Opdatering af spillet
+6
simsister
Sighubert
MonaSolstraale
lene klausman
BoergeOf61
Anbodil
10 deltagere
Side 14 af 23
Side 14 af 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Sv: Opdatering af spillet
Det er måske mig der forvirrer det hele fordi jeg har lagt et link til teaserne på en anden tråd i vores forum: Nyt indhold til Sims4.
Nyheder til spillet bliver ofte lagt ud som teasere på Twitter.
SimsCommunity er ret hurtige til at opdatere deres side når der er nyheder.
Infants har været efterspurgt meget længe.
Der bliver lavet en ny Laundry liste hver måned, hvor der bliver rettet fejl der er anmeldt på Answers HQ. Dermed kommer der også en større eller mindre opdatering hver måned.
Desværre er der stadig nogle mere grelle fejl der åbenbart ikke bliver anmeldt så meget og det er mit indtryk at de bliver skubbet bagerst i køen.
Nyheder til spillet bliver ofte lagt ud som teasere på Twitter.
SimsCommunity er ret hurtige til at opdatere deres side når der er nyheder.
Infants har været efterspurgt meget længe.
Der bliver lavet en ny Laundry liste hver måned, hvor der bliver rettet fejl der er anmeldt på Answers HQ. Dermed kommer der også en større eller mindre opdatering hver måned.
Desværre er der stadig nogle mere grelle fejl der åbenbart ikke bliver anmeldt så meget og det er mit indtryk at de bliver skubbet bagerst i køen.
Indtil der kommer en dansk oversættelse på EA's hjemmeside, kan du finde gode råd og Patch Notes på Crinrict's Sims4 Help Blog
Der bliver desuden frigivet to nye Kits den 19 januar. Se dem her på SimsCommunity
Indtil der kommer en dansk oversættelse på EA's hjemmeside, kan du finde gode råd og Patch Notes på Crinrict's Sims4 Help Blog
Der bliver desuden frigivet to nye Kits den 19 januar. Se dem her på SimsCommunity
Tak skal du have. Det er så fint, at du lige lægger en hjælpsom og praktisk besked som denne her. Og jeg vil lige indskyde, at jeg desværre ikke kan undgå opdateringer, bare til almindelig orientering.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Jeg er bestemt ikke tilfreds med den seneste opdatering, som har medført, at alle mine simmere IGEN er begyndt at tænde pejse som vanvittige - og dermed starte brande i et væk - selv med opdateret pejsegitter.
Jeg formoder da i hvert tilfælde, at det er opdateringens skyld.
Jeg formoder da i hvert tilfælde, at det er opdateringens skyld.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg tror ikke, det kan være opdateringens skyld, for det sker ikke hos mig. Kan det evt. være en fejl, der er kommet med en af de pakker, jeg ikke har?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
@VinceDjansen. Jeg har heller ikke oplevet overdreven optænding af pejse. Jeg har alle pakker på nær nogle kits.
Har du slettet localthumbcache-filen fra din Sims4 mappe efter opdateringen? Jeg har lade mig fortælle at den godt kan huske/gemme på nogle fejl. (Filen bliver automatisk erstattet af en ny når du starter spillet op igen.)
Eller kan det selvfølgelig være en mod der har brug for en opdatering.
Har du slettet localthumbcache-filen fra din Sims4 mappe efter opdateringen? Jeg har lade mig fortælle at den godt kan huske/gemme på nogle fejl. (Filen bliver automatisk erstattet af en ny når du starter spillet op igen.)
Eller kan det selvfølgelig være en mod der har brug for en opdatering.
@VinceDjansen Jeg fandt lige ud af i dag, mens jeg spillede, at der er en opgradering, som simmerne kan gøre med toilettet, noget med kompostering, der får det til at brænde. Så jeg tænker, at det med pejsen måske også hører til en bestemt pakke?
Tak for jeres altid velvillige hjælp.
Jeg vil prøve at slette den fil som det første. Det har jeg ikke prøvet før.
Jeg vil prøve at slette den fil som det første. Det har jeg ikke prøvet før.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
@VinceDjansen Jeg sender lige linket til Crinrict's tutorial Delete Chache files
MonaSolstraale synes godt om
Der er virkelig meget at kommenterer på i EA's seneste LiveStream. Ja, jeg har set samtlige 2½ time
For at skille tingene lidt af vil jeg lade James Turner kommenterer det der hører til den næste opdatering af Basegame. Det vil sige ændringer der får indflydelse på alles spil.
For at skille tingene lidt af vil jeg lade James Turner kommenterer det der hører til den næste opdatering af Basegame. Det vil sige ændringer der får indflydelse på alles spil.
2½ time Wowwww, det har jeg slet ikke tid til. Jeg trækker det lidt i langdrag med familiesagaen, fordi jeg glæder mig til de små, men synes, det er rigtig ærgerligt, at de stadig skal lægges hen at sove uden i det mindste et tæppe over sig.
Selvom han ikke ALTID er helt enig i spillets udvikling (men tæt på), er James stadigvæk en forbistret god ambassadør for EA og Sims.
Hvor ville guruerne da have gavn af at følge hans NÆSTEN neutrale updates. Så kunne vi spare 2 timers laaaaaaaangtrukken video med rigeligt "overskruede" guruer. "I'm SOOO exited" må være den mest benyttede sætning blandt udviklerne.
- og der ER da også rasende meget at være exited over, hvis man er til infants - og så endda helt gratis til os alle.
Alderstrinet er vel sådan lidt tidlig børnehavebørn - eller hvad tænker I?
Hvor ville guruerne da have gavn af at følge hans NÆSTEN neutrale updates. Så kunne vi spare 2 timers laaaaaaaangtrukken video med rigeligt "overskruede" guruer. "I'm SOOO exited" må være den mest benyttede sætning blandt udviklerne.
- og der ER da også rasende meget at være exited over, hvis man er til infants - og så endda helt gratis til os alle.
Alderstrinet er vel sådan lidt tidlig børnehavebørn - eller hvad tænker I?
De to timer der alene beskriver nyhederne i Growing Together ser James bort fra at beskrive i hans YouTube video.
På mange måder virker Australierne meget mere europæiske i deres opførsel og kommunikation VinceDjansen. Amerikanerne er meget ekstroverte i deres måde at kommunikere på.
Nu hvor der kun er to dage til en stor opdatering, vil jeg l lige minde om Crinrict's gode råd om forberedelser man skal gøre før en opdatering.
1. Kopier dine Save Games og Tray mappen og gem dem på et eksternt drev.
2. Gem din Mods mappe på et eksternt drev og fjern den fra Sims4 mappen.
3. Slet localthumbcache filen. (Slet den gerne med jævne mellemrum da den kan gemme på fejl i spillet)
På den måde sikre man sig at man altid har et kopi af sit spil fra før opdateringerne.
Link: Crinrict om Prepartion-for-patching / forberedelse til opdateringer
På mange måder virker Australierne meget mere europæiske i deres opførsel og kommunikation VinceDjansen. Amerikanerne er meget ekstroverte i deres måde at kommunikere på.
Nu hvor der kun er to dage til en stor opdatering, vil jeg l lige minde om Crinrict's gode råd om forberedelser man skal gøre før en opdatering.
1. Kopier dine Save Games og Tray mappen og gem dem på et eksternt drev.
2. Gem din Mods mappe på et eksternt drev og fjern den fra Sims4 mappen.
3. Slet localthumbcache filen. (Slet den gerne med jævne mellemrum da den kan gemme på fejl i spillet)
På den måde sikre man sig at man altid har et kopi af sit spil fra før opdateringerne.
Link: Crinrict om Prepartion-for-patching / forberedelse til opdateringer
Her er et link til Broken/Updated Mods & CC tråden i TheSims4 Forum.
Tråden bliver opdateret løbende når Modderne opdaterer deres Mods.
Tråden bliver opdateret løbende når Modderne opdaterer deres Mods.
Der er rettet en hel del fejl i spillet. Desværre ser det ikke ud til at gælde fejl i Get to Work og vi må nok også vente på en dansk oversættelse.
Der er rettet en hel del fejl i spillet. Desværre ser det ikke ud til at gælde fejl i Get to Work og vi må nok også vente på en dansk oversættelse.
Ok tak. Og tak for alle dine gode råd her. Det er da rart, hvis man selv skulle have glemt noget. Hvilke fejl i Get to work taler du om, er det "bare" opfindemaskinen? Ja, det sker nok aldrig, og operations maskinen har jeg hentet et mod til. Politikarrieren er der ikke nogen problemer med.
Det er især opfindermaskinen men også at simmerne bliver mørkebrune hvis de bliver ramt af frysestrålen. De burde blive blå.
Edit: Simmerne har også fået mulighed for kunstig befrugtning nu.
Edit: Simmerne har også fået mulighed for kunstig befrugtning nu.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Fredsdue synes godt om
Jeg har opdateret spillet. Mine simmere flyttede ind i lejlighed og modtog velkomstvogn. Siden da har dette ikon øverst (med en besøgende simmer) været der. Også stadig dagen efter han gik. Lidt mystisk.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Har du prøvet at gå ud i rediger nabolag og tilbage igen?
Jeg kan huske jeg har været ud for noget lignende før.
Jeg kan huske jeg har været ud for noget lignende før.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Der er kommet en ganske lille opdatering af spillet i dag der fjerner de løse tænder fra spillet, indtil EA har fundet kilden til problemet med fejl i pixelering af huden ved overgang til teenageralderen.
Patchnote
Patchnote
Fredsdue synes godt om
Side 14 af 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af Origen
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.
» Mega opdatering og fejlrettelse.
» Opdatering før ny stuff pakke.
» Stor opdatering 12/12 19
» Dagens opdatering.