som hver især lægger ved kong Frederiks smukke monument. Den fra dronning Anne-Marie og kong Konstantin er sendt med bud.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 ZI2MAKa

Og så vinker vores folkekære dronning Margrethe farvel for denne gang. Det var en yderst vellykket dag, som senere om aftenen bliver afsluttet med en dejlig middag, hvor børnebørnene også er med.
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 U77FPck
Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 ZZZCz5i
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy. - Page 7 Empty Sv: Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum